SUPERCARB 1kg -40%

Salilla tänään (kokemuksia, fiiliksiä, kysymyksiä ym.)

Tunsin itseni idiootiksi lämmitellessäni soutulaitteessa. Mulla on nyt selvästi kuukautistenjälkeinen masennus, josta avauduin jossain toisessa ketjussa jo.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tänään oli aamusalilla vähän paha olo, ei oikein alkutreeni kulkenut minnekään. Mutta kyllä se vauhti siitä loppua kohden kiihtyi ja uskalsin jopa kokeilla ihan tavallista kyykkyä vapaalla tangolla varmaan vuosiin!! Painothan oli alkuun kokeilumielessä tosiaan ihan naurettavat, uskalsin iskeä tankoon max. 20kg. En tosin tiedä paljon se tanko painaa mutta varmaan saman verran. Kyykky tietysti sujui pikkuisilla painoilla ihan hyvin, mikään paikka ei kipuillut ja tuo 20kg saa luvan toimia ensi kerralla lämmittelypainona :D

Lopputreenin sjmv ja leveä taljakyykky superina, sekä sen jälkeen pakarapotkut taljassa meni jo niin täydellä höyryllä että oikein harmitti lähteä töihin :D

Aamulla aivan mieletön etureisitreeni! En varmaan koskaan oo saanu reisiä noin hajalle :ad pitkiä sarjoja etukyykkyä, ojennusta sekö ojennuspumppailua päälle, ai että. Olin ihan liekeissä, sen jälkeen oli kyl oikeesti fiksu veto mennä kävelylle, muuten ei varmaan huomenna toimi jalat yhtään. Ihanaa :D tämän viikon jälkeen tarkotus vaihtaa ohjelmaa. Tajusin etoon paskinu 12 vkoa samalla ohjelmalla joka viikko täysiä, ehkö pidän kevyemmän viikon ens viikolla ja sit vasta uus ohjelma. Kevyt viikko tuntuu vaikeelta pitää, ahdistus ja kiukku iskee samantien :( sen vuoksi niitö vissiin kartan ku ruttoa..

Eka kertaa täällä

Minulla on tämä harrastus alkanut vasta 10 vkoa sitten. Tarkoituksena pudottaa painoa joten hommasin Pt:n ja sen kaa touhutaan kaikenlaista.
Tänään salille 6:30 ja lipsautin että ois ns. voimakas olo :dance: Siitähän pt sitten innostui. Aloitimme alataljalla (leveä ote) ja siinä tuli enkat 10*60 kg. Jokaisen sarjan välissä kahvakuulan (16 kg) rettuuttamista etuheilautuksella. Oli hieno aloitus päivälle ;)

Minihiiri, sun pitää vaan keksiä vaihtoehtosta puuhaa kevyelle viikolle. Jos teiän salilla on ryhmäliikuntaa, mee testaa kaikki zumbat ja satujumpat jne. tai lue vaikka kirja vapaaksi jääneellä ajalla.

Minihiiri, sun pitää vaan keksiä vaihtoehtosta puuhaa kevyelle viikolle. Jos teiän salilla on ryhmäliikuntaa, mee testaa kaikki zumbat ja satujumpat jne. tai lue vaikka kirja vapaaksi jääneellä ajalla.

Muuten hyvä idea mut kun treenaan kotona :face: ehkä mä vaan käyn kävelyillä ja yritän vaikka rullailla ja venytellä. Tulee heti niin saamaton olo jossei saa endorfiineja päivittäin :D

Huippufiilis eilen salin jälkeen, penkkasin vihdoin ja viimein 40kg! Mä uskalsin!! :hyper::D

Jee hyvähyvä :hyvä:

Mulla kevyt viikko käynnissä, oon silti treenannu mut painot pudottanu alas ja tehny pitempiä sarjoja, aivan jäätävän kipeenä koko vartalo :D tässä jo mietin et ei tää taidakkaa olla kunnon kevyt viikko kun näin kipeäks saa joka lihaksen..

Tänään oli vähän huono päivä, ja menin salille tekemään normaalia käsitreeniä. Veivailin siinä hauiskääntöä käsipainoilla, eikä treeni oikein kulkenut, vaan ajatus harhaili ja vitutus oli armoton. Jossakin vaiheessa aloin laukkaavilta ajatuksiltani keskittyä tekniikkaan, kun tajusin että olisihan se ihan jees jos hauiskin_supistuisi_hauiskäännön_aikana. Kohautin olkiani ja totesin että mitä suotta, onhan se sillä tapaa paljon raskaampaa ja joutuisin sitäpaitsi vaihtamaan pienempiin käsipainoihin. Huoh, egohan siinä menisi... Havahduin aika pian, heitin käsipainot telineeseen ja lähdin suihkuun. Pukkarilla mietin että mitä perkelettä juuri tapahtui.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Huh mikä kiristys vähä jokapuolella kroppaa kun viime viikolla palasin takaisin salille parin viikon tauon jälkeen:) Taisin jotain tehä oikein kun ei enää vain kerta kaikkiaan painot noussu viimesissä nostoissa vaan kädet tärisi ja jäi väkisin puoleen väliin. Tällä viikolla uusiks. Toivotaan et pakkanen laskis ees pikkasen niin pääsis sitte kärrylenkeille ton vauvanki kans:)

En tiiä miten oon ennen tehny leveen kulmasoudun tangolla mut tän päiväsen treenin jälkeen tuntuu ku kyljet olis muussia, samoin selkälihoissa aivan järkky tunne! Kauhulla odotan huomista :D

Tänään opin kaksi asiaa (ja heti kärkeen sanottakoon että treeni oli mielestäni erittäin onnistunut):

1. Että kissanselkämavella ihan oikeasti nostaa enemmän/helpommin kuin suoralla selällä, niin kauan kun selkä ei poksahda.
Viimeksi 2,5kk sitten kokeilin mave-maksimia, ja silloin parissa vikassa nostossa selkä pyöristyi ilman että edes itse tajusin asiaa. Onneksi valmentaja puuttui peliin eikä mitään pahempaa sattunut.
Tänään oli vuorossa oli taas ykkösmaksimi. Mielestäni tekniikkani on parantunut tässä välillä, kun olen saanut siihen hyviä neuvoja, ja nyt sain pidettyä selän suorana ja tekniikan puhtaana joka nostossa (kaveri tai valmentaja vahti koko ajan vierestä :D). Nostin saman kuin viimeksi tokavikalla nostolla, mutta tosiaan merkittävästi paremmalla tekniikalla. Siitä seuraava paino tosin ei sitten enää hievahtanutkaan.

2. Että kannattaisi vissiin harjoitella.
Laskeskelin äsken, että olen tehnyt sitten viime lokakuun about neljä kertaa edes kohtuuraskaita maastavetoja. :face: Ei ihme ettei noussut enempää. Mutta silti tämän päivän treenistä jäi 100x parempi fiilis kuin edellisestä maksimitestistä, kun nyt on vihdoin tekniikka hallussa raskaammissakin nostoissa. :)

Kysytään nyt täälläki ku muualla ei. Astausta irronnut :D nyt tullu viime kuukausina liikuttuu paljon, punttia 6 x vkoon, lisäksi päivittäin 1-2 tunnin kävelyä ja kuntopyöräilyä. Miten tuotaliikuntaa kannattais vähennellä? Lepoviikon tai kevyen viikon pito? Onko se kropalle yhtäkkinen shokki jos lopettaa nuo kävelyt yms aerobiset yhtäkkiä vai kannattaisiko niitö vähentää aluksi? Pelkään että kroppa menee ihan jumiin, lihakset lähinnä, jos en käy kävelyllä tai muuten liiku :/

Jos on tarkoitus keventää kropan rasitusta, niin kävelyt (jotka ovat muutenkin palauttavaa liikuntaa ja joiden pituutta/vauhtia voi säätää) kannattaa ilman muuta pitää ohjelmassa. En oikeastaan keksi terveyden kannalta yhtään hyvää syytä, miksi kävelyt kannattaisi lopettaa kokonaan.

Eli salitreeniä kevyemmäksi / vähemmälle ja kuntopyörää kevyemmäksi/vähemmälle/pois.

Yleistasitusta ajatellen juuurikin, aina puolessa välissä viikkoa tuntuu että kunpa olis jo sunnuntai, salista lepopäivä ja vain kävelyä :) tuntuu että vaikka on väsynyt kroppa niin liikunnan aikana se herää, mutta se väsymys iskee kyl sit uudelleen. Voisin kokeilla tota kuntopyöräilyä vähentää kyllä, tuntuu että raskaampi aerobinen kerää nestettä kroppaan vaikka hikoilee kun porsas :wtf:

Minihiiri, mitä jos pitäisit alkuun ihan totaalisen lepoviikon, jos tuntuu että kroppa on ylirasitustilassa? Mä ajattelisin että hyötyliikunta on erikseen ja sitä voi ja kannattaa harrastaa vaikka joka päivä niin paljon kun omaan "elämäntyyliin" kuuluu, mutta varsinaisesta kuntoilun vuoksi tehtävästä liikunnasta olisi syytä pitää pari lepopäivää viikossa.

Mun oli tarkotus pitää tän vuoden eka viikko mut sit muutinki sen volyymitreeniks jota on nyt tehny kolme viikkoa ku se tuntunu nii hyvältä :D :face: oon niin huono lepäämään, ahdistaa se ajatuskin kun oon jotenki niin endorfiinikoukussa. Huoh. Uusi yritys ens viikolla :)

Hetken päähänpistosta lähdin suorittamaan tiistain jalkatreeniä sikakyykky-idealla. 20 kierrosta: eka kierros 20x20kg (eli pelkkä tanko), joka kierroksella +2,5kg ja toistoja -1. Viimeinen kierros siis 1x67,5kg (joka nousi muuten yllättävän helposti, vaikka oli vain 2,5kg vähemmän kuin viikko aiemmin testattu ykkösmaksimi ja alla "vaatimattomat" 209 toistoa ass to grass -tyylillä). Salilta lähtiessä olo oli väsynyt, mutta jalat eivät olleet niin kipeät kuin monen jalkatreenin jälkeen ovat olleet. Mutta eilen ja tänään... huh heijaa. Sanotaanko näin, että takakyykyn pääsuorittajalihakset ovat erittäin hyvin tunnettavissa ;) Tulipahan kokeiltua!

Suositut

Back
Ylös Bottom