salituloksia

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ootteko te juniorit käyny kaikki luokkaretkellä Tsernobylissä vai miten helvetissä kaikki saa vuodessa tollaset tulokset:itku:

mxm sanoi:
Ootteko te juniorit käyny kaikki luokkaretkellä Tsernobylissä vai miten helvetissä kaikki saa vuodessa tollaset tulokset:itku:

Eikun ne lukee nykyään pakkista ja kehittyy siksi. Silloin kun minä olin nuori niin lyötiin vaan päätä seinään eikä kehitytty kun ei ollut hyviä neuvojia netissä :wall:

Dreamer sanoi:
Eikun ne lukee nykyään pakkista ja kehittyy siksi. Silloin kun minä olin nuori niin lyötiin vaan päätä seinään eikä kehitytty kun ei ollut hyviä neuvojia netissä :wall:

Tuossa on muuten perää. Muistan kun itse luin Herrasen kirjan uudestaan ja uudestaan, mutta eipä siitä uutta tietoa koskaan enempää irronnut.
Peruspalikat sai muutamalla kirjalla kasaan, mutta voi widdu, jos olisi ollut Pakkotoisto olemassa silloin muinoin.

Ei salillakaan kukaan neuvonut, kun oli pieni kotikylän sali, jossa kulki vain minä ja eläkeläisryhmät. :)

Eli treeniä takana noin kuusi vuotta natuna.Tulokset pena 170kg,ilman paitaa, perse penkissä, mutta ei pysäytyksellä. Mave 260kg vyöllä ja jk noin 220-230 siteet ja vyö.

Itula sanoi:
Penkkipunnerrus: 130 kg pysäytyksellä
Jalkakyykky (90 astetta ) : 180 kg ( ehkä jopa enemmän )
Veto : 185 :D

Ja salilla kävi ensimmäistä kertaa varmaan 4 luokalla, mutta kunnon säänöllistä treeniä ja oikealla ruokavaliolla on varmaan menty n. vuoden verran. Ja tuota vetoa en ole harrastanut kun reilut 4kk :) Kyykky tuli vähän aiemmin ja olen myös aiemmin sillon tällöin vähän kyykistellyt.

Ja ikä 17 v. ja paino nyt 83 kg

Tosta unohtu vielä se seikka tosta penkistä, että se on ns. sotilaspenkki tyyliin tehty, eli jalat ylhäällä. Itse teen melkein aina siten, toiset sanoo olevan raskaampi ja vaikeampi mutta itse en juurikaan eroa tavalliseen huomaa... tai en ole kyllä koittanutkaan maximeita tavalliseen tyyliin :D

mxm sanoi:

se on ne "lisäaineet" katsos :D ja oha tietenki jotku vaan nii lahjakkaita et tulokset nousee tod helposti :( :jahas:

Itula sanoi:
Tosta unohtu vielä se seikka tosta penkistä, että se on ns. sotilaspenkki tyyliin tehty, eli jalat ylhäällä. Itse teen melkein aina siten, toiset sanoo olevan raskaampi ja vaikeampi mutta itse en juurikaan eroa tavalliseen huomaa... tai en ole kyllä koittanutkaan maximeita tavalliseen tyyliin :D
Jalat penkillä vai ilmassa?

No mun tuloksia: Olen käynyt nyt jonku kaksi vuotta salilla, mutta nyt kesällä työt estivät treenamisen ja tuloskunto laski hieman.. ikää on kohta 16.. Mitat 175/68
Penkki:90KG
Jalkakyykky:125KG
Maastavedossa en ole uskaltanu maksimia kokeilla.. Mutta semmoista kevyitä kympin sarjoja 80KG

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Kun sanotte että junnuilla on kovia tuloksia, pitää vähän hiekottaa :thumbs:

Itse olen ollut 2kk aikana 3x kuumeessa, ja kun pitää olla vähän aikaa urheilematta kuumeilun jälkeen; 2kk liikunnoistani suurin osa. 5x käynyt puntilla 5 futispeliä 5 futistreenit, jeejee kesä :rock: :(
Nyt loppui vähän aikaa sitten antibioottikuuri, kohta alkaa kunnon juoksu+punttitreenit :whip: :whip:

No, ennen sairastelua meni:
pena 60kgx10
mave 90kgx10
kyykky 80kgx10

treenaan kyllä vähän enemmän body-tyyliin, mutta kumminkin.
16v 180cm 72kg,suht kireänä, 10kk treeniä, paino on pysynyt samana mutta rasvat oli aloittaessa varmaan 20% :urjo:

ebeni sanoi:
Kun sanotte että junnuilla on kovia tuloksia, pitää vähän hiekottaa :thumbs:

Itse olen ollut 2kk aikana 3x kuumeessa, ja kun pitää olla vähän aikaa urheilematta kuumeilun jälkeen; 2kk liikunnoistani suurin osa. 5x käynyt puntilla 5 futispeliä 5 futistreenit, jeejee kesä :rock: :(
Nyt loppui vähän aikaa sitten antibioottikuuri, kohta alkaa kunnon juoksu+punttitreenit :whip: :whip:

No, ennen sairastelua meni:
pena 60kgx10
mave 90kgx10
kyykky 80kgx10

treenaan kyllä vähän enemmän body-tyyliin, mutta kumminkin.
16v 180cm 72kg,suht kireänä, 10kk treeniä, paino on pysynyt samana mutta rasvat oli aloittaessa varmaan 20% :urjo:

kannattaisko jo vähän alkaa panostaa tohon vastustus kykyyn ku noin kuumeilet vai onko sul joku syy sairastella noin? :rolleyes:

mokoma sanoi:
kannattaisko jo vähän alkaa panostaa tohon vastustus kykyyn ku noin kuumeilet vai onko sul joku syy sairastella noin? :rolleyes:
Kun kerran alkaa sairastella, niin saattaa jatkua pitempäänkin... Ite vedin kevättalvesta 4 antibioottikuuria putkeen ja pisti muuten mahan aika "mielenkiintoiseen" kuntoon... :( Oikeastaan vieläkin siitä hajalla.

Voimat meni kaikki ja laihduin n. 67 kiloseks... Pituutta sillon ehkä 184-185... Koulusta olin joka viikko keskimäärin vähintään 1pv pois. Joskus viikkoja putkeen koulussa, joskus viikko pois. "Vähän" kärsi koulu ja kaikki muukin. Kaikkien kommentit koulussa oli: "Et voi olla kipee", "Lintsari!" jne. jne.

Tämän hetkisiä tuloksia:

penkki smithissä: 6 x 95kg
kyykky smithissä: 8 x 140kg
kulmasoutu: 8 x 95kg
pystypunnerrus käsipainoilla: 6 x 30kg

Kyykky ja mave ykköset testattu viimeksi toukokuussa:
kyykky: 160kg
mave: 180kg

Penkissä olen ottanut treenin päätteeksi 1kk sitten 100kg todella kevyesti.

Mitat: 178cm/84kg ja treeniä 1v 2kk

njietro sanoi:
Kun kerran alkaa sairastella, niin saattaa jatkua pitempäänkin... Ite vedin kevättalvesta 4 antibioottikuuria putkeen ja pisti muuten mahan aika "mielenkiintoiseen" kuntoon... :( Oikeastaan vieläkin siitä hajalla.

Voimat meni kaikki ja laihduin n. 67 kiloseks... Pituutta sillon ehkä 184-185... Koulusta olin joka viikko keskimäärin vähintään 1pv pois. Joskus viikkoja putkeen koulussa, joskus viikko pois. "Vähän" kärsi koulu ja kaikki muukin. Kaikkien kommentit koulussa oli: "Et voi olla kipee", "Lintsari!" jne. jne.

Määkin olin ennen hyvin herkästi kipee. Ei tarvinnu kun kuulla että jollain on flunssa niin tulin itekin kipeeks.

Sit laitoin ruokavalioo kuntoo niin vuoteen en oo ollu kipee. :thumbs:

mokoma sanoi:
Määkin olin ennen hyvin herkästi kipee. Ei tarvinnu kun kuulla että jollain on flunssa niin tulin itekin kipeeks.

Sit laitoin ruokavalioo kuntoo niin vuoteen en oo ollu kipee. :thumbs:

Mulla aika lailla sama juttu. Jos ruokavalio on kunnossa ni säästyy paljon paremmin sairauksilta.

VoimaSuomi sanoi:
Tänään tuli kyykättyä vyöllä ja polvisiteillä 3markkaa :rock: Enkka parani 40kg :D

ei voi muutaku :worship:

Kuinka pitkässä ajassa toi 40kg nousi?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom