Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hätäseen ehkä riittäis kahdelle päivälle. Eri asia tietenkin, kun olemme tällaisia raavaita miehiä. Ja Lidlin laatu ei nyt ihan aina ole täsmälleen sitä parasta luomua, vaikka iso osa sielläkin on ihan supisuomalaista tavaraa. Jälleen törmäämme siihen, että kyllä se laatu Suomessa hinnoissaan on.Ei millään pahalla, mutta tuossa ei ole kuin muutaman päivän ruuat :D
Ai, mä syön yleensä tota määrää about sen viikon ajan. Syön kyllä tietysti vähemmän kuin isot miehet.
No sitä vaan kelasin et onko loppujen lopuksi mitään väliä mitä syöt kun se maku on kummiskin E621:stä?
Tottahan se on mutta näitä rappeutumia ei tule itsestään vaan jokin ne aiheuttaa josta sitten aiheutuu se domino-efekti joka johtaa kuolemaan.
Niin menee, nauran edelleen niille jotka lappaa hirveitä satseja ravintoköyhää ruokaa joka viikko ostoskärryihinsä. Hyvä kun mahtuvat kassojen ohi. :D Ruokani koostuu lähinnä välimeren ruokavaliosta. Marjoja, hedelmiä, pähkinöitä, mereneläviä, kananmunaa, (palko)kasviksia, yrttejä, juureksia, kylmäpuristettuja öljyjä, mahlaa, täysjyväviljaruokia, keittoja, sieniä, siemeniä, ituja, hunajaruokia, levää, jne.
Mutta sitä kun ei tiedä paljon siellä niitä E-koodeja on. Kyse on kuitenkin pääasiassa keholle "haitallisista" aineista koska niitä varten on tehty ohjeistus miten merkitään ja hyväksytään jne. Eihän niitä muuten merkittäisi kuten nyt.
Kroppaa kannattaa ajatella kuitenkin niin että mitä vähemmän se joutuu suodattamaan sitä paskaa mitä syödään, hengitetään tms. muuten tulevat kemikaalit, sitä helpommalla se pääsee. Kyllä minä ainakin pyrin vaalimaan kehoani. Kuitenkin liioittelematta.
Hirveän kallista ja hankalaa tää kunnon ruuan syöminen... Olisin säästänyt tosi paljon aikaa ja vaivaa jos olisin vaan kävellyt ulos valmisateriakasan kanssa!
Paletaanilla hyvin tietoa.
Täsmennän ainoastaan sitä kehon rasittamista siten että tarkoitin nimenomaan kemikaaleja ja aineita joita sisäelimet joutuvat suodattamaan rankemmin.
Vittu kehtaavat tollasta leivosta vielä kutsua makkaraksi. Tollanen kusetus ei olisi mahdollista missään oikeassa makkaramaassa. Kinkkusuikaleetkin ovat jumalauta jauhoa nykyään ja kaupassa on pakko vahdata pakettien takapuolia jatkuvasti. Tässä tulee paranoidiksi.
Helpolla pääsee kun ostaa lihat ja kalat palvelutiskistä kaikki. Jos jokin epäilyttää, voipi kysäistä sälliltä tiskin takana jotta mistä, milloin jne. Kyllähän sielläkin joskus näkee nuita valmiiksi maustettuja/töknöttiin sotkettuja, mutta nehän voi suosiolla jättää ostamatta. Ja paras puoli nuissa palvelutiskeissä on se, että saapi pyytää myyjää oikeasti esittelemään sen lihan/kalan, eli pääsee kunnolla näkemään se joka puolelta. Leikkeleissä saapi myös halutessaan aina maistaakin haluamaansa ennen kuin päättää ostaa.
Ne marinaadit pitäs pyyhkiä lihojen päältä talouspaperilla ennen paistoa tai grillausta,jotkut jopa huutelee ne vedessä.Marinadi maustaa safkan ja on tehtävänsä tehnyt kun otat lihan esiin kypsennystä varten.Marinadi ei ole paistorasva.
Eipä sitä tarvi hypätä über-luomuilusta suoraa valmisateriakasoihin. Välissä on pitkä pätkä harmaata aluetta, jossa pyritään syömään mahdollisimman puhtaasti, kuitenkaan satunnaisista lisäaineista stressaamatta. Ja kuten muutkin totesivat, tuossa on vain n. 2-3 päivän ruoka jopa tällaiselle vähemmän raavaalle miehelle. Nyt kun minäkin kuulun tuohon IF-heimoon, vedin mm. eilen treenin jälkeen 700g jauhelihaa yhdeltä istumalta
Päteeköhän tää nyt oikeasti tässä kyseisessä asiassa? Ei se tuhat kaloria laadukasta ruokaa voita kahta tuhatta vähän heikompilaatuista ruokaa.Ei se määrä, vaan laatu
Päteeköhän tää nyt oikeasti tässä kyseisessä asiassa? Ei se tuhat kaloria laadukasta ruokaa voita kahta tuhatta vähän heikompilaatuista ruokaa.
This is the eating lifestyle that has allowed me to maintain around a 5% body fat for a year, and counting. I’m embarrassed at how easy this is.Edit.
The Lean Saloonin pitäjä on ihan pirun kovassa kunnossa ja syö suunnilleen saman verran kuin minä
Mä väitän edelleen, että tuo määrä riittää mulle viikoksi. Listasta tosin puuttui oliiviöljy, jota mulla on aina himassa ja käytän sitä aika runsaasti. En todellakaan näe nälkää, vaikka ruokamäärät ovatkin pieniä. Ei se määrä, vaan laatu
700g jauhelihaa söisin 2 päivää :lol2: Olen itsekin muuten aloittanut IF:n pari päivää sitten "virallisesti" (olen jo kuukausia syönyt enimmäkseen vasta illalla, harvemmin on tullut syötyä ennen klo 16).
Ei se mun mielestä ole über-luomuilua, jos syö esim. just noita mun listaamiani safkoja. Suurin osa niistä ei edes ole luomua. Voi taisi olla ainoa, missä luki luki organic. Nuo ruuat kuvastavat enemmänkin perustervettä safkailua.
Sen verran voin antaa periksi, että myönnän mainitsemasi ns. harmaan alueen olemassaolon. En itsekään stressaa satunnaisesta lipsahduksesta, mutta tiedostan silti, ettei se tee hyvää.
Itse olen aika ravintofriikki, mutta jostain syystä tuohon E-koodivillitykseen en ole ikinä oikein tarttunut. Olen liian laiska kyttäämään niitä, vaikka ajatus ties minkä kemikaalin syömisestä ei houkutakaan. Uskon siihen, että jos valitsee mahdollisimman puhtaita ja hyviä raaka-aineita, E-koodeista ei tarvitse stressata. Ainoa lisäainepommi ruokavaliossa onkin varmaan diet coke, jota juon muutaman kerran viikossa.
Mä väitän edelleen, että tuo määrä riittää mulle viikoksi. Listasta tosin puuttui oliiviöljy, jota mulla on aina himassa ja käytän sitä aika runsaasti. En todellakaan näe nälkää, vaikka ruokamäärät ovatkin pieniä. Ei se määrä, vaan laatu