Salilla hikoilusta huomautus

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ensinnäkin sain salilla hikoilusta varoituksen.Hikoilin liikaa ja haisin kuulemma liikaa hielle.Syyksi sanottiin tuota mun paitaa,100% polyesteria.Noh,kävin hommaamassa uuen paidan ja huomasin että helvetin moni paita ja housut oli tuota 100% polyesteria.Hygienia on täysin kunnossa ja salikamppeet tulee pestyä joka kerta treenin jälkeen,jopa pakastaen.Mietin että mahtaa olla paska sali jossa ei saa hikoilla ja treenata niinku haluaa niin mun pitäis vissiin vaihtaa salia suosiolla vai? En oo ikinä kuullu että salilla ei sais hikoilla liikaa:curs:

voi jumalauta.. sehän on vaan sen merkki että tekee paljon siellä kun hikeekin pukkaa enemmän.. jotku ei tietty hikoile niin paljoa kun toiset.. itekki haisen aina pahalla protsku hielle salilla :)

Ymmärrän, että sali on kaikkia kävijöitä varten, joten sen tulee olla viihtyisä. Itse en ole törmännyt kuin kerran oikeasti pahanhajuiseen salikäyjään, hän oli vanhempi naishenkilö, kunnostautunut enimmäkseen viinamäen puolella. Ei siinä vieressä kehannut pitkään olla. Ihan hais kuin rankkitynnyri.

Sikälimikäli et_oikeasti_haise ihan jumalattoman pahalta (lue. joku sairaus, sipuli/paska-kombo tms) en näe mitään syytä tommoseen varotukseen. Aivan helvetin perseestä tommonen :curs: Sali vaihtoon.

Hävetti ihan vitusti. "Hei sinä siellä,tuleppa käymään täällää vähän juttusilla.Olemme saaneet palautetta meidän vanhemmemmalta nais asiakkaalta että te haisette ihan kitkerälle ja pahan hajuiselle hielle,ei tietenkään millään pahalla.Mutta tuo paita on ihan väärä tänne salille että se pitäis kyllä vaihtaa kans samalla ja sun pitäisi piettää parempaa huolta henkilökohtaisesta hygieniasta" Tutkiskelin paljon tätä hikoilu asiaa niin minussa ei pitäisi olla mitään vikaa,vaatteet ja hygienia on kunnossa eikä ole sairauksia yms

Hehe, jospa perinteinen Rovaniemen puntti Pasi ei sitten haise hielle :hyper:

Tosissaan, sali vaihtoon. Vai onko varoituksella jotain seuraamiuksia kun saa tarpeeks monta? Porttari?

Haha.. siisti saada porttari ku treenaa kovaa ja hikoilee :dance:

Kuulostaa ihan geiltä, siis toisin sanoen joltain tätihinttarifitnessklubilta (jollaisella siis itsekin treenaan). Onhan se perseestä jos joku haisee pahalle, mutta voi vittu, että oikein varoitus.
Jeisus sentään.

Kerro nyt reippaasti missä näin pääsi käymään?

Kyl mun mielestä noi 100% polyesteriä paita on just oikee paita salille eikä mitkään keinokuitu paidat. Toiset hikoo enemmän toiset vähemmän eikä siihen voi juuri vaikuttaa. Ilmastoinnin parantaminen saattaa auttaa, jos salilla se ilma 'seisoo' niin totta vitussa sielä alkaa hikoileen entistä enemmän ja se haiseekin helpommin.
Ei kyllä mitään logiikkaa varottaa hikoilusta:anssi:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Haistata vittu niille kaikille, ketkä on valittanu ja vaiha salia!!!

Kyl mun mielestä noi 100% polyesteriä paita on just oikee paita salille eikä mitkään keinokuitu paidat. Toiset hikoo enemmän toiset vähemmän eikä siihen voi juuri vaikuttaa. Ilmastoinnin parantaminen saattaa auttaa, jos salilla se ilma 'seisoo' niin totta vitussa sielä alkaa hikoileen entistä enemmän ja se haiseekin helpommin.
Ei kyllä mitään logiikkaa varottaa hikoilusta:anssi:
Polyesteri ON keinokuitu:david:

Ei sieltä varsinaista varoitusta tullut vaan huomautus,näen kyllä nuo samana asiana.Vittuillaan että on väärät kuteet ja paska hygienia yms.Käyn tänään irtisanomassa korttini sieltä ja maanantaina liittyis toiseen saliin :kippis1:

Ei voi muutakuin nauraa.. hikoilun takia salilta varoitus ???!

Vaihda salia ja kerro nyt muillekin, että mille salille ei voi mennä jos sattuu treenin takia hikoilemaan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom