selkä leveeks??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Uniquet
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
nii ja sit kannattaa tehdä selkä poseerauksia että sitte osaa myös kunnolla esitellä kovalla vaivalla hankittuja selkäpaloja.ite opin nyt vasta oikean selänlevitystekniikan vaikka oon 3 vuotta treenannu

nii ja sit kannattaa tehdä selkä poseerauksia että sitte osaa myös kunnolla esitellä kovalla vaivalla hankittuja selkäpaloja.ite opin nyt vasta oikean selänlevitystekniikan vaikka oon 3 vuotta treenannu
No eipä tuo nyt järin oleellinen taito ole useimmille normipunttaajille, jotka eivät kisoja kiertele. Uskoisin porukan ennemminkin käyvän salilla sen vuoksi, että näytettäisiin isolta pullistelemattakin.;)

Toki sitä omaa kehitystään on helpompi peilistä ja kuvista seurata, kun eri aikoihin otetut otokset ovat "vertailukelpoisia".

Pitäskö ton pulloverin tuntuukki jossain? Vaikka viikon sisällä olen 3 kertaa tehnyt kyseistä liikettä 4 x 10 päivässä niin ei ollenkaan tunnu salin jälkeen, että oisin edes tehnyt treeniä toisin kuin ojentajien ja jalkojen kanssa. Pitäiskö mun lisätä painoja vai unohtaa koko liike? :)

Leukoja menee se 17 kappaletta vastaotteella ja maastavetoa ja taljaa menee reippaasti yli oman painon.

Pitäskö ton pulloverin tuntuukki jossain? Vaikka viikon sisällä olen 3 kertaa tehnyt kyseistä liikettä 4 x 10 päivässä niin ei ollenkaan tunnu salin jälkeen, että oisin edes tehnyt treeniä toisin kuin ojentajien ja jalkojen kanssa. Pitäiskö mun lisätä painoja vai unohtaa koko liike? :)

Leukoja menee se 17 kappaletta vastaotteella ja maastavetoa ja taljaa menee reippaasti yli oman painon.

Tee tarpeeks loppuun asti nyt ainakin.. Oliko vika sarja jo tiukka? Ja yritä jännittää just ne latsit vai mitkä onkaa ku teet sitä ja keskityt tekeen just niillä sen koko liikkeen. Ja varmaan ottaa paremmin ku teet rauhallisesti sarjan ilman riuhdontaa jne. Emt

Siinä ku yrittää jännittää ne "lantsit" niin pitääkö sen jännittämisen olla samanlainen kun asettautuu tekemään penkkipunnerrusta? Tiiä sit millä tavalla te teette penkin, mutta mulle on opetettu se tekemään sillä tavalla ja tulosta on tullut.

heh... miten se selkä voi olla leveä jos sitä ei levitä? ristiriitaista..
Ja latsien levitys ei mitään tiedettä ole. Kokeile peilin edessä että miten saat ne jännitettyä ja levitä. Penkissä tietääkseni latsit viedään yhteen, eli levityksen vastakohta... tiedä sitten

Taitaa olla se leuanveto myötäotteella millä minun selkä on levinnyt. Suosittelen ja josset sillä pääse tuloksiin, niin sitten on kyllä ukossa vikaa, sitten vaan tikkaa heittämään:thumbs:

Itellä on leuoissa myötäotteella varmaa väärä tekniikka kun ei tunnu latseissa yhtään.. Ja aina välilla sarjan jälkeen pistelee tosta olkapään ja rintalihaksen välistä. Vinkkejä?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Itellä on leuoissa myötäotteella varmaa väärä tekniikka kun ei tunnu latseissa yhtään.. Ja aina välilla sarjan jälkeen pistelee tosta olkapään ja rintalihaksen välistä. Vinkkejä?

Venyttele rintaa ennen joka sarjaa ja ajattele niin että lasket kyynerpäitä alaspäin ku teet sarjaa.

pullover leveällä otteella leukoja ja ylätaljaa

No jatkoa tälle threadille. Meneekö oikein liikkeiden vaihto:

ennen selkäreeni oli
alatalja
ylätalja eteen
kulmasoutu kp
ylätalja taakse

nykyään ajattelin vaihtaa seuraavaan salin vaihdon vuoksi

maastaveto
kulmasoutu taakse (korvaa alataljan ja kulmasoutu kp:n?)
leuanveto (korvaa ylätaljat?)

Kysymys siis että meneekö nuo korvaavuudet oikein ja missä järjestyksessä nuo kolme liikettä kannattaa tehdä?

No jatkoa tälle threadille. Meneekö oikein liikkeiden vaihto:

ennen selkäreeni oli
alatalja
ylätalja eteen
kulmasoutu kp
ylätalja taakse

nykyään ajattelin vaihtaa seuraavaan salin vaihdon vuoksi

maastaveto
kulmasoutu taakse (korvaa alataljan ja kulmasoutu kp:n?)
leuanveto (korvaa ylätaljat?)

Kysymys siis että meneekö nuo korvaavuudet oikein ja missä järjestyksessä nuo kolme liikettä kannattaa tehdä?

Juurikin noin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom