Six pack

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Groove89
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minulla sixpackiä on, mutta palikat näkyy vain hieman tästä vatsan alta. Kummaa, kun ne rasvat ovat juuri siinä, mutta kylkiluut pilkottaa :D . Paino on normaali, mutta en menisi laihduttamaan sixpackin näkymistä varten. Jos paino pysyy näillä kontillaan, niin veikkaisin treenaamisella packin alkavan itsekseen näkyä, kuten olen täällä nähnyt sanottavan: vatsalihakset ovat lihaksia siinä missä muutkin.

Minulla sixpackiä on, mutta palikat näkyy vain hieman tästä vatsan alta. Kummaa, kun ne rasvat ovat juuri siinä, mutta kylkiluut pilkottaa :D . Paino on normaali, mutta en menisi laihduttamaan sixpackin näkymistä varten. Jos paino pysyy näillä kontillaan, niin veikkaisin treenaamisella packin alkavan itsekseen näkyä, kuten olen täällä nähnyt sanottavan: vatsalihakset ovat lihaksia siinä missä muutkin.

Sitä kutsutaan testosteroniksi, mikä tuppaa miehillä keräämään sen rasvan juurikin siihen alavatsan kohdille. ;)

Oikein hymyilyttää kun koko threadin on läpi lukenut. Ehkä parhaiten tähän sopisi Lompoc:in allekirjoitus: Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä aloittelijoita.

Kuten monet muutkin ovat sanoneet, koko kroppa kuntoon, niin kyllä ne naisetkin tykkää. Itsellä oli joskus vuosia sitten aloittelijana sama tavoite, että haukkarit ja vatsat kuntoon, niin naisia riittää. Tosiasia on nyt viiden vuoden harjoittelun jälkeen, että tytöt tykkää kyllä ennemmin siitä kolmioselästä, kuin vatsalihaksistani, jotka eivät vieläkään näy, mutta who cares? Tsemppiä kuitenkin, mitä ikinä päättänetkin. Terveet elämäntavat tulevat myöhemmin ilmi, tätä mieltä olen minä. :kuola:

Niin no samaa mieltä siitä, että ei siinä järkeä ole, että on vain hyvät vatsalihakset. Jonkun kommentin olen lukenut tyyliin "vatsalihakset muuten rupukunnossa olevassa ruumiissa näyttävät naurettavilta." pitää siinä olla rintalihaksia samassa ja selkä tasapuolisuuden kannalta. Sitten ovat nämä kädet ja jalat, mutta nyt menee offtopiciksi.

Ihan tähän ohimennen heitän, että ku mä reenaan vatsalihaksia, vinoja että suoria ni mulla on vatsat kipeenä melkeempä viikon ettei niitä voi tehä ja se pistää vähän närästämään. Mistä moinen johtuu?

Muuten ku reenaan koko kropan kolmeen kertaan läpi viikon aikana ni muut ei oo ollenkaan niin kipeenä ja hyvin voi reenit jatkua. Ihmetyttää noi vatsat, vaikka oon aina luullu että mulla on huono alaselkä. Teen sellasen 1x18 eli kuuskertaa vasemman puolen, sit suorat ja oikeen puolen.

Oikein hymyilyttää kun koko threadin on läpi lukenut. Ehkä parhaiten tähän sopisi Lompoc:in allekirjoitus: Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä aloittelijoita.

Kuten monet muutkin ovat sanoneet, koko kroppa kuntoon, niin kyllä ne naisetkin tykkää. Itsellä oli joskus vuosia sitten aloittelijana sama tavoite, että haukkarit ja vatsat kuntoon, niin naisia riittää. Tosiasia on nyt viiden vuoden harjoittelun jälkeen, että tytöt tykkää kyllä ennemmin siitä kolmioselästä, kuin vatsalihaksistani, jotka eivät vieläkään näy, mutta who cares? Tsemppiä kuitenkin, mitä ikinä päättänetkin. Terveet elämäntavat tulevat myöhemmin ilmi, tätä mieltä olen minä. :kuola:

Tähän kyllä pakko sanoa että kyllähän monet naiset näistä luurangoista joilla nämä vatsalihakset näkyvät tykkää jostain kumman syystä :D Ja omaa "kolmioselkää" ne monet vaan kattelee kieroon ku oon muuten aika hoikka lantiosta. Ehkä tämä sitten on vaan se juttu mitä luin joskus vuosi sitten maikkarin tsätistä aamulla että "kaikki bodarit on pukkeja" niin naiset vierastaa niitä :D :lol2: Mutta aiheeseen palaten kyllä itekki tein aiemmin noita vatsoja paljo kotona mutta palikat ei näkyny juuri millään. nyt kun on tehny tasapainoisesti ja monipuolisesti kroppaa niin palikat alkaa erottuu. Tosin alavatsassa vielä pientä haastetta :(

Paljonkos rasvaprosentin pitäsi olla? Kalorilaskurin mukaan 8-16:D:D:

Mun mielestä kun peilistä kattoo itteään ja näyttää ok:lta niin se riittää. Ja toi 8-16 on normaali, 8 lähempänä kisakuntoa (tai anoreksiaa :D ) Sitten vasta voi alkaa huolestuu ku joku 22 ylittyy.

E: Niin no jos sixarii meinaat ni 13 tai alta niin näkyy hyvin. Tai jokaisen asia miten hyvin käsittää.

Oishan tommonen kunnon päkki kiva:D ei varsinaisesti palat erotu mutta justiinsa tyylin keskellä "viiva" ja sivut näkyvät

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä mieltä ootte tästä vatsalihasreenistä?

Teen aluks 2 20 toiston sarjaa istumaannousuja vinolaudalla (paino niskan takana) sen jälkeen voimapyörää saman verran.

Vinoillevatsoille teen "keskivartalon sivulle taittoja" painot kädessä (toivottavasti tajuutte mitä tarkoitan :)) 2 15 toiston sarjaa kummallekkin puolelle ja sitten viimeiseksi vartalonkiertoja keppi niskan takana 1 sarjan (25 kpl).

Ottakaa arvostelussa huomioon, että käyn salilla 3 krt/viikko ja vatsoja kerran viikossa. Riittääkö tuommonen vai pitäiskö jotain lisää/vähemmän??

Sitten tähän loppuun vielä kysyisin vatsojen "sisälihoista".
Oon kuullu jostain suction jutusta,jossa vatsa vedetään sisään ja se auttaa jotenkin vatsoihin. pitääkö paikkansa ja onko todettu hyväksi?? Joku linkki ois hyvä..

Kiitos :worship:

vaikuttaa ihan ok vatsatreeniltä, muista pyrkiä hiljalleen vähän isompiin painoihin/tavalla tai toisella raskaampiin treeneihin niin tulee kehitystä. samaa treeniä toistamalla ei tule. kerran viikossa on aika vähän, tuon voisi ihan varmasti tehdä hyvinkin 2 kertaa.

OK, kiitti kommenteista ORBs ajattelinkin ruveta tekemään vinolaudalla noin 10-15 sarjat isommilla painoilla

Mitäs sanot?

jaa että sixpäcki haussa. onhan tuo munkin pitkä-aikanen haave mutta ei ole vielä toteutunut. tavallista 3 kertaa viikossa salilla käyn. jos on vähänkin liikaa rasvaa ja haluaa sixpackin niin kannattaa ihan kunnolla alkamaan treenata. <:

Miten saisin sixpackin ylimmän kolmanneksen hyvin näkyviin?

Kaks alinta kolmannesta (jos tiiätte mitä tarkotan) näkyy hyvin mulla ylävatsat on pahasti jäljessä kehityksessä.. Paljon pienemmätkin kun alimmat kolmannekset :(

Kiitti jo etukäteen :worship:

nim. 4-pack

Miten saisin sixpackin ylimmän kolmanneksen hyvin näkyviin?
Se on geneettistä näkyvätkö ne hyvin vai eivät. Meikäläisellä on ylimmät palikat melko vaatimattomat, toisin kuin alemmat, jolloin rasvojen ollessa 10 % >, ylimmät jää vähän heikosti näkyviin. Kannattaa treenata esim. siten, että jos tekee lattialla ylärutistuksia, laittaa lankun tms. selän alle, mutta kuitenkin siten, että reuna on ylimpien vatsapalojen kohdalla (kun olet selällään tietenkin), jolloin ylimmät vatsapalat jäävät "ilmaan" aina kun nostat yläkroppaa (ei ihan ylös asti).
Kun yläselkä jää osittain ilmaan (kun keskiruumis ja jalat jäävät lankulle) se kuormittaa ylimpiä vatsapaloja varsinkin silloin, kun pidät yläkropankin jatkuvasti ilmassa (eli et laske niskaa ja hartioita lattiaan).

En tiedä tajusko tuosta mitään?

Sellaiset Gerard Butler-vatsapalat (300-leffasta) olis unelmat, ainakin yläosa. Muistuttaa lievästi Bisleyn päkkiä.

Kun tässä nyt tällänen keskustelu on niin kirjoitetaan nyt tänne. Olen ajatellut tässä "kesä kuntoon" itseni hommata. Lihasta saisi vähän tulla muttei kovin paljoa. Harrastan nyrkkeilyä joten liika massa haitaksi. Olen ajatellut että vetäisin 3 lenkkiä ja punttia tulisi vedettyä se 4-kertaa viikossa. Ruokavaliona ihan normaali koti ruoka ja treenin jälkeen palautusjuoma. Onko mahdollista "kiinteyttää" ja hankkia lihasta lisää samaan aikaan. Kesä aikaa joten tuollaisella ohjelmalla miten paljon massaa suurin piirtein lisää. Toistot noin 3x6 per liike.

:offtopic: sori, mutta mitä muuten lisämassa nyrkkeilyssä haittaa? Itsekkin harrastan nyrkkeilyä, eikä mua oo lihasmassa lisäys haitannut.

:offtopic: sori, mutta mitä muuten lisämassa nyrkkeilyssä haittaa? Itsekkin harrastan nyrkkeilyä, eikä mua oo lihasmassa lisäys haitannut.

Kuka sinulle semmoista on väittänyt? No aluksi tulee mieleen ketteryys ja oman sarjasi paino (jos vaikka olet pieni, mutta "painat" paljon jolloin joudut painavempaan sarjaan):hyper: voi mennä metsäänkin aikas paljon, mutta nyrkkeilijät korjatkoon:)

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom