salituloksia

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
ymmärsinkö oikein että kaikki muut täällä kusettaa, paitsi tonika.....???:D

Originally posted by KyntöSika
Titan Centaurion, vedossa pidän sitä väärinpäin. Ei tossa tuloksessa nyt mitään uskomatonta ole. Hyvät välitykset ja tekniikka antaa paljon anteeksi...

200kg:n kyykky on pelkällä vyöllä.

Ite meinasin kans ostaa nyt noi centaurionit. Entiset trikoot on iki vanhat champion suitit jotka on niin vanhat ettei inzerin logojakaan oon painettu. Miten sulla vaikuttaa noi centaurionit kyykkyyn ja vetoon? Onko rahansa väärtti ja millä tavalla on eroa tossa väärinpäin pitämisessä ,kun oikein päin?

NIIN

Niiinkuin moneen kertaan todettu, tällä foorumilla kannattaa pitää se kuuluisa nettisuodatin päällä.
Eli vaikka esim joku sun ikäses lesoo, et se vetää kax markkaa penaalist, ni ei se tarkota et sun kannattaa vetää himomyrkyt peppuun, vaan sen takii, et säkin saisit sen kaxsataa tulee!!
Sit on turha itkee kun selvii, et se lesooja vetikin "vaan" 150 ja täysin naturaalina..nooh, sähän vedät jo sillon sen 200..kivaa ex vaan, mut voi olla et seuraava mitä sä nostelet on sun ikioma kusipussis HYKS:n sydänosastolla.. :eek:

Järki kännyyn välillä sen kullin sijaan;)

Originally posted by Tomba
4 kuukautta on tullu käytyä ja näin paskoja tuloksia on:

penkki: 1 x 72,5
maastaveto: 1 x n.120kg
kyykyt: 1 x 95kg
hauiskääntö z-tangolla: 1 x 42,5kg

Saa nauraa...:( :lol2:

Joo nauran tota hauiskääntöö, kuka ottaa haukassa ykkösiä?

Muutenhan noi on ihan hyvät tohon reenikuukausiin nähden, hyvä kun mä saan noi edes nyt.

Originally posted by fullpower
Onko rahansa väärtti ja millä tavalla on eroa tossa väärinpäin pitämisessä ,kun oikein päin?

Mun Kokemusten perusteella lyhyempi mahapala taakse käännettynä alkaa kiristämään aikasemmin ku oikeinpäin. Tämä johtaa siihen, että alhaalta lähdettäessä on tosi hyvät paineet! Etuja väärinpäin käännettäessä on myös se, että kasseilla on kunnolla tilaa;) ! Pitää myös hyvin jalat sivuilla sumolla vedettäessä.
Centikka on muutenki täysin erilainen ku sun vanha trikoo ja perustuu lähes täysin olkaimien kireyteen. Sen takii saatta tuntuu aluks tosi tuskasilta ja varsinki kyykätessä tuntuu et jollain on erittäin tukeva palliote susta:eek: !! Kun siihen tottuu ni alkaa arvostaan niiden helppoa puettavuutta, eikä jätä lantioon mitään jälkiä.

Ehdottomasti parhaat trikoot ja varmasti rahansa väärtti!!!

Originally posted by Boltsi
Mun Kokemusten perusteella lyhyempi mahapala taakse käännettynä alkaa kiristämään aikasemmin ku oikeinpäin. Tämä johtaa siihen, että alhaalta lähdettäessä on tosi hyvät paineet! Etuja väärinpäin käännettäessä on myös se, että kasseilla on kunnolla tilaa;) ! Pitää myös hyvin jalat sivuilla sumolla vedettäessä.
Centikka on muutenki täysin erilainen ku sun vanha trikoo ja perustuu lähes täysin olkaimien kireyteen. Sen takii saatta tuntuu aluks tosi tuskasilta ja varsinki kyykätessä tuntuu et jollain on erittäin tukeva palliote susta:eek: !! Kun siihen tottuu ni alkaa arvostaan niiden helppoa puettavuutta, eikä jätä lantioon mitään jälkiä.

Ehdottomasti parhaat trikoot ja varmasti rahansa väärtti!!!

Paljon vedit rikoilla/ilman?. ite en saa vetoon oikeestaan mitään apuu nykysillä. Tilasinkin reilusti ylikoon en pysty kyykkää ja varsinkaan vedossa ei oo mitää iloo tiukoista olkaimista. päin vastoin haittaa ainakin omalla kohdallani. Vedonhan pitää olla rentoo.

Mä en ole koittanu maksimia ilman trikoita yli vuoteen joten paha sanoa paljonko kilollisesti auttaa... Mun nivuset rutisee ihan sikana jos vedän ilman trikoita ja isoin rauta mitä vuoden sisäl oon ottanu on n. 80kg alle maksimin. Jos pystyisin vetään täyspainosesti ilman trikoita ni veikkaisin et maksimi jäis n.10kg trikoilla otetusta.

Originally posted by Jesuiitta
Joo nauran tota hauiskääntöö, kuka ottaa haukassa ykkösiä?

Muutenhan noi on ihan hyvät tohon reenikuukausiin nähden, hyvä kun mä saan noi edes nyt.
Luuletko sä että mä joka kerta kokeilen ykköstä?:D Kerran tullu kokeiltua paljon menee.:)

Originally posted by fullpower
Ite meinasin kans ostaa nyt noi centaurionit. Entiset trikoot on iki vanhat champion suitit jotka on niin vanhat ettei inzerin logojakaan oon painettu. Miten sulla vaikuttaa noi centaurionit kyykkyyn ja vetoon? Onko rahansa väärtti ja millä tavalla on eroa tossa väärinpäin pitämisessä ,kun oikein päin?

Vitun Boltsi ehti ensin(kaveri :) )!

En ehtiny varsinaisesti kokeilemaan muita trikoita kuin noita. Supersuit oli ihan paska, vaikee pukee päälle yms.

Kyykyssä centikoilla on paha tapa yrittää teilata sut ku yrität mennä tangon alle. Siis tämä siinä tapauksessa jos olkaimet on kireet. Pukuun totuttua alkaa se toimimaan loistavasti.

Veto menee just niinku Boltsi selitti. Mulla ei ole minkään valtakunnan tietoa paljon menee ilman trikoit, 220kg meni syksyl kisois ilman. Varmaan menis 240-250kg, JOS osais vetää ilman. Jotenkin vaan tuntuu siltä että ei osaa enään vetää raakana.

Ens lauantaina ois tavotteena saada 275kg, jos se tulee niin oon ihan kohtuu tyytyväinen vetoon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Originally posted by KyntöSika

Veto puvulla 272.5, 175*5*5 kapeella.
Mikäs juttu tä on? oliko toi 175 heitto vaan vai voiko noi puvulla tehdyn ykkösen ja sarjapainojen suhteet oikeasti mennä noin?? :confused:

En ehtiny varsinaisesti kokeilemaan muita trikoita kuin noita. Supersuit oli ihan paska, vaikee pukee päälle yms.

Kyykyssä centikoilla on paha tapa yrittää teilata sut ku yrität mennä tangon alle. Siis tämä siinä tapauksessa jos olkaimet on kireet. Pukuun totuttua alkaa se toimimaan loistavasti.

Veto menee just niinku Boltsi selitti. Mulla ei ole minkään valtakunnan tietoa paljon menee ilman trikoit, 220kg meni syksyl kisois ilman. Varmaan menis 240-250kg, JOS osais vetää ilman. Jotenkin vaan tuntuu siltä että ei osaa enään vetää raakana.

Ens lauantaina ois tavotteena saada 275kg, jos se tulee niin oon ihan kohtuu tyytyväinen vetoon. [/B][/QUOTE]

Jees no toivottavasti tulee jotain apuja. Olin ite just savonlinnassa nois kisois ei kyl tuntunu kovin hyvälle ne entiset trikoot. Veny kyykystä jo aivan tautisesti. 270 vedin toisella yritin 280 ,mut ei noussu ,kun vähäsen. no toivotaan ,että tojittaa.

Originally posted by meitsi
Mikäs juttu tä on? oliko toi 175 heitto vaan vai voiko noi puvulla tehdyn ykkösen ja sarjapainojen suhteet oikeasti mennä noin?? :confused:

kannattaa myös muistaa että reenit tehdään kapeella ja kisavedot sumolla.

Originally posted by meitsi

Hyvin hermotettu lihas antaa uskomattoman paljon voimaa sarjapainoihin nähden:p Onhan tos maksimis niinku hiliviuskas sano, puku päällä, vedän sumolla ym... Toi on mun kovin setti mitä oon mielestäni tehny.

Päivitystä, pohje "laitteessa" eli istuen menikin 140kg.:) Ja jjj84:n pyydöstä; laitteen merkki oli joku avancia, sarjanumerosta tai valmistusmaasta ei tietoa.:D Tiedä sitten miten yleensä, mutta se masiina on ainakin sellanen että painoa lisätään kiekoissa, eli mulla oli kiekkoja siinä 130kilon edestä, ja veikkaan että se "tuoli" painaa joku 10kg.

Ainiin, penkistä sain mahtavat 75kg.:D

Originally posted by Tomba
Päivitystä, pohje "laitteessa" eli istuen menikin 140kg.:) Ja jjj84:n pyydöstä; laitteen merkki oli joku avancia, sarjanumerosta tai valmistusmaasta ei tietoa.:D Tiedä sitten miten yleensä, mutta se masiina on ainakin sellanen että painoa lisätään kiekoissa, eli mulla oli kiekkoja siinä 130kilon edestä, ja veikkaan että se "tuoli" painaa joku 10kg.

Ainiin, penkistä sain mahtavat 75kg.:D

Huvittaa oikein miettii et milt näyttää joku tekee pohjelaittees ykkösii:lol1: :lol2: :lol1:

Originally posted by jjj84
Huvittaa oikein miettii et milt näyttää joku tekee pohjelaittees ykkösii:lol1: :lol2: :lol1:

Kantsii joskus kokeilla, treenikaverin kaa joskus testailtiin kaikenlaisissa liikkeissä ykkösiä ihan huvikseen. Piristi muuten tylsästi alkanutta reeniä. No pohjekonetta ei taidettu kokeilla mut alko pystypunnerrus ykkösellä, sit haukkariykkösellä, sit.. no hitsi eipä tuu muita mieleen, mutta huvitti hiukan ku mietti että osa salilla olijoista varmaan luuli sitä reeniä sit meidän tyypilliseks treeniks, ku taidettiin pelkkiä ykkösiä sinä päivänä tehdä :)

Hulkki: Mun enkka penassa 125kg

Kyykyssä 120kg :eek:

Mut kyykystä silti 20*80kg penasta ehkä 12*80kg

Eiks mul ny kuitenki oo parempi kyykky ku pena? :)

Originally posted by jjj84
Ei ollu ketään kattomassa. :D Oli niin tylsää että kokeilin ykkösiä penkissä, pohkeissa ja maastavedossa. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom