Salikomediaa?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Saatanan tyhmä väite kyllä ettei kolme päivää viikossa riittäisi, mutta kun lisäät siihen sen neljännen päivän, joka on luultavasti joku olkapää/käsi/pohkeet pumppailu niin sitten alkaakin kehitystä tulla.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saatanan tyhmä väite kyllä ettei kolme päivää viikossa riittäisi, mutta kun lisäät siihen sen neljännen päivän, joka on luultavasti joku olkapää/käsi/pohkeet pumppailu niin sitten alkaakin kehitystä tulla.
Täysin yhtä typerä väite on, että kolme kertaa viikossa on optimaalinen määrä treeniä maksimaaliseen lihaskasvuun kaikille ja kaikissa tilanteissa. Tai itseasiassa jopa vielä typerämpi.
 
Onneksi näin pelkkänä kuntoilijana saan tehdä habani takatukka hulmuten. Toki varmasti mielipahaa ja halveksuntaa joissakin aiheuttaa. Ei kaikki ole bodareita optimaalista kehitystä hakemassa.
 
Reevesin Stevet, Reg Parkit ja nämä sen aikaiset treenas kaikki sen 3x koko kroppa viikossa aikoinaan. Dorian Yates treenasi uransa alkuaikoina kaksijakoisella 3x viikossa. Sitten yhteen aikaan oli kova doggcrapp buumi jolloin myös moni pro bodas sen 3x viikkoon. Voimailijoita en niin tunne mutta niitä on luultavasti vielä reilusti enemmän. Eli paskaa menit puhumaan.
Niin uran alussa. Todennäköisesti sinäkin ja minäkin tehtiin niin. Varmasti kaikki muutkin. Pointti oli ettei kukaan ole treenannut koko uraansa 3 x viikossa. Varsinkaan huippuvuosina ollessaan. Eli paskaa menit puhumaan.
 
Tää on totta, koska oikea vastaus on neljä treeniä viikossa (kolmijakoisella) :)
Ei ole mitään määrää mikä on oikea kaikille. Saman kehityksen voi saada tuhannella eri systeemillä. Oikea vastaus on muutos. Samalla systeemillä aina jauhaminen ei ole toimivinta.
Onneksi näin pelkkänä kuntoilijana saan tehdä habani takatukka hulmuten. Toki varmasti mielipahaa ja halveksuntaa joissakin aiheuttaa. Ei kaikki ole bodareita optimaalista kehitystä hakemassa.
Hyvä pointti. Aina ollaan jauhamassa ammatti bodarin optimaalisesta kehityksestä. 99.9 % meistä ei ole eikä halua olla sellaisia. Harrastelijalla hommasta katoaa ilo jos koko elämä kietoutuu bodaukseen. Ei koskaan ruokavaliosta lipsumista. Ei koskaan baariin. Ei ikinä skipattua treeniä. Ei liian raskasta työtä ettei treeni kärsi. 99% panostus ei tarkoita että homma on puuhastelua. Se tarkoittaa ettei ota stressiä jos syö joskus pizzan tai treeni jää välistä.
 
Öö ei. Tiede on tärkeetä, enkä todellakaan väheksy sitä. Hyödyllistä tiettyyn pisteeseen, mut tollanen yleistävä paska yllä on vaan paskaa. Hifistelyä. Voit istuu koneella, lukee tutkimuksia, ja lempi fitness influenceries filosofioita mahas täydeltä, mut jossain vaihees sun täytyy mennä ihan vaan tekeen sitä juttua, ja selvittään oliko niissä tutkimuksissa järkeä vai ei. Käytännön laji hyvin pitkälti. Sua 45000x vahvemmista, & isommista nostajista ei todellakaan kaikki treenaa samalla tavalla, tai anna noille sun mainitsemille jutuilles liikaa, jos mitään arvoa. Selitä se(in before ''ne ois vielki vahvempii jos ne hifistelis tällä, ja tolla lailla''). Esim. toi minuutin tauko on niin käsittämätön väite, että uskon että ihan vaan trollaat. Jotkut tekee koko kropan treenejä, jotkut PPL, jotkut runkkailee brosplittejä kiimasella mieli-muskelifokuksella 😅 . Jotkut vittu oikeesti jtn bulgarialaista, & lista jatkuu. Jokaikisellä noista on varmasti saatu kovaa tulosta, ja käytetty ihan erilaisiin tavotteisiin.

Mä ymmärrän et se tulee monelle perusjantterille järkytyksenä omassa kuplassaan, et treenaus voi oikeesti olla HYVIN(superkorostus) monipuolista liikuntaa, ja mahollistaa monenlaiset pyrkimykset. Ja mitä muiden neuvomiseen tulee, ni oon todella varovainen siinä, että esitänkö mielipiteitä, vai faktuaalisempaa juttua. En muista kyllä neuvoneeni yhtää mitään tähän ketjuun viime aikoina 🤔. Dissasin jtn soutuliikettä, ja pitäydyn kannassani. Soutuväittely oli sellanen ota tai jätä neuvottelu, enkä astunu kyllä kenenkään varpaille. Mä esitän argumentteja, omia kokemuksia, mielipiteitä, enkä niinkään neuvo, ellen oikeesti tiiä asiasta jtn faktuaalista.

Mitä tohon vikaan happivaje yms. sekoiluun tulee, ni en kyllä edes jaksa. Jätkä ei ainakaan voimaile, koska noilla ideoilla et kyllä etenis mihkään. Ja nyt kun tarkemmin muistelen nimimerkkiä Roboz, niin trollihan sä aikalailla olit. Nojoo... mä oon helppo uhri, koska tykkään väitellä. Onneks olkoon 😌.
Sanoo hän, eikä tajua, että yleistää ihan yhtä typerästi ja vielä typerämmin, koska lukee itsensä ulos perusjanttereista? Kuten olen monessa yhteydessä, vain sinä voit tietää mikä sinä pääsi sisällä kuvittelet olevasi. Me muut näemme vain sen tollon, joka treenaa ylikuormalla ja paskalla liikeradalla, koska luulee että se on oikotie onneen.. Eiköhän tässä ollut komediaa kylliksi, sillä teihin uskomuspohjata toimiviin ei ole koskaan faktat tehneet mitään vaikutusta..Mikähän siinä on, että heti kun neuvoo teitä netin supermiehiä treenaamaan järkevämmin, tulee tuollainen itkupotkuraivari, ja heti haukutaan trolliksi? Miksihän se on niin kova paikka teille? Ettei vaan siksi, että järkytän uskoanne broscienceen? Voi minua, eihän se sovi, saarnaan Rick Pianan jne. elämäntapahorppanarkkien julistusta vastaan :ROFLMAO:
 
joka treenaa ylikuormalla ja paskalla liikeradalla,
Eikä isoilla painoilla epäpuhtaasti ja ylipienillä hifistellen väliltä ole mitään ? Eiköhän valta osa treenaa isoilla painoilla puhtaasti. Hyvin vähän näkee treenaaja jotka tekevät kaiken yli isoilla epäpuhtaasti.
 
Niin uran alussa. Todennäköisesti sinäkin ja minäkin tehtiin niin. Varmasti kaikki muutkin. Pointti oli ettei kukaan ole treenannut koko uraansa 3 x viikossa. Varsinkaan huippuvuosina ollessaan. Eli paskaa menit puhumaan.
Huonosti ilmaisit pointtisi, mutta pääsitpä vänkäämään vähän lisää aiheesta josta ei tunnu olevan tarpeeksi tietoa.
 
Huonosti ilmaisit pointtisi, mutta pääsitpä vänkäämään vähän lisää aiheesta josta ei tunnu olevan tarpeeksi tietoa.
Etpä tuota itsekään yhtään selvemmin asiaasi kertonut. Pääpointti näytti olevan että pääset haistattamaan paskat. Mitä tietoa tarvitsee asiasta että 99% bodareista treenaa enemmän kuin 3 x viikossa ? Ja suurin osa voimailijoistakin. Tarvitseeko siitäkin tutkimuksen tai kirjallisen todisteen että näin tapahtuu ? Joskus voisi vaikka pitää silmät auki salilla ja katsoa kuinka paljon porukka treenaa, eikä etsiä jostain jenkeistä jotain kymmenen ihmisen 2 kk "tutkimusta"
 
Sanoo hän, eikä tajua, että yleistää ihan yhtä typerästi ja vielä typerämmin, koska lukee itsensä ulos perusjanttereista?
En lue. Kapeakatseisuuden tasossa ainoastaan. Voitko nyt kertoo mulle yhenki voimailijan, joka tekee minuutin tauoilla työsarjansa? Kaverin kaverin tallirengin pojanpojan koiran kolmoisveljen isää ei lasketa. Joku tunnettu, ja menestynyt figuuri kiitos. Tää on ainoo mistä jaksan enää väitellä, eli vastaa ystävällisesti, tai joudun olettaan ettet kykene, jollon vetäydyn voittajana 😻 . Ehkä sä konfirmaatio biaksen avulla löydät jtn 😇.
 
Silti useimmat käyvät 4-5 kertaa viikossa, kuntoilun vuoksi, vaikka se johtaa negatiiviseen kehitykseen. Tiesitkö esim. tekniikasta "time under tension" jonka mukaan optimaalinen kehitys vaatii, että sarja kestää 30-45 sekuntia,
Eli heti kun äijä alkaa käydä neljästi puntilla kolmen sijaan alkaa kehitys laskea ? Sarjan kestettävä 30-45 sekkaa ? Ihan piruuttani testasin. Toistoja tuli 18 kolmenkymmenen sekan aikana ( hauis, pystäri). 45 sekkaa tuli 28 toistoa. Tyylinä normi puhdas rauhallinen tekniikka. Eli toistomäärät oltava 18-28 että lihas kasvaa parhaiten ? Kannattaisi joskus kokeilla itse näitä vinkkejä jota tarjoat. Huomaat kuinka älyttömiä ovat käytännössä.
Voitko nyt kertoo mulle yhenki voimailijan, joka tekee minuutin tauoilla työsarjansa?
Hei tässähän tutkimuksessa oli kyse lihaksen kasvatuksesta eli bodauksesta 👍 Eipä sotketa voimailua asian. Tottakai siinä hommassa tauot ovat pidempiä. 1-2 min on ihan hyvä sarjatauko bodauksessa. Varsinkin apuliikkeissä yli 2 min on mun mielestä liikaa. Tottakai raskaissa liikkeissä voi olla enemmän. Ei ole niin sekunnilleen. Harvempi niitä kellottaa. Tuntuma kyllä kertoo kun on aika ottaa seuraava sarja.
 
Hei tässähän tutkimuksessa oli kyse lihaksen kasvatuksesta eli bodauksesta 👍 Eipä sotketa voimailua asian.
Eipä tää mitenkään äkillisesti tähän tullu. Kyllä mä oon pretty much ekasta viestistä lähtien nimenomaan kuuluttanut tässä, että ihan helvetin vammasta alkaa yleistään kaikkia noita juttuja, jos ei edes tiedetä miksi yksilö treenaa. Keskiverto treenari varmaan treenaa lihaskasvukin kovasti mielessä, mut ei todellakaan voida puhua mistään puhtaasta bodarista. Tää ''väittely'' oli tuhoontuomittu alusta alkaen, koska sen aloittaja ei asettanut yhtikäs mitään parametrejä. Saatanallista yleistystä, ja epärealistisesti oletetaan, että kaikilla on samat tavoitteet.
 
Eli heti kun äijä alkaa käydä neljästi puntilla kolmen sijaan alkaa kehitys laskea ? Sarjan kestettävä 30-45 sekkaa ? Ihan piruuttani testasin. Toistoja tuli 18 kolmenkymmenen sekan aikana ( hauis, pystäri). 45 sekkaa tuli 28 toistoa. Tyylinä normi puhdas rauhallinen tekniikka. Eli toistomäärät oltava 18-28 että lihas kasvaa parhaiten ? Kannattaisi joskus kokeilla itse näitä vinkkejä jota tarjoat. Huomaat kuinka älyttömiä ovat käytännössä.
40 sekunnista on moni samaa mieltä, muun muassa Savolainen. Siis että se olisi optimi.

Ja mitä tulee sun toistotahtiin, niin aika nopealta mun mielestä kuulostaa jos 45 sekuntiin tulee 28 toistoa pystäriä esimerkiksi. Ei tuossa ainakaan negatiivisessa jarrutella tai sitten sä olet Nils Holgerssonin käsivarsilla varustettu ja liikerata on sen 2cm.
 
Mitä v...a te jaksatte vääntää
Kyllä jokainen tietää ja näkee että ihan sama millä tavalla treenaa ja tekeekö liikkeet tuntumalla tai ryskämällä tai kolmi ,kaksi tai nelijakoisella.
Mikäli roinaa kunnolla ja syö hyvin niin ihan samalla tavalla kehittyy.
Naturaalina nyt ei kehity teki asiat miten päin tahansa ja vaikka treenaisi yöt ja päivät
 
40 sekunnista on moni samaa mieltä, muun muassa Savolainen. Siis että se olisi optimi.

Ja mitä tulee sun toistotahtiin, niin aika nopealta mun mielestä kuulostaa jos 45 sekuntiin tulee 28 toistoa pystäriä esimerkiksi. Ei tuossa ainakaan negatiivisessa jarrutella tai sitten sä olet Nils Holgerssonin käsivarsilla varustettu ja liikerata on sen 2cm.
Helppoa kuin anonyymi valehtelu internetissä. Vaikea samaistua, kun itse aina käyttää sellaisia painoja, joilla tulee se tarkoituksenmukainen toistomäärä, eikä 20 ylimääräistä. Mitä järkeä lähteä tekemään hauiskääntöjä jollain luudanvarrella vain saadakseen paskan argumentin jolla päteä? Video, jotta päästään takaisin aiheeseen, eli salikomediaan? "Teuvo tässä vetää 28 toistoa kuivalla luudanvarrella, jossa on kuormana märkä sukka kummassakin päässä"..:ROFLMAO:
 
Reevesin Stevet, Reg Parkit ja nämä sen aikaiset treenas kaikki sen 3x koko kroppa viikossa aikoinaan. Dorian Yates treenasi uransa alkuaikoina kaksijakoisella 3x viikossa. Sitten yhteen aikaan oli kova doggcrapp buumi jolloin myös moni pro bodas sen 3x viikkoon. Voimailijoita en niin tunne mutta niitä on luultavasti vielä reilusti enemmän. Eli paskaa menit puhumaan.
Luojan kiitos se alkuaika kesti hänellä 1982 kuukauden. Näitä asioita kannattaa goolata ennenkö horisee taas puhdasta paskaa

"
How many hours a day did Dorian Yates train?
Yates worked out only for an hour a day, 4 times a week. Most of the other bodybuilders spent much more time at the gym. Yates studied and developed several different kinds of training methods but this “an hour four times a week” ended up being the most effective for him. Yates did only one intense set per exercise."

"
What was Dorian Yates training routine?
So what did Dorian Yates' training split look like? Dorian Yates trained every major muscle group once every 6 days on its own separate training day. He trained his chest and biceps on day 1, his legs on day 2, his shoulders and triceps on day 3, and his back on day 4."
 
Nykypäivänä on internet, liikaa infoa saatavilla(valpas hyödyntää tämän toki, ja potentiaali on valtava), eli liikaa paskaa suodatettavana. Pieni ihminen menee helposti sekasin(varsinki jos vasta alottelee). Monella johtaa varmasti just tollaseen ylifokukseen. Ette te vanhat konkarit mitään setin pituuksia sekunneissa laske tehdessä 😅 . Tai jos laskette, ni terve. Tosta ylifokuksesta vielä. Vittu se on raskasta kuunneltavaa ku on sellasia treenaajia, jotka keskittyy kaikkeen muuhun ku ite siihen pääjuttuun. Esim. perus ruokavalio ihan päin helvettiä--->hirvee ylikompensointi, lisäravinteet viimisen päälle, ja hirvee selitys niistä(eivätkä oikeesti ymmärrä sanakaan mitä copypasteevat lukemaansa/kuulemaansa). Ite käytännön tekeminen yleensä helvetin väsynyttä himmailua, hifistelyä. Yks kaveri näitä aina selitti/selittää, ni kysyin siltä et onks siinä perhepizzassa minkä syöt joka päivä 5/5 aminohappoprofiili? Vastauksena kiusallinen hörähdys, ja leikitään ettei sillä oo väliä.
 
Internetsalikomediaa. Mitä porukka on mieltä, ku ihmiset mainostaa omaa tekemistään sellasilla handicapeilla vähän niinku. Ymmärrettävämpää, jos sulla on tyyliin harvinainen lihansyöjäbakteeri tjs. oikeesti elämää mullistava juttu. Mut jotenki kämästä ku spämmitään itteään esim. ''Fit over 40'', ''tallguyswholift'', tai jeejee full vagitarian life. En jaksa ees miettiä mitä muita näitä oli. Mut okei? Eli oot eläny kenties puolet elämästäs, etkä oo itse elävä kuollut :X3:. Onneks olkoon, vielä toiset 40 vuotta sitte jopa xD. Sanotte mitä sanot, ja oli yleinen tilanne ns. keski-ikäsillä yms. kuinka hyvä/huono tahansa, ni rima on kyllä ihan helvetin alhaalla. Vois alkaa itekki käyttään jtn tällasia. #Manletpower, #Kaljumuttakarju, #Thirtybutnothurting. Ehkä jumala rankaisee mua tämän kirjoituksesta nyt, ja alkaa kuolema kolkyttää ovella 😢.
 
Back
Ylös Bottom