salituloksia

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ikä 31, pituus 180 cm, paino 84,5 kg.

- Penkki 125 kg.
- Maastaveto 200 kg.
- Kyykky, en ole kokeillut n 6-7 vuoteen.

Treeniä n 10 vuotta takana ja kuten tuloksista huomaa niin ilman aineita. (aina, ei siis mikään uusionatu :D )
Tosin aerobinen on ollut myös vahvasti mukana ja sehän syöpi niin miestä kuin salitulosta! Mainitaan cooper 2900 ja 21 puhdasta leukaa.

ikä 26, pituus 174, paino 105 ja treenivuosia 11

tuloksia:

vinopenkki k.paino 56x8
etukyykky 130x8
rinnalleveto raakana 120x3
leuanveto +40kg x10

kaikki tehty natuna 2 viikon sisään ilman minkäänlaisia varusteita.

lieska sanoi:
leuanveto +40kg x10

kaikki tehty natuna 2 viikon sisään ilman minkäänlaisia varusteita.

paljon oli painoa tuo tehdessä? kova suoritus mikäli paino sama kuin profiilissa :worship:

Ikä: 17 pituus: 183cm paino: 79kg

- penkki 135kg.
- Maastaveto 200kg.
- Kyykky 180kg.

Treeniä takana n.2 vuotta , kunnon treeniä takana n.1 vuosi.

arni sanoi:
paljon oli painoa tuo tehdessä? kova suoritus mikäli paino sama kuin profiilissa :worship:

Siis noi mitat ja tulokset on kaikki tässä viimesen 2 viikon sisään paikkaansa pitäviä. Paino pyörii siinä 105-107 akselilla iltapainona.

lieska sanoi:
Siis noi mitat ja tulokset on kaikki tässä viimesen kahden viikon sisään paikkaansa pitäviä. Paino pyörii siinä 105-107 akselilla iltapainona.

ohoh..enpä noteerannut tota aikaväliä :nolo:

hyviä tuloksia joka tapauksessa natuilijalle.

No joo liitytään tähän salituloskerhoon:
viime viikon sarjapainoja
penkki: 4x12x100
kyykky: 4x20x100 (syvä; ilman varusteita)
mave: 4x12x130
raaka rinnalleveto: 1x120

Treeniä takana futispelaajan on-off periaatteella, eli kovaa punttia syys - tammikuu joka vuosi viimeiset 5 vuotta. Paino tällä hetkellä ~85kg ja pituutta 176, aloituspaino noin kk sitten 77kg. Kovaa punttitreeniä noin kk takana taas tänä syksynä.

Tässä muutamia treeni painoja millä itse olen tehnyt.

Ranskalainen suoralla tangolla 90kgx5

Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 37kgx6(per käsi tietysti)

Ylätalja eteen 170kgx4(nykyään en enään tee näin isoilla) normaalisti teen 145-155kgx8-10

Ylätalja taakse tosileveellä otteella 8x140kg(pari toistoo jäi varaa)

Rintatuellinen kulmasoutu(naama lattiaan päin) 130kgx6-8 parhaillaan 145kgx4

Vinopenkki 150kgx3(enari) yleensä teen 140kgx4-6 ja viimeinen 130kgx8-10

Hauistangolla(mutka tanko) 85kgx5 yleensä tein 75-80kg4-8(nykyään en tee enään tangolla ollenkaan)

Scott hauis käsipainoilla seisoen(eli nostetaan rintaa tukeva alusta todella ylös 34-34,5kgx8(yks toisto varaa)

Hauis käsipainoilla loivassa penkissä istuen yhtäaikaa ylös 31.5kgx10(on muuten raskas liike kun penkki on suht loivassa kulmassa) ja 34-34,5x6-8

Etupunnerrus(pystypunnerrus)panatta sport merkkinen(ei voi todellakaan verrata smithiin) 205kgx5 ja sen jälkeeen 170-190kgx5-10

Viparit istuen 24kgx8-10

Penkki maximi noin 185kg(vaatii hyvän päivän :) )

Toki muitakin liikkeitä tulee tehtyä mutta tuossa nyt muutamia mainitakseni

Natuna kaikki

Ikä 22, pituus 168, paino 72.
Salitreeniä n. 5 vuotta, loppua kohden enemmän tosissaan.
Sitä ennen 5 vuotta kilpauintia.

Soutu (Concept 2) 500 m: 1.25,9, 100 m:15,3
Penkki: 130kg*4
Sotilaspenkki: 33 (kisassa)
Leuanveto: 25 (pysäytys, myötäote, puhtaasti)
Maastaveto: 190kg*4
Dippi 146 (vuonna 2000 n. 12 kg kevyempänä.., nykyään n. 60)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ikä 16, pituus 183 ja paino 85 kg
Treeniä alla kaks kesää, lätkää kun pelaan.

Kyykky 190 kg, 90 asteen kulma
Mave 170 kg
Raaka rinnalleveto 105 kg
Penkki 110 kg
Ranskalainen käyrällä tangolla 10x65 kg
Hauiskääntö suoralla tangolla 8x60kg

neutraali sanoi:

Ranskalainen suoralla tangolla 90kgx5

Ranskalainen punnerrus käsipainoilla 37kgx6(per käsi tietysti)

Ylätalja eteen 170kgx4(nykyään en enään tee näin isoilla) normaalisti teen 145-155kgx8-10

Ylätalja taakse tosileveellä otteella 8x140kg(pari toistoo jäi varaa)

Rintatuellinen kulmasoutu(naama lattiaan päin) 130kgx6-8 parhaillaan 145kgx4

Vinopenkki 150kgx3(enari) yleensä teen 140kgx4-6 ja viimeinen 130kgx8-10

Hauistangolla(mutka tanko) 85kgx5 yleensä tein 75-80kg4-8(nykyään en tee enään tangolla ollenkaan)

Scott hauis käsipainoilla seisoen(eli nostetaan rintaa tukeva alusta todella ylös 34-34,5kgx8(yks toisto varaa)

Hauis käsipainoilla loivassa penkissä istuen yhtäaikaa ylös 31.5kgx10(on muuten raskas liike kun penkki on suht loivassa kulmassa) ja 34-34,5x6-8

Etupunnerrus(pystypunnerrus)panatta sport merkkinen(ei voi todellakaan verrata smithiin) 205kgx5 ja sen jälkeeen 170-190kgx5-10

Viparit istuen 24kgx8-10

Penkki maximi noin 185kg(vaatii hyvän päivän :) )

Toki muitakin liikkeitä tulee tehtyä mutta tuossa nyt muutamia mainitakseni

Natuna kaikki
Aivan järkyttävän kovia tuloksia natulta!!! Vaikka mä häviän penkissä vaan n.10kg, niin noi ranskikset 37kg:n käsipunteilla on mulle aivan utopiaa. Vedäs neutraali paita päälle ja kisaan :thumbs: En ihmettelis lähemmäs 250kg:n paitapenkkiä pienellä panostuksella. Kuinkas kyykky ja veto? teetkö niitä?

neutraali sanoi:
...klip...

Aivan järkyttävän kovia on tuloksesi! :worship: Oot varmaan jossain maininnutkin, mutta miten pitkään oot reenaillut?

jarze sanoi:
Vedäs neutraali paita päälle ja kisaan :thumbs: En ihmettelis lähemmäs 250kg:n paitapenkkiä pienellä panostuksella.

Samaa mieltä. Neukkiksella on älyttömän kovat painot käytössä ojentajissa ja olkapäissä verrattuna normaaliin penkkiin. On pitänyt kysellä jo aikaisemminkin, että onkos Neukkiksella heikot tissit? Meinaan vähän vaikuttais siltä...

Timba tuolta löytyy http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=24942
tuolla lukee että ilman taukoja 6-vuotta mutta olen sairastanut välillä keuhkokuumeen jonka takia olin salilta kuukauden pois ja sitten jouduin pitämään noin 5viikon tauon kun rystynen ja sormi murtui+ tietenkin samanlaisia taukoja mitä jokaisella tulee eli normaali kuumeilu yms.

Alumiini tissit on ilmeisesti heikot siihen tulokseen olen itsekin päätynyt.

PS tänään sain uuden enkan tossa olkapää koneessa 210x5, krea potkii :thumbs:

neutraali sanoi:
tissit on ilmeisesti heikot siihen tulokseen olen itsekin päätynyt.

Ootkos sä koittanu tehdä asian eteen mitään muuta kuin tahkonnu vaan penkkiä? Esim. joku käsipainopenkki voisi olla hyväksi ja vielä niin tehtynä, että koittaa nostaa ne käsipainot tisseillä, eikä ojentajilla. Mun käsipainopenkit näyttää kevyellä painolla tehtynä siltä kuin en oikein tietäisi, että ollaanko tässä tekemässä käsipainopenkkiä vai vipunostoja rinnalle...

Ootkos kokeillu koskaan osatoistoja? Nostat painoa 10cm irti rinnasta ja sitten taas alas, pumppailet tota kuten normaaliakin penkkiä. Mä teen noin joskus, tosin tällä hetkellä en ole tehnyt tota varmaan puoleen vuoteen. Vois taas joku päivä kokeilla...
Nykyisin teen useammin niin, että lasken sitä painoa vaan 10cm alaspäin suorilta käsiltä ja sitten ylös.

En oo pitkään aikaan kässäreillä tehnyt kun meidän salilla on maksimi kässärit niin pienet että niillä sais hinkata aika pitkää sarjaa, pitää tuota osatoistoo kokeilla joskus ja sitten ajattelin ruveta nyt kokeileen vinopenaa normaalia kapeemmalla otteella 1sarjan per treeni(+2teen normi otteella) se ainakin venyttää rintaa ja ottaa erillain mitä tolla normi otteella. Voihan niillä kässäreilläkin kokeilla joitain eri variaatioita jos sais sen vastuksen jotenkin muutettua sopivaksi, kulmaa muuttamalla tai jotain.
Niin ja nykyään vien penkki treenit aina läpi kun pystyn n,10cm kapeemmalla otteella millä teen maksimi työnnöt tai sen lähellä olevat(90% ja sen yli menevät teen leveellä), se tuo potkuu ojentajiin mutta kisäksi se kuormittaa hyvin myös rintaa, ainakin paremmin kuin se ainainen levee ote.

neutraali sanoi:
No on sussa voimaa saatanasti :worship: Mitäs sulla on painoa tällä hetkellä? Jaa juu, profiilin mukaan 117-120kg :thumbs:

Ikä36v.,pituus 178cm,paino n.96-97kg.Enemmän tai vähemmän säännöllistä punttitreeniä parikymmentä vuotta.Parhaimmillaan penkki 4x175,kulmasoutu 5x165,ja nyt enemmän kyykkyyn ja vetoon panostuksen jälkeen molemmissa viitosia 185-190kg:lla.Selkä oli muutaman vuoden paskana,joutui kyykyt ja vedot jättämään vähemmälle.Tarkoitus olisi hinata molemmissa sarjapainot 200kg:n paremmalle puolelle.
Tuolla aikaisemmin kiinnitti huomiota B-junnuikäisen Lightweightin tulokset:nuo ovat hyviä tuloksia jo liigapelaajallekkin.Eli tuskin kiekkoura voimanpuutteen takia tyssää...Sijoitutko porukassasi voimalutuloksissa kärkipäähän?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom