Sisärinta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Siima
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Joo, eli rinta on kasvanu ihan hyvin, mut nyt on jääny jotenki 'paikalleen'. Esim. sisärinta ei paisu ja ylärintakin on aika lattea. Tuo rintojen alaosahan kasvaa ilmeisesti helpoiten. Eli...mikä avuksi?
Nykyiset liikkeet: penkki, flaissit vinolla, vinopenkki, taljassa seisten...2 sarjaa/liike,8-12, jotain erikoistekniikoita välillä...
penkissä ainakaan en saa ihan sikahyvää tuntumaa, eli teen sen päin persettä...kantsisko korvata jollain... hjälp!

Originally posted by Siima

penkissä ainakaan en saa ihan sikahyvää tuntumaa, eli teen sen päin persettä..

Tuota sisärinta juttua en kommentoi, mulle rintalihas on rintalihas. Mutta penkissä voi auttaa otteen kaventaminen. Mulla ainakin penkki karkaa olkapäille normaalilla oteleveydellä. Eli kokeile eri oteleveyksiä.

Kohdentaminen on tietysti vaikeaa, mutta MIKÄÄN liike ei mulla ota yhtä hyvin tiettyyn "osaan" lihaksessa kuin kapea penkki sellaisella pienellä ez-tangolla sisärintaan. Ote siitä karhennuksen sisäpuolelta, niin että rystyset kääntyy ikään kuin hieman toisiaan kohden.

Teen tota ojentajatreenissä pienehköllä painolla, yleensä vielä superina ranskalaisen yhteydessä. Siitä huolimatta saa oikein keskittyä ettei rinta kärähdä ennen ojentajia :kippis1:

Ylärintaan saa tuntuman parhaiten loivahkolla vinopenkillä tehdyillä käsipainopunnerruksilla ja flyeseilla, mutta se ei ole ollenkaan yhtä selkeä tapaus kuin tuo edellä kuvattu.
Pieni rintalihas (ylärinnan näköön erityisesti vaikuttava) kyllä ihan todistetustikin aktivoituu vinopenkillä paremmin.

Kokeile ja tunnustele, ei sitä kukaan kirjassa tai cyberspacessa sulle voi kovin tarkasti opastaa tai kuvailla.

Just toi loiva vinopenkki käsipainoilla on älyttömän hyvä liike rinnalle...tulee tehtyä se aina normaali penkin päälle

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom