Sinkki ja magnesium

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo eli sama ottaa sit vaikka ennen treenejä ja olla siinä luulossa et testot nousee ja näin ollen on paremmat agret ja myös painot nousee paremmin:).

Mitäs mieltä porukat on tästä, suosituksia/haukkuja? Leader ZMA sinkki+magnesium+b6

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuo zma pitäisi vissiin ottaa 30min ennen nukkumaanmenoa ja tyhjään vatsaan, voiko tämän jälkeen vetää iltarahkat naamaan esim 30min jälkeen ja suoraan nukkuu vai miten te otatte?

Ei kalsiumia (rahka tms.) ja magnesiumia yhtäaikaa. Sinkki häiritsee Mgn imeytymistä muistaakseni vasta suurempina annoksina.

Ei kalsiumia (rahka tms.) ja magnesiumia yhtäaikaa. Sinkki häiritsee Mgn imeytymistä muistaakseni vasta suurempina annoksina.
Miksiköhän sitten kalsium ja magnesium on usein samassa tabletissa? Mulla löytyy ainaki kaapista semmosta missä noita kumpaakin on.. Minä olen ymmärtänyt, että kalsium huonontaa sinkin imeytymistä, voi se toki olla noin päin myös.. Eihän sillä kyllä varmaan käytännössä ole merkitystä että kumman imeytymiseen se vaikuttaa ku monet vetää sinkin ja magnesiumin + b-vitamiinit samalla kertaa, tuli vain mieleen tuo..

Miksiköhän sitten kalsium ja magnesium on usein samassa tabletissa? Mulla löytyy ainaki kaapista semmosta missä noita kumpaakin on.. Minä olen ymmärtänyt, että kalsium huonontaa sinkin imeytymistä, voi se toki olla noin päin myös.. Eihän sillä kyllä varmaan käytännössä ole merkitystä että kumman imeytymiseen se vaikuttaa ku monet vetää sinkin ja magnesiumin + b-vitamiinit samalla kertaa, tuli vain mieleen tuo..

Siinä onkin hyvä kysymys.

http://www.yliopistonapteekki.fi/fi...euvoo/Pages/Hivenaineetjakivennaisaineet.aspx

itse ostin juuri ZMA:ta. Nyt heräsi itsellänikin kysymys siitä, kun yleinsä olen ennen nukkumaan menoa syönyt ehrmannin ja kalsiumia ei ole kuulema hyvä käyttää samaan aikaan. Mitäs ihmettä syön ennen nukkumaan menoa ?! Vai menisikö se jotenkin niin, että about tuntia ennen nukkumaan menoa zma alas ja juuri ennen nukkumista ehrmann ?

itse ostin juuri ZMA:ta. Nyt heräsi itsellänikin kysymys siitä, kun yleinsä olen ennen nukkumaan menoa syönyt ehrmannin ja kalsiumia ei ole kuulema hyvä käyttää samaan aikaan. Mitäs ihmettä syön ennen nukkumaan menoa ?! Vai menisikö se jotenkin niin, että about tuntia ennen nukkumaan menoa zma alas ja juuri ennen nukkumista ehrmann ?

tai sitten syöt ehrmannia jonku +30 minaa ennen nukkumista ja nappaat ZMA just kun meet petiin?

no mites se nyt noin on et nyt voi vetää ne et kyl ne kummiski siel elimistös jyllää ja vaikuttaa ??? (kalsium ja zma) ite kyl vetelen ehramii illal nii ois kiva tietää et miks voi ottaa ...
jos ei homma skulaa nii vedän makkaraa illal lärvii heheheh http://www.pakkotoisto.com/images/smilies/aziaa.gif

Tämä kyllä kiinnostas itelläkin.. Äkkiseltään tuntus että viisain tehä niin että nakkaa nuo magnesiumit (+B6) ja sinkit tuntia ennen nukkumaanmenoa ja sitten nukkumaanmennessä rahka perään öljyjen säestämänä. Eiköhän nuo tunnissa ehi sen verran imeytyä ettei tuo rahkan kalsium pääse enää häiritsee toimintaa. Vai oisko jollaki ihan tietoakin tästä asiasta..? :worship:

Mitäs mieltä porukat on tästä, suosituksia/haukkuja? Leader ZMA sinkki+magnesium+b6

Mielestäni ihan edullinen, hyvä ja riittää 50 päiväksi purkillinen. Prismasta muutama kuukaus sitten sai puoleen hintaan (9.90€), jolloin tuli hamstrattua neljä purkkii tota..

Voiko sinkki vaurioittaa 16-vuotiaan nuoren hormonitoimintoja/-tasoja pysyvästi? Mainostavat vaan että sinkistä ois hyötyä iholle, niin voisiko sinkkiä käyttää myös murrosikäinen finninaama?

Voiko sinkki vaurioittaa 16-vuotiaan nuoren hormonitoimintoja/-tasoja pysyvästi? Mainostavat vaan että sinkistä ois hyötyä iholle, niin voisiko sinkkiä käyttää myös murrosikäinen finninaama?

Käytännössä ei ole mitään pelkoa, 30-50mg päivässä lienee ihan passeli määrä sulle. Sinkki on niitä aineksia mistä melkein kaikilla olisi käyttöä isomallekkin määrälle, varsinkin jos urheilee. Primaforcella on iherb.com hyvä zma valmiste, jos et oo ennen tilannut niin koodilla kos023 saat -5dollaria.

Otan miten sattuu pitkinpäivää. Osa tulee Multitabsista osa Beroccasta ja sitten vielä erikseen mankku 350mg. Olisiko 45mg sinkkiä liikaa jos ostais sitä vielä erikseen?

Otan miten sattuu pitkinpäivää. Osa tulee Multitabsista osa Beroccasta ja sitten vielä erikseen mankku 350mg. Olisiko 45mg sinkkiä liikaa jos ostais sitä vielä erikseen?

60mg on sellainen annos mitä enempää ei oikeasti päivässä suositella ottamaan, ainakaan pidemmissä jaksoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom