Say Welcome!

ConeVillage sanoi:
I had to read this very slow many times.....
But still don´t know excactly what you mean?

Mikä on trollipeikkohan?

Det är den bluffmakare, jag tänkte att du bara bluffar oss att du är normal finska pojken. Men det vet jag inte...är du riktigt hej hej hip hei hurra svenskan kille eller bara trollipeikko? :david:

Voi voi tätä mun ruotsia, A ruotsi :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ConeVillage sanoi:
Mikä on trollipeikkohan?
Trollipeikko = grundform av trollipeikkohan.
Det är en person som skriver någonting retsam eller provocerande text, med önskan att gubbar och tjejer på (?) forum börjar att skriva hemskt mycke till thread.

Tikari sanoi:
Trollipeikko = grundform av trollipeikkohan.
Det är en person som skriver någonting retsam eller provocerande text, med önskan att gubbar och tjejer på (?) forum börjar att skriva hemskt mycke till thread.

detta är absolut inte min mening att skriva provocerande!
Eftersom jag är ny här.....så ville jag bara säga Hej till alla!

Men det verkar som om den här tråden blev lite mycket?
Sen om folk tycker det samtidigt är kul!
Då är det ju bara ett plus!

Yrittän kirjotta enemmän ja enemään suomea....
lupaan!

I think I have to learn to quote many replies in the same reply.....
(I am a rookie)

ConeVillage sanoi:
Måikkis???

= Hej, Hejssan, Måi, Ciao, Terska, Hai, Hi, Måikkis, Imemunmelaa eller Terve...

Så det var en salut för dej. :haart:

ConeVillage sanoi:
Say welcome to Mr ConeVillage (a new member in pakkotoisto.com)

Hej gubben. Fan vad kul att du har äntligen kollat det här forumet.
Så nu finns det två här som är från Gbg :rock:

Ei kai vielä voi puhua ruotsalaisten invasiosta kun meitä on vain kaksi...but let the time pass by :D
Ei mutta vakavasti tämä on kyllä paras voima foorum :thumbs: varsinkin jos vertaa oman maalaisiin(Ruotsalaisiin)

Ingen person som tänker att bluffa oss och vara trollipeikko kan tala svenska så bra som ConeVillage, eller hur?

Välkommen till Pakkotoisto!

SSS sanoi:
Selasin koko threadin läpi ja en huomannut yhtään ainutta postia joka epäilisi tätä viestiketjua.

Ruotsia en osaa tarpeeksi hyvin, jotta voisin sanoa onko siinä kielioppivirheitä, mutta miksi se suomen kirjoittaminen sujuu noinkin hyvin...

Muutenkin tuli jotenkin sellainen olo että trollipeikkohan se siinä hyppii... :jahas:
No ei ole trolli, ollaan meinaa Conen kanssa työkavereita, eli molemmat täältä Västra Götalandilta kotoisin. :)

Snoopie sanoi:
Ingen person som tänker att bluffa oss och vara trollipeikko kan inte tala svenska så bra som ConeVillage, eller hur?

Välkommen till Pakkotoisto!

Tack för det varma välkomnandet!

ja.....Damian.....Thank´s for the tip!
Great Forum this Pakkotoisto!

Ja, sää oot niin höpöttänut tästä!

blashyrkh sanoi:
Så hur står det med kroppsbyggandet i Sverige? Har ni några professionella ute i den stora världen?

I Finland har pä de senaste tiderna många små konditionssalar försvunnit och stora kedjor har erövrat mark. Jag tror att många dessa kedjor (CMS, Motivus, Friskis&Svettis) kom här från Sverige så troligen ni har det samma på gång ännu i större mängder?

Det finns en gigantisk kille som heter Martin Kjellström. Såg honom tre veckor sen när jag kollade athletic fitness sm-tävlingen här i Gbg.

Kaveri valmistautuu viimeisiin sm kisoihin jotka on oktober ja sen jälkeen olisi tarkoitus kuulemma suunnata United States.
Oli vakuuttavan näköinen. 182cm ja 142kg ja alkoi olla jo aika hyvä rasva%, ei kuitenkaan vielä mikään kisakunto.

sm=svenska mästerskap

Ruotsinkieli on noussut Pakkiksella arvoon arvaamattomaan. Samalla se tuo monille tervetulleen keinon ilmaista salattuja tuntojaan ja taipumuksiaan vieraalla kielellä. Tämän aamun Hbl jo kiirehti kommentoimaan: "Ett nytt gay bodybuilding forum i svenskfinland!!1!"

Mielestäni Pakkikselle pitäisi avata kokonaan oma osio ruotsinkielisille viesteille. Osion nimeksi sopisi esimerkiksi "Kroppa i Närpes o Herpes". Rinkku varmaan mielellään suostuu uuden osion moderaattoriksi.

Damian sanoi:
Det finns en gigantisk kille som heter Martin Kjellström. Såg honom tre veckor sen när jag kollade athletic fitness sm-tävlingen här i Gbg.

Kaveri valmistautuu viimeisiin sm kisoihin jotka on oktober ja sen jälkeen olisi tarkoitus kuulemma suunnata United States.
Oli vakuuttavan näköinen. 182cm ja 142kg ja alkoi olla jo aika hyvä rasva%, ei kuitenkaan vielä mikään kisakunto.

sm=svenska mästerskap

Hann inte att redigera igen men iaf :
SKKF har skickat in rekommendation angående Pro Card för Anna Larsson, figure, och Martin Kjellström, bodybuilding. De båda har fått ansökningshandlingar att fylla i och skicka in till IFBB Pro Division, och jag tror att då tar det bara ett kort stund innan de kan titulera sig som proffs.

Damian sanoi:
Hann inte att redigera igen men iaf :
SKKF har skickat in rekommendation angående Pro Card för Anna Larsson, figure, och Martin Kjellström, bodybuilding. De båda har fått ansökningshandlingar att fylla i och skicka in till IFBB Pro Division, och jag tror att då tar det bara ett kort stund innan de kan titulera sig som proffs.

Damn Damian.....
I am impressed with your swedish typing & spelling correctly!!

Mä meinaan....sä oot asunu Göteborgissa vain 2 vuotta!

what about lunch after 14.00?
shout yes or e-mail me :D

ConeVillage sanoi:
:hyper: :hyper: :hyper:

Mutta???
Tuttikylä?????
Varo...... :david:

No melkeen, mutta TuUttiKylä

Cone=tuutti (t.ex icecream cone), village=kylä ??? :rolleyes:

B.O.S.S. sanoi:
No melkeen, mutta TuUttiKylä

Cone=tuutti (t.ex icecream cone), village=kylä ??? :rolleyes:

:hyper: :hyper:

Mä luulin tutti.....hahah

cone = käpy

My real last name: Kotteby

ConeVillage sanoi:

cone = käpy

Jep, tajusin ton sun nimen. :kippis1:

Vittu mikä threadi, parasta hyymörii pitkään aikaan... :5:

ConeVillage sanoi:

cone = käpy

Ihan alkuperäinen sinun efternamn=Käpylä(isäsi puolelta tullut) ja siitä sitten kääntö ruotsinkielelle Kotteby niin ei tarvitse enää murehtiä niitä käännösvirheitä...ainakaan paljon
Parhaimmat mitä olen nähnyt olivat: Käpelyä, Koppelua :wall:
mutta on se menny väärin ruotsinkin kielellä eli ehdoton suosikkini on:
Kåteby :hyper:

Kåt=Horny

...Ha... tuosta tuuttista saisi kans aika hauskan= Strutby :lol2:

Damian sanoi:
Ihan alkuperäinen sinun efternamn=Käpylä(isäsi puolelta tullut) ja siitä sitten kääntö ruotsinkielelle Kotteby niin ei tarvitse enää murehtiä niitä käännösvirheitä...ainakaan paljon
Parhaimmat mitä olen nähnyt olivat: Käpelyä, Koppelua :wall:
mutta on se menny väärin ruotsinkin kielellä eli ehdoton suosikkini on:
Kåteby :hyper:

Kåt=Horny

Paras oli monta vuotta sitten....
(kun mun nimi oli Käpylä)
Olin (at the hospital) ja yks nainen (nurse) piti huutaa mun vuoron.....
Ja sano:
Kristian Knäppylä onko täällä Knäppylä

Knäpp = swedish word for Idiot

Noja, svenskar..
Finska e int så svårt språk, så du lärdig snabt..
Svenska forumen måst vara ganska skit, men denhä (pakkotoisto) e en av dom bästa i världen!
Välkommen!

ConeVillage och Damian, känner ni en Hans Moqvist som bor i Göteborg. Han är en bodybuildare, eller kanska en före detta bb nuförtiden :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom