Sinun Tuoksusi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu
Tällä hetkellä käytössä on J-Lo:n Glow- tuoksu. Ainakin muistaakseni pullossa lukee noin, sellainen vaalea. :D tykkään kyllä hajuvesistä mutta käytössä on yleensä yksi kerrallaan...

Ennen käytin Escadan S- tuoksua, sen tilasin taas äidiltä kun lähti työmatkalle. Tai kirjoitin tekstiviestiin 2 vaihtoehtoa, tuon Escadan sekä Issey Miyaken L'eau d'Issey:n jota olen monesti kokeillut mutten ole raaskinut ostaa itse. :kuola: Jännää odotusta, kumman äiti valitsee...

Valentino Rockn Rose ja Britney Spearsin Fantasy, nuuh nuuh aah :D

Britneyn uus, eli Hidden Fantasy on kans hyvä, muttei niin makea kuin Fantasy. Joutui ostaa kaverksi tolle Fantasylle :) (Siitä Midnight Fantasystä en taas tykänny ollenkaan, haisi ihan keinotekoiselle mustikalle).

Ja näiden lisäksi ehdoton suosikki on Mochinon I Love Love. Noita kolmea tulee nyt vaihdeltua fiiliksen mukaan. Eniten tulee käytettyä Mochinoa, mieskin tykkää ;)

Tarviiki käyä haistelee tota Britneyn uutta! En oo pitkään aikaa ostanu uusia tuoksuja...Kiitsa vinkistä.
Mäkään en muuten tykänny siitä Midnight Fantasysta....

Onko joku nähnyt CK:n Contradictionia lähiaikoina kaupoissa? Paikalliselta sokkarilta ei enää löydy, mutta ainakin nettikaupoissa näyttäis olevan. Valmistetaan siis edelleen, onko vain Suomeen tuonti lopetettu vai löytyykö jostain?

Olen aika herkkä hajuille joten pidän suht miedoista tuoksuista.

Bossin deodorantit olen havainnut parhaimmiksi.
Muuten löytyy: Bulgari: Rose Essentielle, Bulgari, Bossilta Intense (arkikäyttöön), Pradan Infusion D'Iris ja Laura Biagiottin Roma, kaikki versiot eau de parfumina.

Escada - Moon Sparkle
Escada - Incredible me
Escada - Ocean Lounge
Versace - Bright crystal
Moschino - Hippy Fizz

Selvästi Escada-hooked :D

Onko joku nähnyt CK:n Contradictionia lähiaikoina kaupoissa? Paikalliselta sokkarilta ei enää löydy, mutta ainakin nettikaupoissa näyttäis olevan. Valmistetaan siis edelleen, onko vain Suomeen tuonti lopetettu vai löytyykö jostain?

Ihan sellanen fiilis että näin tänään sitä Stockan Hulluilla päivillä tarjouksessa. Ellei ollu joku muu CK.

Uus ihanuus, minkä ostin on Versacen Bright Crystal...kivan raikas arkituoksuna. Juhlatuoksuna mulla on Miss Dior Cherie:haart:.

Diorin Miss Dior Chérie :haart: Ollut siitä lähtien kun tuoksu tuli markkinoille.

Mun uus tuttavuus oli Puman Flowing. Alkuunsa oli ihan liian makea, mutta nyt olen oppinut tykkäämään. Miehellä on tuo sama for men.

Päivätuoksu Euphoria - Calvin Kline
img_47ec1aeaa087b.jpg

Ja iltatuoksuna Magnifique - Lancome
lancome+magnifique+(fragrantica).jpg

Arkituoksuna Bossin Pure Purple (yleensä en tykkää ollenkaan "kukkaisista" tuoksuista, mutta tää muuttuukin ihollani ihan erilaiseksi kuin pullosta nuuhkittaessa).
Iltatuoksuna Kenzon Indian Holi, aivan ihana mutta varottava yliannostusta. Riittää kun suihkuttaa pilven ilmaan ja kävelee sen läpi.
Lisäksi hyllyssä on Armanilta She sekä Acqua di Gìo. Aivan ehdoton lempiparfyymini on Masaki Matsushiman Mat, jota ei tiettäväkseni saa Suomesta enää :( Pitäisi varmaan tilata netistä.

Käytii kaupassa ja tuoksutin ohi mennessä Puman Urban Motioinia. Mies sanoi et toi on parhaimman tuoksunen mitä se on mulla koskaan haistanut ja osti sen mulle. Sit myös muut on esim. halatessa ihastellut että "kylläpä sä tuoksut hyvältä!" Itekki tykkään hirveästi ja nähtävästi myös muut. Ihana tuoksu, en osaa eritellä että mikä siitä niin hyvän tekee!

http://www.puma-fragrances.com/en-us/urban-motion-w.php

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom