salituloksia

Penkki: 75 kg :(
Kyykky: 2x 110kg
Mave: 100kg

en ymmärrä miten kyykky ja mave voi olla noin paljon parempi..
ikää on 30 jaettuna kahdella :=)

ja kyykyt menee tarpeeksi syvälle ainakin... melkein perse hipoo maata :)

pituus: 176cm
Paino: 80kg
rasva% 12

No perskule laitetaa itekki....

ikää 17, treenia takana 6 kuukautta...

penkki 90

kyykky 115

maastaveto 130

Tosin kyykyn ja maven huonot tulokset selittyy sillä että aloin tekemään niitä vasta 1,5 kuukautta sitte :david:

Ei voi kyllä ku ihmetellä että mite jotkut saa noi helvetin painavia rautoja ylös, ettei ois vaan sitä lapinlisää joukossa?

Originally posted by nostelija
paha juttu kun mullapa on se ylikunto. kun ei mikään enää nouse niin hyvin kun ennen, oon käyny aina joka välitunnilla vähän nostelemassa kun siellä on penkki. pittää varmaan viikko olla nostelematta jos pystyy

toi sun "ohjelma" on aika :david: tyylinen..
mut annetaan se anteeksi sun iän takia..:thumbs:

ikä 18,5v
pituus 181cm
massa 73kg
2kk treenannu, ennen sitä en juuri lainkaan, paitsi edelliskesänä pari kk

penkki ~50kg
kyykky ~40kg
maastaveto ~50kg
pystypunnerrus ~35kg

Joo o, ei oo kaikkia luotu voimamiehiks. Kyl vituttaa ja paljon, että en kasvuiässä harrastanut minkäänlaista urheilua.

Originally posted by nfy
ikä 18,5v
pituus 181cm
massa 73kg

penkki ~50kg
kyykky ~40kg
maastaveto ~50kg
pystypunnerrus ~35kg

Joo o, ei oo kaikkia luotu voimamiehiks. Kyl vituttaa ja paljon, että en kasvuiässä harrastanut minkäänlaista urheilua.

Älä masennu. Kun aloitin hiukka sua nuorempana, niin kaikki tulokseni eivät olleet edes tuota luokkaa. Syö kunnolla ja treenaa kovaa, niin kyllä sitä voimaa alkaa tulemaan

Helvetin asiaa että täällä kovimmat jätkät uskaltaa kertoa ihan reilusti tuloksiaan vaikkei ne viellä päätä huimaisikaan. Tsemiä vaan nfy ja muut.

Niin ja nfy täältä kun kattelet ohjelmavinkkejä ja panostat ruokavalioon niin voit ihan natuna tuplata nuo tulokset vuodessa kun et mittojesi perusteella ole kuitenkaan mikään aivan luukasa.

Originally posted by nfy
ikä 18,5v
pituus 181cm
massa 73kg

penkki ~50kg
kyykky ~40kg
maastaveto ~50kg
pystypunnerrus ~35kg

Kaikki on joskus ollut alottelijoita, mutta lue pakkista ja syö/treenaa hyvin niin eiköhän se siitä! :kippis1:

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
JMT

No joo treeniä takana ainaski 6 vuotta ja tietty täysin puhtailla menetelmillä. Tossa jotain tuloksia:

Penkki 1*145kg
Kapeapenkki 1*132,5kg
Dippi 1*80kg
Jalkakyykky 1*180kg
SP-penkki 32 krt (kisasuoritus)

Pituus 173
Paino 70-74kg
Rasvp. 5-6%

eihä näit tuloksii voi ku ihmetellä. ite oon 17w ja jos joku 15w jäbä nostaa penast mua 30kg enemmän, ni alkaa kyl vituttaa:curs: , mut voihan se tietenki olla. respect!

Re: JMT

Originally posted by JMT
SP-penkki 32 krt (kisasuoritus)

Alkaa olla aika kova. Muistaakseni paikallinen kaveri teki viime kesänä olikos se n. 45 kertaa ja oli "virallisesti maailmanennätys".

Mikä lie tällä hetkellä "ME" sotilaspenkissä, onko kellään tietoa? Pakkohan jossain olla joku jolla menee yli 50...

eihä näit tuloksii voi ku ihmetellä. ite oon 17w ja jos joku 15w jäbä nostaa penast mua 30kg enemmän, ni alkaa kyl vituttaa , mut voihan se tietenki olla. respect!
ei kannata ottaa tosissaan kaikkea mitä netissä lukee. muista että puntinnosto on kilpailua itseään vastaan (ellei ole kisoihin menossa ;) ).

minulla on omat mielipiteeni näistä pakkiksen 15w nostajista, mutta jätämpä avautumatta koska ei se minun elämääni rasita jos jotkut kakarat saavat kicksejä kertoessaan punttituloksiaan kahdella.

näköhavaintojeni perusteella sanoisin että nfy:n tulokset (olin suurin piirtein samoissa tuloksissa 20kg vähemmällä painolla kun aloitin) ovat lähempänä totuuksia kuin ne mitä nämä 15w itse sanovat.

tosin, onhan niitä vahvojakin 15 vuotiaita:
http://www.kolumbus.fi/jari.tahtinen/JVoNo17.htm

Originally posted by vitvall
ei kannata ottaa tosissaan kaikkea mitä netissä lukee. muista että puntinnosto on kilpailua itseään vastaan (ellei ole kisoihin menossa ;) ).

minulla on omat mielipiteeni näistä pakkiksen 15w nostajista, mutta jätämpä avautumatta koska ei se minun elämääni rasita jos jotkut kakarat saavat kicksejä kertoessaan punttituloksiaan kahdella.

näköhavaintojeni perusteella sanoisin että nfy:n tulokset (olin suurin piirtein samoissa tuloksissa 20kg vähemmällä painolla kun aloitin) ovat lähempänä totuuksia kuin ne mitä nämä 15w itse sanovat.

tosin, onhan niitä vahvojakin 15 vuotiaita:
http://www.kolumbus.fi/jari.tahtinen/JVoNo17.htm

vitvall, mikset ilmoita ikääsi profilessa?

Originally posted by vitvall
mutta jätämpä avautumatta koska ei se minun elämääni rasita jos jotkut kakarat saavat kicksejä kertoessaan punttituloksiaan kahdella.
Minusta tuo kuulostaa avautumiselta.:lol2:

Re: Re: JMT

Originally posted by ketjupökäle
Alkaa olla aika kova. Muistaakseni paikallinen kaveri teki viime kesänä olikos se n. 45 kertaa ja oli "virallisesti maailmanennätys".

Mikä lie tällä hetkellä "ME" sotilaspenkissä, onko kellään tietoa? Pakkohan jossain olla joku jolla menee yli 50...

Nykyinen ME enkka alle 80kg:ssa on muistaakseni 53 kertaa (suomalaisen tekemä) ja yli 80kg:ssa SE on 43 kertaa.

Penkki: 90 kg, pysäytyksellä, perse kiinni penkissä.
Kyykky: 80 kg, olkapää kipujen takia en ole pystynyt tekemään pitkään aikaan:((vääntää olkapäitä kun yrittää laittaa tankoa siihen "kuppiin" epäkkäiden ja takaolkapäiden väliin.
Maastaveto: 140 kg
Kaikkia tuloksia täytys sitten parantaa ensi vuodelle:thumbs:.
Tuo kyykky nousee varmasti kunhan saa olkapään ja kyykyn tekniikan kuntoon...

Vähän tuloksia, tältä syksyltä:
Kaikki ovat puhtaita!

Dippi 2 X 5, 60 kiloa lisäpainoa

Myötäoteleuanveto 4 toistoa 25 kiloa lisäpainoa, kevyesti.

Vastaote leuanveto 3 X 5, 35 kilolla

Maastaveto 185 kg

Kyykky 3 X 160 ja 12 X 120 heti perään

Etukyykky 5 X 110 kg

Zercheri, syvä 6 X 100 kg

Yhdenkäden maastaveto 135 kg helposti

Tempaus 85, tekniikkaa pitää fiilata !!!

Parantamisen varaa on paljon, mutta tällaista se treenaaminen on.

Ps. Kapea penkki 135 :)

Ikää 16 vuotta, pituutta 167cm, painoa 85kg ja "kunnon" treeniä takana n.2 vuotta.

Penkki sotilastyylillä: 9 X 90kg
Vinopenkki käsipainoilla: 8 X 37kg (siis per käsi)
Pystypunnerrus smithissä: 6 X 90kg
Kapea penkki: 6 X 80kg
Hack-kyykky: 10 X 175kg (kelkka 55kg)
Jalkaprässi: Ultrapuhtaasti 13 X 362kg ja 15 X 412kg n. 3/4 liikkeellä
Kulmasoutu tangolla: 10 X 90kg

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom