mulla on ollut käytössä jo aikas kauan kenzon L'eurparkenzo, Jennifer Lopezin JLo, Escadan into the blue, Laura Biagottin Laura, Lumenen uusin lumous?? (en ole varma nimestä). Aina olen tykännyt erityisesti Kenzon hajusta. Tuntuu vaan, että tuoksu on muuttunut hieman muutaman vuoden (n. 5 vuotta sitten) takaiseen. Silloin aikanaan se oli minun mielestä parempi tuoksu kuin nykyään. Mutta edelleen kuluu pullo per vuosi. Välillä tuntuu, että taidan olla hajuvesien suurkuluttaja, kun käytän kuitenkin säännöllisesti 4-5 merkkiä ja hajut tuntuvat kuluvan suht. ripakkaan tahtiin (siihen nähden, että on userampia mitä käyttää). Mä tykkään melko miedoista (ei niin makeista) hajuista. Viime aikoina olenkin yrittänyt etsiä uutta, yhtä tykättävää, kuin Kenzon vesituoksu, mutta jotain uutta. Olisko ehdotuksia??? Monet hajut vaan tuntuvat muuttuvan mun iholla aikas kummalliseksi. Noin 8 vuotta sitten opin vasta, että hajuveden tulis olla iholla n. 1-2 h ennen kuin päättää ostaa mitään hajua. Haju kun tuppaa muuttumaan välillä aikas paljonkin iholla.
Siltikin RAKASTAN hajuvesiä. On aina niin mukavaa kun löytää uuden hajun. Olo on kuin prinssessalla (hiukan ylväs olo), kun on uutta itselle sopivaa hajuvettä yllä.