Salilla hikoilusta huomautus

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eräs vanhempi mieshenkilö oli saanut porttarin erääseen uimahalliin, koska sen kehosta erittyi altaaseen jotain inhaa mähnää. Lentokoneeseen saatetaan joskus estää pääsy joltain oikeen kovan luokan haisulilta. Joskus jonkun kroppa vaan toimii sellaisella tavalla, että se haittaa liikaa muiden viihtyvyyttä. Jos ei nyt kuitenkaan hikesi syövytä penkkejä eikä hajusi saa tankoja taipumaan vaan on suht normaalia treeniin kuuluvaa hikoilua, niin aika kumma juttu.

Ts. minusta on vähän tyhmää tuomita tuo sali kun ei tunne tapausta, vaan yhden osapuolen näkemyksen.

Yhdellä mun saliketjun salilla käy välillä mies, joka haisee eltaantuneelle spermalle. Siinä on :urjo: :ssa pitelemistä, jos se kävelee ohi alle kolmen metrin päästä. Kun se tulee viereiseen laitteeseen, on pakko jättää sarja kesken ja mennä muualle. Ammoniakkia vielä voisin nuuhkia, mutta tuolla ukolla on jo treeniä heikentävä vaikutus. Erään kunto-ohjaajan henki puolestaan haisee paskalta. Ei tee mieli pyytää sitä päivittämään kunto-ohjelmaa - ravinto-opillisista neuvoista puhumattakaan :lol2:

Ei hitto :D Ennen tuli naureskeltua kun kuulemma trendisaleilla on kielletty mankun käyttö. Nykyään taitaa olla noilla saleilla enemmän sääntö kuin poikkeus. Painojen kolistelu ja örinä on jo kielletty aika monella salilla. Seuraavaksi kielletään näköjään hikoilu. Mikähän tulee salien dresscodeksi?

Pikkutakki ja kraka.

Onhan se vähän gaymeininkiä pistää dödöä salille mentäessä.

No eikä ole, meitsi ainaki pyöräyttää jotain halpaa dödöä kainaloon ettei ainakaan minun takia tarvisi kenenkää nokkaa nyrpistellä.
Itsekkin pari kertaa ollut haisulien kans salilla ja hankalaahan se on reenata jos joku haisee niin pahalle ettei viereen voi mennä, uskoisin kuitenki jos itsensä pesee yms, yms oikein niin tätä ongelmaa ei pitäisi olla.

Toivottavasti tredin aloittaja löytää kivemman salin, eikä haise jatkossa liikaa hieltä :rolleyes:.

Siis tottakai jotku rajat pitää olla, iha kaikkialla ja kaikis asiois vieläpä..

Mut tää et ei sais tehä ääntä salilla, hikoilla tai pitää hihattomia paitoja menee vähä silkan vittuilun puolelle... siis ollaa ny iha rehellisiä :D

Minun mielipiteeni asiaa on on, että kyllä salilla saa hikoilla niin paljon kuin haluaa. Keskittyisivät omiin tekemisiinsä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minun mielipiteeni asiaa on on, että kyllä salilla saa hikoilla niin paljon kuin haluaa. Keskittyisivät omiin tekemisiinsä.

Juuri näin. Sen sijaan piereskellessä kannattaa keskittyä pääasiassa agentteihin ja harjoitella peilin edessä ympärille varovasti vilkuilevaa, yläluokkaisesti paheksuvaa katsetta. ;)

Tuntuu kyllä pirun ihmeelliseltä, jollei jätkä sit oikeesti haissut niin pahalta:D

Meidänkin salilla käy yks nuorempi sälli ketä ei ole varmaan ikinä vaihtanut vaatteita ja haisee niin pahalle ettei voi hirveän lähelle mennä.

Eikö siellä muille sitten tuu hiki vai? No toivottavasti löydät paremman salin

kummalliselta kuulostaa!!
siis totta perkeleessä salilla saa ja pitääkin tulla hiki, sillä sehän kertoo että joku tekeekin jotain eikä ole siellä vain tappamassa aikaa.

nämä valittajat ovat niitä jotka tulevat salille vain venyttelemään ja viettämään aikaa jossain porukassa puhellen jostain v**un villasukan kutomisesta :rock::rock:

pistä salin nimi nyt ihmeessä esille!!!! itse en siellä päin vaikuta mutta jos lähempänä asuisin niin kävisin vetämässä kunnon mave, kyykky, pena treenin siellä.

olen itse myös näitä treenaajia jotka vetävät treeninsä gollege paidalla alusta loppuun saakka, eikä se haju mikä meikäläisestäkin joskus lähtee niin kovin hyvä ole, mutta eipä kukaan ole koskaan valittanut eikä huomautuksia jaellut.

mutta käsittämätöntä tuo kyllä on!

Ei muuta kun etsimään uusia tuulahduksia muualta!

mitä nyt sivuja vilkasin, niin en yhtään ihmettele jos tuolla vähän nyrpistellään hikoileville reenaajille;)

Muillakin on ollut joskus ongelmia CMS-ketjun kanssa. Vielä puuttuisi pukukoodi ja sopiva sisäänpääsymaksu, että pääsee sisälle.;)

rovaniemellä päin voisi kuvitella, ettei saleja ole ihan joka kulman takana. surullista, että sieltä löytyy tuonkin tasoista "fitnesskeskusta".

Nimi vain tänne ja tehdään numero asiasta. Toivottavasti ko. sali menee konkkaan ja hyvin pian. Aikamoista pelleilyä.

Onneksi täällä ei ylireagoida kuten siinä kissanrääkkäys-threadissa.
Mites on toivoisitko itsellesi välitöntä konkurssia jonkun työntekijäsi lipsahduksen takia?

Juntti-äijä meininki :down: Mikään ei vituta enempää kun treenata paskanhajusen kaverin kanssa, varsinki kamppailuja... perus hygienia kuntoon ja tarvittaessa vaikka suihkuun ennen treenejä. Hikoilu on ihan ok, kunhan se hiki hommataan siellä treenatessa, eikä tuore hiki yleensä haise.

On se vähän ällöä mennä penkille jossa on edellisen karjun hiet. Hikipyyhe salilla on joskus kova saan :-D tosin olen nähnyt "ylihygieenisenkin" salin. Siellä putsattiin jopa kuntopyörän satula ja stongat polkemisen jälkeen jollain ruiskupullossa olevalla suihkeella :-D

Aloittajan varmaan kantsii kaverilta (hyvältä sellaiselta) kysyä et döfääkö. Voipi olla että ihan pöpöt reagoi kiihkeesti hien kanssa ja tuorekkin hiki döfäis, tätä vaan ei itse välttämättä huomaa. Vois sitten vaikka käydä apteekista hakemassa antiperspiranttia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom