Re: Re: keukeu
Nii mitä sä et ymmärtänyt :lol1: ?
Originally posted by Turmelioitsia
Täh!?!?
Nii mitä sä et ymmärtänyt :lol1: ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Turmelioitsia
Täh!?!?
Originally posted by KyntöSika
Titan Centaurion, vedossa pidän sitä väärinpäin. Ei tossa tuloksessa nyt mitään uskomatonta ole. Hyvät välitykset ja tekniikka antaa paljon anteeksi...
200kg:n kyykky on pelkällä vyöllä.
Originally posted by Tomba
4 kuukautta on tullu käytyä ja näin paskoja tuloksia on:
penkki: 1 x 72,5
maastaveto: 1 x n.120kg
kyykyt: 1 x 95kg
hauiskääntö z-tangolla: 1 x 42,5kg
Saa nauraa...:( :lol2:
Originally posted by fullpower
Onko rahansa väärtti ja millä tavalla on eroa tossa väärinpäin pitämisessä ,kun oikein päin?
Originally posted by Boltsi
Mun Kokemusten perusteella lyhyempi mahapala taakse käännettynä alkaa kiristämään aikasemmin ku oikeinpäin. Tämä johtaa siihen, että alhaalta lähdettäessä on tosi hyvät paineet! Etuja väärinpäin käännettäessä on myös se, että kasseilla on kunnolla tilaa;) ! Pitää myös hyvin jalat sivuilla sumolla vedettäessä.
Centikka on muutenki täysin erilainen ku sun vanha trikoo ja perustuu lähes täysin olkaimien kireyteen. Sen takii saatta tuntuu aluks tosi tuskasilta ja varsinki kyykätessä tuntuu et jollain on erittäin tukeva palliote susta !! Kun siihen tottuu ni alkaa arvostaan niiden helppoa puettavuutta, eikä jätä lantioon mitään jälkiä.
Ehdottomasti parhaat trikoot ja varmasti rahansa väärtti!!!
Paljon vedit rikoilla/ilman?. ite en saa vetoon oikeestaan mitään apuu nykysillä. Tilasinkin reilusti ylikoon en pysty kyykkää ja varsinkaan vedossa ei oo mitää iloo tiukoista olkaimista. päin vastoin haittaa ainakin omalla kohdallani. Vedonhan pitää olla rentoo.
Luuletko sä että mä joka kerta kokeilen ykköstä?:D Kerran tullu kokeiltua paljon menee.Originally posted by Jesuiitta
Joo nauran tota hauiskääntöö, kuka ottaa haukassa ykkösiä?
Muutenhan noi on ihan hyvät tohon reenikuukausiin nähden, hyvä kun mä saan noi edes nyt.
Originally posted by fullpower
Ite meinasin kans ostaa nyt noi centaurionit. Entiset trikoot on iki vanhat champion suitit jotka on niin vanhat ettei inzerin logojakaan oon painettu. Miten sulla vaikuttaa noi centaurionit kyykkyyn ja vetoon? Onko rahansa väärtti ja millä tavalla on eroa tossa väärinpäin pitämisessä ,kun oikein päin?
Mikäs juttu tä on? oliko toi 175 heitto vaan vai voiko noi puvulla tehdyn ykkösen ja sarjapainojen suhteet oikeasti mennä noin??Originally posted by KyntöSika
Veto puvulla 272.5, 175*5*5 kapeella.
Originally posted by meitsi
Mikäs juttu tä on? oliko toi 175 heitto vaan vai voiko noi puvulla tehdyn ykkösen ja sarjapainojen suhteet oikeasti mennä noin??
Originally posted by meitsi
Mikäs juttu tä on? oliko toi 175 heitto vaan vai voiko noi puvulla tehdyn ykkösen ja sarjapainojen suhteet oikeasti mennä noin??
Originally posted by Tomba
Päivitystä, pohje "laitteessa" eli istuen menikin 140kg. Ja jjj84:n pyydöstä; laitteen merkki oli joku avancia, sarjanumerosta tai valmistusmaasta ei tietoa.:D Tiedä sitten miten yleensä, mutta se masiina on ainakin sellanen että painoa lisätään kiekoissa, eli mulla oli kiekkoja siinä 130kilon edestä, ja veikkaan että se "tuoli" painaa joku 10kg.
Ainiin, penkistä sain mahtavat 75kg.:D
Originally posted by jjj84
Huvittaa oikein miettii et milt näyttää joku tekee pohjelaittees ykkösii:lol1: :lol2: :lol1:
Ei ollu ketään kattomassa. :D Oli niin tylsää että kokeilin ykkösiä penkissä, pohkeissa ja maastavedossa.Originally posted by jjj84
Huvittaa oikein miettii et milt näyttää joku tekee pohjelaittees ykkösii:lol1: :lol2: :lol1: