siimakäsi...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bonanza
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
moro.olen uusi tuttavuus täällä.nyt alkajaisiksi haluaisin tietää teiltä guruilta seuraavaa...olen treenannut salilla jo kohta kymmenen vuotta ja kehitys oli tietysti alussa kohtalaista.mutta nyt viimeiseen viiteen vuoteen ei juuri ole lihaskehitystä tullut juuri ollenkaan.olen kokeillut kaikki tavat treenata mutta kun ei,niin ei toimi. :wall: ravintopuoli on mitä on...mutta kuitenkin oikeeta ruokaa ja säännöllisesti.(plus tietysti protskut päälle)joskus viisi vuotta sitten tulokset oli päätä huimaavia(ainakin omasta mielestä)mm. penkki 200kg,kyykky 280kg, mv 250kg.silloin tuntu kyllä aika kivalta,mutta nykyisin käyrä on ollut alaspäin.eritoten kiinnostais saada tietää millä ihmeellä saa palan kasvamaan???se ei nimittäin ole kasvanut kymmeneen vuoteen juuri ollenkaan.vaikka treenais sitä kuinka kovaa tai vähän niin ei kasva :wall:
sama anemia vaivaa myös muita lihasryhmiä.eli voimaa on helvetisti,mutta lihakset puuttuu!!missä vika?vai omassa päässä?

bonanza sanoi:
moro.olen uusi tuttavuus täällä.nyt alkajaisiksi haluaisin tietää teiltä guruilta seuraavaa...olen treenannut salilla jo kohta kymmenen vuotta ja kehitys oli tietysti alussa kohtalaista.mutta nyt viimeiseen viiteen vuoteen ei juuri ole lihaskehitystä tullut juuri ollenkaan.olen kokeillut kaikki tavat treenata mutta kun ei,niin ei toimi. :wall: ravintopuoli on mitä on...mutta kuitenkin oikeeta ruokaa ja säännöllisesti.(plus tietysti protskut päälle)joskus viisi vuotta sitten tulokset oli päätä huimaavia(ainakin omasta mielestä)mm. penkki 200kg,kyykky 280kg, mv 250kg.silloin tuntu kyllä aika kivalta,mutta nykyisin käyrä on ollut alaspäin.eritoten kiinnostais saada tietää millä ihmeellä saa palan kasvamaan???se ei nimittäin ole kasvanut kymmeneen vuoteen juuri ollenkaan.vaikka treenais sitä kuinka kovaa tai vähän niin ei kasva :wall:
sama anemia vaivaa myös muita lihasryhmiä.eli voimaa on helvetisti,mutta lihakset puuttuu!!missä vika?vai omassa päässä?
paljonko on paino noussut 10vuoden aikana?

Oot vaan niin :wanha:

Jos haluut lihaa käsiin, niinku otsikko antaa ymmärtää niin eri pituisia rauhallisia toistoja vain ojentajille ja haukoille..kyllä se siitä..

bonanza sanoi:
ravintopuoli on mitä on...

guru en ole mutta tuo sattui silmään ensimmäisenä...
eli syötkö riittävästi?lepäätkö riittävästi?

skuge sanoi:
Oot vaan niin :wanha:

Jos haluut lihaa käsiin, niinku otsikko antaa ymmärtää niin eri pituisia rauhallisia toistoja vain ojentajille ja haukoille..kyllä se siitä..
aivan sama miten niitä käsiä veivaa jos paino on pysynyt kutakuinkin samassa tuon 10vuoden aikana(kasvu on aika rajallista jos paino on kokoajan pysynyt samassa), jos paino on taas noussut ja kädet eivät ole kasvaneet, niin silloin syitä voi etsiä reenistä.

bonanza sanoi:
olen kokeillut kaikki tavat treenata mutta kun ei,niin ei toimi. ravintopuoli on mitä on
Taisit tuossa juuri itsekin kiteyttää homman ytimen. Jos olet kokeillut kaikentyyppisiä treenitapoja ja määriä, eikä tulosta tule niin ei paljon jää muita vaihtoehtoja kuin ravinto. Jos et ennen ole kaloreita laskenut, niin nyt olisi hyvä päivä aloittaa!

neutraali sanoi:
aivan sama miten niitä käsiä veivaa jos paino on pysynyt kutakuinkin samassa tuon 10vuoden aikana(kasvu on aika rajallista jos paino on kokoajan pysynyt samassa), jos paino on taas noussut ja kädet eivät ole kasvaneet, niin silloin syitä voi etsiä reenistä.

threadinaloittaja sanoi:
mm. penkki 200kg,kyykky 280kg, mv 250kg

Viittasin vain, että jos on näihin liikkeisiin on lähinnä keskitetty...niin ei välttämättä käsiin sitä lihhoo parhaiten ole tarttunut.

joo,paino on seilannut 95-105kg välillä koko ajan.ruokailupuolikin on suurinpiirtein ok.kalorit kohdallaan n.2500-3500 kcal./päivä.joskus paljon enemmänkin.luulisi jo palan kasvavan sellaisella treenillä mitä itsekkin olen kokeillut vuosien varrella..mutta olkavarren paksuus on pysynyt 40-42cm. :hyper: taitaa olla paras siirtyä tosiaan sinne sulkapallo puolelle,kun ei liha tartu niin ei väkisin.muuten...mitä ihmeitä on ne pienet "ryynit"hauiksen sisällä??ne ovat aika ajoin melko kipeitäkin.ovatko mahdoll. jotain maitohappo pallukoita vai mitä?onko muilla samoja ryynejä tullu vastaan?
en muuten treenaa voimannosto painotteisesti,vaan kyllä se menee enemmän body puolelle... :rock:

bonanza sanoi:
joo,paino on seilannut 95-105kg välillä koko ajan.ruokailupuolikin on suurinpiirtein ok.kalorit kohdallaan n.2500-3500 kcal./päivä.joskus paljon enemmänkin.luulisi jo palan kasvavan sellaisella treenillä mitä itsekkin olen kokeillut vuosien varrella..mutta olkavarren paksuus on pysynyt 40-42cm. :hyper: taitaa olla paras siirtyä tosiaan sinne sulkapallo puolelle,kun ei liha tartu niin ei väkisin.muuten...mitä ihmeitä on ne pienet "ryynit"hauiksen sisällä??ne ovat aika ajoin melko kipeitäkin.ovatko mahdoll. jotain maitohappo pallukoita vai mitä?onko muilla samoja ryynejä tullu vastaan?
en muuten treenaa voimannosto painotteisesti,vaan kyllä se menee enemmän body puolelle... :rock:
onko muut lihakset kehittyneet, jos ovat niin todennäköisesti reenaat hauiksia väärin tai sitten sinulla on kädet sellainen lihasryhmä jotka eivät yksinkertaisesti kasva samalla tavalla kuin muu kroppa, jos taas muukaan kroppa ei kehity, niin unohda kehoilu ja siirry suosiolla voimailuun.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
joo no muu kroppa on kehittynyt jonkin verran,muttei kuitenkaan niin paljoo kun olis pitänyt.muihin salilla käviöihin verrattuna.taitaa olla meikäläisen lihas sitä tyyppiä ettei se enää kasva tietyn pisteen yli.pitänee siirtyä veivaamaan pelkästään voimaa...vaikkakin olishan se kiva saada kroppa kuin colemanilla :D

Siis mitä, äijähän on aika kova ollut aikanaan voimapuolella. Paljon painoit tehdessäsi tuloksia? Oliko tehty natuna vai voinapilla (en halua moralisoida, vaan tietää, auttaa yleiskuvassa!!!).

Jos potityylillä on reenattu ja tulokset tuollaisia, luulisi se hanskankin kasvaneen. Paljonko muuten pituus?

EDIT: Kerkesit itse kertomaan pituuden

Kylläkai se 100kiloinen ja 182cm pitkä ukko nyt johonkin suuntaan levee on (jos ei oo mallia patukka tai jos ei omista jalkojen paikalla tukkeja)!

Tuntuu kyllä aika kaposelta tuo tumppu...

Oletkos lukenut tuota Tomin hauistreenin ABC:tä? Jos sitä lukemalla keksisit jonkun puutteen omassa reenissäs...

joillakin se käsi nyt vain on ohut vaikka painoa ois reilumminkin ja jos ei muihinkaan kehonosiin se lihas ota tarttuakseen niin eikö se ole sama vain voimailla eikä stressailla niistä lihaksista.

neutraali sanoi:
joillakin se käsi nyt vain on ohut vaikka painoa ois reilumminkin ja jos ei muihinkaan kehonosiin se lihas ota tarttuakseen niin eikö se ole sama vain voimailla eikä stressailla niistä lihaksista.
Kyllä. Ehdottomasti. Ihmettelin vain noita suhteita kun lihaa kuulema oli muualle tarttunut.

Kuitenkin.
Kukin tehköön sitä mikä ittelle sopii. Vaikka sitten pelaisi sitä sulkapalloa.

Edit: lukihäriö. Sitä lihaa siis ei ollutkaan tarttunut siten ku piti. Eipäs siis kummastellakaan enää.

Näin on, mulla ei tule tuota paksuutta esim. käsiin ollenkaan, mahaan kyllä sitten kuitenkin erittäin hyvin...

Ja jos jotain on käsiin tullut, on se ojantajapuolella - ei oo kyllä haubereihin panostettukaan YHTÄÄN, että turha valittaa.

bonanza sanoi:
joo,paino on seilannut 95-105kg välillä koko ajan.ruokailupuolikin on suurinpiirtein ok.kalorit kohdallaan n.2500-3500 kcal./päivä.joskus paljon enemmänkin.
Jos paino seilaa/on seilannut koko ajan tuota väliä, niin ei sitä kehitystä varmaankaan tule. Tietysti sulla on ongelmana, että olet vääntänyt rautaa jo pitkän aikaa, eli nyt tarvii tehdä kaikkensa että lihaskasvu jatkuisi (jos naturaalina mennään). Tuon kokoiselle äijälle noi kalorit kyllä kuullostaa todella vähäiseltä. Ei muuta kuin ruokavalio siistiksi ja enemmän kaloreita koneeseen. Jos kehitystä ei edelleenkään tule, niin kai se maksimi on sitten saavutettu ;)

Gdane sanoi:
Kylläkai se 100kiloinen ja 182cm pitkä ukko nyt johonkin suuntaan levee on (jos ei oo mallia patukka tai jos ei omista jalkojen paikalla tukkeja)!

Tuntuu kyllä aika kaposelta tuo tumppu...

Oletkos lukenut tuota Tomin hauistreenin ABC:tä? Jos sitä lukemalla keksisit jonkun puutteen omassa reenissäs...
joo.lukaisin tomin hauistreenin..täytyypä kokeilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom