Sotilaspenkki

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä on isoin rauta minkä olette nähneet(siis itse nähneet ei mitään kaverilta/ kaverin kaverilta kuultua huuhaata vaan itse nähty) nostettavan sotilaspenkistä.Itse olen nähnyt 190kg noston super puhtaalla tyylillä.Ehkä ois saattanu vielä se 5-10kg enemmän nousta sillä tyypillä.Mielestäni erittäin kova tulos.

Raven sanoi:
Enpä sitten pääse, kun on paikat täynnä. Joko sitten bulkkaan lisää painoa tai sitten pudottelen..

Kaipa niissä on vähän jouston varaa,itekkin ilmoittauduin vasta viime viikolla,mut luulis pääsevän kun maksoin jo osallistumismaksun ja olin viime vuonnakin mukana

Raven sanoi:
SE on juuri tuo 43 toistoa, mutta kisa on aina eri asia kuin salinostot tai pienet salikisat.
Kyseinen tulos 80- alle 100kg sarjassa on myös samalla MM tulos. Tai oli ainakin silloin, kun se tehtiin. (Ja enkan tekijän paino ja nostopaino olivat molemmat tuolloin tasan 80kg.) Mistähän näkis kansainvälisiä tuloksia?

Ihan vaan näin tiedonmurusena niille, keitä mahdollisesti kiinnostaa nää maksimit suhteessa sotilaspenkkiin, niin samainen mies, jonka nimissä tuo SM/MM tulos on, on penkannut jokunen vuosi sitten sarjassa 67,5kg, 175kg.

vilma-liina sanoi:
Kyseinen tulos 80- alle 100kg sarjassa on myös samalla MM tulos. Tai oli ainakin silloin, kun se tehtiin. (Ja enkan tekijän paino ja nostopaino olivat molemmat tuolloin tasan 80kg.) Mistähän näkis kansainvälisiä tuloksia?

Ihan vaan näin tiedonmurusena niille, keitä mahdollisesti kiinnostaa nää maksimit suhteessa sotilaspenkkiin, niin samainen mies, jonka nimissä tuo SM/MM tulos on, on penkannut jokunen vuosi sitten sarjassa 67,5kg, 175kg.

Ei pahemmin noita virallisia kansainvälisiä tuloksia löydy kun laji on kahden suomalaisen upseerin kehittämä ja yhet kisat on pidetty rauhanturvaajille afrikassa viime vuonna,mut kaipa tämä laji aika äkkiä maailmalle leviää

Raimo.Kaattari(59,9kg).Alle 80kg sarja Me 53toisoa(tangossa tietenkin 60kg).Ólen kuullut että mies olisi ollut 160kg penkki maximi kunnossa pukatessaan ton sotilaspenkin ME:nvuonna 2002(ainaki silloinen ME). Vuonna 2001 penkkipunnerruksen PM-kisoissa hän oli pukannut 56kg sarjassa 140kg.

Aika hiljast on ollu tässä aiheessa,mutta kun tuossa katsoin osanottaja listaa niin 80-100 kg on mennyt jo vähän yli,alle 80kg mahtuu viel 3 ja yli 100kg viel 2

neutraali sanoi:
Mikä on isoin rauta minkä olette nähneet(siis itse nähneet ei mitään kaverilta/ kaverin kaverilta kuultua huuhaata vaan itse nähty) nostettavan sotilaspenkistä.
150kg x 10
ja 64kg kaverin 130kg.

Darthmake sanoi:
Eli ei taida ollaan kukaan täältä foorumilta olla menossa Lahteen kisoihin.

Olisi kiinnostanut, mutta täynnä mikä täynnä. Ja tässä vaiheessa en lähde enää pudottelee alaspäin.. Tai siis silloin, koska toisetkin kisat ovat tulossa, niin häiritsee liikaa pääkisaa

Raven sanoi:
Olisi kiinnostanut, mutta täynnä mikä täynnä. Ja tässä vaiheessa en lähde enää pudottelee alaspäin.. Tai siis silloin, koska toisetkin kisat ovat tulossa, niin häiritsee liikaa pääkisaa

Ite onnistuin vielä pääsemään mukaan, ajattelin vaihtaa tuon lenkkeilyn pyöräilyyn,kun tarkoituksena olis saada vielä vähän tota painoa alaspäin.

Mitkäs ne pääkisat sulla sitten on

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Darthmake sanoi:
Ite onnistuin vielä pääsemään mukaan, ajattelin vaihtaa tuon lenkkeilyn pyöräilyyn,kun tarkoituksena olis saada vielä vähän tota painoa alaspäin.

Mitkäs ne pääkisat sulla sitten on

Hesassa marraskuun alussa.

tuosta tuli mieleen että ite nostan penkistä melkein 2x oman painon (ainakin paidan kanssa menis) ja sotilaspenkissä toistot jäis varmaan ~10:een, joskus mennyt kaksitoistakin.. joten ei se maksimi paljoa kerro, paljon enemmän pitäisi mennä toistoja omalla painolla (65kg) jos vertaa maksimiin(hiukka päälle sata). voin huomenna (tänään) testata montako toistoa menee niin tulee päivän päälle korrekti tulos. palataan asiaan kohta.. ;)

Itse koitin sotilaspenkki tyylillä yhdentoiston maksimia... 1.5* oma paino nyt ainakin nousi vaikka tuskanen olikin.... Toistoja omalla painolla 17-20 päivästä riippuen luulisin saavani... Normaali penkki reenin yhteydessä ilman pysäytystä ja ilman pomppua tanko rintaan koskien perse kiinni penkissä on 1.72 kertaa oma paino... nojoo :(

nelkku sanoi:
tuosta tuli mieleen että ite nostan penkistä melkein 2x oman painon (ainakin paidan kanssa menis) ja sotilaspenkissä toistot jäis varmaan ~10:een, joskus mennyt kaksitoistakin.. joten ei se maksimi paljoa kerro, paljon enemmän pitäisi mennä toistoja omalla painolla (65kg) jos vertaa maksimiin(hiukka päälle sata). voin huomenna (tänään) testata montako toistoa menee niin tulee päivän päälle korrekti tulos. palataan asiaan kohta.. ;)

eli siis kuvittelet nytten että paita tuo suoraan +25 kiloa tulokseen lisää?

65 kg x 12 = 100 kg x 1 kuulostaa melkeinpä normaalilta.

ZeiZei sanoi:
eli siis kuvittelet nytten että paita tuo suoraan +25 kiloa tulokseen lisää?

65 kg x 12 = 100 kg x 1 kuulostaa melkeinpä normaalilta.

en kuvittele et paita tois automaattisesti +25kg, vanhasta maksimiyrityksestä on kuitenkin aikaa ja uskon että kehitystä on tullut ja paidastakin toivottavasti saa muutamia kiloja hyötyä.

http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/?ex=5&reps1=1&weight1=100&reps2=&weight2=

ton mukaan pitäis saada 65kg 18x, tiedä sitten kuinka luotettavaa..

tehtiin täysympyrä Force:n kommentin myötä, tänään on kyykkytreeni mut kokeilen samalla tota sotilaspenkkiä ni nähdään mihin tämä yksilö pystyy.

nelkku sanoi:
en kuvittele et paita tois automaattisesti +25kg, vanhasta maksimiyrityksestä on kuitenkin aikaa ja uskon että kehitystä on tullut ja paidastakin toivottavasti saa muutamia kiloja hyötyä.

http://www.kalanen.fi/sarjapainolaskuri/?ex=5&reps1=1&weight1=100&reps2=&weight2=

ton mukaan pitäis saada 65kg 18x, tiedä sitten kuinka luotettavaa..

Testailin tota laskuria äsken maastavedon kohdalla, oon nostanu 20x130kg maasta ja silloin mulla oli veto 190kg. Laskuri näytti että jos nostaa 20x130 niin vedon pitäis olla 203kg että se siitä laskurin paikkansa pitävyydestä, jokainen on yksilönsä ja jokaisella jakaantuu lihassolujen ominaisuudet eri tavalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom