Sinun Tuoksusi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu
Oma ehdoton suosikkini on Tommy Hilfiger - Tommy Girl.
Myös Puman I´m going -tuoksu on käytössä, omasta mielestäni se on kivan sporttinen.

Minun suosikkini hajuvesistä on JOOP!:in Le Bain :hyvä:, se on tosi ihana. Harmi vaan kun sitä ei saa Suomesta (jos jostain saa niin kertokaa heti!!), joten enpä ole nyt hetkeen käyttänyt. Mies sitä toi tuliaisena Saksasta, enkä oo sieltä asti jaksanut alkaa lisää hankkimaan, vaikka on se niin hyvä että melkein pitäis...
:

Joo, tämä suosikki pitää edelleen pintansa mulla :), ja nyt sainkin sitä taas, jee :)

Käytin tuossa välillä Kylie Minoguen Sweet Darlingia ja oli sekin ihan ok, muttei niin hyvä kun tuo JOOP! :)

Mulla kaks hajuvettä joihin ihastunut ja en oo vieläkää vaihtanu. Emporio Armanin Nigth ja Hugo Bossin Deep Red :haart:

Toi luonnollinen tuoksu josta pidän on alkukesänen aamuyö järven rannalla. Ja sit se outo tuoksu josta pidän, vasta värjätyt hiukset :D

Mulla on montakin suosikkia, mutta ehdottomasti parhaimmat tuoksut ovat tällä hetkellä kyllä Calvin Kleinin in2u ja sitte joululahjaksi saamani Hugo Bossin xx. Aluksi en xx:stä hirveästi innostunut, mutta mitä enemmän sitä olen käyttänyt, sen enemmän olen siitä tykännyt! :kuola: En osaa sanoa miksi pidän juuri niistä, ne ovat tosin molemmat melko makeita.

Kalliimmista hajuvesistä suosikkini on CK Euphoria Blossom. Viime aikoina olen ostanut opiskelijabudjetille edullisempia tuoksuja, Espritillä on esimerkiksi monia ihania kuten Connect, Horizon ja Life by Esprit :)

Ehdottomasti emporio armanin night.
Vaihtelen tuoksua kyl välillä, muina vaihtoehtoina on Guccin Envy Me, Guccin EDP II, ja Hugo Boss Femme.
Guccin Rush 2 tuoksun haluaisin vielä. Ja Emporio armanin Diamondsin. Oon tuoksujen suurkuluttaja. Tosin en yliannostele,tai laita eri tuoksuja samaan aikaan, vaan kohtuudella ja aina vain yhtä kerrallaan.

porukat on tuonu miulle cuccin envyä ulkomailta ja en malta odottaa, et saisin sen käsiini. niin ihana tuoksu vuosien takaa, et tulee ihan tippa linssiin, ku miettii mitä muistoja siitä tulee mieleen:haart:

Armani Code, Body Shopin Oceanus jota ei enään tehdä, ja se uusi sen korvannut tuoksu jonka nimeä en toki muista. Romero Gigli for women. Noi on ne "the" tuoksut<3

Nina Riccin punaisessa omppupullosa oleva tuoksu tuli joululahjaksi ja tällä hetkellä se on suosikkini. Nimeä en muista, mutta pullo on tällainen.. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/picture.php?albumid=350&pictureid=2587

Edellinen suosikkituoksuni ja ehdottomasti paras tuoksu ever oli Cindy Crawfordin waterfalls. Aivan ihana :kuola:. Sai myös miespuolisilta kehuja. Rakastan sellaisia mausteisia ja aistikkaita tuoksuja, vähän sellaisia salaperäisiä. Yleensä makeat kukkatuoksut eivät ole minun juttu, eivätkä nenäkarvoja kärventävät raskaat tuoksut jota vanhemmat naishenkilöt yleensä käyttävät.

Rakastan sellaisia mausteisia ja aistikkaita tuoksuja, vähän sellaisia salaperäisiä. .
Sama:)
ja sellaiset puuterin omaiset, kevyet tuoksut ovat myöskin mieleeni. valiettavasti sellaista täydellistä tuoksua on vaikea löytää :(...yleensä katson ekaksi pulloa ja sitten vasta haistelen :D.
tällä hetkellä käytössä lahjaksi saadut: Lancomen Miracle ja Valentinon Rock 'n Rose (+itse ostama V absolu)

Täällä talvikäytössä Lancômen Hypnôse, johon liittyy ihania muistoja. Tommy Girliä löytyy pikkutippa lukioajoilta, ja tykkään siitä edelleen, vaikkakin siitä tulee ihan vähän "teini" olo :D Aikuisemmaksi suosikiksi on noussut viime aikoina myös mieheltä saatu Laura Biagiottin Aqua Di Roma. Niin, itse asiassa mun kaikki tuoksut on käytännössä mieheltä.. Ilmeisesti se saa tarpeeks haistella mun reenivaatteita ;)

Muita kaapista löytyviä pulloja on ainakin Escadan joku muutaman vuoden takanen kesätuoksu, Ralph Laurenin Polo Sport Women ja Ralph ja erinäisiä lahjaksi saatuja, joita ei juuri tule käytettyä.

Mutta! Sokerina pohjalla on halpis, joka on varastanut sydämeni ja nenäni! Se on jenkeistä raahattu Victoria's Secretin Pure Seduction, joka tuoksuu taivaalliselta.. :haart: Raikas ja kevyt, mutta samalla naisellinen ja pehmeä. Nam. Mutta eihän toi laadussa kyllä noita edellä mainittuja voita, sen huomaa lähinnä siitä, et aika monta suihkausta enemmän saa laittaa ennenkun tuoksua jää.

Haisen itseltäni suurimman osan ajasta. Mulla on noin kymmenen eri pulloa hajuvesiä, en ole ostanut niistä kuin sen yhden. En käytä juuri niitä, paitsi juuri sitä mitä olen itse ostanut. Sporttinen tuoksu. Sitrusta jne.
Ruotsissa käydessäni löysin mm. mullan hajuista hajuvettä. Jos olisi budjetti riittänyt, niin mukaan olisi lähtenyt sateen tuoksua.

Mieheltä sain just synttärilahjaksi CK:n in2u-putelin. Hyvältä tuoksuu. Vanhaa Onea on jäljellä viel pikku tujaus. Calvin Kleiniä oon käyttäny aina.

Valentino Rockn Rose ja Britney Spearsin Fantasy, nuuh nuuh aah :D
Dödöissä LdB: n se keltanen osapuoli. Vaikee vaa löytää, ku poistettu valikoimista lähes kaikkialla :curs:

Nina Riccin punaisessa omppupullosa oleva tuoksu tuli joululahjaksi ja tällä hetkellä se on suosikkini. Nimeä en muista, mutta pullo on tällainen.. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/picture.php?albumid=350&pictureid=2587

Tuo on Nina by Nina Ricci. Yksi mun suosikkeja myös.

Tykkään vaniljaisen, omenaisen mausteisista tuoksuista. Pitää olla sopivan makea, muttei liian imelä.

Tällä hetkellä aktiivikäytössä Nina, DKNY Red delicious sekä Joop! All about eve. Kaikki yhtä hyviä.

Mieheltä sain just synttärilahjaksi CK:n in2u-putelin. Hyvältä tuoksuu. Vanhaa Onea on jäljellä viel pikku tujaus. Calvin Kleiniä oon käyttäny aina.

Mullakin on ollu niin kauan kuin muistan Ck One käytössä perustuoksuna :) Ja toinen pullo sitä In2U menossa eli tykkään kyllä mäkin Ck:sta :hyvä:

Käytän aina noiden perusjuttujen ohella jotain muuta ns.sesonki tuoksua!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom