Sellossa ampumavälikohtaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Sait selville, että "geneerinen ad hominem argumentti" on sama asia kuin yleistys. Hienoa.

Sain selville? Yritin lähinnä avata sinulle mitä tarkoitin sillä. Älä nyt loppelämäksesi siihen takerru.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: Ihan rehellisesti ällöttää ihan vitusti kattoa jotain tällästä.
Yleensä se että siirrytään henkilökohtasuuksiin tarkottaa että loppuu argumentit kesken joten ruvetaan mollaamaan kirjottajaa, itse en nähnyt tässä edes mitään syytä tähän siirtymiseen. Kuinka helvetin vaikeeta se on pysyä aiheessa ilman että ruvetaan suoltamaan paskaa toisista ihmisistä?

Mä olen törkeä jätkä. Sanon suoraan. Ja mitkä vitun argumentit? En mä ole täälä tästä asiasta kiistellyt? Vituttaa vaan seurata joitakin hyviä topikkeja joissa sitten puhutaan jostain turhasta kun yksi ihminen tekee siitä niin vaikeaa.

Edit: ja jos näinkin suurelle foorumille ihminen tuo yksitysasioita esille niin pitäiskö jokasen vaan kehua ja hyssytellä? Kolikolla on kääntöpuoli ja se pitää kestää. Jos teistä mun teksti on surullista niin tervetuloa maapallolle, se ei välttämättä ole niin kaunis paikka ku mitä äiti skidinä opetti.

järjetöntä paskaa

Tämänkaltaiset tapahtumat voitaisiin estää aika tehokkaasti poistamalla sairaalloisen mustasukkaiset tapaukset normikansan joukosta.

Tämänkaltaiset tapahtumat voitaisiin estää aika tehokkaasti poistamalla sairaalloisen mustasukkaiset tapaukset normikansan joukosta.

Minnekäs poistaisit? Saunan taakseko taas ollaan viemässä? Millä perusteella järjetöntä paskaa?
Tarkoitus ei ollut puolustella tämän tekijän tekoja. Yritin vain vähän kertoa millaisia ajatuksia päässä liikkuu silloin kun mustis-olo iskee miljoonalla voltilla.

Kun muija ilmoittaa ihan puun takaa että sinä olet tylsä ja liian kiltti :david: nössö mies ja nyt löytyi parempi mies, jolla on kaikki paremmin rahan, sosiaalisen statuksen, ulkonäön ym. varustelun :pano: suhteen, niin kuinka moni mies tältäkin palstalta ottaa asian hymyillen ja tuumaten että sattuuhan sitä?

Kun muija ilmoittaa ihan puun takaa että sinä olet tylsä ja liian kiltti :david: nössö mies ja nyt löytyi parempi mies, jolla on kaikki paremmin rahan, sosiaalisen statuksen, ulkonäön ym. varustelun :pano: suhteen, niin kuinka moni mies tältäkin palstalta ottaa asian hymyillen ja tuumaten että sattuuhan sitä?

Tuskin kukaan, mutta suurin osa ei ala hautoa mitään tappamissuunnitelmia ja vaikka alkaisikin, niin 99,999999999 % ei niitä toteuta.

EDIT Mutta siitä olen kanssasi samaa mieltä, ettei tommonen "jokainen sairaalloisen mustasukkainen saunan taakse" -meinki ole realismia :D

Tuskin kukaan, mutta suurin osa ei ala hautoa mitään tappamissuunnitelmia ja vaikka alkaisikin, niin 99,999999999 % ei niitä toteuta.

Paljonkohan prosentti muuttuu, kun muija hankkii lähestymiskiellon ja sen jälkeen kuitenkin kahvittelee eksän kanssa ja päästää kämpillekin?

EDIT Mutta siitä olen kanssasi samaa mieltä, ettei tommonen "jokainen sairaalloisen mustasukkainen saunan taakse" -meinki ole realismia :D

Tuskinpa kosto tyydytystä kenellekään tuo vaikka sillä fantasioiminen tuottaakin paljon iloa :D

Hippa on ihan oikeassa siinä asiassa, että jos tällä väkivaltaisella ihmisellä on henk. koht. ongelmia itsensä/elämänsä kanssa, ei siihen tarvita kovinkaan kummoista ärsykettä, että tapahtuu tämä väkivaltainen purkautuminen. Eli parisuhdeväkivalta ei ole kaikissa tapauksissa parisuhteen molempien osapuolten syytä.

Tarkoitin sitä asiaa, joka jo taidettiinkin mainita eli että lähestymiskiellon hakeminen tarkoittaa sitä, että sitä uhkaa ei enää tapailla.

Ibrahimin tapahistorian voi olettaa huoletta olleen tiedossa naisella.

Mehän emme tiedä tarkalleen, minkälaista perheväkivaltaa taustalla on ollut. Tiedetään, että on uhkailua, mutta onko ollut mitä muuta ja kuinka paljon. Siinä olen kyllä samoilla linjoilla kanssasi, että ex-naisystävän ei olisi missään nimessä pitänyt tavata exäänsä ja siltä osin voidaan katsoa, että on teoillaan vaikuttanut omaan kohtaloonsa.

Mä olen törkeä jätkä. Sanon suoraan. Ja mitkä vitun argumentit? En mä ole täälä tästä asiasta kiistellyt? Vituttaa vaan seurata joitakin hyviä topikkeja joissa sitten puhutaan jostain turhasta kun yksi ihminen tekee siitä niin vaikeaa.

Edit: ja jos näinkin suurelle foorumille ihminen tuo yksitysasioita esille niin pitäiskö jokasen vaan kehua ja hyssytellä? Kolikolla on kääntöpuoli ja se pitää kestää. Jos teistä mun teksti on surullista niin tervetuloa maapallolle, se ei välttämättä ole niin kaunis paikka ku mitä äiti skidinä opetti.

On siellä kehumisen ja hyssyttelyn ja lyttäämisen välillä se kultainen keskitiekin ;) Anyway, en mä nyt tiedä olenko minä tästä nyt niin kovin vaikeaa tehnyt. On mielenkiintoista pohtia tuota syyllisyys- ja vastuuaspektia asiassa ja ylipäätänsä perheväkivaltaa, mikä kuitenkin liittyy tähän ketjuun siten, että se on Shkupollin iskussa hyvin suuri selittävä tekijä.

Mua ei oikeesti kiinnosta mitä vittua sä loppujen lopuks kirjotat mutta jos kirjotat threadiin jotain niin kirjota edes aiheeseen liittyvää, tossa mitä nyt teet ei ole enää mitään järkeä. Älä nosta ittees mihinkään vitun pallille sen takia että osaat heittää elämän kovia tosi asioita kehiin, koska tässä tulee sulle yllätys, ketään ei kiinnosta lukea jos joku on sun mielestä huono ihminen.

Kyllä minä kiittelisin lujasti onneani että naaras paljasti oikean karvansa ja pääsin moisesta eroon. Oli lähtötilanne sitten mitä tahansa niin eipä se stalkkailu, uhkailu ja pahoinpitely paljon asiaa enää auta. Noin järjellä ajatellen. Ikävä kyllä joillain ihmisillä on hieman naivi suhtautuminen tämmöisissä tapauksissa ja ajatellaan että jos mä olen kiltti sille ja juttelen sen kanssa niin ehkä se ei enää sitten tee mitään pahaa. Olkoon tämä tapaus maamme naisille taas hyvänä muistutuksena ihmisten pahuudesta. Joku voi tämän tapauksen opetuksena pelastaa henkensä.

Olen jäänyt käsitykseen että Ibrahim olisi tämän suhteen jälkeen jo mennyt naimisiin albaaninaisen kanssa ja saanut useamman jälkeläisenkin? Mitä hittoa liikkuu mielessä että silti pitää eksää vielä kiusata?

Mua ei oikeesti kiinnosta mitä vittua sä loppujen lopuks kirjotat mutta jos kirjotat threadiin jotain niin kirjota edes aiheeseen liittyvää, tossa mitä nyt teet ei ole enää mitään järkeä. Älä nosta ittees mihinkään vitun pallille sen takia että osaat heittää elämän kovia tosi asioita kehiin, koska tässä tulee sulle yllätys, ketään ei kiinnosta lukea jos joku on sun mielestä huono ihminen.

Kuinka monta kiinnostaa lukea tuota jota sä juuri kirjotit? Aivan. Ei se ot-hymiö sun tekstin edessä tee siitä yhtään sen ymmärretävämpää. Ole sä se viisaampi äläkä ihmeessä enää vastaa mulle jos ei kiinnosta kattella? Mä kyllä voin jutella sun kanssa tässä tredissä just niin kauan kunnes modet alkaa poistamaan offtopikkina.

Kyllä minä kiittelisin lujasti onneani että naaras paljasti oikean karvansa ja pääsin moisesta eroon. Oli lähtötilanne sitten mitä tahansa niin eipä se stalkkailu, uhkailu ja pahoinpitely paljon asiaa enää auta. Noin järjellä ajatellen. Ikävä kyllä joillain ihmisillä on hieman naivi suhtautuminen tämmöisissä tapauksissa ja ajatellaan että jos mä olen kiltti sille ja juttelen sen kanssa niin ehkä se ei enää sitten tee mitään pahaa. Olkoon tämä tapaus maamme naisille taas hyvänä muistutuksena ihmisten pahuudesta. Joku voi tämän tapauksen opetuksena pelastaa henkensä.

Samaa mieltä!

Olen jäänyt käsitykseen että Ibrahim olisi tämän suhteen jälkeen jo mennyt naimisiin albaaninaisen kanssa ja saanut useamman jälkeläisenkin? Mitä hittoa liikkuu mielessä että silti pitää eksää vielä kiusata?

Eikös se mennyt niin päin, että Ibrahim oli Suomeen Norjan kautta Kosovosta tullessaan naimisissa (missään ei vielä mainintaa sen tarkemmin avioliiton kestosta..) ja 3 lapsen isä. Mikkelissä asuessaan tutustui tähän naiseen, jonka kanssa sitten tuli tämä pitkä ja vaikea suhde, muutti naisen perässä Espooseen, jostain syystä Espoossa nykyisin asuu myös ex-vaimo perheineen.. Että oliko siinä sitten mustasukkaisella itsellään parikin naista kierroksessa yhtä aikaa.. Miksiköhän mun pitää tällaista edes spekuloida. Ibrahimin taustathan pengotaan ensi viikolla virastojen auettua Eurooppaa myöten.

Paljonkohan prosentti muuttuu, kun muija hankkii lähestymiskiellon ja sen jälkeen kuitenkin kahvittelee eksän kanssa ja päästää kämpillekin?

Pienenee varmasti, mutta edelleenki vain aniharva tähän ryhtyy, ja jos ryhtyy, niin on mielestäni päässä vikaa. Pointtini on, että mun mielestä normaali ihminen ei näin toimi, ja ainakaan itseltäni ei löydy ymmärrystä tällaiselle teolle, vaikka miten olis jätetty. Varmasti monella käy mielessä mitä erilaisimpia juttuja, mutta niiden toteutus on jo aivan eri asia (kyllähän sitä tuli itekki mietittyä vaikka mitä kun ex jätti, mutta enpä toteuttanu mitään).

Jaa-has ketjusta moderoitu yli puolet pois sitten eilisen. Tällaisia kirjoittelin aamuyöstä, mut sitten katos yhteys. Liitän sen nyt tähän.

En muista kuka on sanonut mitä ja millä sivulla, mutta oli jotain, että tämä ei liity maahanmuuttajiin ja suomalainenkin olisi hyvin voinut tehdä tämän ja mitähän vielä.

Tämä on ihan selkeästi maahanmuuttoon liittyvä tapaus. Suomeen tulee muslimisotilas pakolaisena tai mikä status lieneekin. Tämä on jo sairas tilanne. Jos joku on ollut sodassa siviilinä/sotilaana, niin sillä on jo traumoja aivan varmasti. Traumatisoitunut ihminen on arvaamaton miten se reagoi jatkossa. No, ei silläkään väliä oliko tämä sälli ollut sodassa. Se tulee suomeen, asuu täällä ja syyllistyy rikoksiin. Miten voi olla mahdollista, että se tuolla rekisterillä voi olla vielä suomessa. Maahanmuuttaja pitäisi välittömästi karkoittaa ensimmäisestä huume- tai väkivaltarikoksesta. Jos se joutuu karkoituksen takia kotimaassaan teloitettavksi, linnaan tai ihan mitä vaan, niin itsepä on tiensä valinnut. Se on jo saanut toisen mahdollisuuden, ku on päässyt suomeen. Silloin se mahdollisuus pitää käyttää eli elää maassa maan tavalla ja erityisesti maan lakeja noudattaen. Kolmannen mahdollisuuden voi käyttää sitten taas kotimaassaan. Ihme, että näin selvää asiaa on suomalaisten poliitikkojen ja virkamiesten niin hemmetin vaikea ymmärtää.

Ja jos joku ajattelee, että pitäähän sodan traumatisoimia ihmisiä parantaa, niin parantukoot kotimaassaan. Tai missä vaan ne traumat on aiheutuneet. Ei kuulu suomalaisten vastuulle. Ja jos niitä on aivan pakko - koskee kaikkia pakolaisia - suomeen tuoda, niin täällä aidatun alueen sisään, eikä mitään kontaktia paikallisväestöön. Palautus lähtömaahan välittömästi kun turvallista.

Se, että tällainen järjettömyys tapahtuu johtuu joko suomen laista tai sen noudattamista valvovan viranomaisen väärästä toiminnasta. En tiedä, olisiko laki salliinut a**nan karkoituksen. Jos ei, niin lakia pitäisi muuttaa hemmetin äkkiä. Ja myös siltä osin keitä tänne otetaan, muslimeja ei ikinä pitäisi ottaa. Se voidaan perustella, että kenen kulttuuriin kuuluu vaimon omistaminen, kunniamurhat yms. asiat; ketkä lensi koneen WTC:iin, ketkä tekee iskuja allahin nimeen vannoen. Niin, muslimit. Ei voi olla rasismia, jos tommosen sakin pääsy maahan evätään. Tai jos on, niin rasismi on hiton hyvä asia.

Voisiko sitten suomalainen tehdä tällaisen teon. Kaikkihan on periaatteesa mahdollista, mutta sen tod.näk. on hyvin lähellä nollaa ja joka tapauksessa ihan eri suuruusluokkaa kuin muslimiap**an tekemänä. Tälle on ihan hyvä perustelu. Miettikää, kuinka paljon suomessa on suomalaisia, kauanko meitä on täällä ollut ja kuinka kauan sekä paljon meillä on/on ollut tuliaseita. Ja sitten sama suomessa asuvien muslimia**noiden kohdalla. No, nyt meillä sitten kosovon m***kualbaani tappoi mustasukkaisuuspäissään tulkinnasta riippuen 3-4 sivullista asianosaisten lisäksi. Ja tämä suhteutetaan siihen monestiko suomalainen on syyllistynyt tällaiseen tai ennen kaikkea monestiko olisi pitänyt syyllistyä suhdelukujen valossa. Niinpä niin, ei kertaakaan.

Tämä on siis aivan selkeästi kulttuuriin sidoksissa oleva juttu. Joka muuta väittää on kadottanut kartan aikaa sitten ja kompassikin tippui edelliselle suolle.

Tämä tapaus liittyy selkeästi maahanmuuttajiin ja heidän kulttuuriinsa.

Tämä tapaus EI liity mitenkään aselakiin. Laittomia aseita ei saada millään laeilla ikinä pois.

EIkä tämä tapaus ole mitenkään samaan kategoriaan luettavissa kuin kouluammuskelut tai Myyrmannin pommi-isku, kuten säikeessä on jo moneen kertaan sanottu.

P.S

Eilen (su) tuli TV:stä dokumentti, jossa Israelissa asuva arabityttö halusi osallistua missikisoihin. Kovasti yritettiin estää ja kun tyttö päätti karata kisoihin, niin oliko setä vai eno suunnitteli muutaman apurin kanssa tytön murhaamista perheen kunnian vuoksi. Lopulta tyttö päätti skipata kisat kun kylänvanhimmat alkoivat painostaa äitiä. Tämä kaikki sen vuoksi, että tyttö olisi missikisoissa joutunut esiintymään uimapuvussa. Perhe oli muslimeja.

Miettikää hetki missä todellisuudessa muslimit elää ja miten he sopeutuvat tuolla ajatusmaailmalla suomalaiseen yhteiskuntaan. Ei mitenkään, ei huonostikaan.

Tämä juttu ei liity uskonnolliseen fundamentalismiin tai vanhoillisiin islamin tapoihin (à la Afganistan) mitenkään. Albania oli 1900-luvulla pitkään totalitaarinen sosialistivaltio jossa uskonnollisuutta ei suvaittu, ja se jätti kulttuuriin uskonnottomuuden jäljen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Religion_in_Albania sanoi:
The country does not have a history of religious extremism and takes pride in the harmony that exists across religious traditions and practices. Religious pragmatism continued as a distinctive trait of Albanian society and interreligious marriage has been very common throughout the centuries, in some places even the rule. There is a strong unifying cultural identity which has been solidified historically by the common experience of struggling to protect their culture in the face of various outside conquerors.

Tämä tapaus EI liity mitenkään aselakiin. Laittomia aseita ei saada millään laeilla ikinä pois.

En tajua miksi ei liittyisi. Aselakeja kiristämällä saadaan vähennettyä luvallisten aseiden virtaa Suomeen (tai valmistusta Suomessa), koska aseiden kysyntä laskee. Eli kaikkien aseiden määrä Suomessa putoaa. Näinollen myös laittoman aseen saatavuus vaikeutuu, kun aseita on vähemmän tarjolla. Mikään järjestäytynyt rikollisuus ei voi korvata volyymissä laillisen asekaupan myyntiä.

Jos ääritapauksessa kielletään kokonaan käsiaseiden omistus Suomessa, niin silloin yksikään ase ei tule enää laillista tietä Suomalaisten siviilien käsiin. Vanhoja aseita kerätään pois niin paljon kuin pystytään. Mitä jos tässä tapauksessa käsiaseiden määrä Suomessa tippuu esimerkiksi 80%? Eikö silloin laittoman aseen saatavuus olisi vaikeampaa?

Joka tapauksessa, jokaisella potentiaalisella koulusurmaajalla tai vastaavalla on vaikeampi tie edessään toteuttaa aikomustaan, koska nuorilla ja herkillä elämää vihaavilla koltiaisilla on harvoin mitään yhteyksiä rikollisliigoihin tms. josta ne laittomat aseet hankitaan. Bandidosien elämä tuskin aselakien tiukentamisesta vaikeutuu, mutta eiköhän poliisilla ole ihan muut keinot heitä varten.

Suomalainen olisi voinut tämän myös tehdä. Kuitenkin maahanmuuttajalla, jonka tausta on tuollainen ajautuu kuitenkin mielestäni helpommin tämän kaltaisiin ratkaisuihin. Itseasiassa ihmettelen miksi kyseinen henkilö on edes päässyt Suomeen ja komppaan kyllä, että tämä on myöskin maahanmuuttoon liittyvä kysymys. En voi ymmärtää miksi noita ns. turvapaikanhakijapakolaisterroristeja pitää kerätä Suomeen.

Tohon, että muslimeja ei pitäisi ikinä ottaa niin sen verran, että muslimeista valtaosa tuomitsee noi iskut ihan yhtä suoraan kuin länsimaalaisetkin. Iskujen tekijöitä tai edes millään tavalla niihin liittyviä on todella pieni osa edes muslimeista. Itsekin olen kieltämättä lievästi maahanmuuttoa vastaan, mutteivät kaikki muslimit ole haitaksi/vaaraksi. Mahtuu sinne niitä kunnollisiakin.

Jaa-has ketjusta moderoitu yli puolet pois sitten eilisen. Tällaisia kirjoittelin aamuyöstä, mut sitten katos yhteys. Liitän sen nyt tähän.

En muista kuka on sanonut mitä ja millä sivulla, mutta oli jotain, että tämä ei liity maahanmuuttajiin ja suomalainenkin olisi hyvin voinut tehdä tämän ja mitähän vielä.

Tämä on ihan selkeästi maahanmuuttoon liittyvä tapaus. Suomeen tulee muslimisotilas pakolaisena tai mikä status lieneekin. Tämä on jo sairas tilanne. Jos joku on ollut sodassa siviilinä/sotilaana, niin sillä on jo traumoja aivan varmasti. Traumatisoitunut ihminen on arvaamaton miten se reagoi jatkossa. No, ei silläkään väliä oliko tämä sälli ollut sodassa. Se tulee suomeen, asuu täällä ja syyllistyy rikoksiin. Miten voi olla mahdollista, että se tuolla rekisterillä voi olla vielä suomessa. Maahanmuuttaja pitäisi välittömästi karkoittaa ensimmäisestä huume- tai väkivaltarikoksesta. Jos se joutuu karkoituksen takia kotimaassaan teloitettavksi, linnaan tai ihan mitä vaan, niin itsepä on tiensä valinnut. Se on jo saanut toisen mahdollisuuden, ku on päässyt suomeen. Silloin se mahdollisuus pitää käyttää eli elää maassa maan tavalla ja erityisesti maan lakeja noudattaen. Kolmannen mahdollisuuden voi käyttää sitten taas kotimaassaan. Ihme, että näin selvää asiaa on suomalaisten poliitikkojen ja virkamiesten niin hemmetin vaikea ymmärtää.

Ja jos joku ajattelee, että pitäähän sodan traumatisoimia ihmisiä parantaa, niin parantukoot kotimaassaan. Tai missä vaan ne traumat on aiheutuneet. Ei kuulu suomalaisten vastuulle. Ja jos niitä on aivan pakko - koskee kaikkia pakolaisia - suomeen tuoda, niin täällä aidatun alueen sisään, eikä mitään kontaktia paikallisväestöön. Palautus lähtömaahan välittömästi kun turvallista.

Se, että tällainen järjettömyys tapahtuu johtuu joko suomen laista tai sen noudattamista valvovan viranomaisen väärästä toiminnasta. En tiedä, olisiko laki salliinut a**nan karkoituksen. Jos ei, niin lakia pitäisi muuttaa hemmetin äkkiä. Ja myös siltä osin keitä tänne otetaan, muslimeja ei ikinä pitäisi ottaa. Se voidaan perustella, että kenen kulttuuriin kuuluu vaimon omistaminen, kunniamurhat yms. asiat; ketkä lensi koneen WTC:iin, ketkä tekee iskuja allahin nimeen vannoen. Niin, muslimit. Ei voi olla rasismia, jos tommosen sakin pääsy maahan evätään. Tai jos on, niin rasismi on hiton hyvä asia.

Voisiko sitten suomalainen tehdä tällaisen teon. Kaikkihan on periaatteesa mahdollista, mutta sen tod.näk. on hyvin lähellä nollaa ja joka tapauksessa ihan eri suuruusluokkaa kuin muslimiap**an tekemänä. Tälle on ihan hyvä perustelu. Miettikää, kuinka paljon suomessa on suomalaisia, kauanko meitä on täällä ollut ja kuinka kauan sekä paljon meillä on/on ollut tuliaseita. Ja sitten sama suomessa asuvien muslimia**noiden kohdalla. No, nyt meillä sitten kosovon m***kualbaani tappoi mustasukkaisuuspäissään tulkinnasta riippuen 3-4 sivullista asianosaisten lisäksi. Ja tämä suhteutetaan siihen monestiko suomalainen on syyllistynyt tällaiseen tai ennen kaikkea monestiko olisi pitänyt syyllistyä suhdelukujen valossa. Niinpä niin, ei kertaakaan.

Tämä on siis aivan selkeästi kulttuuriin sidoksissa oleva juttu. Joka muuta väittää on kadottanut kartan aikaa sitten ja kompassikin tippui edelliselle suolle.

Tämä tapaus liittyy selkeästi maahanmuuttajiin ja heidän kulttuuriinsa.

EIkä tämä tapaus ole mitenkään samaan kategoriaan luettavissa kuin kouluammuskelut tai Myyrmannin pommi-isku, kuten säikeessä on jo moneen kertaan sanottu.

P.S

Eilen (su) tuli TV:stä dokumentti, jossa Israelissa asuva arabityttö halusi osallistua missikisoihin. Kovasti yritettiin estää ja kun tyttö päätti karata kisoihin, niin oliko setä vai eno suunnitteli muutaman apurin kanssa tytön murhaamista perheen kunnian vuoksi. Lopulta tyttö päätti skipata kisat kun kylänvanhimmat alkoivat painostaa äitiä. Tämä kaikki sen vuoksi, että tyttö olisi missikisoissa joutunut esiintymään uimapuvussa. Perhe oli muslimeja.

Miettikää hetki missä todellisuudessa muslimit elää ja miten he sopeutuvat tuolla ajatusmaailmalla suomalaiseen yhteiskuntaan. Ei mitenkään, ei huonostikaan.

olen samaa mieltä. erinomainen postaus... lisäten vielä, että miksi ihmeessä pitää ottaa maahan tuollaisia sodassa traumatisoituja nuoria miehiä. jos tänne pakko on joitain ottaa niin lapsia, jotka voivat vielä oppiakin kulttuurimme säännöt.

ajatelkaa kun suomalainen mies menisi jonnekin entiseen jugoslavian maahan ja alkaisi alkaisi terrorisoida paikallista tyttöystäväänsä vastaavasti uhkaillen. ei siinä kauan menisi kun suomipoika kivitettäisiin kadulle. me ollaan täällä niin humaaneja ja ymmärtäväisiä, että niellään kaikki omaan kansalaiseen kohdistuvat paskat. heti kun puolustetaan itseämme niin ollaankin sitten rasisteja. jos suomi antaa maahanmuuttajille mahdollisuuden tulla maahan niin kyllä siinä pitäisi olla velvollisuuksiakin, eikä pelkkiä etuuksia. rikoksista heti vaan postimerkki mustaan karvaseen perseeseen ja takas asumaan savimajaan. miettis kahteen kertaan miten maassa kuuluu olla.

itse olen työskennellyt paljon lastenkodeissa ja psykiatrisella puolella ja kyllä näiden mamu jälkeläisten kersat ovat hyvin edustettuna jo lastenkodeissakin. jopa puolet lapsista voi olla lastenkodissa mamutaustaisia. iskät pyörittävät pitseriaansa ja muksut hoidetaan lastenkodissa. no halpaahan se ei ole vaan maksaa yhteiskunnalle 200 e/ vrk. samoin terveyskeskukset ovat ihan kusessa mamujen kanssa, jotka käyvät pakottamassa itselleen eläkepapereita nuorilta lääkäreiltä. tämä on siis faktaa mutta eihän tällaisia saa sanoa ääneen ettei vaan ole rasisti.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom