Sinun Tuoksusi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu
Gaultierin MaDame on uusin ihana ostos.
Kesä kun koittaa niin palaan toki Issey Miyaken alkoholittomiin kausi-vesiin :haart:

Mulla on hyllyt täynnä hajuvesiä, mutta tämän hetken ehdoton suosikki on Valentinon Rock 'n Rose. Fiiliksen mukaan käyttelen, nyt ajattelin pitkän tauon jälkeen kokeilla taas Tommy Hilfigerin True Star Goldia. Sen verran vahva tuoksu että alkaa äkkiä kyllästyttämään :rolleyes:

Mulla on vuoropäivinä käytössä Diorin Addict2 ja DKNY Be Delicious.

Hämmästyttävää, juuri ne ainoat kaksi tuoksua, jotka minunkin kaapistani löytyy :D Yhtään voimakkaammat tahtoo ottaa henkeen, noi on ihanan kevyitä ja tarpeeksi tyttömäisiä!

Laivalla nuuhkin Ralph Laurenin Wild -tuoksua, voisi olla passeli kesätuoksu! Ja uusin tuoksuhankinta talvelta vartalovoiteen kera Dieselin Fuel for life.

Oon ihastunut Biothermin kokovartalotuoksuun ja nimenomaan siihen, joka on oranssissa pullossa. Sinipulloinen taitaa olla uusin ja keltapulloinen vanhin. Mut tuo oranssi on niin herkullista.

Toinen, mihin tykästyin vastikään on Calvin Kleinin Heat. Sopinee nimensäkin puolesta :)

Löysin uuden ihanuuden: Givenchyn uutuustuoksu Ange ou Demon Le Secret EDP...:haart:

Paul Smithin London -tuoksu on nyt käytössä. Ihanan voimakas ja mausteinen niihin verrattuna mitä oon aikaisemmin käyttänyt.. luonnon tuksuista meijerivoi, suomalaiset omenat ja joulu ;)

mun suosikki niin miesten kun naistenkin hajuissa on jean paul caultier.. aivan ihania=) luonnon tuoksuista ehkäpä koiranpentu=)

Mä olen täysin rakastunut D&G:n uutuustuoksuista siihen numero kutoseen, eli L'Amoureauxiin. Kaikki muut on jääneet seisomaan kaappiin ton hankinnan jälkeen, se on vaan niin mun tuoksu :D

Riippuu tilanteesta, mutta ehkä ykkösenä Tom Fordin Black Orchid Voile de Fleur. Tykkään myös Chanelin Chancesta ja Hérmesin Kelly Caleche'sta. Baarissa usein taas tulee käytettyä CK:n Euphoriaa. Ärsyttää tosin jotenkin toi tuoksu näin selvänä ajateltuna.

Olenkohan jo vastannut tähän? No antaa mennä: Diorin Miss Dior Chérie. Olen käyttänyt tätä siitä asti kun tuli markkinoille, enkä vieläkään ole kyllästynyt! Aivan superihana tuoksu. Kristalloitua popcornia, mansikkasorbettia ymym. :5:

Mä taas rakastuin täysin Burberryn vaaleanpunaiseen tuoksuun.. En edes tiedä mikä sen nimi on :) Ennen ollut ennakkoluuloja ko. merkkiä kohtaan, että aika painavan hajuisia ja tunkkaisia tuoksuja ovat tehneet mutta tuo pinkki pullo on ihanan raikas ja kesäinen. Talvella yleensä olen vaihtanut "ei niin kesäiseen" mutta tuota en kyllä vaihda, ehkä sitten kun pullo on tyhjä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom