Say Welcome!

Och den här:

Snusen, musen, brännvin
är den bästa jag vet
Snusen, musen, brännvin
är den bästa jag vet

Snusen den tuggar man
Musen den luggar man
Snusen, musen, brännvin
är den bästa jag vet

Vapaa käännös:

Nuuska, pipari, paloviina
on parasta mitä tiedän
nuuska, pipari, paloviina
on parasta mitä tiedän

Nuuskaa tuputetaan
Piparia tukistetaan
Nuuska, pipari, paloviina
on parasta mitä tiedän.

(ConeVillage: här i Finland, om vi vill tala vackert, vi inte säger "fittan". Vi säger "pipari". Pipari är alltso den där "cookie" som man äter på julen!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Så hur står det med kroppsbyggandet i Sverige? Har ni några professionella ute i den stora världen?

I Finland har pä de senaste tiderna många små konditionssalar försvunnit och stora kedjor har erövrat mark. Jag tror att många dessa kedjor (CMS, Motivus, Friskis&Svettis) kom här från Sverige så troligen ni har det samma på gång ännu i större mängder?

Tja på dig vännen! Så skoj att du läser också på vårt forum o vågar snacka på finska med! O du har ingenting att skämmas, din finska låter ju mkt imponerande! Så vällkommen hit o ha kul med oss! :) o vi har ju många tvåspråkiga här inne som behärskar svenska med, så om du inte minns alla ord på finska,hjälper vi gärna.. :haart:

Voi helevetti puhukaa nyt suomeakin välissä.:D

Tbm sanoi:
Voi helevetti puhukaa nyt suomeakin välissä.:D

Ei niinku ymmärrä sitten yhtään mitään!!! :haart:

Jagska just came at Gym, and jagska haveto tell that the training vent really BRA!!!

Welcommen till Pakkotoisto.com

Dont be scared of the carrots and vaselin! ;)

(Sorry my English och Swenska ar so Freaking terrible conditition!)

tommysalo.jpg

welcome :D :thumbs:

A true finnish guy doesn`t like swedish (Village) people.
And your icehockey team? It`s more like "Espoon Oilers" with skates. ;)

Vad hurri den här threaden är! Jag ger den :4: poäng, bara för att det är så roligt att se so många pakkisgrabbar o -flickor gör sin bästa med pakkoruotsi. Härefter ska ju ingen prata en/ett ord finska! För vad skulle vara en bättre sätt att välkomna en tapper svensk nyypiö, eller hur?

Oj oj oj, den här var så spännande att jag glömde läggä kycklingen till ugnen!

Solen skiner och himmeln är blå. Vasapojkar tycker om havslivet. Pappas nya bil. Det står i tidningen. Också vidare. Vill du ha stora hästballen i sin rören?

Huh, mahtaa tehdä tiukkaa kevään ruotsin kurssilla, sillä tuon kirjoittamiseen meni 20min ja sanavarsto loppui kesken :D

Alla måste skriva nånting på svenska här! Vi har ju alla haft pakkoruåtsi i skolan. Annars kommer jag och raiskata alla.

Vem minns den här loten?

Olle och Kjäll pratar i tunnelbana (tunnelbana).
"Min mamma går på gynegolog idag" säger Olle.
"Woo-oo-oo, är hon pregnant?" frågar Kjäll.
Jag vet inte om pojkarna skrattar.

Olle och Kjäll är gangsterna, pojkar i tunnelbana.
Olle och Kjäll är gangsterna, woo-oo-oo-oo-oo.
Olle och Kjäll är gangsterna, pojkar i tunnelbana.
Olle och Kjäll är gangsterna, woo-oo-oo-oo-oo.

Gamla damen tittar long på pojkarna (pojkarna).
"Fuck off" säger Olle på engelska.
Damen går röd i hon face (face)
och igen pojkarna skrattar.

Hur gammal är du? Var bor du? Jag har en stor kork i min byxor och jag är ganska glad och trevlig, solen skiner och Åke sjunger. Jag åt inte en korv på en vecka umm...mitäs vielä keksis..Jag runkade inte mycket men jag tycker om svenska pojkar mycket :love:
Edit: Welcome.

Jag runkar med rinkku
Han är min dåligt skinkka
Jag får att slå han
Det går det ihanan

Jag runkar åckso med min fru
jag kan se honom turn blue
Det är min fart som gör det
Jag tycker om min rumpet mycket

Tillsammans går vi till parken
Tar vi vin och jurdgubbar med oss
där ser vi en tuff narken
Åtminstone ser han att vi alla är homos

Min hund är min fru
Jag kallar honom min kultu
Det är inte sannt vad alla säger
Vi behöver varannan i varje väder

Min mamma är svensklärare
Hennes påjke är inte så klokt tyvärr
Men det ei haittaa ållenkaan
Eftersom jag har så stort FAN.

:nolo:

TZIIIISUS Aimo, nyt repesin enemmän mitä kuukausiin. "Mitä sä hekotat siellä/vad skrattar du där?" kuuluu tuolta ålkkarista. "Ruåtsia/Svenska" vastaan minä/svarar jag.

Jag är fru för alla här i Pakkis
Slå och ge mig en efterrät
På min ansikte ge en kakkis

Rinkku sanoi:
Den här bök-systemen har absolut ingenting att göra med dig eller faktum att du är svensk. Tvärttom: det är sådant "inside-joke" som har nånslags två-årig historii här i "Pakkis". Märkte du inte att jag sade att JAG är en äcklig bök-gubbe som vill ha en stor morot (a.k.a porkkana på finska) inne där. Vi alla tycker att du är helt okei. Jag ofta sjunger Doors i hemma på svenska. Här är mina egna lyrics på "Light my fire":

Du visste det var inte sant
du visste jag var ljugare
om du bara frågar mig
vi kunde inte flyga högre

kom nu flicka tända elden
kom nu flicka tända elden...

Hahahah......
Du verkar vara en rolig bök-gubbe (a.k.a Bög-Gubbe)

Belmondo sanoi:
Nå Aimo fy f*n börja inte med den där runkku-meininki igen. Jag har just läst "den stora bögistelyhreadin" och mår illa.

Det stora böggisthread skulle lifta uppet bara för en veckosluttet. Jag missar den fiilis om det thread.

Men nu måste jag gå och fårsåka att få normal heteråsex fråm min ny hustfru.

Måido! :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom