Say Welcome!

reino sanoi:
Tämän aamun Hbl jo kiirehti kommentoimaan: "Ett nytt gay bodybuilding forum i svenskfinland!!1!"

Taisin missata mutta enhän mä kerennytkään lukea kokonaan :)

Damiam och ConeVillage, finns det något nytt om Emma Melin? Hon var ju en ganska strålande fitnessstrjärna hos er (här började mina kompisar ganska snart kalla henne för "Emma Melon" pga. hennes, hm, 'storväxt' mellan axlar och midja... )

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Asså.. ska martin delta i sm tävling eller va ? Ni har ju Anna Larsson, Pauline Nordin(kan inte fatta hur nån kan få figure pro card om har inte ens tävlat i figure utan bodybuilding), Carina Isaksson som har fått figure pro card :) O förmodligen får ni en proffs till, Linda Fodor :) Läste inlägget av Mats på exhale, som sa att Linda är i mkt bra form, stenhård asså :) Jag tror att ska åka dit o kolla sm, luciapokalen o decembercupen, hejar på en polare som tävlar i junior sm :thumbs:
Så kul att ha svenska killar här inne med. ;) Läser mkt på exhale, kolozzeum o powerboard med...
ConeVillage, bryr inte om dom idioter, som bara retar dig hela tiden. :) Du o andra svenskar är mkt vällkomna hit. Bara bra att finska stora killar får lite öva sina språkkunskaper, märkte du, att några har lite svårigheter med svenska :D
O Emmah, dina magrutor är så gryma! Kanske du borde köra axlar ist ;)

MarsVolta sanoi:
ConeVillage och Damian, känner ni en Hans Moqvist som bor i Göteborg. Han är en bodybuildare, eller kanska en före detta bb nuförtiden :)

Namnet klingar inte känt för mina öron i alla fall??
Hur gammal är han?
När var han aktiv?

Annie Stark sanoi:
Asså.. ska martin delta i sm tävling eller va ? Ni har ju Anna Larsson, Pauline Nordin(kan inte fatta hur nån kan få figure pro card om har inte ens tävlat i figure utan bodybuilding), Carina Isaksson som har fått figure pro card :) O förmodligen får ni en proffs till, Linda Fodor :) Läste inlägget av Mats på exhale, som sa att Linda är i mkt bra form, stenhård asså :) Jag tror att ska åka dit o kolla sm, luciapokalen o decembercupen, hejar på en polare som tävlar i junior sm :thumbs:
Så kul att ha svenska killar här inne med. ;) Läser mkt på exhale, kolozzeum o powerboard med...
ConeVillage, bryr inte om dom idioter, som bara retar dig hela tiden. :) Du o andra svenskar är mkt vällkomna hit. Bara bra att finska stora killar får lite öva sina språkkunskaper, märkte du, att några har lite svårigheter med svenska :D
O Emmah, dina magrutor är så gryma! Kanske du borde köra axlar ist ;)

Martin är vass & hård som f*n nu!!!
Skall tydligen satsa stenhårt på utlands karriär! :worship:

Pauline Nordin *yammy* :kuola:
Linda Fodor *yammy again*

o Cecilia Söderström..mums mums :haart: O Christel Hansson är en mkt läcker tjej med ;) Christel var så imponerande i NM tävling(Helsingfors) Faaaan.. nu blev jag så sugen på att se alla era tävlingar.. :D Sm, ska det vara i Göteborg i år ? Såg martin i början av april o fan va köttig han är :)

Annie Stark sanoi:
Asså.. ska martin delta i sm tävling eller va ? Ni har ju Anna Larsson, Pauline Nordin(kan inte fatta hur nån kan få figure pro card om har inte ens tävlat i figure utan bodybuilding),

Jodå, det har hon gjort.
30.04 tävlade hon på "The Emerald Cup Figure Championship 2005" i Seattle, USA och vann sin längdklass och sen sopade hon hem överalltiteln :thumbs:

Och för dig Cone...jag är fortfarande här men ska sticka av snart...tror jag :rolleyes:

Annie Stark sanoi:
o Cecilia Söderström..mums mums :haart: O Christel Hansson är en mkt läcker tjej med ;) Christel var så imponerande i NM tävling(Helsingfors) Faaaan.. nu blev jag så sugen på att se alla era tävlingar.. :D Sm, ska det vara i Göteborg i år ? Såg martin i början av april o fan va köttig han är :)

SM i Bodybuilding (juniorer, seniorer och veteraner), Bodyfitness och Fitness kommer att gå på Draken i Göteborg sista helgen i oktober.
:rock:

fan Damian......
E du på kontoret??????

Dax att kanske fixa en dator i hemmet???

saunamakkarapoika voi sulle fiksata tele-virta naapurilta!!
Mä osaan se sähkö työn!

Annie Stark sanoi:
O finska tjejer älskar svenska killar

O ja älskar svenska flickor, o dom älskar mig :haart: Njo, första va sant o den senare va lögn, sorgligt nog... Men jättesöta flickor har ni, speciellt på Gotland (eller sen va de turister från annat håll på Sverige, men svenskar va dom i alla fall). Själv har ja levt två år i Sverige men de e länge sen...

O än en gång välkommen hit.

Opossumi sanoi:
Men jättesöta flickor har ni, speciellt på Gotland (eller sen va de turister från annat håll på Sverige, men svenskar va dom i alla fall).

O än en gång välkommen hit.

Garanterat var det turister från svenska fastlandet! (stockholmare gillar Gotland)
Mycket inavel på Gotland = fula!
:hyper: :hyper: :hyper:
(Hoppas ingen från Gotland ser det här)

Annie Stark sanoi:

Sm kommer att gå på Draken?(det här måste jag kolla) men iaf i Göteborg sista helgen i oktober.
Är du eventuellt på väg hit :)

edit: långsam...

Det som dock gör mig ledsen är att Pauline Nordin kommer att gå in i (reality-show) träsket!!
Hon skall vara programledare för "The Biggest Loser" i Sverige i höst.....
kan skada hennes namn & varumärke?

Jag tycker on Lennart, han tycker on mig
fem gånger om dag måste tvätta sig.

Onpas paljon ruåtsintaitoisia täällä, taidatte olla rantaruåtsalaisia kaikki tyynni :jahas:

Hej hej leverpastej.

Hej alla barn nu blir det barnprogram.
Titta nu här vad farbror frej tar fram:
Två apelsiner och en banan,
så har vi gjort oss ett könsorgan.

Hur är det med Csaba Kocsis?

MarsVolta sanoi:
Hej alla barn nu blir det barnprogram.
Titta nu här vad farbror frej tar fram:
Två apelsiner och en banan,
så har vi gjort oss ett könsorgan.

Onko Farbror Frej suomes?
:hyper:

Tosi ärsyttävä (character)
se on oiken "nittiotalets Crazy Frog"

Annie Stark sanoi:
Kanske vi ses i sm då? Eller ska du stå på scenen?

Javisst, vi kanske ses?
Stå på scen kommer jag nog inte att göra på lång tid framöver.....
But who knows? Maybe in a couple of years I´m on stage at
Luciapokalen to begin with!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom