mä kanssa ihmettelin että miten ihmiset ylipäätään ostaa, esim hunaja marinoituja kanapaloja roiskeläpistä puhumattakkaan. siitähän näkee että se on paskaa ja sen myös maistaa. eniten vituttaa suurten kauppojen toimintatavat vaikkapa reikäleivän myynnissä: laitetaan ne eiliset siihen framille ja tuoreet alle. kaikki viimeksi tulleet on aina takana ja niitä saa kaivaa.
Mats Dumell voisi tehdä seuraavaksi tutkimusta vaikkapa S-eturyhmien ravintola ruuasta, Se jos joku on paskaa jossa katteet on kohdallaan.
Ensinnäkin niitäkin ostetaan juuri sen takia kun ne on halvempia! :D Toiseksi ei ne edelleenkään oo mitään paskaa...kyllä jauheliharoiskis maistuu ihan hyvälle, samoin hunajamarinoitu kana...makuasioita :P
Tämä kauppojen "toiminta" tapa tässä on kuule ihan järjestelmään perustuva juttu FIFO = First in first out (eli ensiksi tulleet ensiksi ulos), sama mitä käytetään joka paikassa missä ruoan kanssa ollaan tekemisissä.
S-ketju taitaa omistaa suurimman osan tämän maan "kaupallisista" ravintoloista. Jos tarkoitat vaikka esim. ABC:tä tai Rossoa, niin totta että näissä on ns. "heikompi" tasoista ruokaa...niissä tehdäänki vähän eri volyymillä sitä ruokaa kuin jossain Hans Välimäen mestas,mutta taas sama maku kysymys...toiselle kelpaa "vaatimattomampikin" sapuska toinen haluaa/hakee jotain elämääsuurempaa makunautintoa johon heidän makunystyrät eivät edes ole hiotuneet :D Itselle kelpaa aivan hyvin niin Absin kuin Rossonki sapuska kun osaa valkata sieltä ne omaa makua miellyttävät jutut...samoin mulle kelpaa jopa monien parjaama kouluruoka! :D Ainut mistä voin sanoa että en pidä ja oon kranttu on sairaalaruoka...se on mautonta :D