Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mxm sanoi:Ootteko te juniorit käyny kaikki luokkaretkellä Tsernobylissä vai miten helvetissä kaikki saa vuodessa tollaset tulokset:itku:
Dreamer sanoi:Eikun ne lukee nykyään pakkista ja kehittyy siksi. Silloin kun minä olin nuori niin lyötiin vaan päätä seinään eikä kehitytty kun ei ollut hyviä neuvojia netissä :wall:
Itula sanoi:Penkkipunnerrus: 130 kg pysäytyksellä
Jalkakyykky (90 astetta ) : 180 kg ( ehkä jopa enemmän )
Veto : 185 :D
Ja salilla kävi ensimmäistä kertaa varmaan 4 luokalla, mutta kunnon säänöllistä treeniä ja oikealla ruokavaliolla on varmaan menty n. vuoden verran. Ja tuota vetoa en ole harrastanut kun reilut 4kk Kyykky tuli vähän aiemmin ja olen myös aiemmin sillon tällöin vähän kyykistellyt.
Ja ikä 17 v. ja paino nyt 83 kg
mxm sanoi:Ootteko te juniorit käyny kaikki luokkaretkellä Tsernobylissä vai miten helvetissä kaikki saa vuodessa tollaset tulokset:itku:
Jalat penkillä vai ilmassa?Itula sanoi:Tosta unohtu vielä se seikka tosta penkistä, että se on ns. sotilaspenkki tyyliin tehty, eli jalat ylhäällä. Itse teen melkein aina siten, toiset sanoo olevan raskaampi ja vaikeampi mutta itse en juurikaan eroa tavalliseen huomaa... tai en ole kyllä koittanutkaan maximeita tavalliseen tyyliin :D
Mun kyykyt on ainakin tehty perselattiaan tyylilläDynamite88 sanoi:laskeeko sakki kyykky tuloksii oman painon mukaa ku on nuin nuorilla noin kovia tuloksia vai onks ne 1/3 kyykkyjä? :D
ebeni sanoi:Kun sanotte että junnuilla on kovia tuloksia, pitää vähän hiekottaa :thumbs:
Itse olen ollut 2kk aikana 3x kuumeessa, ja kun pitää olla vähän aikaa urheilematta kuumeilun jälkeen; 2kk liikunnoistani suurin osa. 5x käynyt puntilla 5 futispeliä 5 futistreenit, jeejee kesä :(
Nyt loppui vähän aikaa sitten antibioottikuuri, kohta alkaa kunnon juoksu+punttitreenit :whip: :whip:
No, ennen sairastelua meni:
pena 60kgx10
mave 90kgx10
kyykky 80kgx10
treenaan kyllä vähän enemmän body-tyyliin, mutta kumminkin.
16v 180cm 72kg,suht kireänä, 10kk treeniä, paino on pysynyt samana mutta rasvat oli aloittaessa varmaan 20% :urjo:
Kun kerran alkaa sairastella, niin saattaa jatkua pitempäänkin... Ite vedin kevättalvesta 4 antibioottikuuria putkeen ja pisti muuten mahan aika "mielenkiintoiseen" kuntoon... :( Oikeastaan vieläkin siitä hajalla.mokoma sanoi:kannattaisko jo vähän alkaa panostaa tohon vastustus kykyyn ku noin kuumeilet vai onko sul joku syy sairastella noin?
njietro sanoi:Kun kerran alkaa sairastella, niin saattaa jatkua pitempäänkin... Ite vedin kevättalvesta 4 antibioottikuuria putkeen ja pisti muuten mahan aika "mielenkiintoiseen" kuntoon... :( Oikeastaan vieläkin siitä hajalla.
Voimat meni kaikki ja laihduin n. 67 kiloseks... Pituutta sillon ehkä 184-185... Koulusta olin joka viikko keskimäärin vähintään 1pv pois. Joskus viikkoja putkeen koulussa, joskus viikko pois. "Vähän" kärsi koulu ja kaikki muukin. Kaikkien kommentit koulussa oli: "Et voi olla kipee", "Lintsari!" jne. jne.
mokoma sanoi:Määkin olin ennen hyvin herkästi kipee. Ei tarvinnu kun kuulla että jollain on flunssa niin tulin itekin kipeeks.
Sit laitoin ruokavalioo kuntoo niin vuoteen en oo ollu kipee. :thumbs:
VoimaSuomi sanoi:Tänään tuli kyykättyä vyöllä ja polvisiteillä 3markkaa Enkka parani 40kg :D
voi perkele, rispektitVoimaSuomi sanoi:Tänään tuli kyykättyä vyöllä ja polvisiteillä 3markkaa Enkka parani 40kg :D