Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikille epäilijöille. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40443
Miten mä muistelisin, että juuri kapealla ottellaa sitä V-muotoa saisi selkään, jos kysyjä tarkoittaa tuota V:n muotoista selkää? Jatkiskin jotain puhui päivyrissään, että sai kisojen välissä selkään V-muotoa, kun vaihtoi otteen kapeampaan. Korjatkaa, jos olen väärässä.Leveellä otteella leukoja ja ylätaljaa.
Miten mä muistelisin, että juuri kapealla ottellaa sitä V-muotoa juuri saisi selkään, jos kysyjä tarkoittaa tuota V:n muotoista selkää? Jatkiskin jotain puhui päivyrissään, että sai kisojen välissä selkään V-muotoa, kun vaihtoi otteen kapeampaan. Korjatkaa, jos olen väärässä.
Eikö tuo Pavelkin haukkunu jenkkispoudareita siitä, kun ne luuli leveän otteen olevan leveän selän salaisuus:DTuosta en tiedä pitääkö paikkansa, mutta itselläni ainakin leuanvedot ja ylätalja kapealla otteella ottaa selkään paremmin kuin leveillä otteilla tehdyt
kässärillä ottaa rintaan mutta seisten narulla taljassa ottaa tosi makeesti selkään. köysi pulloverissa vastus alkaa siitä kohtaa missä se suurinpiirtein kässärillä loppuu. ehdoton loppuliike jos tykkää hyvästä pumpista.joo joskus ku pulloveria teki ni ei itellä ainakaa muuhun ku rintaan ottanu.
kyllä se kohtuu leveydellä menee paremmin latseille ku kapeella. äärileveydellä taas rassaa olkapäitä todella paljon.Tuosta en tiedä pitääkö paikkansa, mutta itselläni ainakin leuanvedot ja ylätalja kapealla otteella ottaa selkään paremmin kuin leveillä otteilla tehdyt
kyllä se kohtuu leveydellä menee paremmin latseille ku kapeella. äärileveydellä taas rassaa olkapäitä todella paljon.