Salilla hikoilusta huomautus

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
^ Kyllä tuollaisesta voi ja pitäisikin huomauttaa. Emme tietenkään voi tietää onko kyseessä sama haisuli, joka aloitti tämän ketjun.

Haisevat treenaajat ovat kieltämättä karmivia. En voinut ottaa koskaan kunnolla matsia erään treenikaverini kanssa, koska lamaannuin pelkästään hänen pahasta hajustaan. Valkoinen paita oli muuttunut puoliksi ruskeaksi, koska kyseinen henkilö ei ymmärtänyt pestä sitä riittävän usein, vaikka hikoili kuin sika. Pelkäsin aina painia hänen kanssaan-hajun takia.

Olet huono painija siis. Hyvät painijat ymmärtää haista pahalle saavuttaakseen etulyöntiaseman.

Pistin tuonne salille joku aika sitten vähän palautetta. Siinä vaiheessa en kyllä tiennyt, että joku haisee oikeasti pahalle siellä, anteeksi :nolo:

kihlattuni käy ko. salilla. Ja kysyin asiasta häneltä ja hänkin tiesi tyypin(sieltä salilta) joka haisee aivan sa*tan*n pahalle! eikä kuulemma ollut mikään tuoreen hien haju, vaan treenivaatteista tuleva löyhkä!

Hänen sanojensa mukaan kun ovesta tuli sisään salille, tiesi samantien (hajusta) että "löyhkäjätkä" oli paikalla.

Onko tätä tyyppiä näkynyt vielä parin viime viikon aikana? Tämän ketjun aloittaja lienee jo kadonnut kyseiseltä salilta tähän mennessä.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=2397928&postcount=96

Jos tulee puhtaat treenikamat päällä salille niin ei voi treenivaatteista lähteä se löyhkä. Kysäseppä kihlatultas että miltä se haiseva tyyppi näyttää?

Kuinka moni teistä valittajista on itse oikeasti käynyt joskus tuola? Itse meinasin liittyä jäseneksi ja olen varannut ajan tutustumiskäynnille.
Pari viikkoa sitten kävin tuola treenaamassa ja vaikutelma oli kieltämättä "pudas" :) , mutta muuten punttisali osio näytti minusta hyvältä ja laitteet oli monipuoliset plussana tietenkin uimahalli saunat yms..
Nyt kiinnostaiski että onko tosiaan salin "henki" sinnepäinkään kuin tästä threadistä käsittäisi? Eli käyttäjien kokemuksia santa sportista?

Kyllä tuli aikanaan pitkiä katseita Oulussa Teknopalatsilla, kun oli collegetkin läpimärkiä(samassa paikassa tultiin muuten sanomaan mankasta ja möykkäämisestä) hiestä, mutta onneksi otti Ilkka tilan haltuun Alppilassa, notta sai haistattaa pitkät tekno-jupeille ja siirtyä isojen poikien hiekkalaatikolle möykkämään. :rock:

Onneksi näin.

Itse en ole koskaan treenannut tämmöisellä trendisalilla joten en varmaan semmoisella osaisikaan reenata jos ei saa hikoilla, haista "ammoniakkihielle", ei asaa käyttää mankkua yms...eikä tuollainen nihilistimäisyys mahdu päähäni. Sama kuin perustettaisiin marttakerho, jossa dresscodena on trendikkäät salivermeet.

Mun mielestä jos puhutaan punttisalista (ei mistään pimpinhinkkaus centteristä) niin reenin aikana saa kolistella painolla, ärähdellä vankoissa nostoissa, hikoilla ja vahva ammoniakin lemukaan ei haittaa, se kuuluu asiaan ja aukeaapahan henkireiät. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom