Noniin, pikkuisen tilanne päivitystä, jospa tästä joskus olisi jollekkin jotain hyötyä. Toissapäivänä kävin näyttämässä häntäluuta lääkärille joka totesi tämän ihanuuden, ja määräsi antibiootit ja kirurgille lähetteen. Noh, ajattelin että selviän seuraavaan viikkoon varmaankin ihan hyvin ja juhlin juhannusta jne... Mutta ennen juhannusta oli työkeikka Raumalle ja takaisin Kykin menlaakson, eli puuduttavaa istumista autossa= VIRHE!
Mulla sinus eteni järkyttävän nopeasti, kun kävin näyttämässä sitä lääkärille kaksi päivää sitten se oli vain punertava ja suht normaali, ja tasan kaksi päivää myöhemmin se oli sellainen puolikkaan nyrkin kokoinen järkäle häntäluussa, voin sanoa että vituttaa istua sellaisen kanssa yli 5 tuntia autossa, ei nimittäin mitenkään ole hyvä. No käveleminen oli vaikeata ja olin jo lähdössä työpaikalta juhannuksen viettoon kun satuin huvikseen vilkaisemaan persaustani peilistä (siis en sitä yleensä tee, oikeasti) ja se näky oli aika järkyttävä. Vilautin työkavereille jotka kehoittivat hakeutumaan päivystykseen, no kahden vaiheilla läksin ajelemaan kotiin, itseäni ratista roikkuttaen ettei perse osu penkkiin, ja kotona tsekkasin uudelleen perseeni, ja huomasin mätää valuvan valtoimenaan. Tässä vaiheessa heitin hyvästit juhannukselle.
Ei muuta kun päivystykseen, missä suurin huoli oli kuka tämän maksaa, koska minulla oli lähete yksityiselle ja olin kunnan päivystyksessä. Pidin hermoni kasassa. Noh, tunnin odottelun jälkeen, niin, mukava odotella seisaaltaan kun et pysty istumaan. Pääsin toimenpide huoneeseen ja housut kinttuun. Voin sanoa ettei hävettänyt yhtään vetää itseään kelteisilleen naisen edessä, kipu niin järkyttävä. Hoitajakin oli hetken ihmeissään että ohhoh, en ole vastaavaa nähnyt. Kooltaan sinukseni oli puolikkaan nyrkin kokoinen.
Hetken odottelun jälkeen paikalle tuli toinen lääkäri joka rupesi pusertamaan sitä mäskiä sieltä ulos... Ja voin sanoa että silloin sain tietää mitä tuska on.. Ei jumalauta ole ikinä koskenut niin paljon, puristin niitä sängyn rautoja niin paljon että ruuvit löysty, ja kyllä huusin ihan suoraan vittua ja perkelettä. Ja sitä tavaraa tuli paljon sieltä. Siihen iskettiin neljä puudutus piikkiäkin, mutta ei mainittavaa apua kyllä alkuun ollut :D
Noh panacodia naamaan ja kotiin, nyt istun perse siteessä kotona ja tilitän tätä täällä... Kun muut dokaa ja viettää juhannusta.. Ostin kaupasta hirveät kasat kaikkea paskaa, vituttaa nekin... Ensi viikolla on kirurgille aika, koska häntäluuhun jäi vielä toinen pesäke mitä ei puhkaistu. Mutta pienenä loppukaneettina, menkää heti lääkäriin jos siltä tuntuu, että se paskiainen rupeaa kasvamaan, älkääkä istuko tunti kaupalla autossa tai vast... Kirjoittelen ensiviikolla mitä kirurgilla tapahtui...