selkä leveeks??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Uniquet
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Leveellä otteella leukoja ja ylätaljaa.

Eiks tästä justiinsa ollu jossain keskustelua, että pullover on leveän selän "salaisuus". No on tietty sanaomattakin selvää että pitää treenata muitakin liikkeitä.

No ei millään pulloverilla kyllä mun mielestä mitään perustyötä tehdä. Kyllä se leveä selkä parhaiten rekentuu leuanvedolla ja kulmasouduilla sekä ylä- ja alataljalla.

search on kyllä sellainen peliliike että oksat pois. Samantien alkaa selkä levenemään!

leuanvetoja erilaisilla otteil. imo parhaat leuat myötäotteel ja lapio otteel. ja pulloveria taljas nii joha alkaa selkä levenemään

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Niin puhutaan, mutta voi olla kyllä yksi pääliikkeistäkin. Toi liike ylätaljassa tangolla tehtynä on oikeasti kova liike latseille. Jokaisen kannattaa itse ottaa kokeiluun. Ainahan saa toki epäillä:)

Leveellä otteella leukoja ja ylätaljaa.
Miten mä muistelisin, että juuri kapealla ottellaa sitä V-muotoa saisi selkään, jos kysyjä tarkoittaa tuota V:n muotoista selkää? Jatkiskin jotain puhui päivyrissään, että sai kisojen välissä selkään V-muotoa, kun vaihtoi otteen kapeampaan. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Miten mä muistelisin, että juuri kapealla ottellaa sitä V-muotoa juuri saisi selkään, jos kysyjä tarkoittaa tuota V:n muotoista selkää? Jatkiskin jotain puhui päivyrissään, että sai kisojen välissä selkään V-muotoa, kun vaihtoi otteen kapeampaan. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Tuosta en tiedä pitääkö paikkansa, mutta itselläni ainakin leuanvedot ja ylätalja kapealla otteella ottaa selkään paremmin kuin leveillä otteilla tehdyt :)

Tuosta en tiedä pitääkö paikkansa, mutta itselläni ainakin leuanvedot ja ylätalja kapealla otteella ottaa selkään paremmin kuin leveillä otteilla tehdyt :)
Eikö tuo Pavelkin haukkunu jenkkispoudareita siitä, kun ne luuli leveän otteen olevan leveän selän salaisuus:D

joo joskus ku pulloveria teki ni ei itellä ainakaa muuhun ku rintaan ottanu.
kässärillä ottaa rintaan mutta seisten narulla taljassa ottaa tosi makeesti selkään. köysi pulloverissa vastus alkaa siitä kohtaa missä se suurinpiirtein kässärillä loppuu. ehdoton loppuliike jos tykkää hyvästä pumpista.
kyllä se kohtuu leveydellä menee paremmin latseille ku kapeella. äärileveydellä taas rassaa olkapäitä todella paljon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom