Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by snowracer
Ei voi kyllä ku ihmetellä että mite jotkut saa noi helvetin painavia rautoja ylös, ettei ois vaan sitä lapinlisää joukossa?
Originally posted by nostelija
paha juttu kun mullapa on se ylikunto. kun ei mikään enää nouse niin hyvin kun ennen, oon käyny aina joka välitunnilla vähän nostelemassa kun siellä on penkki. pittää varmaan viikko olla nostelematta jos pystyy
Originally posted by nfy
ikä 18,5v
pituus 181cm
massa 73kg
2kk treenannu, ennen sitä en juuri lainkaan, paitsi edelliskesänä pari kk
penkki ~50kg
kyykky ~40kg
maastaveto ~50kg
pystypunnerrus ~35kg
Joo o, ei oo kaikkia luotu voimamiehiks. Kyl vituttaa ja paljon, että en kasvuiässä harrastanut minkäänlaista urheilua.
Originally posted by nfy
ikä 18,5v
pituus 181cm
massa 73kg
2kk treenannu, ennen sitä en juuri lainkaan, paitsi edelliskesänä pari kk
penkki ~50kg
kyykky ~40kg
maastaveto ~50kg
pystypunnerrus ~35kg
Joo o, ei oo kaikkia luotu voimamiehiks. Kyl vituttaa ja paljon, että en kasvuiässä harrastanut minkäänlaista urheilua.
Originally posted by JMT
SP-penkki 32 krt (kisasuoritus)
ei kannata ottaa tosissaan kaikkea mitä netissä lukee. muista että puntinnosto on kilpailua itseään vastaan (ellei ole kisoihin menossa ;) ).eihä näit tuloksii voi ku ihmetellä. ite oon 17w ja jos joku 15w jäbä nostaa penast mua 30kg enemmän, ni alkaa kyl vituttaa , mut voihan se tietenki olla. respect!
Originally posted by vitvall
ei kannata ottaa tosissaan kaikkea mitä netissä lukee. muista että puntinnosto on kilpailua itseään vastaan (ellei ole kisoihin menossa ;) ).
minulla on omat mielipiteeni näistä pakkiksen 15w nostajista, mutta jätämpä avautumatta koska ei se minun elämääni rasita jos jotkut kakarat saavat kicksejä kertoessaan punttituloksiaan kahdella.
näköhavaintojeni perusteella sanoisin että nfy:n tulokset (olin suurin piirtein samoissa tuloksissa 20kg vähemmällä painolla kun aloitin) ovat lähempänä totuuksia kuin ne mitä nämä 15w itse sanovat.
tosin, onhan niitä vahvojakin 15 vuotiaita:
http://www.kolumbus.fi/jari.tahtinen/JVoNo17.htm
Minusta tuo kuulostaa avautumiselta.:lol2:Originally posted by vitvall
mutta jätämpä avautumatta koska ei se minun elämääni rasita jos jotkut kakarat saavat kicksejä kertoessaan punttituloksiaan kahdella.
Originally posted by ketjupökäle
Alkaa olla aika kova. Muistaakseni paikallinen kaveri teki viime kesänä olikos se n. 45 kertaa ja oli "virallisesti maailmanennätys".
Mikä lie tällä hetkellä "ME" sotilaspenkissä, onko kellään tietoa? Pakkohan jossain olla joku jolla menee yli 50...