Sinun Tuoksusi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu
mulla ihan uusia ja ihana Chanel Coco Mademoiselle entisten jatkoksi (lueteltu kans jossain täällä ketjussa...)

Myytävänä muuten edelleen Stella McCartneyn alkuperäinen Stella, Jean Paul Gaultierin Classique, Moschinon Cheap and Chic. Privaa sitten vaan.

Ehdoton jo monen vuoden ajan Georgio Armani "Sensi". Siihen palaan aina...:D
Aivan! Välillä itse ostelen muita tuoksuja, mutta lopulta aina palaan tähän tuoksuun takaisin. Toinen suosikkituoksu on Calvin Klienin Euphoria. Arkituoksuna käytössä välillä myös Dolce&Gabbanan The One.

Mainoskampanjan uhrina ihastuin Dieselin uuteen Fuel for Life-tuoksuun. Toimii :)

Armanin remix, uus tuttavuus. Tuoksu kestää pitkään ja on aivan ihana. :)

Tällä hetkellä supsuttelen ylleni aika usein Nina Riccin omppupullossa olevaa Nina-tuoksua. Haistelin Wienin lentokentällä tätä ja pakko oli sit ostaa :) normioloissa en olis ostanu 50e hujuhajua, mutta matkalla voi aina repästä jos on enempi rahaa käytössä :) tosi paljon hajusta tykkään, on omalla tavallaan mieto, makea ja raikas. Naisellinen ja kiva, ei mikää vihree öyhy mihin kaikki tukehtuu :D

Ja ihan luonnontuoksuista parhaita on joenvarsikasvien tuoksu.. se on semmonen sekoitus ehkä 10 eri kasvia, mut se tuoksu tulee aina joskus jossain vastaan ja siitä tulee NIIN mieleen muksuna tehdyt onkireissut isoveljien kans. Keväällä tykkään myös tuoksutella hiirenkorvia koivuista.. Hevoset tuoksuu mun mielestä myös tosi hyvälle, onneksi niitä pääsee nuuskimaan joka viikko :)

Minun suosikkini hajuvesistä on JOOP!:in Le Bain :hyvä:, se on tosi ihana. Harmi vaan kun sitä ei saa Suomesta (jos jostain saa niin kertokaa heti!!), joten enpä ole nyt hetkeen käyttänyt. Mies sitä toi tuliaisena Saksasta, enkä oo sieltä asti jaksanut alkaa lisää hankkimaan, vaikka on se niin hyvä että melkein pitäis...

Muista tuoksuista ihania on kesäaamun raikas tuoksu, ah....samoin myös tuore kahvin tuoksu, ja vaikka sämpylöiden tuoksu.. :kuola:

Calvin Kleinin Euphoria on tuoksu, johon en näytä kyllästyvän. Se ei häiritse olotilaa eikä tee päätä kipeäksi :) ja tietysti tuoksuu hyvälle :)

Ostin nyt kentältä Paco Rabannen Black XS - uutuustuoksun. Se on aika erilainen verrattuna aiempiin tuoksuihini, suhteellisen voimakas ja mausteinen mutta ei mitenkään tunkkainen. Pohjatuoksuna mm. vaniljaa.

Hei, tää tarttui miehen valkkaamana mun matkaan kans kentältä! Ihastuttiin molemmat heti. Tosiaan hieman erilainen tuoksu. Hyvä maku meillä, Soppis :)

Hei, tää tarttui miehen valkkaamana mun matkaan kans kentältä! Ihastuttiin molemmat heti. Tosiaan hieman erilainen tuoksu. Hyvä maku meillä, Soppis :)

EEK! Luulin, että tämä tuoksu voisi profiloitua vain muhun. Assiskin aina nuuhkii mua kateellisena salilla kun mulla on niin kivaa tuoksua. Mä taas en voi ostaa sitä Sarah Jessica Parkerin -tuoksua kun Assis käyttää sitä. :lol2:

Mutta jospa egoni hyväksyisi, että omaat yhtä hyvän tuoksumaun kuin mä. :haart:

Tää on nyt mun talvituoksuna, kesällä jotain kukkaisempaa sitten jahka tuo Mochino Love loppuu.

Miun tuoksut löytyy lähes poikkeuksetta punaisesta pullosta :rolleyes:

Viime vuoden suosikki: Cacharel Amor amor
Nyt hankittu: Nini Riccin Nina
Seuraavana harkinnassa: Hugo Bossin Intense

Sitten on joku Puman tuoksu, johon myös tykästyin, nimi ei jäänyt mieleen mutta olisi kiva arki/työtuoksu.

J.Lo:n Glow after dark oli sellainen tuoksu, mikä pitkään kutkutteli ja kävin sitä testaamassa noin viisi kertaa. Mutta mutta, saman tien kun pullon itselle hankin, tuoksu muuttuikin iholla melkein vastenmieliseksi :( Mutta pakkohan se on käyttää pois..
Kyllä tulee tosi monta kertaa testailtua tuoksua omalle iholle ennen kuin uuden tuoksun ostan ja yleensä hajuvesi-addiktio menee kausittain: välillä roikun pitkään yhden tuoksun varassa, välillä kaapissa saattaa olla seitsemänkin eri tuoksua :rolleyes:

Minä olen varsinainen tuoksufriikki. Minulta löytyy puteleita niin voiteena kuin tuoksuna tsiljoona :D.

Uusin on Lancóme Miracle Forever ja tykkään siitä kovasti.

J.Lo:n Glow after dark oli sellainen tuoksu, mikä pitkään kutkutteli ja kävin sitä testaamassa noin viisi kertaa. Mutta mutta, saman tien kun pullon itselle hankin, tuoksu muuttuikin iholla melkein vastenmieliseksi :( Mutta pakkohan se on käyttää pois..
Kyllä tulee tosi monta kertaa testailtua tuoksua omalle iholle ennen kuin uuden tuoksun ostan ja yleensä hajuvesi-addiktio menee kausittain: välillä roikun pitkään yhden tuoksun varassa, välillä kaapissa saattaa olla seitsemänkin eri tuoksua :rolleyes:

Toi on muuten kummallinen ja tuttu ilmiö. Mulla on tosi herkkä pää, iskee hirveä migreeni joistain tuoksuista, ja siksi kokeilenkin aina hajuvesiä moneen kertaan. Silti joskus putelin ostettuani tuntuu, että se tuoksui ihan jollekin muulle sillon kokeiltaessa. Esim. Giorgio Armanin Sensin ostettuani kävi näin. Nyt se on musta jotenkin yli imelän tuoksusta. Ja ton hintaluokan hajuvesissä ei luulis olevan laatueroja.

Mutta Vera Wangin Sheer Veil on ehdottomasti mun lempparituoksuni :haart:. Myös Issey Miyaken L'eau D'Issey on hyvä, mutta vähän arkisempi.

E: muistin väärin tuon Vera Wangin tuoksun, Sheer Veilhan se.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom