Testotasojen kannalta merkityksetöntä milloin ottaa sillä vaikutus on niin marginaalista.
Samaa olin kirjottamassa, mutta ehtesit ekana. Hitas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Testotasojen kannalta merkityksetöntä milloin ottaa sillä vaikutus on niin marginaalista.
Miksiköhän sitten kalsium ja magnesium on usein samassa tabletissa? Mulla löytyy ainaki kaapista semmosta missä noita kumpaakin on.. Minä olen ymmärtänyt, että kalsium huonontaa sinkin imeytymistä, voi se toki olla noin päin myös.. Eihän sillä kyllä varmaan käytännössä ole merkitystä että kumman imeytymiseen se vaikuttaa ku monet vetää sinkin ja magnesiumin + b-vitamiinit samalla kertaa, tuli vain mieleen tuo..Ei kalsiumia (rahka tms.) ja magnesiumia yhtäaikaa. Sinkki häiritsee Mgn imeytymistä muistaakseni vasta suurempina annoksina.
Miksiköhän sitten kalsium ja magnesium on usein samassa tabletissa? Mulla löytyy ainaki kaapista semmosta missä noita kumpaakin on.. Minä olen ymmärtänyt, että kalsium huonontaa sinkin imeytymistä, voi se toki olla noin päin myös.. Eihän sillä kyllä varmaan käytännössä ole merkitystä että kumman imeytymiseen se vaikuttaa ku monet vetää sinkin ja magnesiumin + b-vitamiinit samalla kertaa, tuli vain mieleen tuo..
itse ostin juuri ZMA:ta. Nyt heräsi itsellänikin kysymys siitä, kun yleinsä olen ennen nukkumaan menoa syönyt ehrmannin ja kalsiumia ei ole kuulema hyvä käyttää samaan aikaan. Mitäs ihmettä syön ennen nukkumaan menoa ?! Vai menisikö se jotenkin niin, että about tuntia ennen nukkumaan menoa zma alas ja juuri ennen nukkumista ehrmann ?
no mites se nyt noin on et nyt voi vetää ne et kyl ne kummiski siel elimistös jyllää ja vaikuttaa ??? (kalsium ja zma) ite kyl vetelen ehramii illal nii ois kiva tietää et miks voi ottaa ...
jos ei homma skulaa nii vedän makkaraa illal lärvii heheheh http://www.pakkotoisto.com/images/smilies/aziaa.gif
Mitä ZMA:ta kannattas hankkia? Missä hinta/laatu-suhde paras?
Mitäs mieltä porukat on tästä, suosituksia/haukkuja? Leader ZMA sinkki+magnesium+b6
Voiko sinkki vaurioittaa 16-vuotiaan nuoren hormonitoimintoja/-tasoja pysyvästi? Mainostavat vaan että sinkistä ois hyötyä iholle, niin voisiko sinkkiä käyttää myös murrosikäinen finninaama?
Otan miten sattuu pitkinpäivää. Osa tulee Multitabsista osa Beroccasta ja sitten vielä erikseen mankku 350mg. Olisiko 45mg sinkkiä liikaa jos ostais sitä vielä erikseen?