Sauna + olut

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Elikkäs kun mulla on tapana treenata aina arkipäivisin (ma-pe) ja sit perjantaina ja lauantaina saunoa ja juoda olutta siinä lomassa niin miten tämä vaikuttaa treeniin??? Juon yleensä maks 6 pulloo illassa kun ei o tarkoitus kännissä olla vaan ihan nauttia vaan oluesta ja hyvästä seurasta:D

kosworth sanoi:
Elikkäs kun mulla on tapana treenata aina arkipäivisin (ma-pe) ja sit perjantaina ja lauantaina saunoa ja juoda olutta siinä lomassa niin miten tämä vaikuttaa treeniin??? Juon yleensä maks 6 pulloo illassa kun ei o tarkoitus kännissä olla vaan ihan nauttia vaan oluesta ja hyvästä seurasta:D

eikös sun ite pitäis tietää toho vastaus? vaikuttaa jos vaikuttaa

Enpä minä tuossa hirveetä ongelmaa näe, jos et siis juo humalaan asti. Lähinnä pämppäämisen ongelmat on siinä että sen jälkeen menee parin päivän treenit ja syömiset ihan pipariksi, ja kyllähän se kunnon tinaaminen hetkellisesti pistää elimistön (mm. hormonitasot) aika sekasin. Otat vaan huomioon että jo sikspäkissä keskiolutta on yli 800 kcal. Riippuu siis myös tavotteistasi punttihommien suhteen.

kosworth sanoi:

Voimatuloksiin ei varmasti mitenkään.Eikä kyllä lihasmassaankaan.Ainut ns.haittapuoli voi olla pitkällä tähtäimellä ylimääräiset kalorit läskin muodossa.Mutta se on mun mielestä jo hifistelyä se.Itse juon harva se ilta muutaman lappari tölkin,ja ei kyllä ainakaan negatiivisesti ole vaikuttanut.
jos olen esim.perjantaina vetänyt ns.lärvit ja lauantaina vähän korjaillut,ni sunnuntaina tulee syötyä pitsaa ja hampurilaisia(lue=kaloreita)aika reilusti ja muutenkin levättyä.
Maanantaina saattaa salilla olla ns.levännyt olo ja treeni kulkea yllättävän hyvin.No tätä ei pidä yleistää,mutta pointti taisi tulla esille.
Siitäpä tulilkin mieleen.Sauna päälle-->:kippis1: :kippis1: :kippis1:

ps.nuita ns.kakkosia tulee vaan lähinnä kesäisin otettua.harvemmin näin "treenikaudella"

Samaa sanoisin minäkin , jos kalorit antaa myöden niin sixari menee vaikka dietillä. Vielä kun syö terveellisesti ja juo vettä myös niin ei ole nestevajausta sunnuntaina jos vaikka pitää salille mennä.

Känni viikossa kyllä varmasti jo vaikuttaa, etenkin jos tarkoitus on läskiä polttaa koska siinä ei pysy enää millään kalorirajoissa etenkään jos haluaa saada ne tarpeelliset ravinteet myös.

Mainittakoon vielä,että esim.9kertainen voimanoston maailmanmestari Jarmo Virtanen kertoi,että jos edellisenä iltana ennen kovaa treeniä/kisaa juo ns."pikkumykkyrät",ni seuraavana päivänä saattaa saada ihmeitä aikaan.Perusteli juuri jotenkin testotasojen shokeeraamisella tai jotain.
Aikanaan ku tuli nuita kisoja kierrettyä,ni aika moni tätä harrasti.pitää vaan tietää se raja aika tarkkaan,ettei mene yli...:D
jos klo 04.00 potsari raahaa sut baarista ulos ja oksentelet aamulla kebabia hirveässä pääkivussa ulos,ni silloin on menny yli:hyper:

kosworth sanoi:

tarkottaako tuo (ma-pe) että treenaat ma,ti,ke,to,pe ja sitten viikonloput lepäilet mallasjuomien kera? Vai?

juup kiitoksia nopeista kannan otoista:) ei kaloreista oo haittaa kun on kamala bulkki päällä:D ajattelin vaan ettei toi alkoholi pitkällä tähtäimellä vaikuttais jotenkin hermohommiin mut eipä se noin pienenä määränä taida... juu treenaan ma ti ke to pe. en tosin tee kuin sellaisia 30-60min salivisiittejä ja esim penkki 2-3 kertaa viikko ja sit selkää hauista jalkoja yms...

kosworth sanoi:
esim penkki 2-3 kertaa viikko .

Ei tähän liity mutta miksi?

Ja alkuperäiseen, eipä tuo nyt meidän kokoisille mikään järkkykohtuuton määrä ole.
Aina tietty parempi jos ei ihan joka viikonloppu pakko ole nauttia, vuosien mittaan pieni naatiskelu saattaa johtaa riippuvuuteen jos siitä tulee sellainen "pakonomainen tapa".

Ihan vain ajatuksena, en tarkoita yksilöidä sun kysymykseen, mutta kuitenkin. Silloin tällöin juurikin sikspäkki kylmää light-sidukkaa ja sauna hyvässä seurassa on juurikin pop.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
kosworth sanoi:
miksi mitä?

Sain vain kuvan että teet muita ryhmiä normaalisti, mutta penkkiä 2-3 krt viikko...?

Ja kävin editoimassa edellistä viestiä, käy kurkkaan edelliseltä sivulta.. :)

tälläsellä oon tehny:

ma: penkki + penkillä ojentajat + kiertäjäkalvosimet
ti: hauis + selkä + vatsat
ke: ehkä penkki ja jotain muuta höntsäilyä eli jalkoja ja ehkä jatkossa pystypunnerrusta
to = ma tai ti
pe = ti tai ma

kyllä mulla taitaa pieni riippuvuus olla tohon olueeseen :)

Itse lähestyisin asiaa ehkä siitä näkökulmasta, että mitä hyötyä on ottaa pari kaljaa. Isommat hauikset?

kosworth sanoi:
juup kiitoksia nopeista kannan otoista:) ei kaloreista oo haittaa kun on kamala bulkki päällä:D ajattelin vaan ettei toi alkoholi pitkällä tähtäimellä vaikuttais jotenkin hermohommiin mut eipä se noin pienenä määränä taida... juu treenaan ma ti ke to pe. en tosin tee kuin sellaisia 30-60min salivisiittejä ja esim penkki 2-3 kertaa viikko ja sit selkää hauista jalkoja yms...

Alkoholi kyllä laskee miehillä jossain määrin testosteronitasoja. Mutta jos tavoitteet eivät ole huipputasolla, ei tuosta määrästä liene suuremmin haittaa.

kosworth sanoi:
tälläsellä oon tehny:

ma: penkki + penkillä ojentajat + kiertäjäkalvosimet
ti: hauis + selkä + vatsat
ke: ehkä penkki ja jotain muuta höntsäilyä eli jalkoja ja ehkä jatkossa pystypunnerrusta
to = ma tai ti
pe = ti tai ma

kyllä mulla taitaa pieni riippuvuus olla tohon olueeseen :)

Tuo sun ohjelma on ainakin syvältä ja poikittain. Eli otan sen tilalle jotain kunnollista.

foo sanoi:
Itse lähestyisin asiaa ehkä siitä näkökulmasta, että mitä hyötyä on ottaa pari kaljaa. Isommat hauikset?

Hyöty lienee makunautinto ja rentouttava vaikutus joka alkoholilla on.

Jos tässä ruvetaan kaikkea katsomaan siltä kantilta mikä on hyödyllistä lihasten kasvatuksen kannalta, niin varmaan sunkin elämästä voisi montaa asiaa osoittaa sormella.
Elämässä on muutakin ku ne hauikset kato :thumbs:

kertokaa mikä ohjelmassa tökkii?? aloitin vasta treenamaan vähän aikaa sit kunnolla pitkän polvi prosessin jälkeen uudestaan ja otan mielelläni kommenttia ohjelmasta? ruokapuoli kunnossa 3000+ kaloria ja 150-200 proteiinia päivä.

Jeeps, tällä palstalla on paljon hyvää tietoa eri treenitavoista ja menetelmistä, ei muuta kuin varaat paljon aikaa (ja ehkä lauantaina ne pari olutta ;) ) ja surffailet.

Pääpiirteissään nyt alkuun se että lihas tarvitsee kunnolla lepoa palautuakseen ja kasvaakseen. On toki näitä HST-juttuja eli koko kroppa 3 krt viikko mutta ne on taas oma maailmansa. En niistä itsekään vielä tajua, olen alkuun tehnyt noin vuoden ihan perus 3-jakoisella ohjelmalla.

Ensinnäkin, voit huoletta tehdä vain 3xvko esim 45-60min reeniä. Tai jos joka aamu haluat käydä voit pilppoa sen 5 osaan.

Yksi vaihtoehto (tästäkin moni löytää kehitettävää, en ole todellakaan guru):
Ma Olkapäät
Esim pystypunnerrus, vipunostot sivuille,vipunostot taakse, olankohautus, pystysoutu jne.

TI Rinta/ojentajat
Esim penkki/vinopenkki, vipunosto sivuilta penkillä maaten/peckdeck, ranskalaiset punnerrukset, ylätalja ojentajille,

KE selkä
Ylätalja kapeaote sekä leveäote, alatalja, maastaveto tai selänojennus, "hyvää huomenta" jne

To Jalat, prässit, ojentajat, koukistajat, kyykky, pohkeet, mitä nyt ikinä keksiikin

Pe Vatsat/hauis
2-3 liikettä molemmille. Esim tangolla, sitten kp, ja vaikka keskitetty.

Mutta alkuun pääpiirteet yksi lihasryhmä kerran viikossa.
Ja sitten, en tiedä painoasi, mutta itse olen sinua 5 cm lyhyempi, eli 196ck, painoa noin 100kg, ja mulla toi 3000 on dieettikalorit. Nämä on toki yksilöllistä, mutta jos painosi on sadan korvilla luulen että tarviit vähintään 4000 että pääset plussalle...

mulla on enemmän voimapainotteista tuo treeni tällä hetkellä keskittyen penkkiin ja käsiin. olis pitänyt sanoa heti aluks toi et keskityn varsinkin penkissä voimaan ja käsissä voima/massa kun on niin narut. Paino on vähän alle 90kg oon kevytrakenteinen ja läskiä ei juuri ole kun olen ollut sairaslomalla polven takia kohta 3kk, ei o päässyt treenaamaan kummemmin... selkää teen vastapainoksi penkille. jalkoja kevyesti sairasta jalkaa kuntouttaen. kyllä tuntuu et palautuu ihan hyvin. en treenaa ikinä kipeillä lihaksilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom