Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Putkirullaus treeniä seuraavanapäivänä ei ole oikein hyvä idea, varsinkaan jos domssit tuota luokkaa, sattuu muutenkin niin pirusti jos paikat kunnolla jumissa :D Treenin jälkeen teen lyhyen rullauksen ja lyhyitä 10-15sek venytyksiä treenatuille lihaksille. Perusteellisempi putkirullaus sitten kun niitä domsseja ei ole, eli muutaman päivän päästä treenistä tai vaikkapa treeniä edeltävänä iltana jos jalkatreeni vain kerran viikossa.
Kuulostaa hurjalta tuo oksentelu, tuleeko paha olo ennen oksennusta, vai tuleeko se oksennus saman tien? Meinaan, että pitäisikö kyseinen liike lopettaa jo silloin kun tulee se paha olo, eikä vaan treenata oksennukseen asti? Ihan näin asiasta mitään tietämättömänä pohdiskelen.. Josko sitä pystyisi pikkuhiljaa koventamaan ja totuttelemaan treeniin ilman että se oksennus tulisi.
Juotko sä mitä (mitään?) treenin aikana? Mikä ja millon on edellinen asia mitä syöt ennen treeniä? Onko teiän jalkaprässi sellanen missä maataan selällään (-> mahansisältö pääsee helpommi ylöspäin)? Nää kaikki voi nimittäin vaikuttaa.
Ootko kokeillu auttaako mitään jos vaan skippaat prässin tai teet sen tilalla jonkun muun liikkeen?
Semmonen asia askarruttaa kun aika aloittelija salilla viihtyjä olen niin missä vaiheessa oolette ottaneet vetoremmit käyttöön? Ja ylipäätään käytättekö niitä? Ite oon huomannu että SJMV:ssä (40kg) ote ei meinaa millään pitää enää viimesessä sarjassa ja viimesissä toistoissa :face: Kannattaako vain harjottaa puristus voimaa ja unohtaa vielä remmit vai turvautuu remmeihin? Puristusvoima ei anna kyllä lisätä enää painoja mutta muuten uskaltasin kokeilla kyllä lisätä
Semmonen asia askarruttaa kun aika aloittelija salilla viihtyjä olen niin missä vaiheessa oolette ottaneet vetoremmit käyttöön? Ja ylipäätään käytättekö niitä? Ite oon huomannu että SJMV:ssä (40kg) ote ei meinaa millään pitää enää viimesessä sarjassa ja viimesissä toistoissa :face: Kannattaako vain harjottaa puristus voimaa ja unohtaa vielä remmit vai turvautuu remmeihin? Puristusvoima ei anna kyllä lisätä enää painoja mutta muuten uskaltasin kokeilla kyllä lisätä
Mulla tuli kanssa just about noissa painoissa sama ongelma vastaan viime syksynä, mutta nyt oon saanu taas puristusvoimaan "edelle". Mun konstit on/oli:
- mankkua reilusti käsiin ennen mihin tahansa tankoon tms. koskemista
- sormilukko, eli peukalo menee tankoa vasten etu- ja keskisormen alle
- puristusvoiman kasvattaminen leuanvetotangossa roikkuen (pienissä erissä vähän joka välissä, esim. jumppatunnin alkua odotellessa tai ennen/jälkeen treenin)
- perus maven suosiminen sjmv:n sijaan koska siinä voi korjata otetta aina kun laskee tangon maahan