SINUN pisin pakollinen reenitauko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fabien
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kyse on siis vammoista. Mikä on ollut pisin, jonkun vamman aiheuttama pakollinen tauko? Kysessä voi olla jokin tietty lihasryhmä, tai vaihtoehtoisesti esimerkiksi koko yläroppa. Kuinka pidit pääsi kasassa katsoessasi, kun rintasi surkastuivat kuin mandariini pitkän jääkaapissa olon jälkeen?

Viimevuonna elokuussa sain kämmenluuhun hiusmurtuman. Olin tämän takia 4 viikkoa tauolla. Totaalitaukoa ei varmaan olisi tarvinnut pitää, mutta minulta meni kaikki motivaatio treenata tuona aikana. Se on toistaiseksi pisin ja toivottavasti pisimmäksi jääkin.

2 viikkoa on tähän mennessä pisin ja se tauko loppui tänään ojentajan kyynärpäähän kiinnittävässä jänteessä pieni repeymä nyt kesti jo tehdä penkin ihan normaalisti :rock:
puol vuotta treenattu täysillä eikä muuta ole sattunu! :thumbs:

4 viikkoa kokonaan pois salilta tisuleikkauksen takia ja sitä seuraavat 4 viikkoa meni sitten 0-2 treeniä per viikko totutellessa treeniin ja ylähengitystieinfektion kanssa tapellessa.

Viime viikon perjantaina päätty pisin reenitauko, 5 pitkää viikkoa. Syynä tähän umpisuolen puhkeaminen. Toivottavasti jääkin pisimmäks :rolleyes:

Eipä oo ollu, onneks! Tosin olen treenannutkin vasta 1½ vuotta.

Fabienin aloittamat threadit tunnistaa aina tuosta SINUN -sanasta otsikossa.. :)

Olen treenannut 18 vuotta. Sairauden :urjo: takia jäi vuonna 1996 yksi treeni väliin ja takareiden peijakas kiukutteli vuonna 1998 niin paljon :itku:, että täytyi lykätä jalkatreeniä parilla päivällä. Eivät onneksi lihakset surkastuneet :rock:

6kk olkapääleikkauksen vuoksi, kuntoutus oli yhtä hauskaa kuin ruohon kasvamisen seuraaminen hidastuksella :wall:

Pari ekaa viikkoa vitutti kun voimat hävis ja alko painon putoaminen (tosin en ollut paljoa enne äksidenttiä treenannut), kuukauden jälkee alkoi tämä vaihe ettei enää edes kiinnosta, loppui into käydä edes ulkona kävelemässä ja ruokakaan ei maistunut. Paskassa kunnossa olin :itku:

No positiivista oli se että kun kykenin aloittamaan treenin niin tuloksia tuli todella lujaa, ensinnäkin lihasmuistilla alku sen jälkeen silkasta onnesta kun sai taas treenata ja urheilla. Alimmillaan 80kg, nyt 100kg :D

Vähän muutti asennetta lämmittelyjä ja venyttelyjä kohtaan vaikkei haaveri salilla tullutkaan.

1.5kk olin kokonaan reenaamatta kesällä kun polvi hajos. Olis toki voinu pumppailla yläkroppaa muttei kiinnostanu ku jalat oli muutenki ihan liikaa jäljessä.

vuosi ja 2kk (ja jatkuu) työntävät ja olkapäät ovat käytännössä pannassa...tuosta ajasta olin ehkä joku 8kk tekemättä mitään satunnaisia lenkkejä ja vatsoja lukuunottamatta.Nyt taas selkää ja jalkoja kovaa (ja käsiä kevyesti). Magneettia odotellessa...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kuukausi ilman kyykkyä / vetoa kun lonkan koukistajat tulehtuivat. Eli vähällä olen selvinnyt.

Pisin motivaatiotauko taas on yli puoli vuotta. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

Saapas sanoi:
Fabienin aloittamat threadit tunnistaa aina tuosta SINUN -sanasta otsikossa.
Sekä toistuvasta kielioppivirheestä. :D

3 vuotta reeniä takana ja pahin tauko oli viime keväänä. Tuskaset 4 kuukautta molempien olkapäiden tulehduksien takia. Joka helvetin aamu kun nousin sängystä, ensimmäinen ajatus oli, että koska olkapää jälleen naksahtaa ja si vihlas niin hulluna. Onneksi tuo on ohi. Mikään ei auttanut, ei tulehduskipulääke, ei hieronta, ei kortisoni, ei venyttely, ei kylmä/lämpö ei siis mikään. Ratkaisu ongelmaan kuitenkin löytyi siitä, että aloin vain treenailemaan todella varovaisesti niillä vaaleanpunaisilla 2 kilon käsipainoilla :lol2: . Se auttoi ja muutaman kuukauden päästä oltiinkin jo menossa 110-lasissa. Olis ton kyllä voinut aikaisemminkin tajuta :wall:

Tsori, tuli taas avauduttua :D

armeijassa iski se vaiva missä pohkeet tulee tost luun vierestä kipeeksi? Niin armeija ajan ja 1,5v tuli oltua treenaamatta! :(

pohkeet oli armeija ajan kipeenä ja vähän sen jälkeen! Sit lopun aikaa oli motivaatio hukassa! :curs:

Nyt jälkeen päin pikkusen ottaa pattiin!

Niitä riittää kyllä. Pisin oli 2003 8kk kun kylkiluu murtui. Tänä vuonna 1,5kk kun ranne oli paskana.

Noin 4vuotta. Olin jatkuvasti joko flunssassa tai sitten tuo olkapää reistasi niin paljon että ei vaan kärsinyt käydä kunnolla ja olihan siinnä muutakin projektia joka hieman vaikutti harrasteisiin. Tai siis kyllä mä treenailin mutta aivan satunnaisesti ja ilman mitään kunnon päämäärää. Eli joskus 91-98 treenasin ihan täysillä ja sitten olin nelisen vuotta että en juurikaan käynnyt salilla kuin satunnaisesti. No nyt on todettu astmaa+allergiaa ja sitä hoidetaan lääkityksellä ja olkapääkin on kunnossa joten nyt taas olen jo vuoden-pari opetellut taas treeniä.

Tässä ensmäsen puolen vuoden aikana ollut kolme 3-4vko olkapäiden ja tissien treenaustaukoa olkapäävammojen takia.

No siis, noin 6 vuotta sitten innostuin tästä jalosta lajista, niin tuossa välissä olin käytännössä 2 vuotta käymättä salilla lainkaan.
Kaikki alkoi intissä leirillä hajonneesta selästä, joka vaivasi todella pitkään vielä intin jälkeenkin. Motivaatiotakaan ei löytynyt millään, kun selkä kipeytyi pienimmästäkin rasituksesta. Vajaa vuosi intin päättymisen jälkeen onnistuin vielä murtamaan jalkani, niin tauko vaan piteni. Noin pari vuotta meni, aivan muutamaa satunnaista salikeikkaa lukuunottamatta (joissa treenistä ei voi puhua, kuhan kävin tuttuja moikkaamassa), kunnes päätin, että nyt taas aloitetaan....alusta. Tämä siis oli 2002 marraskuussa ja alusta todellakin aloitettiin, painojen suhteen.
No päätös kannatti, sillä tällähetkellä olen elämäni kunnossa, jos mietitään sitä puhtaasti raudan määrällä, vaikka aivan ilman vammoja ei tämäkään 2 vuotta ole mennyt.....

Reilu kk. mennyt ilman treeniä niskavamman takia, ja oikeastaan koko vuosi ollut täysin rikkonainen..melkein kokonaan sairastelua ja vammoja.

Juuri päättyi parin viikon tauko keuhkoputken tulehduksen vuoksi, se on pisin taukoni.
Eipä ole kesäiset parin viikon etelänmatkatkaan aiheuttaneet taukoja treeniin, kun
lomakohteista sali yleensä löytyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom