salituloksia

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Originally posted by beginner
joo, kaikki täällä kusettaa. eihän me OIKEITA tuloksiamme kerrota. eihän OIKEASTI vahvat voi käydä netissä ja laittaa tuloksiaan jollekin palstalle.

Voimanostajien on hieman vaikea tälläisiin threadeihin tuloksia laittaa , vaikka voimaa olisikin(paitsi että kaikkihan tietää , ettei voimanostajille ole oikeasti voimaa;) ).. Mullekkaan ei ole voimaa vielä siunaantunut , mutta lahjakkuutta sen saamiseen on jonkinverran(olen kyykännyt ja vetänyt yli kolme kertaa oman painoni verran).:)

Nyt treeniä itellä takana vähän yli puol vuotta. Jalkoja ja selkää tullu treenattua ehkä 3kk..

Kyykky smithissä 6x150kg
Maastaveto 15x120kg 2x150kg
Penkki 1x85

Pituus: 182cm
Paino: 75kg

Tulokset eivät mitään huippuja mutta onneksi kehitystä "koko ajan" tapahtmassa.. :cool:

Mun tulokset naruilija kun olen, ihmeen heikot jalat verrattuna muihin tuloksiin:

penkki: 6 x 90
kyykky: 1x 110
maasta: 8x 130

tiädä sitten ku oon kyykänny mutta ei tehoo, ehkä tekniikkavirhe

Täällä kun katselee noita tuloksia, niin ymmärtää oman heikkoutensa. (Sillä salilla, missä mä treenaan, tavallinen mieskin näyttää vahvalta...)
Tässä mun omat maksimit (kaipaisivat päivitystä):

penkki 160

syväkyykky 150 (tällä hetkellä teen sarjaa 145 kilolla(tosin en syväkyykkynä), joten tuo ei ainakaan pidä enää paikkaansa)

maastaveto 215 (tässäkin teen sarjaa 180-190 kilolla. Tuolloin kun sain tuon 215, tein samanlaista sarjaa 160 kilolla.

Ikää kohta 22 ja treeniä takana 2 vuotta.

no tuota.. menköön nyt sitten...

Kyykky: 10x110kg (ei ole maksimi..)
Penkkipunnerrus: 110kg

...kyykyssä en ole koskaan maksimia ottanut. Vetoakaan en oo juurikaan suuremmilla painoilla ottanu. Penkkiä on tullu kokeiltua, mutta enpä minä mikään voimannostaja ole enkä siihen tapaan treenaakaan.
Painoa on 64kg ja ikää 18.

OoDee

Originally posted by Kraftwerk n
Mullekkaan ei ole voimaa vielä siunaantunut , mutta lahjakkuutta sen saamiseen on jonkinverran(olen kyykännyt ja vetänyt yli kolme kertaa oman painoni verran).:)

Ite olen saanu kyykyn ja penkin kolme kertaa yli oman painon, mutta tuo prkl veto ei koskaan menny lähellekään.. Ehkä joskus.

Originally posted by Raven
Ite olen saanu kyykyn ja penkin kolme kertaa yli oman painon,

RESPECT isolla kädellä!:kippis1: Penkillä tuo on todella kova saavutus , oli se sitten minkäpainoisena tahansa tehty!

Sanoisin että uskomatonta! Harva yli 75 kilonen siihen pystyy. Farkku tai ei.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Originally posted by Raven
Ite olen saanu kyykyn ja penkin kolme kertaa yli oman painon, mutta tuo prkl veto ei koskaan menny lähellekään.. Ehkä joskus.

Varmaan kaappi täynnä penakisamitaleja, vai?

Toi on kyllä kumma miten jotkut liikkeet sujuvat toisilla helposti ja toisilla taas ei millään. Mave on mulla nyt n.2.5 kertaa omapaino pena n.1.3 (penassa saa aina sarjaenkkoja odotella kuukausia, vaikka reeanis miten, ei voi mitään, kyllä voimanostossa hyvällä kyykkyllä ja mavellakin pärjää.)

Joo tota noin....

Tempaus 97,5
Työntö 120
Etukyykky 130
Takakyykky 140
Militarypunnerrus 60x6
Raakaylöstyöntö 115
Raakatyöntö 105
Maastaveto 160
Kapeapenkki 90

Treenivuosia vähän yli 2....

Ja painonnosto on tietn laji kuten varmaan huomaa....

Ja tulokset voivat olla vähän sekvia sillä huippu kunnossa en treenaa muuta ku temp ja työntö mut sitte ku sattuu loukaantumisii nii silloin muita....

vaikka reeanis miten, ei voi mitään, kyllä voimanostossa hyvällä kyykkyllä ja mavellakin pärjää.) [/B][/QUOTE]

Nimen omaan niillähän se ero revitään. Penkissä harvoin hirmu eroa kukaan saa. Kisa alkaa vasta kun tanko on lattialla.

Nyt alko ahdistaa!!!!! Helvetti mitä mitä tuloksia!Ikä on saatana joku 15-16v,treeniä joku vuosi takana ja penkki1x110 mv5x140ja kyykky joku130.Mitä te oikein syötte?Ja kuinka moni teist puhuu paskaa?

Samaa mietin minä.... Ei tasan liiku kaikilla nuo malmit. "treeni vuosia kaks ja penkistä 130 ja kyykkyä 6*pikkusiskon verran"

Just joo...

Näillä naruilla enkat
penkistä 97,5
kyykky 5*110

paino ja ikä näkyy profiilista. 4v treenaillu natuna.
pp 130*3
mv 200*10 (vyö, remmit)
kyykky 180*5 (vyö, lämmittimet)

jatketaan tätä huippu threadia...

penkki 105 kg
mave 160 kg
kyykky 85 kg x 5
leukoja 17

tossa nyt ne tulokset mitkä mua itseä kiinnostaa.
kyykyssä ja vedossa paska bodaus-vyö, ei mitään muuta välineitä.
tullut aikaisemmin vähän penkkipainotteisesti treenattua, ja sehän tässä vituttaa ku tuo kyykky on tommonen... siis aikaisemmin kyykyn maksimitulos ei kiinnostanut, ku tuli jalkoja tehtyä vaan koneissa.

ikä 20 v.
paino 78 kg
pituus 178 cm

treenattu suunnilleen jotain 2 vuotta, ja ekasta vuodesta ei paljon ollut hyötyä ku ei tiennyt oikein mitään..

Nyt se naruuden huippu tulee
Penkki 80kg
Kyykky 75-80kg en oo pahemmin koittanut
Mave 80kg? en oo koskaan koittanut

Ikää on 15
pituus n.173cm
paino 77

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom