Arkena Armanin Remix ja hippahajuna Guccin Envy me II.. onks se ees guccin no joka tapauksessa, ei tuu noita merkkejä niin seurattua, kunhan tuoksu on hyvä
Kaks mulle uutta tuttavuutta tuli tänään mukaan: Boss-Femme ja Hilfiger-Tommy Girl.
Kaapista löytyy kyl raskaampia ja makeampiakin tuoksuja, mut vähemmän tulee esim. Euphoriaa tai Hypnotic Poisonia käytettyä.
Minäkin kannan korteni kekoon. Olen allerginen kaikille oikeille parffyymeille, joten käytän mm. Anttilasta ostettua Sweet Vanilla- tuoksua. Se näyttää ihan koeputkelta ja on todella halpaa ja miedon ja hyvän tuoksuista.
Olen hedelmäisten tuoksujen ja raikkaiden vesituoksujen ystävä, mutta ensi kertaa yllätti kukkaistuoksu, jossa on seksiä ja Latinalaista Amerikkaa enemmän kuin yhdessäkään aikaisemmassa. Feromoneja. Uuh.
Rosamor-Oscar De La Renta
Pullo on melko tavanomainen, lähes persoonaton, jota ei ihan ensiksi valitse ulkomuodon perusteella.
Olen perso hajuvesille ja kaapista löytyykin vaihtoehtoja useimpia, joskin kaikki ovat melko yleisesti käytössä. En ole vielä löytänyt sellasta ehdotonta ykköstä, joten turvaudun klassikoihin:
Dolce Gabbana: Light Blue
C&K: Eternity
Tommy Hilfiger: Tommy Girl ja Star (enää jämät muistona)
Hugo Boss: Deep Red
Laura Biagotti (miten se nyt kirjoitettiinkaan..) Laura
Olen jokusen vuoden pitänyt L'Eau Par Kenzoa päätuoksunani, vaikkakin tykkään enemmän deostikistä kuin siitä hajuvedestä. Halusin vähän vaihtelua ja kiva haisuvesitäti esitteli sitten muita raikkaita ja rakastuin tuohon Dolce & Gabbanan Light Blue -tuoksuun, miten voikaan olla jotain niin upeaa olemassa. Hassua kuitenkin, että siinä taas hajuvesi miellyttää enemmän kuin stikki.
Ehdoton jo monen vuoden ajan Georgio Armani "Sensi". Siihen palaan aina...:D Ja toinen tuoksu, josta voisi tulla mulle vakkari Victor&Rolf "Flower Bomb". IIIHANNAN kukkainen pläjäys