Niin. Mahollista, et itekki joskus ekan kerran fit over 40 yms. kliseitä lukiessa oon ajatellu tyyliin not bad. Jälkeenpäin kuitenki mulle on käyny päivänselväks, että rima on vaan kauheen matala, ja ton pitäis olla ihan normijuttu. Ite pyrin paljo parempaan. Vaikuttaa jonkun sortin automatisoidulta oletukselta, et tossa iässä(ellei jo vitusti aikasemmin, jos eräitä sankareita on uskominen) et voi mitään. Testot on nurin, ja oot ihan soseena. Ei mitään tekemistä omilla päätösillä, näin se vaan on. ''Usko poeka, ku oot mun iässä...''. No en usko, hae toinen kontti kaljaa ja ole hiljaa! Ei oo uskon kaa mitään tekemistä. Mun mielest mä sanoin tossa hyvin, ku totesin että se 40v saattaa olla 50% sun elämästä. Nii että toinen puoliskoki vielä pitäis sinnitellä. Aikamoista. Mun geenit tietäen, sukua katellen, elän vielä valitettavasti salee 110-vuotiaaks. Pappaki täyttää jtn 80 kohta, ja oikeesti aktiivisempi, kovemmassa kunnossa, pirteempi ku jotkut mun kaverit. Päivääkään ei oo salilla käyny, mut 10 leukaa veti puun oksalla, kun kalassa käytiin yks kesä(jokakesäinen juttu ties kuinka kauan)
. Ite siis 30v(advanced sikiö) täytin juuri, eli joku voi vedota halutessaan just usko poeka korttiin.
. Joku fyysinen kunto on itelle niin simppeli juttu ylläpitää, kehittää. Itsestäänselvyys et itteensä tulee investoida. Henkinen hyvinvointi sen sijaan on jtn, mikä jännittää paljo enemmän. Elämä on vähä sellasta, että se kyl nujertaa sut, jos annat. Fyysinen kunto liitoksissa henkisyyteenkin vahvasti. Fyysinen kunto--->käy vähän salil, liiku, urheile, syö välil terveellisesti, älä narkkaa, tai ole alkoholisti. Kohtuulliset kriteerit, ja prosentuaalisesti ei vie ihmisen arjesta suurta osaa.
Paskin sääli(vai leso?) hashtagi minkä oon ikinä nähny on silti #tallguyswholift tjs. Mene nyt jo vittuun ;D. Pitkät ei voi nostaa? Vai ollaan ylpeitä jostain synnyinominaisuudesta missä ei oo mitään spesiaalia, eikä sen eteen olla tehty mitään? En tajuu. Jos oot kaks metrii viiskyt, ni ok sallittakoon.