Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aimo sanoi:Men nu måste jag gå och fårsåka att få normal heteråsex fråm min ny hustfru.
Annie Stark sanoi:O finska tjejer älskar svenska killar :haart:
Pulla sanoi:Solen skiner och himmeln är blå. Vasapojkar tycker om havslivet. Pappas nya bil. Det står i tidningen. Också vidare. Vill du ha stora hästballen i sin rören?
Huh, mahtaa tehdä tiukkaa kevään ruotsin kurssilla, sillä tuon kirjoittamiseen meni 20min ja sanavarsto loppui kesken :D
Rinkku sanoi:Jag har aldrig normal heterosex...
ConeVillage: Den här karan som heter Aimo är min bästa vän här. Han är satans klok och kiva för att vara en hetero. Den bästa karan i hela världen är den gubben som heter Mike. Utan Mike DÄR INTE VORE NÅN PAKKIS! Han har gjort allt det här vi har här. Han är också jätte tolerant. Skulle det vara möjligt i Sverige att en äcklig bök som jag vore inte bannattu? Mike aldrig bannar mig. HAN ÄR DEN BÄSTA!
Rinkku sanoi:Och den här:
(ConeVillage: här i Finland, om vi vill tala vackert, vi inte säger "fittan". Vi säger "pipari". Pipari är alltso den där "cookie" som man äter på julen!)
blashyrkh sanoi:Så hur står det med kroppsbyggandet i Sverige? Har ni några professionella ute i den stora världen?
I Finland har pä de senaste tiderna många små konditionssalar försvunnit och stora kedjor har erövrat mark. Jag tror att många dessa kedjor (CMS, Motivus, Friskis&Svettis) kom här från Sverige så troligen ni har det samma på gång ännu i större mängder?
Annie Stark sanoi:Tja på dig vännen! Så skoj att du läser också på vårt forum o vågar snacka på finska med! O du har ingenting att skämmas, din finska låter ju mkt imponerande! Så vällkommen hit o ha kul med oss! o vi har ju många tvåspråkiga här inne som behärskar svenska med, så om du inte minns alla ord på finska,hjälper vi gärna.. :haart:
Alec sanoi:
welcome :D :thumbs:
Annie Stark sanoi:O finska tjejer älskar svenska killar :haart:
ConeVillage sanoi:no....
Nyt tiedän:
Aimo on kiva hetero.... Hej!
Mike on pakkis isä......Kiitos!
Så vällkommen hit o ha kuk med oss!
ConeVillage sanoi:Aimo on kiva hetero.... Hej!
Originally Posted by Annie Stark
O finska tjejer älskar svenska killar :haart:
"Suomilaiset tytöt tykkää ruotsilaisista pojista :urjo: :haart: "
ConeVillage sanoi:sscchhh....
Inte så högt!
Dom finska stora pojkarna kanske blir lite avis!
:D
"Hysssssss...
Ei niin korkeelta!
Nuo suomilaiset isot pojat voivat muuttua autovuokraamoiksi!"
Originally Posted by Pulla
Solen skiner och himmeln är blå. Vasapojkar tycker om havslivet. Pappas nya bil. Det står i tidningen. Också vidare. Vill du ha stora hästballen i sin rören?
"Aurinko paistaa ja himmeli on sininen. Homeperseet tykkää merielämästä. Iskän uusi volkkari. Lehdessä seisoo. Myös edelleen. Haluatko suuret hevonjakkarat putkeesi?"
Originally Posted by Rinkku
Jag har aldrig normal heterosex...
ConeVillage: Den här karan som heter Aimo är min bästa vän här. Han är satans klok och kiva för att vara en hetero. Den bästa karan i hela världen är den gubben som heter Mike. Utan Mike DÄR INTE VORE NÅN PAKKIS! Han har gjort allt det här vi har här. Han är också jätte tolerant.
"Minä en saa koskaan naista...
TuuttiKylä: Tämä mies jonka nimi on Aimo on mun paras ystävä täällä. Hän on saatanan kello ja hänellä on kivaa heterona. Paras mies ikinä on ukko jonka nimi on Mike. Ilman Mikeä en saisi Pakkeja. Hän on tehnyt kaiken joka täällä on. Hän suvaitsee myös jättiläisiä."
Originally Posted blashyrkh
Så hur står det med kroppsbyggandet i Sverige? Har ni några professionella ute i den stora världen?
"Niin, kuinkas kehonrakentajilla seisoo ruotsissa? Onko teidän ammattilaisenne ihan pihalla suuressa maailmassa?"
Originally Posted by Annie Stark
o vi har ju många tvåspråkiga här inne som behärskar svenska med, så om du inte minns alla ord på finska,hjälper vi gärna.. :haart:
"meillä on monia kaksikielisiä jotka tekee härskejä myös ruotsilaisten kanssa, joten jos tarvit apua kielihommissa niin me kyllä autetaan.. :haart:"
raipat sanoi:ei h3lvetti, perse repee
"Nej f4n, rumpan spricker"