Say Welcome!

B.O.S.S. sanoi:
Noin eiköhän ketjun pääasiat tullu tässä selväksi/Nå jaa, huvudsakerna i denna kjedjan är väll klara nu.

Låt mej att skratta MYCKET i golvet! :lol2: :lol2: :5:

By Käännöstoimisto / tillväxlingbyråå B.O.S.S. (Bend Over Sweet Sister) :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Selasin koko threadin läpi ja en huomannut yhtään ainutta postia joka epäilisi tätä viestiketjua.

Ruotsia en osaa tarpeeksi hyvin, jotta voisin sanoa onko siinä kielioppivirheitä, mutta miksi se suomen kirjoittaminen sujuu noinkin hyvin...

Muutenkin tuli jotenkin sellainen olo että trollipeikkohan se siinä hyppii... :jahas:

Älä SSS oo tylsä / SSS nej!

Anna Hannibalin kirjoittaa toisella kotimaisella.../Låt Hannibal skriva åcsko på svenska...

Tää on hauskaa! Det är kul!

SSS sanoi:
Selasin koko threadin läpi ja en huomannut yhtään ainutta postia joka epäilisi tätä viestiketjua.

Ruotsia en osaa tarpeeksi hyvin, jotta voisin sanoa onko siinä kielioppivirheitä, mutta miksi se suomen kirjoittaminen sujuu noinkin hyvin...

Muutenkin tuli jotenkin sellainen olo että trollipeikkohan se siinä hyppii... :jahas:

Sama kävi mieles, mutta ihan sama, hauskaa silti. :thumbs:

Jag heter så mycket att det här rumpa är fullt av häster. Vad om vi ska görä en stort glassen på dej och brygga en nu bilen? Jag tror att det skulle vara jättekul!

ps. jag heter peter ROFL 8((((((((

Aimo sanoi:
Älä SSS oo tylsä / SSS nej!

Anna Hannibalin kirjoittaa toisella kotimaisella.../Låt Hannibal skriva åcsko på svenska...

Tää on hauskaa! Det är kul!

javist, förlåt Aimo, jag lovar att jag slutar vara så trubbig(kniven kan vara trubbig, man kan inte) men du förstår vad menar jag.

Vill du pumpa min rumpa eller sucka min kucka... :david:

Dåligt meddelande, så jag tåg den bort... :)

LOOOL, den här tråden har varit bra träning för magmusklerna :D (... och för svenskkunskap också!)

Aimo sanoi:
Låt mej att skratta MYCKET i golvet! :lol2: :lol2: :5:

By Käännöstoimisto / tillväxlingbyråå B.O.S.S. (Bend Over Sweet Sister) :haart:

DU får gärna skratta på golvet! :thumbs:

B.O.S.S.= Bend Over Sweet Sister = NOT :curs:

Jag tykker om den här tåden. ConeVillage: mycket värma hälssingar. Jag har enorm ståkuk :) Det är information du kan inte leva utan. Men jag undrar om du är äkta? Jag tror at du är inte en svensk gubbe från sverige! En vergliheten du är FINSK SVENSKLÄRARE med manipulatisk mission! Du läste på Pakkis och cum ihåg at den andra officielt språket har inte alls använt här. Men det är helt okej. Nu har vi så monga killar och tjejar som har aldrig änvant svenska som tycker at det är roligt at skriva på hemskt (forlåt mig) svenska. Min fru tycker att min stokuk är inte enorm :( Ordet hun änvandar är "Patetisk" och "liten", men det är hun som har so satans stora fittan, åtminstone ja tror så.

Mike sanoi:
Tyst ny du satans farknullarna. Min mamma går på gynegelog i dag Säger Ulle och pojkarna skrattar i tunnelbanen.

Mistä te saatte kaiken???
(funny swedish sentences!)

B.O.S.S. sanoi:
Mä voin suomennella ja kääntää ruotsiks niille ketkä ei ymmärrä, jotta päästäis nyt heti alkuun tämän kielimuurin yli.

Jag kan finskadera och vända på svenska så att vi slipper genast över den här tungabarrikaden.

:thumbs:

:hyper: :hyper: :hyper:

Mutta???
Tuttikylä?????
Varo...... :david:

SSS sanoi:

I had to read this very slow many times.....
But still don´t know excactly what you mean?

Mikä on trollipeikkohan?

Tän täytyy olla pakkiksen pimein tredi ikinä - den här måste vara den mörkaste tråden på pakkis aldrig :lol2: .

Tack så bra. (< kummeliläppä, huono).

ConeVillage sanoi:
I had to read this very slow many times.....
But still don´t know excactly what you mean?

Mikä on trollipeikkohan?

SSS thinks that you are..hmm...fake

Simba sanoi:
Jag tykker om den här tåden. ConeVillage: mycket värma hälssingar. Jag har enorm ståkuk :) Det är information du kan inte leva utan. Men jag undrar om du är äkta? Jag tror at du är inte en svensk gubbe från sverige! En vergliheten du är FINSK SVENSKLÄRARE med manipulatisk mission! Du läste på Pakkis och cum ihåg at den andra officielt språket har inte alls använt här. Men det är helt okej. Nu har vi så monga killar och tjejar som har aldrig änvant svenska som tycker at det är roligt at skriva på hemskt (forlåt mig) svenska. Min fru tycker att min stokuk är inte enorm :( Ordet hun änvandar är "Patetisk" och "liten", men det är hun som har so satans stora fittan, åtminstone ja tror så.

Här kommer då den svenska översättningen gott folk:
Jag tycker om den här tråden. ConeVillage/Kotteby/Käpylä: Mycket varma hälsningar. Jag har en enorm ståkuk :) Det är information du inte kan leva utan. Men jag undrar? Är du äkta? Jag tror inte du är en svensk gubbe från sverige. I verkligheten är du en finsk svensklärare med manipulations mission! Du läste på Pakkis och kom (cum = sperm) ihåg att det andra officiella språket inte alls används här. Men det är helt okej. Nu har vi så många killar och tjejer som aldrig använt svenska som tycker det är roligt att skriva uselt (förlåt mig). Min fru tycker att min stora kuk egentligen inte är så enorm (orden hon använder är "patetisk" och "liten") men faktum är att det är hon som har en stor f**ta, åtminstone tycker jag det!

För att svara på frågan kort & koncist:
JA, jag bor i Sverige!
:rock: :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom