Salikomediaa?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Cf ei muuten edes puhu leuanvedosta, vaan chin to bar. Ja eihän rinnallevedossakaan ole mitään kriteereitä, miten se olis ikäänkuin hyväksytty. Jokaisen omat suorituskriteerit on toki sallittuja aina, muttei ne oikein ulkoistu muihin lajeihin. Ellei sitten perusta omaa lajiliittoa. Kuvan tytön rive menis painonnostossakin läpi, vaikka osoittaa valmennusmielessä toki, että etureidet on heikot ja kakkosveto ja varsinkin allemeno on jäänyt heikoiksi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Cf ei muuten edes puhu leuanvedosta, vaan chin to bar. Ja eihän rinnallevedossakaan ole mitään kriteereitä, miten se olis ikäänkuin hyväksytty. Jokaisen omat suorituskriteerit on toki sallittuja aina, muttei ne oikein ulkoistu muihin lajeihin. Ellei sitten perusta omaa lajiliittoa. Kuvan tytön rive menis painonnostossakin läpi, vaikka osoittaa valmennusmielessä toki, että etureidet on heikot ja kakkosveto ja varsinkin allemeno on jäänyt heikoiksi.
Onko väärin, jos mä kykenen silti kyseenalastaan enemmistön iisisti tässäkin? CF on virallinen kilpailulaji, auktoriteetit on asettanut siihen säännöt, ja enemmistö hyväksyy ne. Mun arviointikykyä ei toi virallisuuskaan vaan yksinkertasesti sumenna. Ei se oo automaattisesti mikään valttikortti minkä katon, ja toteen että ''ui saatana oisit heti sanonu!'' Ehkä se voi antaa sellasen snadin turvan tunteen, että ''nojoo isot pamput päättäny näin, ni todennäkösesti hommassa on joku järki''. Ihan niin ku monissa asioissa yhdyskunnassamme. Ei todellakaan kaikissa. Joukossa tyhmyys myös tiivistyy, ja ihmiset kykenee kyllä hyvin kyseenalasiin asioihin laumassakin. Monet asiat myös jätetään huomioimatta, koska liikaa aikaa kulunu yms. Penkkipunnerruksen säännöt muuttu aika radikaalisti just, eli siinäkään ei oltu ehkä osuttu kerralla nappiin.

Ihan varmasti ku alatte miettiin eri urheilulajeja(erityisesti sellasia missä sääntöjä on ihan hirvee määrä), ni saatatte ajatella että joku juttu on ihan typerä. En mä voi olla ainoo :unsure: .
 
No joka asian kyseenalaistaminen lienee sulla ennemmin sääntö kuin poikkeus. Iisisti enemmistön kyseenalaistaminen ei oo kyllä kovin haastava taito. Ei se silti väärin ole, mielipiteitä skielipiteitä. Ei tietenkään, anna mennä vaan ja hyvä niin. Kyllähän sitä löytyy kaikenlaisia kommentoijia joka urheilusuoritukseen ja suurin osa näistä ei koskaan ole ko. lajia edes kisamielessä treenannut.

Virallisuus ei tarkota mitään ideaalia tai parasta ever. Säännöt kuitenkin joka lajissa on ja jotenkin jotkut tulleet ne päättäneeksi. Ja niiden mukaan mennään, kunnes niitä muutetaan. Penkin uusi sääntö muuten meni kerralla ihan huolella metsään.
 
No se syvyys on hyvin tulkinnanvaranen eikä millilleen juu/ei. "Olkanivelen yläpinta" esimerkiksi on aika laaja käsite kuitenkin, ei ehdoton selkeä piste. Joillakin kyynärpää on myös kaikkea muuta kuin selkeästi nähtävissä oleva piste. Näiden kohtaaminen pitäs olla ainoastaan päätuomarin mahdollista tarkkailla, mutta kisoissa on sivutuomarit antaneet punaista myös. Kyykkysyvyys sentään on yksiselitteinen tuohon nähden.
 
Pitääkö toi oikeesti paikkansa, ettei niitä lajeja tiedetä? Voiko kisassa olla joku laji mitä kukaan ei oo etukäteen tienny/treenannu, vai enemmänkin, että mikä mahdollisista tunnetuista optioista tulee? Vaikee kuvitella, et sokeena vaan porukka pistetään käveleen käsillään. Cool jos näin on, koska tuo olis ihan jännää.
On ollu mm. maastopyöräilyä ja uintia. En muista oliko Gamesissa, mutta huipputasolla kuitenkin. Areenalajihan se pääasiassa on, joten kyllä siellä tietyt liikemallit toistuu aika paljon, kuten sanoinkin.

En mä puhu ees hyvästä tekniikasta, vaan ihan hirveestä tekniikasta, mitä ei voi mitenkään puolustella. Siis joku kilpailija vetää sellasen riven, et näkee välittömästi että A) hältä puuttuu ihan täysin liikkuvuus yläkropasta edes saada se tanko asentoon, B) väkisin silti grindaamalla saattaa johtaa johki pahannäköseen kyynerpäävammaan, ja C) noston failatessa varasuunnitelmaa ei oo olemassa. Kyllä mä oon ollu siinä luulossa, että kaikki kilpailijat treenaa noita perusliikkeitä hyvin aktiivisesti. Mut ok. Kuten aiemmin sanoin, en seuraa mitään lajia hyperfokuksella, eli oon toki altis ihan tietämättömyydellekin. Oon mä kuitenki Crossfitkisoja semisti kattonu, ja siellä on tiettyjä toistuvia ilmiöitä ollut havaittavissa. Etten vaan vahvistusharhoihin, & Infinite Elgintensityn Crossfit dissaus videoihin luottoani laita :d. En tiedä kymmen, enkä seitsenottelusta yhtään mitään, joten en voi sanoa oikeen yhtään mitään. Jos se keihäs lentää pitkälle heillä, ni mikäs siinä.
Mä näen tuon isommaksi ongelmaksi kuntoilijatasolla, jos lajissa on yleisesti hyväksytty riskialttiit suoritustekniikat ja ne valuu valmennukseen siten, ettei edes yritetä opettaa hyvää tekniikkaa ihmiselle, joka vasta crossfitin myötä alkaa treenata painoilla. Se yhdistettynä "viimeseen asti" -mentaliteettiin voi olla aika epäterveellistä, ja soisin että epäterveellinen toiminta olis aina mahdollisimman paljon oma valinta eikä tietämättömän kuntoliikkujan saamaa paskaa valmennusta.

Tota kohtaa/yhteyttä en tajunnu oikeen. Kaikki tää kiteytyy siihen, että mun standardit eroaa näistä, ja avasin suuni. Perus. Tuntuu, että tällä foorumilla on aina otettu kaikki ihan supervakavasti, oli aihe mikä tahansa.
Jos et hyväksy löyhiä sääntöjä, joissa urheilija saa luovia omin neuvoin sallitun rajoissa, niin sitten et hyväksy. Kyllä mä sen tajuan. Sitä vaan ihmettelen, miksi se tuntuu olevan ongelma kun toiset noin kilpailee. Noinhan niitä uusia lajeja syntyy kun entiset hieman muokkautuu uuteen tarkoitukseen sopivaksi. Mun mielestä yks aika perustavanlaatuinen virhe on ajatella crossfitia jonkinlaisena yhdistelylajina, jossa jokainen osalaji pitäisi käydä täsmälleen samoilla säännöillä kuin alkuperäisessä kilpailumuodossa (vrt. kymmenottelu).

Korjaus: jossei olis satoja tonneja pelissä, vaan pelkkä voimailun yliherruus, ni vinkuisin paskoista standardeista aivan varmasti. Menisin joko niiden mukaan päätäni pyöritellen, tai vaatisin paremmat. Koska miksei? Ei oo mitään taloudellista hyötyä pelissä, vaan pelkkä kunnia. Hävitessäni tuntisin itteni tyhmäks, koska lähteny kyseenalaseen spedeilyyn mukaan. Voittaessa ei olis tod. näk kauheen voittajafiilis. Ei kilpailussa oo mitään järkeä, jos sitä ei tehä kunnolla, ja muna ihan umpihuurussa.
Mä en ymmärrä miten sä oot crossfitista yhä tekemässä voimailua. Lajit kestää ihan järjestään yli 10min.

Onko väärin, jos mä kykenen silti kyseenalastaan enemmistön iisisti tässäkin?
Ai että oikein kykenet :sneaky:. Mä kyseenalaistan myös aika paljon kaikkee, mutta pyrin myös ymmärtämään toisten tekemistä ja löytämään erilaisia näkökulmia aiheisiin, sen takia näitä vähän yritän sullekin avata. Ei pakko oo tietty edes yrittää ymmärtää.
 
On ollu mm. maastopyöräilyä ja uintia. En muista oliko Gamesissa, mutta huipputasolla kuitenkin. Areenalajihan se pääasiassa on, joten kyllä siellä tietyt liikemallit toistuu aika paljon, kuten sanoinkin.


Mä näen tuon isommaksi ongelmaksi kuntoilijatasolla, jos lajissa on yleisesti hyväksytty riskialttiit suoritustekniikat ja ne valuu valmennukseen siten, ettei edes yritetä opettaa hyvää tekniikkaa ihmiselle, joka vasta crossfitin myötä alkaa treenata painoilla. Se yhdistettynä "viimeseen asti" -mentaliteettiin voi olla aika epäterveellistä, ja soisin että epäterveellinen toiminta olis aina mahdollisimman paljon oma valinta eikä tietämättömän kuntoliikkujan saamaa paskaa valmennusta.


Jos et hyväksy löyhiä sääntöjä, joissa urheilija saa luovia omin neuvoin sallitun rajoissa, niin sitten et hyväksy. Kyllä mä sen tajuan. Sitä vaan ihmettelen, miksi se tuntuu olevan ongelma kun toiset noin kilpailee. Noinhan niitä uusia lajeja syntyy kun entiset hieman muokkautuu uuteen tarkoitukseen sopivaksi. Mun mielestä yks aika perustavanlaatuinen virhe on ajatella crossfitia jonkinlaisena yhdistelylajina, jossa jokainen osalaji pitäisi käydä täsmälleen samoilla säännöillä kuin alkuperäisessä kilpailumuodossa (vrt. kymmenottelu).


Mä en ymmärrä miten sä oot crossfitista yhä tekemässä voimailua. Lajit kestää ihan järjestään yli 10min.


Ai että oikein kykenet :sneaky:. Mä kyseenalaistan myös aika paljon kaikkee, mutta pyrin myös ymmärtämään toisten tekemistä ja löytämään erilaisia näkökulmia aiheisiin, sen takia näitä vähän yritän sullekin avata. Ei pakko oo tietty edes yrittää ymmärtää.
Ei mul oo mitään ongelmaa kenenkään muun tekemisistä, mitkä ei kohdistu muhun. Mielipide löytyy melkeen mistä vaan, ni tuppaan niitä jakamaan, ja pyrin ne myös perustelemaan. Kelpasi perustelu muille tai ei, ni se löytyy joka kerta. Oon vaan kuluttaja, eli asiakas. Asiakas on aina oikeessa, ja vastasin kysymykseen are you not entertained, että olen mutta vain hieman 🫦. Siinähän te avasitte kaikennäköstä, ja korjasitte ehkä jopa jtn mun vääriä oletuksiakin. Tarviiko keskustelun(debattin?) kehittyä siihen, että kaikki on maagisesti samaa mieltä, vai voisko olla ettei mitään loppunäytöksiä kannata edes odottaa? Kyl realistinen paras skenaario tässä on musta just tää, että te valistitte mulle vähän jtn pientä. Minkälaisen reaktion sä haluisit multa(tähän vastaus kiinnostaa oikeesti sikana)? Pitäiskö viljellä paljo niijoo, aivan, hmmm, ahaata, tai esiintyä diplomaattisempana, & valehdella että en ollut jo miettinyt suurinta osaa näistä jutuista, ennen ku avasin suuni? Enkö mä vois ymmärtää kaikkia näitä näkövinkkeleitä, ja silti nojautua vaihtoehtoon X?

PS. Mä en ees muista enää mistä tää keskustelu alko :d.
 
Minkälaisen reaktion sä haluisit multa(tähän vastaus kiinnostaa oikeesti sikana)?
En mä mitään tiettyä halunnu saati odottanu, ehkä vähän analyyttisempaa ja perustelevampaa keskustelua ja vähemmän paasausta sun mielipiteen vahvuudesta, se kun ei oo nähdäkseni keskustelun aihe vaikka ehkä vähän lähdinkin mukaan.
 
En mä mitään tiettyä halunnu saati odottanu, ehkä vähän analyyttisempaa ja perustelevampaa keskustelua ja vähemmän paasausta sun mielipiteen vahvuudesta, se kun ei oo nähdäkseni keskustelun aihe vaikka ehkä vähän lähdinkin mukaan.
Jees. Yritän jatkossa kovempaa. Näin pitkät keskustelut uuvuttaa mut nopeemmin ku kulta-aikoina. Mut vaikee lopettaa.
 
On ollu mm. maastopyöräilyä ja uintia. En muista oliko Gamesissa, mutta huipputasolla kuitenkin.
Gamesissa molempia. Näin 70-luvulla härmässä syntyneelle on muuten aika uskomatonta että jengi ei oikeasti meinaa osaa ajaa pölkupyörällä. Joku 20cm putken ylitys nurmikentällä nähdään ihan ylivertaiseksi suoritukseksi. Ei siis hyppäämällä vaan yleensäkin kaatumatta!
Mä näen tuon isommaksi ongelmaksi kuntoilijatasolla, jos lajissa on yleisesti hyväksytty riskialttiit suoritustekniikat ja ne valuu valmennukseen siten, ettei edes yritetä opettaa hyvää tekniikkaa ihmiselle, joka vasta crossfitin myötä alkaa treenata painoilla
Samaa mieltä. Kisoissa teet miten ikinä voit, kuntoillessa pitäisi mennä terveys edellä.
Lajit kestää ihan järjestään yli 10min.
Paitsi mielestäni nykyään on tullut enemmän just max nostoja, varmaankin yleisöpalautteen vuoksi.
Mutta kyllä. Pitkiä juttuja. Ja jos tollaisen päälle pitää vääntää jotain 90% max tempauksia niin ei ihme jos formi hajoaa.
 
Mitä v...a te jaksatte vääntää
Kyllä jokainen tietää ja näkee että ihan sama millä tavalla treenaa ja tekeekö liikkeet tuntumalla tai ryskämällä tai kolmi ,kaksi tai nelijakoisella.
Mikäli roinaa kunnolla ja syö hyvin niin ihan samalla tavalla kehittyy.
Naturaalina nyt ei kehity teki asiat miten päin tahansa ja vaikka treenaisi yöt ja päivät
Tuo juuri on se kovin yleinen ajatusvirhe. Pointti on siinä, että juuri naturaalin tulee olla tarkka siitä miten optimoi treenin ja lihashuollon, jotta saa siitä treenistä kaiken mahdollisen kehityksen irti. Se tarkoittaa, että treenaa oikein ja kunnon liikeradoilla, ja tekniikoilla, että syö oikein ja treenaa kylliksi, eikä liikaa. Pitää olla määrätietoinen, luottaa siihen, että jos näin toimii, kehitystä tulee. Se kun on naturaalilla melko hidasta se kehitys nopeimmillaankin, ei ne hauikset kasva yhdessä yössä, vaan tarvitaan kärsivällisyyttä ja määrätietoista harjoittelua.

Komediaa tästä tekee se, että menet minne vain, salille mille hyvänsä, siellä dorkat vetää sitä 3 sentin dippiä, runkkupenkkiä, 5 sentin kyykkyä ja kulmasoutua suorana seisten. Miksi näitä tyyppejä näkee sadoittain, ennen kuin näkee yhden joka treenaa asiallisesti? Koska se oikein treenaaminen ei ole helppoa, koska pitää laittaa ego sivuun ja toimia kehon ehdoilla. Olen itse ollut sikäli onnekas, että olen voinut käyttää saleja joissa treenaa maan parhaat kehonrakentajat, esim. Goldisin lauteilla saattoi istua 5 äijää SM top kympistä yhtä aikaa. Siihen aikaan helppo neuvo oli, että katsokaa mallia miten naiset treenaa, ne ei mene ego edellä. Nyt internet on muuttanut senkin, myös mimmit treenaavat kuin idiootit, vailla mitään tajua siitä mikä on tarkoituksenmukaista; kunhan vaan on iso perse, sillä ratkeaa kaikki ongelmat. Ämmävetoinen Mayors on hyvä esimerkki, siellä on 5-6 persekonetta ja penkkiä, 0 kunnollista alaselkälaitetta. Miksi ihmeessä? Maassa jossa alaselkävaivat on kansantauti?
 
Tuo juuri on se kovin yleinen ajatusvirhe. Pointti on siinä, että juuri naturaalin tulee olla tarkka siitä miten optimoi treenin ja lihashuollon, jotta saa siitä treenistä kaiken mahdollisen kehityksen irti. Se tarkoittaa, että treenaa oikein ja kunnon liikeradoilla, ja tekniikoilla, että syö oikein ja treenaa kylliksi, eikä liikaa. Pitää olla määrätietoinen, luottaa siihen, että jos näin toimii, kehitystä tulee. Se kun on naturaalilla melko hidasta se kehitys nopeimmillaankin, ei ne hauikset kasva yhdessä yössä, vaan tarvitaan kärsivällisyyttä ja määrätietoista harjoittelua.

Komediaa tästä tekee se, että menet minne vain, salille mille hyvänsä, siellä dorkat vetää sitä 3 sentin dippiä, runkkupenkkiä, 5 sentin kyykkyä ja kulmasoutua suorana seisten. Miksi näitä tyyppejä näkee sadoittain, ennen kuin näkee yhden joka treenaa asiallisesti? Koska se oikein treenaaminen ei ole helppoa, koska pitää laittaa ego sivuun ja toimia kehon ehdoilla. Olen itse ollut sikäli onnekas, että olen voinut käyttää saleja joissa treenaa maan parhaat kehonrakentajat, esim. Goldisin lauteilla saattoi istua 5 äijää SM top kympistä yhtä aikaa. Siihen aikaan helppo neuvo oli, että katsokaa mallia miten naiset treenaa, ne ei mene ego edellä. Nyt internet on muuttanut senkin, myös mimmit treenaavat kuin idiootit, vailla mitään tajua siitä mikä on tarkoituksenmukaista; kunhan vaan on iso perse, sillä ratkeaa kaikki ongelmat. Ämmävetoinen Mayors on hyvä esimerkki, siellä on 5-6 persekonetta ja penkkiä, 0 kunnollista alaselkälaitetta. Miksi ihmeessä? Maassa jossa alaselkävaivat on kansantauti?
Lykkää nyt kuva kunnosta kun nii kovaa neuvomassa muita ,tuntuu että äijä osaa nii treenata ja muut ei.


Varmaa jäätävä liharekka,puheet ainaki sen mukaiset
 
Lykkää nyt kuva kunnosta kun nii kovaa neuvomassa muita ,tuntuu että äijä osaa nii treenata ja muut ei.


Varmaa jäätävä liharekka,puheet ainaki sen mukaiset
Totesin sen minkä kaikki jo tietää, koska tästä on kirjakaupalla tietoutta aina 50-luvulta lähtien, mutta se kaikki on uutta sinulle, joka kuvittelet tietäväsi jo kaiken? Luettelen itsestäänselvyyksiä, lähinnä, ja sinä töllötät H-moilasena, että onpa ihme ja kumma? Mietitääs, voisiko tämä johtua siitä, että olet idiootti etkä vaan osaa, tai siitä, että minun mokiani ovat korjanneet kaverit, joilla on tästä lajista pystejä ja mitaleita kaappitolkulla? NEWSFLASH: Kun oppii parhaita, se on eri asia kuin oppia joltain salikallulta, joka on opetellut itse matkimalla pro- bodareita lehtikuvista ja videoilta. Toisaalta, olisi hiukkasen noloa, jos ei +30 vuoden treenaamisen jälkeen tietäisi vähän enemmän kuin internetin itseään ihmeenä pitävät teinipojat ja latvamorot.. Kaikella kunnioituksella, siis..:ROFLMAO:
 
Totesin sen minkä kaikki jo tietää, koska tästä on kirjakaupalla tietoutta aina 50-luvulta lähtien, mutta se kaikki on uutta sinulle, joka kuvittelet tietäväsi jo kaiken? Luettelen itsestäänselvyyksiä, lähinnä, ja sinä töllötät H-moilasena, että onpa ihme ja kumma? Mietitääs, voisiko tämä johtua siitä, että olet idiootti etkä vaan osaa, tai siitä, että minun mokiani ovat korjanneet kaverit, joilla on tästä lajista pystejä ja mitaleita kaappitolkulla? NEWSFLASH: Kun oppii parhaita, se on eri asia kuin oppia joltain salikallulta, joka on opetellut itse matkimalla pro- bodareita lehtikuvista ja videoilta. Toisaalta, olisi hiukkasen noloa, jos ei +30 vuoden treenaamisen jälkeen tietäisi vähän enemmän kuin internetin itseään ihmeenä pitävät teinipojat ja latvamorot.. Kaikella kunnioituksella, siis..:ROFLMAO:
Näin puhuu "Viisas" joka piti Koronaa tappavana tautina 🤣

Hei urpo laita nyt se kuva näytille?
 
Tuo juuri on se kovin yleinen ajatusvirhe. Pointti on siinä, että juuri naturaalin tulee olla tarkka siitä miten optimoi treenin ja lihashuollon, jotta saa siitä treenistä kaiken mahdollisen kehityksen irti. Se tarkoittaa, että treenaa oikein ja kunnon liikeradoilla, ja tekniikoilla, että syö oikein ja treenaa kylliksi, eikä liikaa. Pitää olla määrätietoinen, luottaa siihen, että jos näin toimii, kehitystä tulee. Se kun on naturaalilla melko hidasta se kehitys nopeimmillaankin, ei ne hauikset kasva yhdessä yössä, vaan tarvitaan kärsivällisyyttä ja määrätietoista harjoittelua.

Tämä on valitettavasti totuus joka on todettu jo kun biologiaa on ruvettu opettamaan
Testosteroni kasvattaa lihakset eikä se määräänsä enemmän lisäänny
Eli onpa mielenkiintoista että se on ollutkin ajatusvirhe ja kuka sen on hoksannut
Ehkäpä biologian oppikirjat pitää pistää uusiksi.
On kehitys varmasti hidasta voi jopa kestää sukupolvien ajan mutta minne kiire.
Mitenkähän ja mikähän on sitä määrätietoista kun ei vielä näin ihmisen kirjoitus ja puhekyvyn aikana ole sellaista onnistuttu keksimään?
No ehkä jossain joku nero alkaa jo onnistua saamaan lihaskasvun aikaan ilman testosteronia.Nobel tulee mutta ei taida kyllä minulle enää olla lohduksi.

Komediaa tästä tekee se, että menet minne vain, salille mille hyvänsä, siellä dorkat vetää sitä 3 sentin dippiä, runkkupenkkiä, 5 sentin kyykkyä ja kulmasoutua suorana seisten. Miksi näitä tyyppejä näkee sadoittain, ennen kuin näkee yhden joka treenaa asiallisesti? Koska se oikein treenaaminen ei ole helppoa, koska pitää laittaa ego sivuun ja toimia kehon ehdoilla. Olen itse ollut sikäli onnekas, että olen voinut käyttää saleja joissa treenaa maan parhaat kehonrakentajat, esim. Goldisin lauteilla saattoi istua 5 äijää SM top kympistä yhtä aikaa. Siihen aikaan helppo neuvo oli, että katsokaa mallia miten naiset treenaa, ne ei mene ego edellä. Nyt internet on muuttanut senkin, myös mimmit treenaavat kuin idiootit, vailla mitään tajua siitä mikä on tarkoituksenmukaista; kunhan vaan on iso perse, sillä ratkeaa kaikki ongelmat. Ämmävetoinen Mayors on hyvä esimerkki, siellä on 5-6 persekonetta ja penkkiä, 0 kunnollista alaselkälaitetta. Miksi ihmeessä? Maassa jossa alaselkävaivat on kansantauti?

Joo Toisaalta kun on roinat kunnolla päällä kyllä kehitys vähän heikommallakin treenityylillä Tietysti koska silloin saa painetta lihaksiin niin kyllä toki bodarien on kannattavaa ja mukavaa keskittää liike tarkemmin kohdelihakseen jopa sen eri osiin Joita naturaali ei koskaan saa näkymään teki sitten miten hyvin ja tarkkaan hyvänsä
Ehkä jos dieettaisi siihen asti että näläkuolema olisi edessä niin letkuissa olleessaan voisi suurennuslasilla ne lihaksen eri osat sitten nähdä.
Pitkällä tai lyhyellä liikeradalla ,raskaalla tai kevyellä painolla, ryskämällä tai tuntumalla
1,2,3,4,5,6 ....567 jakoisella kaksi tai kolme kertaa päivässä tai yössä tai vaikka kuminauhoilla laivankannella.
Tosin kaikilla näillä treenityyleillä on myös kehitytty.
Melkein jokaisella treenijaolla,tyylillä,raskailla tai kevyillä painoilla treenaamalla on joku voittanut mr Olympia tai noussut muuten vaan bodymaailman tietoisuuteen kunhan vain kemia on ollut kohdillaan.
On joitain lihaksikkaita poikkeusyksilöitä joita on ollut ehkä jo ennen stereoidien keksimistä mutta näitä friikkejä ei kyllä kovin monta Suomenkokoiseen maahan mahdu.

Oliko ne Goldsin lauteilla naturaaleja? No tuskin koska kyseistä sanaa ei ollut edes silloin olemassa puhumattakaan että joku olisi varteenotettavasti yrittänyt niin siihen aikaan kasvattaa lihaksia.Itsekkin kyllä kävin Goldsilla pari kertaa kavereiden kanssa ja huomasin kyllä ei ihan normoläski kuntoilijan paikka ollut kyseessä.
Kaveri otti vastoin jossain topiccissa täällä osoittamaani väitettä 210 kg vinopenkkiä,160kg niskantakaa ja 2×197 kg penkkiä kapealla kaulalta.
Voin sanoa eivät olleet naturaalituloksia.
Eli todennäköisesti et ollut naturaali kun tuolla kävit Silloin neuvot oli ihan oikein ja varmaan hyödyllisiäkin koska silloin oli kovempi bodyskendre kuin tänäpäivänä.

Aioin loppukevennykseksi pistää pätkän jossa bodari nimeltä Tuomo Korhonen alias Möykky kertoo todellisen näkemyksen siitä miten bodarit oikeasti naturaaleista ajattelevat Jos opin sen kopioimaan niin laitan kyllä kaikkiin minuun suunnattuine höpö juttuihin,
Eikö vois ihan olla rauhassa ja tunnustaa biologiset tosiasiat.

Tiedän ,tiedän Treeniohjelmia pitää myydä ja lisäravinteita ja sorsia ei saa ylisyöttää.
Kukas näitä treeniohjelmia muut ostais kun kehitystä hinkuvat mutta lääkitystä pelkäävät ne naturaalit No kun heillä vähän veri treenin jälkeen virtaa lihaksessa niin oikein suunnatussa pukuhuoneen peilissä voi sitä kehitystä luulla tapahtuneen ja kaikki hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Mä pyysin @Roboz statseja jo ties kuin monta viikkoa takaperin, mutta en oo saanut. Silloin tais olla tilanne et kaikki muut kuin hän kulmasoutaa päin vittua.
Joo se voi olla että sillon ollaan just "lomalla" eikä huomata kysymyksiä pyyntöjä kun pitäs jotai näyttää toteen 🤣

Löydätkö linkkii siihen haluaisin nähdä miten hän kaikkitietävä sen sivuuttaa??

Mä laitoin aikanaan douppi puolelle oman kuvan kun 1 setti takana jos jotai epäilyttää sen pystyy sieltä kaivaa enkä väitä olevani mikään liharekka mutta mielestäni aika hyvä kunto oli sillo kun eka setti alla
 
Joo se voi olla että sillon ollaan just "lomalla" eikä huomata kysymyksiä pyyntöjä kun pitäs jotai näyttää toteen 🤣

Löydätkö linkkii siihen haluaisin nähdä miten hän kaikkitietävä sen sivuuttaa??

Mä laitoin aikanaan douppi puolelle oman kuvan kun 1 setti takana jos jotai epäilyttää sen pystyy sieltä kaivaa enkä väitä olevani mikään liharekka mutta mielestäni aika hyvä kunto oli sillo kun eka setti alla
Tästä voi skrollaa taaksepäin: https://keskustelu.pakkotoisto.com/threads/salikomediaa.122362/page-442#post-6074143

TLDR; Ei se reagoinu mitenkään.
 
Kertokaahan yksi juttu, mitä en ole koskaan ymmärtänyt. Miten joku tuhlaa valtavasti rahoja lääkkeisiin, mutta silti saavuttaa ”vain” sellaisen kunnon, mihin pääsisi natunakin? Toki vastauksia on niin monta kuin tapauksiakin, mutta onko syynä 1.) halu olla tulematta valtavaksi 2.) keho ei reagoi aineisiin optimaalisesti 3.) paska treeni/ruokavalio

Tuli taas mieleen kun näin tän uutisen. Etenkin tosta Expressenin jutusta näkee, ettei kaveri ole erityisen kookas, tai natu-kunnon ulkopuolella. Silti ottaa sivuvaikutukset mielellään vastaan ja tuhlaa rahansa menemään.

Jokainen mun puolesta päättää itse mitä vetää, ei kuulu mulle eikä ihmettely liity siihen.

 
Kertokaahan yksi juttu, mitä en ole koskaan ymmärtänyt. Miten joku tuhlaa valtavasti rahoja lääkkeisiin, mutta silti saavuttaa ”vain” sellaisen kunnon, mihin pääsisi natunakin? Toki vastauksia on niin monta kuin tapauksiakin, mutta onko syynä 1.) halu olla tulematta valtavaksi 2.) keho ei reagoi aineisiin optimaalisesti 3.) paska treeni/ruokavalio

Tuli taas mieleen kun näin tän uutisen. Etenkin tosta Expressenin jutusta näkee, ettei kaveri ole erityisen kookas, tai natu-kunnon ulkopuolella. Silti ottaa sivuvaikutukset mielellään vastaan ja tuhlaa rahansa menemään.

Jokainen mun puolesta päättää itse mitä vetää, ei kuulu mulle eikä ihmettely liity siihen.

Tämäkö on salikomediaa? Sitten niitä komediahahmoja on salit pullollaan. Onhan tuo jätkä lihaksikkaampi kuin kahdeksan kymmenestä salikävijästä kuitenkin. Voi todeta menemällä jollekin suositulle ketjusalille ja vilkuilla ympärilleen.

Niin kenelle on mikäkin mahdollista saavuttaa ja mikä ei? Miksi ainakin 50% tavoitteellisesti kuntosalia harrastavista suomimiehistä ei koskaan näytä selvästi päällepäin siltä, että kävisivät salilla/harrastaisivat kehonmuokkausta? Monilla osalla heistä siinä on myös lahjakkuustekijät taustalla. Sillon ei natuna saavuteta likimainkaan tuollaista fysiikkaa eikä välttämättä myöskään lääkkeillä. Vaikka lahjakas kaveri natuna saavuttaakin.
 
Back
Ylös Bottom