salituloksia

No kaipa tänne voi laittaa joitain tuloksen tapasia!!
Elikkäs 16 vuotta, n. 181 cm, n. 80 kg...
Penkki: joskus tossa syksyllä yli 90 x 1 aina (tyylistä en oo varma oliko sillon vielä oikea)... Nyt en ole pahemmin penkkiä tehnyt mutta ainakin liike menee oikein tulos yli 90 x1 eli suht sama!!!
Elikkä en ole paljoa penkkiin panostanut!
Hauis: nyt ja liike oikea 50 x 2-5 (riippuu missä vaiheessa reeniä tulee kokeilluksi) tai sitten 55 x 1 ja sitten tyylillä nopea/riuhtasu (mutta kuitenkin selkä suht suorana) 60 x 2-5 tai 65 x 1... Mutkasella tangolla tehty toi hauis!!! Käsipainolla menee 20 x 10-20, 25 x menee mutten tiiä monesti, 30 menee joskus... siis noi puhtaana...
Dippi: koneeseen saa vain 115 kiloa elikkäs sillä saan jotain 10-20 jos oikein muistan... tai saattaa olla jopa enemmänkin!!!

Eli jos tosta jotain selvää saa niin siinä jotain tuloksia!!! Jalkatuloksia en kehtaa vielä laittaa kun en ole niitä hirveästi vielä reenannut... Mutta hyvää vauhtia olen kuitenkin alottanut

:thumbs:

jaa !!!!!....???? no tommonen on vaan tavaksi jäänyt.
Mutta tästä lähtee uusi aikakausi ilman niitä!
No ennen tuli tehtyä suunnilleen pelkkää hauista, rintaa, vatsaa ja selkää puntilla, mutta nyttemmin olen muuttanut ohjelmaa aika paljon. Suunnilleen näin menee 8 päivän kierrolla: 1. Selkä 2. Ojentaja, hartia, olka 3. Jalat 4. Rinta, hauis. Vatsaa oikeastaan joka kerralla muutama sarja ja selkää mutta selänojennusvermeessä!
Hauis on kova ja on aika moni muukin tulos loppupelissä, mutta laitan vaikka uutta tossa kuukauden päästä kun on tullut sitten reenattua ihan kunnolla, jalkoja ja muita myös!

onpas joku nostanut vanhan threadin!
pitää kait munkin ilmoittaa omia mahtituloksiani:
kyykky 6*90kg (tehty 27.1.04)
penkki 1*100 (koitettu marraskuussa)
mie en oo mave-ihmisii.... :)

Ei oo nyt oikeen ykkösiä pistää, mutta jotain kumminkin:
mave: 4*6*100kg tosi kapee asento (jalat melkein yhessä)
kyykky: 8*85kg
penkki: 2*6*65kg

Veikkaisin ykköset: mv 130kg, jk 110kg, pp 80kg...

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
No, muutama vuosi reeniä takana ja ykköset oli ennen joulua: PP=102.5 kg JK=140 kg ja MV=170 kg. Massaa on kahdessa ja puolessa vuodessa n.18 kg lisää (nyt 86kg) ja on siinä muutama kilo lihastakin tullu :) Tulokset ei päätä huimaa mut kyllä ne siitä nousee kovalla työllä.

Aloitin salilla käymisen vasta 21 vuotiaana, sitä ennen ei ollut tullut harrastettua juurikaan mitään liikuntaa, eli lähtökohta oli aikas matala :P
sillon oli ehkä penkkimax 50-60
kyykky ja mave varmaan samaa sarjaa.
ja eka vuosi meni muutenkin lähinnä muuten vaan heiluessa salilla ilman kummempaa ohjelmaa. sillon tais olla omapaino jotain 70kg ja pituus 184

nyt 3 vuoden päästä on tulokset seuraavia, ja omapaino 105kg =

Penkki 2x6x100
mave 170
kyykky 10x110

olispa tullut joskus nuorempana aloitettua niin olis jotain tuloksiakin :P

Pentti: n.120kg
Mauri: n.180kg
Kyösti: n.130kg

Lisäksi juoksen satasen alle 13 (kun lähden klo:12 liikkeelle) ja työnnän kuulaa 18 metriä (vahvoilla kottikärryillä).

testo sanoi:
Kapeapena 180kg
Maastaveto 280kg, 10*220kg
Pystypunnerrus käsipainoilla 8*50kg
Yhden käden alatalja 8*150kg
Kulmasoutu 8*160kg

Eihän niitä kaikkia tuloksia jaksa kirjoittaa...

Niin ja ikää 21 painoa 112kg ja reeniä takana tarkalleen 2 vuotta 8 kuukautta.
Niin ja tällähetkellä helvetinmoinen krapula!
:urjo:
1-k alatalja 150 kertaa kasi? ite painan 80 ja teen sitä ehkä parilla kypällä.

No laitetaanpa muutama oma tulos.On aika kovia tuloksia muilla oman ikäisillä,onko sitten vain puheita,mene ja tiedä:)

Penkki:3x80kg
Vinopenkki:3x70kg
Kapee penkki:2x70kg
Mave:120kg
Kyykky:85kg (niin syvälle kuin menee)

ikä 16v, Pituus 173cm, paino 66-68kg, treeniä takana n. 1½v.

Maastaveto 1*270kg
Kyykky (ilman polvisiteitä) 6*180kg (Ikinä en oo polvisiteitä kokeillu/tarvinut)
Penkkipunnerrus 6*145kg, 1*170kg
Raaka rinnalle veto 1*125kg
Käsipainopunnerrus 12*40kg

ikä 28v.
Pituus 178cm
Paino 93kg
Olkavarsi 45cm

ps.Huomenna haen postista Captain of Crush jousipuristimet nro 2 ja 3.
3:sta haastetta lopuksi eliniäksi??? Tilasin Sakelta voimaharjoittelu.net
Onkos kukaan pakkotoistolainen puristanut nro.3:sen pohjaan???

Jeps. Nyt on varmasti oikea aika pistää omia tuloksiani tähän threadiin.

Ikä: 18vuotta
Pituus:182cm
Paino:92kg
Olen treenannut nyt 2 vuotta.
Luulisin, että olen niitä harvoja, jotka ovat saanneet lukion aikana 50% lisää painoa. Painoin lukion alussa 61kg ja nyt tuon 92.

Itse pidän parhaana tuloksenani lättäpenkkiä, josta olen saannut 120kiloa.

muita tuloksia:

Maastaveto: 195 kiloa
Kyykky: En ole tehnyt vähään aikaan, koska ristiselkä vänähti viime keväänä kyykyssä. Olen korvannut kyykyn prässillä. Jalat ovat varmasti vahvin lihasryhmäni rinnan ohella.

Scott hauis -kääntö käsipainolla: 27.5kg 1*10
kulmasoutu käsipainoilla: 50kg 3*8
ranskalainen punnerrus: 50kg 3*8

Eka viesti :) ikä17v ja treenaillu 7kk

penkki:7x80kg
kyykky:10x80 (oon tehny kyykkyä kuukauden)
maastaveto:100kg kerran kokeilin eikä tuntunu pahalta. tekniikkaa en osaa ni en kokeillu enempää.

kai tää nyt lähtee ihan oikein :o

vitvall sanoi:
ei kannata ottaa tosissaan kaikkea mitä netissä lukee. muista että puntinnosto on kilpailua itseään vastaan (ellei ole kisoihin menossa ;) ).

minulla on omat mielipiteeni näistä pakkiksen 15w nostajista, mutta jätämpä avautumatta koska ei se minun elämääni rasita jos jotkut kakarat saavat kicksejä kertoessaan punttituloksiaan kahdella.

näköhavaintojeni perusteella sanoisin että nfy:n tulokset (olin suurin piirtein samoissa tuloksissa 20kg vähemmällä painolla kun aloitin) ovat lähempänä totuuksia kuin ne mitä nämä 15w itse sanovat.

tosin, onhan niitä vahvojakin 15 vuotiaita:
http://www.kolumbus.fi/jari.tahtinen/JVoNo17.htm

:eek: Mähän melkeen pystysin pistämään noille kampoihin! tosin en tee ollenkaan mavea, mutta kyykyn ja penkin osalta. Penkki on varmasti yli 100kg ja kyykkytuloskin nousee joka treenissä!

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom