Joo kaippa mäkin voin ekaa kertaa ottaa osaa keskusteluun... Olen treenaillut viimeiset 6 vuotta silloin sun tällöin ja tulokset ollut aika samoissa jo vuosia.
Penkki: 1x120kg, 10x100kg
Hauis: (siinä penkissä vinotangolla. Scot-penkki?) 10x55kg, maksimeita en ole kokeillut
Maastaveto: (en uskalla huonon selän takia ottaa maximii) 10x170kg
Prässi: n. 10x350kg 90 asteen kulmaan
Ylätalja niskan taakse: 8x100kg
Olkapäät niskantakaa: 10x45kg (heh ei oo tullu tehtyy...)
Ja ikää on 23vee
190cm
105kg
Penkki: 1x120kg, 10x100kg
Hauis: (siinä penkissä vinotangolla. Scot-penkki?) 10x55kg, maksimeita en ole kokeillut
Maastaveto: (en uskalla huonon selän takia ottaa maximii) 10x170kg
Prässi: n. 10x350kg 90 asteen kulmaan
Ylätalja niskan taakse: 8x100kg
Olkapäät niskantakaa: 10x45kg (heh ei oo tullu tehtyy...)
Ja ikää on 23vee
190cm
105kg
Mä olen ainakin olettanut jokaisen kohdalla että liikkeet on puhtaita... niitä ei tarvinne mainita erikseen. Tehdään sitten jousipyssy- ja katapultti-threadi vähän myöhemmin, ok?
penkki... :whip: Polvet on myös heikoilla, kun työnteosta ovat muusina, joten maksimin koettaminen sattuu ihan kivasti. Eli se jäänee nuorempien tehtäväksi. Kävin kyllä kouluaikoina myös hieman saleilla ja päivittäin tule tehtyä kykkyä ja nostoa ihan ilman tankoakin. Työtä tehdessä menee kyllä paikatkin muusiksi. Metsähommiakin on tulut tehtyä talvisin.
en tiiä yhtää miten hitos tuntuu että 90%:lla täällä on treenitaustaa joku 1 vuosi ja tulokset on 200+ kaikessa mitä viittii nostaa.....ite treenaillu on/off joku 3 vuotta ja iha paskat tulokset muihin verrattuna.Kai se on ne geenit...
......