moro.olen uusi tuttavuus täällä.nyt alkajaisiksi haluaisin tietää teiltä guruilta seuraavaa...olen treenannut salilla jo kohta kymmenen vuotta ja kehitys oli tietysti alussa kohtalaista.mutta nyt viimeiseen viiteen vuoteen ei juuri ole lihaskehitystä tullut juuri ollenkaan.olen kokeillut kaikki tavat treenata mutta kun ei,niin ei toimi. :wall: ravintopuoli on mitä on...mutta kuitenkin oikeeta ruokaa ja säännöllisesti.(plus tietysti protskut päälle)joskus viisi vuotta sitten tulokset oli päätä huimaavia(ainakin omasta mielestä)mm. penkki 200kg,kyykky 280kg, mv 250kg.silloin tuntu kyllä aika kivalta,mutta nykyisin käyrä on ollut alaspäin.eritoten kiinnostais saada tietää millä ihmeellä saa palan kasvamaan???se ei nimittäin ole kasvanut kymmeneen vuoteen juuri ollenkaan.vaikka treenais sitä kuinka kovaa tai vähän niin ei kasva :wall:
sama anemia vaivaa myös muita lihasryhmiä.eli voimaa on helvetisti,mutta lihakset puuttuu!!missä vika?vai omassa päässä?
sama anemia vaivaa myös muita lihasryhmiä.eli voimaa on helvetisti,mutta lihakset puuttuu!!missä vika?vai omassa päässä?