Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eipä tuo nyt järin oleellinen taito ole useimmille normipunttaajille, jotka eivät kisoja kiertele. Uskoisin porukan ennemminkin käyvän salilla sen vuoksi, että näytettäisiin isolta pullistelemattakin.;)nii ja sit kannattaa tehdä selkä poseerauksia että sitte osaa myös kunnolla esitellä kovalla vaivalla hankittuja selkäpaloja.ite opin nyt vasta oikean selänlevitystekniikan vaikka oon 3 vuotta treenannu
Pitäskö ton pulloverin tuntuukki jossain? Vaikka viikon sisällä olen 3 kertaa tehnyt kyseistä liikettä 4 x 10 päivässä niin ei ollenkaan tunnu salin jälkeen, että oisin edes tehnyt treeniä toisin kuin ojentajien ja jalkojen kanssa. Pitäiskö mun lisätä painoja vai unohtaa koko liike?
Leukoja menee se 17 kappaletta vastaotteella ja maastavetoa ja taljaa menee reippaasti yli oman painon.
Itellä on leuoissa myötäotteella varmaa väärä tekniikka kun ei tunnu latseissa yhtään.. Ja aina välilla sarjan jälkeen pistelee tosta olkapään ja rintalihaksen välistä. Vinkkejä?
Tosiaa olis mukava nähdä tuloksia (kuvia ennen ja jälkeen) millasta ootte saanu aikaan jossakin ajassa näillä liikkeillä. Ku jotkut sanoo tosiaan et toi selkä levenee todella nopeasti.
No jatkoa tälle threadille. Meneekö oikein liikkeiden vaihto:
ennen selkäreeni oli
alatalja
ylätalja eteen
kulmasoutu kp
ylätalja taakse
nykyään ajattelin vaihtaa seuraavaan salin vaihdon vuoksi
maastaveto
kulmasoutu taakse (korvaa alataljan ja kulmasoutu kp:n?)
leuanveto (korvaa ylätaljat?)
Kysymys siis että meneekö nuo korvaavuudet oikein ja missä järjestyksessä nuo kolme liikettä kannattaa tehdä?