FIGURE PRO Paula Ranta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tää nainen syö 600g riisiä per ateria 🫨 Näin vois varmaan todeta.

Pitääpä itekkin nollata ruokavalio ja siirtyä ainakin väliaikasesti valkoseen riisiin. Atm menee paljon täysjyvätuotteita. Joku mätä tossa on pierettää paljon yms.

Menestystä Paulalle treeneihin!

Jos bodataan niin yleiset terveyssuositukset tummien- ja täysjyvätuotteiden osalta ei johda kuin vatsaongelmiin koska ruokamäärät niin suuret. Sitä kuitua tulee ihan tarpeeksi vaikka melkein kaikki hiilarin lähteet olisi vähäkuituista. Esim vaaleaa riisiä.

Kasittamaton maara hiilaria. 600 grammaa kuiva-ainetta turpoaa nesteen kanssa aikalailla. On kylla huima aineenvaihdunta!
Mulla tulee viikossa aerobisia 8, ja nuo aerobiset on pysyny samana ihan siitä lähtien kun aloin tätä hommaa tekemään😂 salitreenejä viikkoon tulee yhteensä 12, eli kyllä kulutuskin on aika kovaa

Ja se että miten mun kroppa pystyy mylläämään tämän kaiken niin, suoliston toiminnan ja aineenvaihdunnan tukena käytän tiettyjä ruoka-aineita. Kokonaisuus on tarkkaan mietitty ja haettu sellaiseksi, että kaikki toimii ja patti kasvaa

Ja se että miten mun kroppa pystyy mylläämään tämän kaiken niin, suoliston toiminnan ja aineenvaihdunnan tukena käytän tiettyjä ruoka-aineita. Kokonaisuus on tarkkaan mietitty ja haettu sellaiseksi, että kaikki toimii ja patti kasvaa
Tuo on hyvin sanottu, että on mietitty sitä, että keho ja elimistö toimii kunnolla vaikka ruokaa tulee paljon. Se on ehkä tärkeintä, että syödään itselle sopivia ruoka-aineita eikä vaan mätetä sitä vaaleeta riisiä ja paljon. Kehonrakentajan ruokavalio ei koskaan oo se terveellisin vaihtoehto kuitenkaan, vaikka onkin huomattavasti terveellisempi kuin valtaosalla ihmisistä varmaan. Elimistön ja aineenvaihdunnan pitää toimia kunnolla, että voi kehittyä ja aerobinen liikunta kyllä tukee sitä kun syödään paljon. Ehkä juuri sen takia sinullakin tuo homma näyttää toimivan aika hyvin(y) Veikkaan, ettei kauhean moni mieti noita asioita ihan yhtä fiksusti. Mätetään vaan sitä hiilaria koneeseen ja puoletkaan ei tuu hyötykäyttöön... ja pötsi turvoksissa yritetään sit tehä "kovia" treenejä.

Toi usea aerobinen viikossa on kyllä todella hyvä metabolian kannalta. Mä itse ainakin näin talvisin, en pysty pitään niin kireetä kuntoa vaikka söisin hyvinkin tarkasti, koska sitä päivittäistä friban 15-30k askeleen liikuntaa ei tule. Dieettikin on helppo aloittaa maaliskuun jälkeen kun kulutus nousee merkittävästi, siinä vähän kuin itekseen rasva palaa. Koirien kanssa tulee pitkiäkin lenkkejä, mutta se on sellaista löntystelyä eikä kanna mukanaan vajaata 20 kilon reppua.

Toi usea aerobinen viikossa on kyllä todella hyvä metabolian kannalta. Mä itse ainakin näin talvisin, en pysty pitään niin kireetä kuntoa vaikka söisin hyvinkin tarkasti, koska sitä päivittäistä friban 15-30k askeleen liikuntaa ei tule. Dieettikin on helppo aloittaa maaliskuun jälkeen kun kulutus nousee merkittävästi, siinä vähän kuin itekseen rasva palaa. Koirien kanssa tulee pitkiäkin lenkkejä, mutta se on sellaista löntystelyä eikä kanna mukanaan vajaata 20 kilon reppua.
Se on kuiteski helkkarin hyvä että tulee kuitenkin edes jonkin verran sitä aeroobista. Ja ylipäätänsä raittiissa ulkoilmassa liikkuminen vaikuttaa mielialaan ihan helvetisti. Itsekin liikun fillarilla kesät talvet ja vaikka se jonkin verran varmaan jalkatreeneissä tuntuu, niin yleisesti ottaen tuntuu, että keho on vastaanottavampi kaikinpuolin ja ei tosiaan ole ongelma että kertyy liikaa höttöö vaikka hiilaria tuleekin nyt reippaammin talvella. Ei mulla kyl muutenkaan ole enää tarvetta mitään massakausia pitää mut välillä se on hyvä myuutama kilo nostella painoo. Koirien kanssa metässä kävely tekee varmasti ihan helvetin hyvää. Kaikki ulkona liikkuminen on hyväksi kaikille (y)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On siinä rasvanpoltto dieetin lopputuotteena syntyvässä lookissakin pakko olla joku ero hieman korkeampaa energiamäärää syöden ja aerobista tehden versus ilman aerobista mutta pienemmällä energiamäärällä toteutettuna.

Sykkeen nosto kun laittaa aina sitä kuona-ainetta liikkeelle ja kardiovaskulaarista järjestelmää töihin, joka vaikuttaa kyllä kropan ulkonäköön ja pikku detaljeihin. Tietty kisaa lähestyttäessä karsitaan pikkuhiljaa pois, kuten moni muukin juttu ja stressitekijä.

Se on kuiteski helkkarin hyvä että tulee kuitenkin edes jonkin verran sitä aeroobista. Ja ylipäätänsä raittiissa ulkoilmassa liikkuminen vaikuttaa mielialaan ihan helvetisti. Itsekin liikun fillarilla kesät talvet ja vaikka se jonkin verran varmaan jalkatreeneissä tuntuu, niin yleisesti ottaen tuntuu, että keho on vastaanottavampi kaikinpuolin ja ei tosiaan ole ongelma että kertyy liikaa höttöö vaikka hiilaria tuleekin nyt reippaammin talvella. Ei mulla kyl muutenkaan ole enää tarvetta mitään massakausia pitää mut välillä se on hyvä myuutama kilo nostella painoo. Koirien kanssa metässä kävely tekee varmasti ihan helvetin hyvää. Kaikki ulkona liikkuminen on hyväksi kaikille (y)
Mulla on kesäisin jalat kroonisesti tosi raskaat ja väsyneet, pitäis vähän himmaa pelaamista kun välillä 30 tuhatta askelta vetelee kyykkyjen lisäksi.

Aikoinaan kun selitin kuinka paljon tulee liikuttua arjessa kävellen/fillarilla ja siihen päälle treenailee omalla tavallaan yrittäen kehittyä, niin sille naureskeltiin, vastauksena tuli aerobinen vie kaiken kehityksen lihasmassan suhteen jne. Silti sitä samaa jatkanut koko elämäni ajan, eikä ole kaduttanut, tällä hetkellä elämäni kunnossa ja veikkaan että pelastanut monelta "kansan" taudilta tämä.

Toi kyllä väkisin verottaa jalkojen lihasmassan kehitystä.
Kyllä mun mielestä tossa mittakaavassa. Sen verran ne rasittuu kokoajan. Ja toi metässä kävely ja nopeet stopit heitossa etujallalle ei ole ihan sama asia kun tekis vain simppelimpää aerobista. Kuten sanoin, pitää vähän jatkossa rajoittaa.

liika aerobisen hinkkaaminen ei varmaan edistä lihaskasvua, jos sitä tulee niin paljon et alkaa vaikuttamaan palautumiseen jo, mut sopivasti ja omat rajat tiedostaen uskon et se jopa lisää sitä treenitehoa ja auttaa palautumisessa. Se onkin vaikeaa niitä rajoja aina tietää ja välillä sitä tekee enemmän ku pitäs, mut siitä on niin paljon muitakin hyötyjä ja edistää hyvinvointia ja terveyttä, että kaikkien kannattaisi jonkin verran sitä tehä ihan oman hyvinvoinnin takia. Ja tekee vaikka kesällä enemmän kun on kiva sillon ulkoilla muutenkin ja talvella sit vähemmän, jos tökkii.. yksinkertaista mutta hyvää tekee:giggle:

Ihan hauska huomio tuosta kalorikulutuksesta. Tommoinen normaali haastava pro rata kuten Äijänpelto kesällä, jossa on 285m pisin väylä ja jossa paukutetaan täysiä iso osa heitoista, kuluttaa kesällä semmoisen 750kcal. Siiltamäki on kevyt rata, jossa kaikilla avauksilla on jo puttaamassa, niin talvella siinä jäähelvetissä jossa pitää kokoajan tasapainoilla, kulutti 807kcal. Sit ehkä fyysisin rata Kaatis, 24 väylää ja kamalia nousuja, se kulutti 1145kcal.

Viimeksi muokattu:
Näen ton aerobisen tekemisen ainoastaan etuna esim jalkatreeneissä kun jaksaa puskea ne kovempaa läpi kunnon loppumatta kesken. Monihan alkaa piiputtamaan jalkatreeneissä jo sen takia kun ei jaksa. Ja tottakai se on myös ratkaisevaa miten sen cardion tekee ja edelleen kokonaisuus ratkaisee. Ja myös se tosiasia, että mitä korkeammalle ne kalorit offilla saan sen korkeammalla ne on myös dieetillä. Esim itse en viime dieetillä mennyt alta 3000kcal ja niillä jaksaa treenata kovaa koko dieetin läpi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom