Sormiin ruutia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wanger
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Aikanaan täällä oli aihe sormien treenaamisesta. Innostuin asiasta niin, että nyt pitäisi saada semmoinen sormenvoimistin, mutta en tiedä mistä sellaisen saisi täältä suomen maalta? Jos joku tietäisi niin olisi mukavaa jos ilmoittaisi asiasta.

En kuitenkaan halua mitään muovileluja jonka puristaisi mummokin lyttyyn ja roskiin vaan kunnon ¨jousen¨. Ja sitten vaan kättä päivää:evil: .

www.ironmind.com

Captains Of Crush -gripperit. Taitaa löytyä 5 eri tasoista, eikä mitään pilipalivehkeitä, toisin kuin alepassa myytävät muoviset "puristimet".

Ivankon SuperGripper on myös käyttökelpoinen vehje. Näyttää jousihässäkältä mutta vastusta saa säädettyä voimien mukaan ja takaan että sitä vastusta on kaikille riittävästi. Netistä löytyy lisätietoa mm. harjoitusohjeita ja vastustaulukko.

Sormiin saat hyvin ruutia, kun annat omalle kullallesi tuommoisen puolituntisen niskahartiahieronnan joka ilta.

:)

Hyvä liike vahvistamaan sormia ja rannetta on rannekääntö levypainolla! Normaalisti penkin päähän kädet kuten kääntö tangollakin, mutta ota tangon sijasta vaikkapa 15kg:n levypaino peukalon ja muiden sormien väliin. Sitten vaan toistoja..

Hola,

ite oon puristellut jo monta vuotta tuolta Stockalta ostamallani sinisellä "muovirimpulalla"..
Ei sisällä mitään jousia etc. hajoavia osia. Erittäin yksinkertainen rakenne..on jopa vastuksen säätö! Rankimmalla on kyllä oikeestaan rankkaa..
Suosittelen ostamista, hinta oli aikoinaan muistaaksen 49Fim ja pitäisi kestää jotain 100.000 tuntia käyttöä..
Eli halpa, kestävä ja toimiva.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Jep, just ton näkönen viritys. On ollut ainakin mulle erihyvä. Rikki tota ei saa sitten millään..

Jep, mulla on samanlainen... kyllähän se on parempi, kuin normaali jousi, mutta ei siinäkään se jäykin asento NIIIIN jäykkä ole...

Hola,

se "jäykin" :D alkaa toimimaan ku ei vaan vänkytä puristinta, vaan puristelee ja pitää välillä vaikka 10s puristinta vain pohjassa. Itelläni ainakin poltot ovat aikas hurjat.

Kantsii muutenkin kokeilla eripituisia sarjoja ja juuri noita pelkkiä puristuksia (eli pidetään puristinta vain pohjassa..)
Forkut ovat kasvaneet mukavasti. Mutta toisaalta teen useimmiten myös maastavedot etc. ilman remmejä, joten kyllähän sekin sormivoimia vaatii, pikkasen.

Joo, mun kaveri tapaa nimenomaan "vänkyttää" tota vekotinta... hirveällä vauhdilla painasee kiinni ja päästää irti ja uudestaan... paljon kehittää joo...

Mulla on yleensä selkäpäivän jäljiltä forkut niin tohjona, ettei sheikkeri kädessä pysy, joten tuo on mulla tällä hetkellä melko tyhjän panttina..

..muutenkin pitäisi satsata noiden sormivoimien/forkkujen treenaamiseen. Puristusvoima on kuitenkin NIIN tärkeä liikkeessä kuin liikkeessä. Myöskin lihaksikkaat forkut on coolin näköset :cool:

Mut eiköhän se riitä, että kerran viikkoon treenaa forkut ja sit maastavedot/leuat etc. remmeittä niin pitkälle ku jaksaa..?

Originally posted by subotai
..muutenkin pitäisi satsata noiden sormivoimien/forkkujen treenaamiseen. Puristusvoima on kuitenkin NIIN tärkeä liikkeessä kuin liikkeessä. Myöskin lihaksikkaat forkut on coolin näköset :cool:

Mut eiköhän se riitä, että kerran viikkoon treenaa forkut ja sit maastavedot/leuat etc. remmeittä niin pitkälle ku jaksaa..?

Kyllä kyllä... ei ole paljon näkyvämpiä ruumiinosia... no ehkä lihaksikas kaula, tai naaama... ;)

Kyllä kyllä.. siitä enempi on jo liikaa.

Originally posted by subotai
kyllä joidenkin kohdalla näin on. mutta selkätreenin pitäis olla kuitenkin selkätreeniä, eikä heikot forkut sais jarruttaa sitä. jos alkaa tangot ja taljakahvat lipeilemään käsistä niin suosittelen kyllä ehdottomasti tekemään selän jälkeen pari liikettä forkuille. mitenköhän toimis sellane liike, että tehdään tavallinen maastaveto ja sit pidetään sitä tankoo ylhäällä niin pitkään ku jaksaa (ei toki lipeämiseen saakka, voi tulla verta:( ). vois vaikka vetää sen ajan lapoja yhteen niin sais yläselän hyvin mukaan

jos kotoa löytyy leuanvetotanko niin siinähän on hyvä roikkua yhellä vaikkapa kädellä kuolemaan asti.:p
wrangen tanko on hyvä kun se on ihan sileä niin vähänki hikisillä käsillä alkaa lipsumaan oikeen olan takaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom