Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks puristelet sitä koko ajan? Koitappa olla puristelematta sitä ja jos se siitä kasvaa/kipeytyy ni sit lääkäriin, noitahan ei oo mitenkään hirveen turvallista itse lähteä puhkomaan koska tulehdusvaara on iso.Onkos ne sit ihan vaan jotain "paisefinnejä" jos on alempana pakaroissa tai kannikoiden sisäpuolen sivuissa... itse olen kärsinyt niistä koko elämäni..
Viime kerralla pieni nuppineulan pään kokoinen patti oli jotai luulin finniksi ja yritin puristaa useita kertoja mutta mitään ei tapahtunut, no se oli virhe ja se ärsyynty siitä niin paljon että tulehtui ja turposi miltei kananmunan kokoiseksi patiksi, jota yritin puristella tuskissa mutta mitään siitä ei tullut , sitten siihen tuli pien "aukko" josta puristaessa tuli aika paljon tummaa verta(ehkä mätääkin) seassa.. pakko sit oli lääkäriin mennä josta sain pelkän antibioottikuurin mutta sen osittaisella avulla se sitten lähti pois.
Tälläkin hetkellä on semmonen "pehmeepi" ei oikeastaan minkänn muotoinen alue ihankun jotenkin "onkailoisen muotoinen" jota yriitin puristella ja sekin tulehtu sit vaan enemmän mut sit se tulehdus itestään viikossa/parissa laski ja taas se on sellainen "pehmeämpi" mutta jotain mätää sielläkin sisällä on.. tämmösiä on pakaroissa useita..
vittu nämä vituttaa, koko elämän ajan.. pers hygienista huolehin kyllä.. väh. 2 krt/pv pesen... Onko kellään kokemuksia tämmösistä?:(
Miks puristelet sitä koko ajan? Koitappa olla puristelematta sitä ja jos se siitä kasvaa/kipeytyy ni sit lääkäriin, noitahan ei oo mitenkään hirveen turvallista itse lähteä puhkomaan koska tulehdusvaara on iso.
voi perkele toivottavasti mulla ei ole toi edessä meinaan perse on ollu yli vuoden saatanan kummallisen tuntunen tuntuu jonkun puolentunnin istumisen jälkeen ihmeellinen paine persreijjän yläpuolel ja välilihas ja väliha on ehkä vähän turvonnu ja perse o ihan koko ajan litimärkä hiestä vaikka ees otassa ei oo kunnol hikee ja ei se kai miltään rexonalta haise ja noi lääkäritkin on ihan idiootteja oon valittannu mut ne tarjoo vaan lämpöstä kättä ja ei suostu ees pamei kirjottaa meinaan vittumainen homma toi