Ei luonnollisuustrendi mun mielestä ole vielä ainakaan menossa yli, pikemminkin mennään oikeaan suuntaan. Tämä siis yleisellä tasolla, yksilöistä nyt löytyy ties minkälaista hiipparia.
Musta mennään yli pikemminkin toisessa päässä. On aivan käsittämätöntä, että jotakuta ei yhtään kiinnosta, mitä suuhunsa laittaa. Mennään kauppaan ja valitaan halvin roiskeläppä lounaaksi, käydään Mäkissä illallisella jne. Miten jollain voi olla niin välinpitämätön suhtautuminen? Välittävätkö nämä ihmiset mistään jos eivät edes omasta kehostaan ja mielestään?
Ei kaikki tosiaankaan ajattele muutakuin että ruoka = polttoainetta. Toisille se halvin roiskeläppä on SE vaihtoehto just sen takia kun se on halpa...tarkoittaako se että jos ihminen haluaa valita halvan&nopean vaihtoehdon, että se tekee hänestä välinpitämättömän ? Kyllä ihmisillä on yleensä aina ajatus kun he menevät kauppaan...toinen haluaa ne nopeat ja halvat vaihtoehdot, toinen menee "pitkän kaavan" mukaan ja valkkaa parhaista parhaat raaka-aineet, kolmas ottaa tilanteen mukaan vähän molempia.
Itsekin olin ennen juuri tuollainen "välinpitämätön" kun asioin kaupassa...ei mua todellakaan kiinnostanut mitä joku tuote sisälti! Tärkeimpiä pointteja oli hinta/laatu, maku, helppous ja ulkonäkö. Ja kyllä mä tykkäsin/tykkään edelleen monen eineksen tai valmistuotteen mausta, vaikka tiedänki mitä ne sisältää.