Itse saanut hyvän six packin helpohkosti treenaamalla salilla kovaa yhden kerran viikossa vatsoja ja tekemällä lisäksi viikottaisen lenkin jälkeen nopeat pidemmät sarjat. Rasvan vähyys on kaiken a ja o, hyvätkään vatsat eivät näy laardin alta kunnolla.
Salilla olen tehnyt kolme liiketta, kutakin kolme sarjaa
- Dippikoneessa jalkojen nostot 3 x 20, tässä tärkeää että pikkasen jännittää niitä jalkoja, itse saan hyvän poltteet kunnon keskittymisellä
- Vastaprässi 3 x 15 isoilla painoilla
- Istumaan nousu maksimikorkeudella painon kanssa 3 x 12
Lenkin jälkeen olen tehnyt yhden 30 toiston sarjan kolmen vatsaliikkeen kohdalla. Perus istumaan nousu vaakasuoralla lattialla, jalat 90 asteessa ja jalkojen nosto ilmaan. Vinoja lisäksi sarja molemmille puolille.
Miten muuten vinot vastalihakset ja sahalihakset saisi paremmin näkyviin, en oikein keski sopivia liikkeitä salille noille. Tietty niidenkin näkyvyydelle olis hyvä saada vähän rasvaa pois, mutta vinkkejä?
Salilla olen tehnyt kolme liiketta, kutakin kolme sarjaa
- Dippikoneessa jalkojen nostot 3 x 20, tässä tärkeää että pikkasen jännittää niitä jalkoja, itse saan hyvän poltteet kunnon keskittymisellä
- Vastaprässi 3 x 15 isoilla painoilla
- Istumaan nousu maksimikorkeudella painon kanssa 3 x 12
Lenkin jälkeen olen tehnyt yhden 30 toiston sarjan kolmen vatsaliikkeen kohdalla. Perus istumaan nousu vaakasuoralla lattialla, jalat 90 asteessa ja jalkojen nosto ilmaan. Vinoja lisäksi sarja molemmille puolille.
Miten muuten vinot vastalihakset ja sahalihakset saisi paremmin näkyviin, en oikein keski sopivia liikkeitä salille noille. Tietty niidenkin näkyvyydelle olis hyvä saada vähän rasvaa pois, mutta vinkkejä?