Sinun Tuoksusi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu
Olen tuoksujen suurkuluttaja! Useiden vuosien ajan on ollut kolme tuoksua yli muiden:
Gucci Rush, tämä on niin suosikki, jota ei tahdo enään saada mistään....
Elisabeth Arden, Red door ja
Hugo Boss, Deep red

Tässä tuoksuja, joista tykkään ja niistä ainakin muutama on hankintalistalla:

-Dior Miss Dior Cherie:haart:
-Gucci Envy Me 2
-Gucci Envy Me
-Oscar de la Renta Red Orchid:kuola:
-Lancome Miracle So Magic
-Lancome Miracle
-Escada Sentiment
-Prada
Niin tykkään aika makeista tuoksuista, mm Escadan kesätuoksun ostan aina:D

Nyt käytössä on raikas ja simppeli päivätuoksu Carthusian Via Camerelle, jonka ostin vuos sitte Caprilta lokaalista parfyymitalosta. (Haha, just luin ite vasta tuolta sivuilta et "a fragrance which is perfect for men and woman alike", noo ei se mitään..)

Issey Miyaken alkoholiton kesätuoksu on aina kans pakko saada, jos ei edellistä oo jäljellä. Vitsi, oispa kesä.

Hmm.. jokohan hehkutin tänne Fendin "Palazzoa" ?

Äsken tuli tilattua nettikaupasta Versacen Signature. Melko mukava. Lähipäivien hankintalistalla on vielä Pradan Infusion d'Iris. Sitten saa tuoksuhankinnat taas vähäksi aikaa riittää :)

Dolce&Gabbanan Light Blueta olen käyttänyt vuorotellen Sergio Tacchinin Donnan kanssa. Nyt sain mieheltä lahjaksi Gucci II:n, joka on miellyttänyt myös kovasti!

Mieheni osti itselleen Armanin Coden, iihana tuoksu!:haart:

Aktiivisessa käytössä on
Burberry London
Emporio Armani Remix
JLO Still
Tommy Girl

Iltakäyttöön
Escada Sexy Graffiti (alkaa oleen finaalissa, yyh!)
Versace Versace

Sitten on muutama pullo, joita tulee harvemmin käytettyä. Harmittaa vietävästi tuon Sexy Graffitin loppuminen. Se oli kesätuoksu joskus muutama vuosi sitten, eikä sitä enää mistään saa. Sain ystävältäni suhteiden kautta sitä sellaisen suuren testeri-pullon <3

En oo kovin pitkään kovinkaan aktiivisesti hajuja käyttäny, mutta..Miula on joku sairas mieltymys miesten tuoksuihin. :nolo: Monet miehet vaan haisee niiiiin hyvälle. :D Oon yrittäny bongailla naisten haisuttimia mut ne on joko liian makeita tai vaniljaisia tai kukkaisia tms. Enkä tykkää. Ainoo mistä oon tykänny tosi paljon oli naisten Puma Jamaica, kovin mieto ja raikas. Eivät vaan enää vissiin sitä valmista.. :itku:

Nyt on käytössä l'eau par kenzo pour homme. Kaupoissa käyn usein läträämässä Cliniquen Happy for men
Ja CK:n One Electricin ostaisin jos sellaisen vielä löytäisin. Taitaa sekin olla jokin ohimenevä kausihaisu.

Tuoksumisiin..

mulla on ollut käytössä jo aikas kauan kenzon L'eurparkenzo, Jennifer Lopezin JLo, Escadan into the blue, Laura Biagottin Laura, Lumenen uusin lumous?? (en ole varma nimestä). Aina olen tykännyt erityisesti Kenzon hajusta. Tuntuu vaan, että tuoksu on muuttunut hieman muutaman vuoden (n. 5 vuotta sitten) takaiseen. Silloin aikanaan se oli minun mielestä parempi tuoksu kuin nykyään. Mutta edelleen kuluu pullo per vuosi. Välillä tuntuu, että taidan olla hajuvesien suurkuluttaja, kun käytän kuitenkin säännöllisesti 4-5 merkkiä ja hajut tuntuvat kuluvan suht. ripakkaan tahtiin (siihen nähden, että on userampia mitä käyttää). Mä tykkään melko miedoista (ei niin makeista) hajuista. Viime aikoina olenkin yrittänyt etsiä uutta, yhtä tykättävää, kuin Kenzon vesituoksu, mutta jotain uutta. Olisko ehdotuksia??? Monet hajut vaan tuntuvat muuttuvan mun iholla aikas kummalliseksi. Noin 8 vuotta sitten opin vasta, että hajuveden tulis olla iholla n. 1-2 h ennen kuin päättää ostaa mitään hajua. Haju kun tuppaa muuttumaan välillä aikas paljonkin iholla.

Siltikin RAKASTAN hajuvesiä. On aina niin mukavaa kun löytää uuden hajun. Olo on kuin prinssessalla (hiukan ylväs olo), kun on uutta itselle sopivaa hajuvettä yllä.

En tykkää lainkaan mistään parfyymeistä. Yleensä ihovoiteiden tuoksu miellyttää eniten. Juuri sain joulupukilta jotain ihkua saunanjälkeisvoidetta, joka tuoksuu puhtaalta ja energiseltä. Nivean nuo aika tavalliset voiteet tuoksuvat myös hyvältä. Samoin pidän sellaisista raikkaista sporttisista suihkugeeleistä. Mutta hajuvesiä en käytä koskaan, tulee pää kipeäksi. Tiikeribalsami tai joku linimentti miellyttävät itseäni, mutta yleensä häiritsevät muita.

Muut lempituoksut eli ne luonnolliset tuoksut: savu, terva, kellari, sateenjälkeinen metsä, vastaleikattu nurmikko, bensa, oma mies solisluun kohdalta, metsurin saappaat.

Ehdottomasti MOSCHINO: Funny!

Juuri niin minun tuoksu kuin olla saattaa.

Täytyy tähän vielä lisätä, että mulla on nyt myös uutuutena Moschinon Love.
Hyvin erilainen kuin Funny, mutta loistava tämäkin !

Tuoksuni on ollut varmasti 10 vuotta Elisabeth Ardenin 5th Avenue tai vaihtoehtoisesti Christian Diorin J'Adore.
Pidän raikkaista, puhtaalle tuoksuvista kukkaistuoksuísta!

En ole mikään suuren suuri tuoksuihminen, mutta arkikäytössä tulee välillä suihkauteltua Body Shopin Peach-vartalosuihketta, juhlallisempiin tilanteisiin on käytössä Edp Trussardi Skin. Tuo on ehkä vähän raskas, joten kesäksi täytynee ostaa jotain muutakin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom