SuperStar sanoi:
Noi virtaheposet saa munpuolesta tehdä mitä ikinä haluaa. Syödä niitä munkkeja ja vetää suklaata naamantäyteen sielä kotisohvalla. Mutta kunhan muistaa pitää sen turpansa kiinni sillon kun puhutaan yleiselläpaikalla terveellisistä elämäntavoista. Sitte ihmetellään mun ruokavaliota, ihmetellään miksen vedä sitä helvetin suklaakakkua kahvitauolla, ihmetellään miks joku hullu lähtee aamulla viideltä lenkille ku on niin kylmäki ja nauraa mulle päin naamaa samalla kun silmät kiiluen vedetään sitä lihistä naamaan niin että rasva valuu leukapielistä. Niin ja sitten vielä muistetaan sanoa muille paikallolijoille että ei tollaset jauhot varmaan oo ees terveellisiä, näin saadaan itsestä tehtyä parempi ihminen ja voidaan taas jatkaa syömistä.
Näinhän se menee, juu. Töissä pari semmoista "sopivasti lihavaa", ylipainoa jonkun verran, mutta ei vielä liikkumista merkittävästi haittaavaa, huomauttavat aina (silloin joskus harvoin kun syön) kun laitan sen munkkipossun tai viinerin puoliksi. Että syö vain, sussa on varaa... Olis joo, mutta varmistan jo valmiiksi etten liho tarpeettomalla rasvalla ja sokerilla.
Avokin velipuolen vaimo on niin ylipainoinen että on kuin pallo kahden tolpan varassa. Hormonitkin on menneet jo niin sekaisin, että joutuu syömään jotain korvaushormoneita. Lääkärit oli sanoneet että jos se joskus haluaa lapsia, sen täytyy laihduttaa ainakin 20kg. Silti tämä ei tee yhtään mitään. Kalja maistuu ja hampurilaiset ja pitsa se vasta hyvää onkin.
Ja sen ukko on samaa mallia, vatsaa on vaikka muille jakaa. Oikea kaljamahojen isä. :urjo: Ammattikokkikin vielä, joten varmasti osaisi tehdä muutakin ruokaa kuin kermapitoisia ja roskaruokaa. Vaikka kanarintafileitä ja omenamehu-currykastiketta
mutta kun ei. Rasvaa olla pitää ja sitten sokeria päälle.
Pullaa on jos jonkinlaista aina kun siellä käydään kaffilla. Ja sitten katsotaan nenänvartta pitkin kun me ei syödä kuin max. yhdet palat ja ne vetää puoliskan pitkosta tai pari kolme munkkia yhdeltä istumalta. Siinähän syövät, ei ole mun murehdittava. Sääliksi vain käy, kun eivät yritäkään. Missä tuokin pariskunta (rouva nyt 20v, mies 24) on muutaman vuoden päästä ?