Salikomediaa?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Internetsalikomediaa. Mitä porukka on mieltä, ku ihmiset mainostaa omaa tekemistään sellasilla handicapeilla vähän niinku. Ymmärrettävämpää, jos sulla on tyyliin harvinainen lihansyöjäbakteeri tjs. oikeesti elämää mullistava juttu. Mut jotenki kämästä ku spämmitään itteään esim. ''Fit over 40'', ''tallguyswholift'', tai jeejee full vagitarian life. En jaksa ees miettiä mitä muita näitä oli. Mut okei? Eli oot eläny kenties puolet elämästäs, etkä oo itse elävä kuollut :X3:. Onneks olkoon, vielä toiset 40 vuotta sitte jopa xD. Sanotte mitä sanot, ja oli yleinen tilanne ns. keski-ikäsillä yms. kuinka hyvä/huono tahansa, ni rima on kyllä ihan helvetin alhaalla. Vois alkaa itekki käyttään jtn tällasia. #Manletpower, #Kaljumuttakarju, #Thirtybutnothurting. Ehkä jumala rankaisee mua tämän kirjoituksesta nyt, ja alkaa kuolema kolkyttää ovella 😢.
Itsehän käytän someissa hashtageja #läskiliikkuu ja #massmovesmass ihan vaan sen takia että kun itse heitän juttua ylipainostani niin muiden ei sitten tarvitse. Ja ihmeen hyvin oon saanut olla rauhassa paskakommenteilta joissa ilkuttaisiin vain sitä painoa kuten olen niin usealla muulla isommalla saliharrastajalla tai voimailijalla nähnyt. Tai sitten olen vaan niin harmaan tavallinen ettei kukaan tunne tarvetta edes ilkkua :cautious:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itsehän käytän someissa hashtageja #läskiliikkuu ja #massmovesmass ihan vaan sen takia että kun itse heitän juttua ylipainostani niin muiden ei sitten tarvitse. Ja ihmeen hyvin oon saanut olla rauhassa paskakommenteilta joissa ilkuttaisiin vain sitä painoa kuten olen niin usealla muulla isommalla saliharrastajalla tai voimailijalla nähnyt. Tai sitten olen vaan niin harmaan tavallinen ettei kukaan tunne tarvetta edes ilkkua :cautious:
No kenenkään fyysiset ominaisuudet ei kuulu ku hänelle itelleen, koska ne ei keneenkään muuhun suoranaisesti vaikuta. 1+1=2. Mut jos sä alottaisit kuntoileen, ja ite kysyisit suuntaneuvoja(mitä kannattais tehä, mihin panostaa), vaikka samalla vähän heittäen tollasta itseironista läskijuttua, ni sillon mä kyllä sanoisin heti että diettaus on hyvin varteenotettava idea koska syyt. Ton jälkeen jos vielä asiasta ''kuittailisin'', antaisin ei pyydettyä palautetta jatkuvasti, ni palvelisin täysin vaan omaa egoani, ja asettaisin itteni vähän niinku korokkeelle. Ihan perus käytöstä netissä, koska liian turvallista olla ylimielinen rotta. Syyllistyin itekki tohon mihin sä just. Laitoin 66% läpällä, & 33% tosissaan jonkun kaljuuntumis hashtagin viimesimpään Instavideooni . En loukkaantuis kyllä jos siitä vittuiltas, mut kyllä se on alkanu vihdoin häiritseen muakin. Ei vittuilu(mitä harvoin tapahtuu edes), mut en vaan pidä muutoksista, ja mulla oli komeet hiukset vielä yläasteella. Vertasivat James Deaniin! Viimesimmät vertaukset oli GTA5:n Trevor, & Vikingsin Floki 😌. Itseironia on ihan hyvä, kuhan se ei oo itsesääliä. Aina parempi nauraa mille tahansa asialle, ku itkee, voivotella. Ittee vaan ärsyttää, jos joudun oleen joku vitun tylsä kalju joskus 😅. Viivakoodi päähän.
 
Sanotte mitä sanot, ja oli yleinen tilanne ns. keski-ikäsillä yms. kuinka hyvä/huono tahansa, ni rima on kyllä ihan helvetin alhaalla.
Itse tällaisena 40vee++ henkilönä muutama vuosi sitten jonkun kuntotestin kävin tekemässä ja pääsin ylimpään desiiliin vaikka olen ihan helvetin paskassa kunnossa. Eikä tämä ole itsekehu vaan toteamus siitä, että "kunnossa" oleminen 4-kymppisenä ei suuria vaadi väestötasolla katsottaessa.
 
Itse tällaisena 40vee++ henkilönä muutama vuosi sitten jonkun kuntotestin kävin tekemässä ja pääsin ylimpään desiiliin vaikka olen ihan helvetin paskassa kunnossa. Eikä tämä ole itsekehu vaan toteamus siitä, että "kunnossa" oleminen 4-kymppisenä ei suuria vaadi väestötasolla katsottaessa.

Samaa mieltä tästä. Noi väestötason mittarit on ihan naurettavia. Saa ihan oikeesti olla lihava ja elää todella passiivisesti, jos niissä ei yllä hyvälle tasolle. Vammat ja rajoitteet toki erikseen.

@Cuntslinger mun mielestä jotku noista sun mainitsemista tägeistä on ihan inspiroivia. Mulla oli nuorempana esim. käsitys et neljäkymppinen on automaattisesti aika raihnainen ja ei voi olla kauheen kovassa kunnossa (=vääristymä omasta kuplasta), niin noita on ihan mielenkiintoista seurata, et millasilla taustoilla ja ominaisuuksilla ihmiset elää ja liikkuu. Lihaksikkaat vegaanit oli joskus myytti, nyt niitä on some täynnä.

Mut toki erikseen sit ne jutut, et jonkun rajoitteen takia halutaan verrata itseään johonkin normaalista poikkeavaan populaatioon. Tarkotan enemmän sellasia asioita, jotka ei oikeestaan edes ole rajoittavia, mut sen verukkeella on helppo tuntea itsensä vertaiseksi tai paremmaksi. Vaikkapa toi ikäasia. "Fit over 40" on ihan elintavoista kiinni. Jos on syöny paskaa ja istunu 10 tuntii päivässä koko aikuisikänsä, niin onko ihme, jos ei pysty samoihin juttuihin kuin kakskymppisenä? En väitä et 20v ja 40v on samalla viivalla, mut keski-ikäisyys ei oo mikään kuolemantuomio, jonka varjolla pitää automaattisesti alistua.
 
Samaa mieltä tästä. Noi väestötason mittarit on ihan naurettavia. Saa ihan oikeesti olla lihava ja elää todella passiivisesti, jos niissä ei yllä hyvälle tasolle. Vammat ja rajoitteet toki erikseen.

@Cuntslinger mun mielestä jotku noista sun mainitsemista tägeistä on ihan inspiroivia. Mulla oli nuorempana esim. käsitys et neljäkymppinen on automaattisesti aika raihnainen ja ei voi olla kauheen kovassa kunnossa (=vääristymä omasta kuplasta), niin noita on ihan mielenkiintoista seurata, et millasilla taustoilla ja ominaisuuksilla ihmiset elää ja liikkuu. Lihaksikkaat vegaanit oli joskus myytti, nyt niitä on some täynnä.

Mut toki erikseen sit ne jutut, et jonkun rajoitteen takia halutaan verrata itseään johonkin normaalista poikkeavaan populaatioon. Tarkotan enemmän sellasia asioita, jotka ei oikeestaan edes ole rajoittavia, mut sen verukkeella on helppo tuntea itsensä vertaiseksi tai paremmaksi. Vaikkapa toi ikäasia. "Fit over 40" on ihan elintavoista kiinni. Jos on syöny paskaa ja istunu 10 tuntii päivässä koko aikuisikänsä, niin onko ihme, jos ei pysty samoihin juttuihin kuin kakskymppisenä? En väitä et 20v ja 40v on samalla viivalla, mut keski-ikäisyys ei oo mikään kuolemantuomio, jonka varjolla pitää automaattisesti alistua.
Niin. Mahollista, et itekki joskus ekan kerran fit over 40 yms. kliseitä lukiessa oon ajatellu tyyliin not bad. Jälkeenpäin kuitenki mulle on käyny päivänselväks, että rima on vaan kauheen matala, ja ton pitäis olla ihan normijuttu. Ite pyrin paljo parempaan. Vaikuttaa jonkun sortin automatisoidulta oletukselta, et tossa iässä(ellei jo vitusti aikasemmin, jos eräitä sankareita on uskominen) et voi mitään. Testot on nurin, ja oot ihan soseena. Ei mitään tekemistä omilla päätösillä, näin se vaan on. ''Usko poeka, ku oot mun iässä...''. No en usko, hae toinen kontti kaljaa ja ole hiljaa! Ei oo uskon kaa mitään tekemistä. Mun mielest mä sanoin tossa hyvin, ku totesin että se 40v saattaa olla 50% sun elämästä. Nii että toinen puoliskoki vielä pitäis sinnitellä. Aikamoista. Mun geenit tietäen, sukua katellen, elän vielä valitettavasti salee 110-vuotiaaks. Pappaki täyttää jtn 80 kohta, ja oikeesti aktiivisempi, kovemmassa kunnossa, pirteempi ku jotkut mun kaverit. Päivääkään ei oo salilla käyny, mut 10 leukaa veti puun oksalla, kun kalassa käytiin yks kesä(jokakesäinen juttu ties kuinka kauan) :LOL:. Ite siis 30v(advanced sikiö) täytin juuri, eli joku voi vedota halutessaan just usko poeka korttiin. 🤷‍♂️. Joku fyysinen kunto on itelle niin simppeli juttu ylläpitää, kehittää. Itsestäänselvyys et itteensä tulee investoida. Henkinen hyvinvointi sen sijaan on jtn, mikä jännittää paljo enemmän. Elämä on vähä sellasta, että se kyl nujertaa sut, jos annat. Fyysinen kunto liitoksissa henkisyyteenkin vahvasti. Fyysinen kunto--->käy vähän salil, liiku, urheile, syö välil terveellisesti, älä narkkaa, tai ole alkoholisti. Kohtuulliset kriteerit, ja prosentuaalisesti ei vie ihmisen arjesta suurta osaa.

Paskin sääli(vai leso?) hashtagi minkä oon ikinä nähny on silti #tallguyswholift tjs. Mene nyt jo vittuun ;D. Pitkät ei voi nostaa? Vai ollaan ylpeitä jostain synnyinominaisuudesta missä ei oo mitään spesiaalia, eikä sen eteen olla tehty mitään? En tajuu. Jos oot kaks metrii viiskyt, ni ok sallittakoon.
 
Niin. Mahollista, et itekki joskus ekan kerran fit over 40 yms. kliseitä lukiessa oon ajatellu tyyliin not bad. Jälkeenpäin kuitenki mulle on käyny päivänselväks, että rima on vaan kauheen matala, ja ton pitäis olla ihan normijuttu. Ite pyrin paljo parempaan. Vaikuttaa jonkun sortin automatisoidulta oletukselta, et tossa iässä(ellei jo vitusti aikasemmin, jos eräitä sankareita on uskominen) et voi mitään. Testot on nurin, ja oot ihan soseena. Ei mitään tekemistä omilla päätösillä, näin se vaan on. ''Usko poeka, ku oot mun iässä...''. No en usko, hae toinen kontti kaljaa ja ole hiljaa! Ei oo uskon kaa mitään tekemistä. Mun mielest mä sanoin tossa hyvin, ku totesin että se 40v saattaa olla 50% sun elämästä. Nii että toinen puoliskoki vielä pitäis sinnitellä. Aikamoista. Mun geenit tietäen, sukua katellen, elän vielä valitettavasti salee 110-vuotiaaks. Pappaki täyttää jtn 80 kohta, ja oikeesti aktiivisempi, kovemmassa kunnossa, pirteempi ku jotkut mun kaverit. Päivääkään ei oo salilla käyny, mut 10 leukaa veti puun oksalla, kun kalassa käytiin yks kesä(jokakesäinen juttu ties kuinka kauan) :LOL:. Ite siis 30v(advanced sikiö) täytin juuri, eli joku voi vedota halutessaan just usko poeka korttiin. 🤷‍♂️. Joku fyysinen kunto on itelle niin simppeli juttu ylläpitää, kehittää. Itsestäänselvyys et itteensä tulee investoida. Henkinen hyvinvointi sen sijaan on jtn, mikä jännittää paljo enemmän. Elämä on vähä sellasta, että se kyl nujertaa sut, jos annat. Fyysinen kunto liitoksissa henkisyyteenkin vahvasti. Fyysinen kunto--->käy vähän salil, liiku, urheile, syö välil terveellisesti, älä narkkaa, tai ole alkoholisti. Kohtuulliset kriteerit, ja prosentuaalisesti ei vie ihmisen arjesta suurta osaa.

Paskin sääli(vai leso?) hashtagi minkä oon ikinä nähny on silti #tallguyswholift tjs. Mene nyt jo vittuun ;D. Pitkät ei voi nostaa? Vai ollaan ylpeitä jostain synnyinominaisuudesta missä ei oo mitään spesiaalia, eikä sen eteen olla tehty mitään? En tajuu. Jos oot kaks metrii viiskyt, ni ok sallittakoon.
Tähän tallguyswholift viitaten. Onhan näitä tasotuksia erilaisia kisoissakin niin pirusti että mitalin saa aika helpolla vaan pokkaamalla arvokisoissakin. Esim. joku Baba Lybeck euroopan mestari tms. jollain 30kg tempauksella. Kun on näitä masters 60v. alle 65kg naisten sarjoja tyyppisiä juttuja. Onhan se mukava harrastaa mutta nuo on lähinnä hyvänmielen kisoja. Ite voisin lähtee yli 120kg alle 45v uniapneapotilaitten uimahypyn piirimestaruuskisoihin. Uskoisin hyvinkin saavani mitalin. Tästä aiemminkin höpöttänyt mutta nää painosarjat ylipäätään pitäs saada joka lajiin tai pois kokonaan. Verraten 60kg tyypin voimatasoja 120kg tyyppiin. Samaan tyyliin vois ihailla 150kg hepun 3000m aitatulosta että onpa tosi kova kipittäjä omaan painoon nähden. Tasotukset pois ja lajit kykyjen mukaan siis😁 lajejahan piisaa.
 
Tähän tallguyswholift viitaten. Onhan näitä tasotuksia erilaisia kisoissakin niin pirusti että mitalin saa aika helpolla vaan pokkaamalla arvokisoissakin. Esim. joku Baba Lybeck euroopan mestari tms. jollain 30kg tempauksella. Kun on näitä masters 60v. alle 65kg naisten sarjoja tyyppisiä juttuja. Onhan se mukava harrastaa mutta nuo on lähinnä hyvänmielen kisoja. Ite voisin lähtee yli 120kg alle 45v uniapneapotilaitten uimahypyn piirimestaruuskisoihin. Uskoisin hyvinkin saavani mitalin. Tästä aiemminkin höpöttänyt mutta nää painosarjat ylipäätään pitäs saada joka lajiin tai pois kokonaan. Verraten 60kg tyypin voimatasoja 120kg tyyppiin. Samaan tyyliin vois ihailla 150kg hepun 3000m aitatulosta että onpa tosi kova kipittäjä omaan painoon nähden. Tasotukset pois ja lajit kykyjen mukaan siis😁 lajejahan piisaa.
En oo varma heititkö ton sarkasmilla, mut jos et, ni oot eka kenen oon kuullu noin ajattelevan. Koska itehän nimenomaan oon samaa mieltä, ja pidän tasotuksia kämäsenä juttuna. En nyt seuraa MITÄÄN kisoja/lajia niin hartaasti, että tietäisin kuinka vaikeeta tollasia on reguloida. Mut poislukien se, ni mä en ainakaan kaipaa mitään tasotuksia ite. Mun kaveri penkkaa melkeen parisataa, ja on joku 10 painoluokkaa mua korkeemmalla. Noni ei siin mitään. En middleweightinä ikipäivänä pysty samaan, mutta so? Vedän sen oman penkkini, & häviän(tämän kuvitteellisen skaban) reilusti. Sen jälkeen lähetään vetään esim. leukoja, ja tuhoon ihan miljoona-nolla vuorostani. Fair game. Eli täydellisessä maailmassa nostaja on vaan nii vitun kova, ettei se tarvii mitään handicappeja. Se vetää leuat, ja parin sadan penkin molemmat. Jossei vedä, ni sit se vaan hävii.

''Toi on kyllä kova tulos sun kokoselta''. En mä väitä etteikö toikin olisi kehu, mut kyllä mulla tulee sellanenki fiilis tollasista, että en mä haluu mitään säälivoittoa :X3:. Mun mielestä sellanen laji olis helvetin siisti, missä ei oo painoluokkia ollenkaan, ja ne tehtävät nostot, liikkeet, temput(?), suoritteet ei olis niin riippuvaisia moisesta. Kaikki treenais vaan kaikkea, ja oikeesti kovin atleetti katottais niistä. Se ei olis todellakaan 50-kilonen pygmi, eikä 150-kilonen köntti, vaan jtn neutraalimpaa. ''Okei hyvin tehty Atlaskivien kaa. Sit pikajuoksu miinakentän läpi, ja kiipee se köysi radan päässä!''
''Hyvin vedit leukoja, sit viel toi jumalattoman painava luonnonkivi tosta kantoon X asti. Tyyli vapaa!''

Olikohan muinaisissa gladiaattorikisoissa painoluokkia :unsure:.
 
No ilmankos, ku sun jutut on niin kakaramaisia.

Tapatko muuten itsesi kun olet 30-vuotias?
Vai aiotko silloin olla miljardööri bodari, kuten Arnold?
E. Onks tää sun juttus varttunut :unsure: . Mun jutut on täysin tahalleen övereitä, mut tossa oli silti ihan jtn pientä argumentin tynkääki. Jos kapasiteetti riittää, ni esitä toki edes jokin mielipide käytävään aiheeseen.
 
E. Onks tää sun juttus varttunut :unsure: . Mun jutut on täysin tahalleen övereitä, mut tossa oli silti ihan jtn pientä argumentin tynkääki. Jos kapasiteetti riittää, ni esitä toki edes jokin mielipide käytävään aiheeseen.
Jtn..

Kuka käyttää tuollaisia juttuja.
Ei siinä mitään.
 
En oo varma heititkö ton sarkasmilla, mut jos et, ni oot eka kenen oon kuullu noin ajattelevan. Koska itehän nimenomaan oon samaa mieltä, ja pidän tasotuksia kämäsenä juttuna. En nyt seuraa MITÄÄN kisoja/lajia niin hartaasti, että tietäisin kuinka vaikeeta tollasia on reguloida. Mut poislukien se, ni mä en ainakaan kaipaa mitään tasotuksia ite. Mun kaveri penkkaa melkeen parisataa, ja on joku 10 painoluokkaa mua korkeemmalla. Noni ei siin mitään. En middleweightinä ikipäivänä pysty samaan, mutta so? Vedän sen oman penkkini, & häviän(tämän kuvitteellisen skaban) reilusti. Sen jälkeen lähetään vetään esim. leukoja, ja tuhoon ihan miljoona-nolla vuorostani. Fair game. Eli täydellisessä maailmassa nostaja on vaan nii vitun kova, ettei se tarvii mitään handicappeja. Se vetää leuat, ja parin sadan penkin molemmat. Jossei vedä, ni sit se vaan hävii.

''Toi on kyllä kova tulos sun kokoselta''. En mä väitä etteikö toikin olisi kehu, mut kyllä mulla tulee sellanenki fiilis tollasista, että en mä haluu mitään säälivoittoa :X3:. Mun mielestä sellanen laji olis helvetin siisti, missä ei oo painoluokkia ollenkaan, ja ne tehtävät nostot, liikkeet, temput(?), suoritteet ei olis niin riippuvaisia moisesta. Kaikki treenais vaan kaikkea, ja oikeesti kovin atleetti katottais niistä. Se ei olis todellakaan 50-kilonen pygmi, eikä 150-kilonen köntti, vaan jtn neutraalimpaa. ''Okei hyvin tehty Atlaskivien kaa. Sit pikajuoksu miinakentän läpi, ja kiipee se köysi radan päässä!''
''Hyvin vedit leukoja, sit viel toi jumalattoman painava luonnonkivi tosta kantoon X asti. Tyyli vapaa!''

Olikohan muinaisissa gladiaattorikisoissa painoluokkia :unsure:.
Ei ollut sarkasmia. Olen tosiaankin tätä mieltä syistä jotka jo tuossa yritin kuvailla. Painoluokkaurheilu mahdollistaa "turhat" mitalit. Tasoahan se ei nosta että tuodaan uusi painoluokka. Se lisää vaan mitalien määrää. Monessa yksilölajissa jossa ei painoluokkia ole on pakko todella olla paras. Oikean kokoinen, vahvuinen, taitoinen jne. lajiin. Aiemmin tästä kun puhuin niin mainittiin että esim. painissa Ukkolan olympiamenestystä ei olisi tullut jos ei olisi painoluokkia. Olishan kuitenkin hänelläkin ollut mahdollisuus painia painavampana ja vahvempana myös. Ihmisiä tuntuu kuitenkin kiinostavan painoluokkaurheilu. Eli näitä händikäppejä halutaan. Mutta tosiaan miksi vain niin päin että lajit joissa pääsääntösesti isoimmat ja vahvimmat pärjää ovat ainoastaan painoluokkaurheilua. Miksei lajeissa joissa matalampi kehonpaino on valttia ei sitten ole händikäppiä isommille? Isojen maraton jne. Kunhan vaan pohdin tässä. Onko se jotain pienemmän ja heikomman puolustelua. Olen pieni mutta silti suhteessa vahva tyyppistä juttua. Voishan olla toisinkin päin sitten. Olen iso mutta suhteessa kestävä, nopea jne. Pienempää kokoa suositaan. Tää nyt on vaan pohdintaa. En vaan löydä oikein perustetta näille asioille.
 
Mun mielestä sellanen laji olis helvetin siisti, missä ei oo painoluokkia ollenkaan, ja ne tehtävät nostot, liikkeet, temput(?), suoritteet ei olis niin riippuvaisia moisesta. Kaikki treenais vaan kaikkea, ja oikeesti kovin atleetti katottais niistä. Se ei olis todellakaan 50-kilonen pygmi, eikä 150-kilonen köntti, vaan jtn neutraalimpaa.
En lajista tiedä mutta eiks noi Crossfit Gamesit ole tohon suuntaan.
On raskaita nostoja ja pitkiä juoksuja. Pitkiä sarjoja ja nopeita juoksuja jne.
Kaikki samassa sarjassa.
 
Mihin huippu-urheiluun ei kuuluisi?

Mut en mä harrastajatasolla näe mitään erityisen riskialtista?
Tietty moni niistä kehopainojutuista on melko tyhmiä kun ns. " huijataan " niin paljon kuin mahdollista mutta säännöt on kaikille samat.
Kaikella on riskinsä tietysti, mutta jotenkin tuossa lajissa ne (videoiden perusteella) vaikuttaisivat tulevan yleensä siitä, että on joko ihan liikaa painoja tangossa tai ei hallita edes koko liikettä. Voihan se olla, että suomessa panostetaan enemmän siihen opetukseen kuin jenkeissä. Videot yleensä ovat jenkkisaleilta.
 
Mihin huippu-urheiluun ei kuuluisi?

Mut en mä harrastajatasolla näe mitään erityisen riskialtista?
Tietty moni niistä kehopainojutuista on melko tyhmiä kun ns. " huijataan " niin paljon kuin mahdollista mutta säännöt on kaikille samat.
Näinpä. Crossfit lienee lähin mikä täyttää kriteerit, mut ei tee muhun vaikutusta. Liikearsenaali itessään on ihan jees, ja ihan cool että niitä liikkeitä yritetään vissiin vaihellaki ajottain. Mut tyyli tehä monet niistä, standardit on ihan naurettavat. Unohdetaan ne perhosleuat, koska jos rehellisiä ollaan, ni ne on ihan tässäki maassa sallittuja toistoleuanvedossa. Porukka ei yhtä helpolla kyseenalasta vallitsevia arvoja, jos joku virallinen taho ne hyväksyy. Mikä on surkee selitys muiden joukossa, mut tuo aihe erikseen, enkä jaksa. Crossfitissä toi perseily pahempaa. Oikeesti jtn painonnostoa, ja voimisteluliikkeitä, ja ihan vitun heikolla formilla. Ok, painonnostoki menee vielä. Siinä sentään paska formi lähinnä verottaa painoja tangossa, jos haluu räjäyttää kyynerpäänsä tai jtn muuta komiaa. Mut jtn voimisteluliikkeitä renkailla mm. En oo nyt 100 varma, mut oisko noi oikeesti vedelly käsilläseisontapunneruksia renkailla. Paitsi että saa heilua ja potkia ihan niin paljo ku haluaa, ja jalat tuetaan remmeihin. Absurdia. Semi-raskas liike itessään, ja sit renkailla tehtynä oikeesti ihan järkyttävän vaikeeta.

Sen sijaan, että larpataan montaa lajia/liikettä surkeesti, ni miten olis, että ne tehään kunnolla :unsure:. Just a thought. Yleinen puolustus tällasiin on usein ''mutgu liia vaigee tuomaroida''. En niele purematta. Oon kuullu myös niinki typerän selityksen, että säännöt on kuulemma mitä on, ni löytyy enemmän kilpailijoita. Vitut. Jos niitä löytyy vähemmän, ni löytykööt. Ainaki kaikki on sitte valioyksilöitä. Lajeissa mitkä menee selkeesti enemmän taitolajin(ei esim. raa'an voiman) puolelle mulle on aivan ok, jos vaikka joku kilpailija vetää ihan omalla, kyseenalasella tyylillään, ja tekee sen menestyksekkäästi sääntöjen mukaan. Tappelulajit, yleisurheilu, ja sen sellaset, ihan sama. Jos se keihäs lentää, ni sehän vittu muuten lentää. Mut voima/suorituskykylajit on sellasia, et mä oletan että vahvin voittaa. Ei nokkelin. Mut tää on mun mielipide, enkä kaipaa tälle validaatiota. En seuraa mitään lajia aktiivisesti, koska kaikki on liian tylsiä mm. yllä lueteltujen syiden vuoksi. Gladiaattoritappeluissa oisin ollu ihan messissä aikoinaan 😌.
 
Back
Ylös Bottom