Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Arvon mimmit, miten teillä sujuu selkätreenit? Saatteko kunnolla tuntumaa niihin selkälihoihin? Oon jo jonkun aikaa kamppaillut selkätreeni ongelmien kanssa. Aiemmin kun tein mavea ekana selkäliikkeenä, ongelmaa ei ollut, vaan tuntui että sain selkää rasitettua, nyt kun mave on ollut tauolla ja muilla liikkeillä pitäisi saada sitä tuntumaa haettua, ei onnistu. Teen puolipitkiä/pitkiä sarjoja sopivilla painoilla, poikaystävä on raportoinut tekniikan olevan kunnossa ja selkälihakset liikkuu, mutta tuntumaa sinne selkään ei vaan meinaa löytyä..
Onko teillä jotain vinkkejä tai ideoita? Mikä teillä toimii? Saatteko ylipäätään tuntumaa sinne selkään? Vai onko niin että menee vain aikaa löytää se tuntuma sinne selkälihoihin? Tästä tuntumasta on nyt tullut joku ylitsepääsemätön ongelma mulle...pitäiskö ottaa vaan vähän iisimmin ja luottaa siihen, että tuntuma löytyy aikanaan. Treenitaustaa siis aktiivisesti nyt 1,5vuotta takana, 3-5 kertaan viikossa treenaan. Tuolla blogin puolella olen näitä selkätreenejä pohtinut enemmänkin..