Six pack

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Groove89
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kun tässä nyt tällänen keskustelu on niin kirjoitetaan nyt tänne. Olen ajatellut tässä "kesä kuntoon" itseni hommata.
Tämä kannattaa unohtaa heti, ei se niin äkkiä käy. Riippuu tietysti pitkälti mitä kesäkunto merkitsee.
Lihasta saisi vähän tulla muttei kovin paljoa. Harrastan nyrkkeilyä joten liika massa haitaksi.
Ei tasan ole, ellet sitten halua otella tietyssä sarjassa.
Onko mahdollista "kiinteyttää" ja hankkia lihasta lisää samaan aikaan. Kesä aikaa joten tuollaisella ohjelmalla miten paljon massaa suurin piirtein lisää. Toistot noin 3x6 per liike.
Kannattaa selailla tuota aloittelijoiden osiota. "Kiinteää" lihasmassaa saa toki, varsinkin aloittelijana vielä jonkin verran, joten kannattaa noudattaa mahd. vähärasvaista ruokavaliota. Ja sarjat+toistomäärät eri liikkeissä kannattaisi tarkistaa uudelleen, tuolla 3x6 tsydeemillä ei varsinaisesti massaa hankita.
Ei sitä massaa paljoa tule kesän aikana (no aloittelijana varmaan voi tulla jonkin verran, mutta edellyttää kyllä jotain ubertreenejä). Six-Pack osio on tätä kysymystä varten ehkäpä vähän väärä paikka ;)

Lihasmassa haittaa siinä määrin etten halua liikaa painoa koska tarkoitus olisi pysyä tuossa 75 kiloa. Varaa kuitenkin ottaa lisää painoa sen muutaman kilon verran. Kuitenkin pää tähtäimessä voiman hankinta ja samalla olisi tarkoitus pitää tuo lyönti nopeus kunnossa.
Tälläisen artikkelin löysin nyrkkeilyyn sopivasta voima harjoittelusta mitä on porukat mieltä?http://www.bodyforlife.fi/showpage.asp?id=3263

Niin...elikkäs miten sais ton vatsanalueen rasvoituksen parhaiten pois. Ennen ei ole ollut tällästä haittaa, mut nyt lääkityksen takia tullut löllyvää rasvaa vatsan alueelle. Vatsalihasten teko ei kyllä auta siihen asiaan ku ne ei näy.

Pitääkö ruveta dietille vai miten sais juuri ton vatsan alueen rasvat pois?

Niin...elikkäs miten sais ton vatsanalueen rasvoituksen parhaiten pois. Ennen ei ole ollut tällästä haittaa, mut nyt lääkityksen takia tullut löllyvää rasvaa vatsan alueelle. Vatsalihasten teko ei kyllä auta siihen asiaan ku ne ei näy.

Alueellista rasvanpolttoa ei ole keksittykkään. Ruokapuoli kuntoon ja lenkille vaan :whip:

Vatsalihasten teko ei kyllä auta siihen asiaan ku ne ei näy.
Juuei. Tää onkin kenties niitä yleisimpiä myyttejä vatsoihin liittyen, eli että niiden liikkeiden suorittamisella olis jotain tekemistä niiden näkyvyyden kanssa; noooot. Ja jos sanoo, että se lähtee vain dieetillä, vastaus on yleensä: "ei mut kato mä teenkin niitä just sen takii vähän enemmän." :david:

Ja tosiaan se testosteroni pitää miehillä huolen siitä että se rasva kerääntyy justiinsa tohon alavatsan seudulle. Dieettiä vuan.

kyllähän kaikki lihakset saa erottumaan paremmin laihduttamalla. mutta kyllä vatsalihasten näkyvyys on todella paljon kiinni niiden palikoiden koosta, jos lihaksia ei ole niin ei ne myöskään näy ellei ole ihan sikakireä.

Jos haluat rasvaa pois paikallisesti, niin rasvaimu taitaa olla ainoa konsti. Siis diettaamaan.

Toisaalta... ...Ostos-TV:n Incredible Vibrating Belt tai jotain kuulemma sulattaa rasvat mistä vaan.

Usein kuulee puhuttavan, että vatsalihaksia tulisi treenata kuten muitakin lihaksia. Tällainen ajatus heräsikin mieleeni asian tiimoilta.
Jos teen vatsalihasliikkeitä kotona illalla (salilta ei löydy voimapyörää) tulisiko minun vetää palkkari naamaan sen jälkeen? Yleensä iltaa kohti tulee vähennettyä noita hiilareita aika reilusti. Mitä vatsalihat tykkää kun niitä treenataan, mutta ei anneta hiilareita palautumista varten?

Usein kuulee puhuttavan, että vatsalihaksia tulisi treenata kuten muitakin lihaksia. Tällainen ajatus heräsikin mieleeni asian tiimoilta.
Jos teen vatsalihasliikkeitä kotona illalla (salilta ei löydy voimapyörää) tulisiko minun vetää palkkari naamaan sen jälkeen? Yleensä iltaa kohti tulee vähennettyä noita hiilareita aika reilusti. Mitä vatsalihat tykkää kun niitä treenataan, mutta ei anneta hiilareita palautumista varten?

Menee ehkä vähän turhaksi hifistelyksi jos pelkän yhden vatsatreenin jälkeenkin vetää palkkarin... Kokonaisrasitus tollasessa treenissä on kuitenkin niin pieni, että en ainakaan itse ottaisi palkkaria sen jälkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Menee ehkä vähän turhaksi hifistelyksi jos pelkän yhden vatsatreenin jälkeenkin vetää palkkarin... Kokonaisrasitus tollasessa treenissä on kuitenkin niin pieni, että en ainakaan itse ottaisi palkkaria sen jälkeen.

haha :D "pitää vetää palkkaria aina kun muuttaa asentoa tuolissa koneella istuessa!!!"

ehkä siihen ei kuole jos pelkän vatsareenin jälkeen jää palkkari ottamatta...

Jos teen vatsalihasliikkeitä kotona illalla (salilta ei löydy voimapyörää) tulisiko minun vetää palkkari naamaan sen jälkeen?

Olen muiden kanssa vähän eri mieltä; ei se mitään hifistelyä ole. Vetäähän monet muutenkin jotain massanlisääjää, mikä on käytännössä sama kuin palkkari. Jos kuitenkin ottaa yhden satsin prodea ja hiilareita, miksei sitä tekisi vatsatreenin jälkeen. Ei iltahiilareihin ole kukaan kuollut.

Itellä on tullu hyvä six-pack seuraavalla ohjelmalla: 3-4 päivänä viikossa 5 25 liikkeen sarjaa. Ja tietysti jos sulla on rasvaa kehossa niin mahdollisimman paljon pudotat sitä kehon rasvaprosenttia, että ne lihakset näkyvät mahdollisimman hyvin.

Itellä on tullu hyvä six-pack seuraavalla ohjelmalla: 3-4 päivänä viikossa 5 25 liikkeen sarjaa. Ja tietysti jos sulla on rasvaa kehossa niin mahdollisimman paljon pudotat sitä kehon rasvaprosenttia, että ne lihakset näkyvät mahdollisimman hyvin.
Epäilen tuota "hyvää", jos olet vain tuota ohjelmaa käyttänyt. IMO pelkkä vatsojen näkyminen ei tee packistä hyvää, kun lyhyemmillä sarjoilla (ja niihin sopivilla liikkeillä) saa myös sitä vahvuutta niihin. Ja tsiisös vaan, eikös tuo 3-4 kertaa per viikko ole vähän liikaa palautumisen kannalta. Kyllä jos kerran tai pari viikkoon treenaa kunnolla monipuolisesti pitkää ja lyhyttä sarjaa, sillä saa "hyvää" tulosta. Tämä vain huomiona siitä, että pelkkä erottuvuus ei tee vatsalihaksista hyviä, kuten jotkut luulevat. Ei pahalla siis :piis: .

Epäilen tuota "hyvää", jos olet vain tuota ohjelmaa käyttänyt. IMO pelkkä vatsojen näkyminen ei tee packistä hyvää, kun lyhyemmillä sarjoilla (ja niihin sopivilla liikkeillä) saa myös sitä vahvuutta niihin. Ja tsiisös vaan, eikös tuo 3-4 kertaa per viikko ole vähän liikaa palautumisen kannalta. Kyllä jos kerran tai pari viikkoon treenaa kunnolla monipuolisesti pitkää ja lyhyttä sarjaa, sillä saa "hyvää" tulosta. Tämä vain huomiona siitä, että pelkkä erottuvuus ei tee vatsalihaksista hyviä, kuten jotkut luulevat. Ei pahalla siis :piis: .
Mutta kun nyt on puhe six-packista, ei hyvistä vatsalihaksista. Niillä on paljonkin eroa; hyvissä vatsalihaksissa on paljon voimaa ja kestävyyttä, kun six-pack on taas mahdollisimman hyvin näkyvät vatsalihakset. Ja vielä tuosta palautumisesta: 125 liikettä 3-4 kertaa viikossa ei ole liikaa, ainakaan silloin jos saa tarpeeksi proteiineja ja hiilihydraatteja, ja muistaa venytellä hyvin. Sillä kun aloitin vatsalihasten treenaamisen, ne kipeytyivät jo yhden sarjan jälkeen kun en venytellyt, ja sarjat olivat myös pidempiä, 50 toistoa. Mutta kun vähensin toistot 25 ja aloin myös syödä paremmin, ja joskus myös käytän palautusjuomia, ei ole ollut ongelmaa palautumisessa.

Mutta kun nyt on puhe six-packista, ei hyvistä vatsalihaksista. Niillä on paljonkin eroa; hyvissä vatsalihaksissa on paljon voimaa ja kestävyyttä, kun six-pack on taas mahdollisimman hyvin näkyvät vatsalihakset.
Tä. Tarkottaako tää siis että nää "vaihtoehdot" sulkee jotenkin toinen toisensa pois vai olenko mä nyt missannut jotain oleellista?
Ja vielä tuosta palautumisesta: 125 liikettä 3-4 kertaa viikossa ei ole liikaa, ainakaan silloin jos saa tarpeeksi proteiineja ja hiilihydraatteja, ja muistaa venytellä hyvin. Sillä kun aloitin vatsalihasten treenaamisen, ne kipeytyivät jo yhden sarjan jälkeen kun en venytellyt, ja sarjat olivat myös pidempiä, 50 toistoa. Mutta kun vähensin toistot 25 ja aloin myös syödä paremmin, ja joskus myös käytän palautusjuomia, ei ole ollut ongelmaa palautumisessa.
Aina sanotaan että kaikki me ollaan yksilöitä tän lajin parissa, mutta eiköhän tähän vois sanoa ihan yleiseltä kantilta että aika turhalta kuulostaa. Ei esim. penkkiäkään veivata muita lihasryhmiä enemmän että saadaan rintalihakset erottuvamman näköisiksi.

Mä itse oon pitänyt vatsaliikkeiden toistot aina ihan yksinumeroisina ja vatsa näyttää treenatulta, vaikken nyt erityisen kireäksi menisi sanomaan. Ei tollasilla 125 toiston sarjoilla tee muuta kuin tuhlaa aikaansa. Ja trollaa? :jahas:

Mä itse oon pitänyt vatsaliikkeiden toistot aina ihan yksinumeroisina ja vatsa näyttää treenatulta, vaikken nyt erityisen kireäksi menisi sanomaan. Ei tollasilla 125 toiston sarjoilla tee muuta kuin tuhlaa aikaansa. Ja trollaa? :jahas:
Siis toi 125 toistoa on viidessä 25 toiston sarjassa, ei putkeen:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom