salituloksia

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
jep eli 18 v 181/65 eli todella naru.
reeniä takana 6 viikkoa, erittäin kevyesti edetty eli ei olla maximivoimaa harjoteltu paljoakaan.
nyt kuitenkin viime viikolla kokeilin maksimeita vähän joka alueella ja MaVe tulos alkoi vähän ihmetyttää..
penkkiä 75kg
kyykkyä 90kg x 8 x 4
prässi 305kg x 2 x 2
MaVe todella tiukkaan 100kg

selkälihakset ja vatsalihakset pitäisi olla reilusti normaalia paremmassa kunnossa johtuen yli 4 vuoden karate harrastuksesta, eikä jalatkaan ihan narut ole joten mikä mättää mavessa? onko kyse vain aivan surkeasta tekniikasta?

Voimanpuutosta uskoisin olevan syynä huonoon mave tulokseen, mutta kyllä se siittä nopeesti nousee kun jaksat vaan mavettaa.

Pistetään nyt sit omiakin tuloksia...

Penkki 175kg
Kyykky 210kg
Mave 180kg

On vähä kyykky ja mave jäänyt jälkeen...:lol2:

Pystypunnerrusta menee 8 toistoa 41 kilon käsipainoilla

Penkki 67,5kg, 2x10
Kyykky 70kg, 3x12
Sjmv 80kg, 3x12
Pystypunnerrus 40 kg, 2x10
Hauiskääntö 37,5kg, 3x10

Kyykky maksimi jotain vähän päälle satasta, ja penkki vähän päälle 90kg.

Ikää 17v, 180cm, 70kg.

Kannetaan nyt omakin kortensa kekoon. :)

Penkki: 127,5 2x5

Kyykky: 170 2x5 (ei todellakaan mikään syväkyykky, hiukan alle 90 asteen kulmassa teen)

Mave: 160 2x6

Pystypunnerrus tangolla: 75 2x8 (tähän olen itse helkkarin tyytyväinen)

Siinäpä tärkeimpiä. Syväkyykkyäkin teen, usein vain niin vaihtelevilla painoilla että mistään todellisista tuloksista ei voi puhua.

penkki nyt 90kgx5
kyykky 100kgx10
mave 120kg13 ja maximi viimeks 155kg
pystypunnerus 80kg
rive 85kg
leukoja 19

ja ikkää 18, pituutta 178cm,78kg

Mulla on jotenki jalat kehittyny aina muuta kroppaa paremmin. Kyykyssä menee 9x200 kg semmosia oikeasti 90 asteen syvyydeltään siteiden ja vyön kanssa. Penkissä ei mene kuin 165. Se ei ole suhtessa paljon. Maven treenailu on menny aika kevyeksi selän revähdyksen jälkeen, mutta koskaan nekään ei ole olleet myöskään normaalissa suhteessa kyykkyyn. Treenailua on tullut jo aika monta vuotta ja pari vuotta tosissaan. 190cm ja 100 kg

Justiinsa.
Luin koko tredin läpi ja
muutama seikka pistä omaan silmään:

-aika paljon näitä yli 160 kilon penkkaajia, mitä näkee saleilla suht harvoin.
-Todella kovia tuloksia nuorisolla(16-19v kundeilla)
- Penkkitulokset muutenkin todella kovia, suhteessa treenitaustaan.
-alatalja 2*12*110 (painot vain 115kg asti ) :( Aika kova setti alataljassa oikein tehtynä, noin vuoden treenitaustalla.
Millähän määrällä kyseinen kaveri vetää nykyään sarjaa alataljassa? Käsijarru päällä olevalla tukkirekallako ? Toi oli vuoden 2005 elokuun tulos.

Justiinsa.
Luin koko tredin läpi ja

-alatalja 2*12*110 (painot vain 115kg asti ) :( kyseisen tuloksen heittäjällä n. vuoden treenitausta :)

niinpä:lol2::lol2:

Justiinsa.
Luin koko tredin läpi ja

-alatalja 2*12*110 (painot vain 115kg asti ) :( Aika kova setti alataljassa oikein tehtynä, noin vuoden treenitaustalla.
Millähän määrällä kyseinen kaveri vetää nykyään sarjaa alataljassa? Käsijarru päällä olevalla tukkirekallako ? Toi oli vuoden 2005 elokuun tulos.

Noi jotkut alle 19v-jannujen ilmoittamat tulokset on kyllä varsin kovia, mutta täytyy ottaa se seikka huomioon, että se jengi, joka pakkikselle ilmoittelee tuloksia ei vastaa keskimääräistä saliotantaa. Riippuu pitkälti salista, mutta pakkikselle kirjoittelevat on todennäköisesti keskimääräistä motivoituneempia ja tavoitteellisempia treenaajia. Onhan noissa tietenkin aika uskomattomia tuloksiakin joukossa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ja mitä ihmeellistä on tossa alataljassa? Se nyt ei oo puhtaallakaan liikeradalla suurempi saavutus, saati kun tekniikasta ei puhuta.

Ja mitä ihmeellistä on tossa alataljassa? Se nyt ei oo puhtaallakaan liikeradalla suurempi saavutus, saati kun tekniikasta ei puhuta.

No, yleensä kun joku laittaa tuloksia niin itselleni tulee sellainen käsitys, että ne on kunnollisia suorituksia tekniikaltaan/liikeradoiltaan.

No moniko ottaa vuoden treenin jälkeen alataljassa 2* 12*110kiloa ?

Onhan se nyt aika vitun kova tulos puhtaalla suoritustekniikalla, vuoden treenanneelle.

No moniko ottaa vuoden treenin jälkeen alataljassa 2* 12*110kiloa ?

Onhan se nyt aika vitun kova tulos puhtaalla suoritustekniikalla, vuoden treenanneelle.
Alatalja on ehkä vertailukelvottomimpia liikkeitä minun mielestä. Tekniikat eroaa toisistaan valtavasti, toinen supistelee ja toinen runttaa menemään koko pakalla. Yleensä jos joku kertoo alatalja painoistaan, kuulostaa sen mun korvaan "Blaa blaa blaa, blaa blaa blaa blaa". Eli ei mitään merkitystä :)

Justiinsa.
Luin koko tredin läpi ja

No, pakkislaisethan ovat suomen eliittiä. ;)

Alatalja on ehkä vertailukelvottomimpia liikkeitä minun mielestä. Tekniikat eroaa toisistaan valtavasti, toinen supistelee ja toinen runttaa menemään koko pakalla. Yleensä jos joku kertoo alatalja painoistaan, kuulostaa sen mun korvaan "Blaa blaa blaa, blaa blaa blaa blaa". Eli ei mitään merkitystä :)

Juuri näin. Voihan sitä runtata kauheilla painoilla ja käyttäen kaikkia mahdollisia lihaksia apunaan:D Tai sitten tehdä puhtaasti ehkä noin reilulla puolella niistä painoista. Jälkimmäinen kuitenkin kehityksen kannalta kovempi juttu ja jokainen asioihin hiukan perehtynyt tajuaa ettei bodauksessa isoilla painoilla elvistellä ainakaan suoritustekniikan kustannuksella.

Justiinsa.
Jos tästä saa jo naurut päällensä ja haukut tekniikoista ja RHP- leiman, en edes viitsi sanoa millä minä vedän alle vuoden treenillä... Tekniikat on kyllä käyty läpi osaavassa seurassa.

Jos tästä saa jo naurut päällensä ja haukut tekniikoista ja RHP- leiman, en edes viitsi sanoa millä minä vedän alle vuoden treenillä... Tekniikat on kyllä käyty läpi osaavassa seurassa.

Liittynyt 2005 ja alle vuosi vasta reenannut, hetken aikaa tullut mietittyä että uskaltaako sinne salille mennä? :hyper:

Liittynyt 2005 ja alle vuosi vasta reenannut, hetken aikaa tullut mietittyä että uskaltaako sinne salille mennä? :hyper:
Aktiivista eli 3-4 krt viikossa n. vuoden ajan. Ollut taukoja loukkaantumisten takia joskus. Mutta n. vuoden ajan olen kunnolla treenannut, eli jostain 2008 alusta. sitä ennen n. kerran kuukaudessa... Ohjelmana rinnalleveto, hauiskääntö ja kyykky tuolloin.

Riippuu varmaan ihan alataljasta muutenkin nuo lukemat.

penkki 1x100kg
kyykky 12x100kg (syväkyykky, ei mitään salipyllistyksiä)
mave 6x150kg (melko selkävoittoinen tekniikka jalat kapeella)

tuo penkki ei tunnu kehittyvän sitten millään, reenaan sitä kahdesti viikossa, muut kerran. Voimanpuutetta :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom