Salikomediaa?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Huonosti valittu ketju allekirjolta. Skrollailin passiivisesti ja näin yläpuolella jotain kuurittelu-keskustelua.

Mitä kirjoittamaasi tulee, ketjusaleilla on melko paljon tavallisen näköisiä kävijöitä. Heidän tavoitteet tuskin ovat valtavasssa lihasmassassa, ja sitä myöten ruokavalio ja treeni ei myöskään ole sen saavuttamista tukevaa.

Jos itse alkaisin käyttämään lääkeaineita samalla motiivilla kuin artikkelin kaveri ja tuhlaisin siihen kaikki rahani, olisin aikas vitun pettynyt, jos tuo kunto olisi maksimi.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos itse alkaisin käyttämään lääkeaineita samalla motiivilla kuin artikkelin kaveri ja tuhlaisin siihen kaikki rahani, olisin aikas vitun pettynyt, jos tuo kunto olisi maksimi.
Tuossa artikkelissa ei ainakaan minun silmään osunut mainintaa kauanko kaveri on salilla käynyt. Tai ei sitäkään kauanko on kaveri kaikki rahansa tuhlannut, tai kuinka perse aukinen ollut ennenkun kaikki rahansa tuhlasi.

Jos nuo tulokset tehty esim vuoden treenillä, niin onhan tuo sillon ollut ihan hyvää kehitystä? Mistä päättelit tuon kunnon olevan maksimi mitä benkku voi aineilla saavuttaa?

Otetaan erittäin kärjistetty esimerkki: 25 vuotta treenannut kaveri on saavuttanut ns. natumaksimin. Juuri salilla käynnin aloittanut kaveri alkaa käyttämään helvetisti roinaa. Tämä 25 vuotta treenannut kaveri tulee olemaan varmasti joitain vuosia lihaksikkaampi kun tämä roinaamisen aloittanut kaveri. Jossain vaiheessa tämä roinaava kaveri tavoittaa tämän 25 vuotta treenanneen lihasmassassa ja menee hänestä ohitse puolet vähemmillä treenivuosilla. Tällöinhän tämä roinaava kaveri on saavuttanut merkittävän hyödyn aineista?
 
Otetaan erittäin kärjistetty esimerkki: 25 vuotta treenannut kaveri on saavuttanut ns. natumaksimin. Juuri salilla käynnin aloittanut kaveri alkaa käyttämään helvetisti roinaa. Tämä 25 vuotta treenannut kaveri tulee olemaan varmasti joitain vuosia lihaksikkaampi kun tämä roinaamisen aloittanut kaveri. Jossain vaiheessa tämä roinaava kaveri tavoittaa tämän 25 vuotta treenanneen lihasmassassa ja menee hänestä ohitse puolet vähemmillä treenivuosilla. Tällöinhän tämä roinaava kaveri on saavuttanut merkittävän hyödyn aineista?
Toisaalta sitten kun se roinaava jantteri lopettaa roinan käytön ni lihasmassa sulaa todennäköisesti alemmas kuin tuolla 25v salilla käyneellä natikalla, joka on täynnä semmoista kivilihaa joka säilyy hyvin pienelläkin treeni määrällä.
 
Toisaalta sitten kun se roinaava jantteri lopettaa roinan käytön ni lihasmassa sulaa todennäköisesti alemmas kuin tuolla 25v salilla käyneellä natikalla, joka on täynnä semmoista kivilihaa joka säilyy hyvin pienelläkin treeni määrällä.
Näinhän siinä varmasti käykin, vaikka ei nyt kukaan kysynytkään kummallako lihakset paremmin säilyy. Kuten sanoin, ihan vain kärjistettynä esimerkkinä tuon kirjoitin vastaukseeni.
 
Vuoden tree
Tuossa artikkelissa ei ainakaan minun silmään osunut mainintaa kauanko kaveri on salilla käynyt. Tai ei sitäkään kauanko on kaveri kaikki rahansa tuhlannut, tai kuinka perse aukinen ollut ennenkun kaikki rahansa tuhlasi.

Jos nuo tulokset tehty esim vuoden treenillä, niin onhan tuo sillon ollut ihan hyvää kehitystä? Mistä päättelit tuon kunnon olevan maksimi mitä benkku voi aineilla saavuttaa?

Otetaan erittäin kärjistetty esimerkki: 25 vuotta treenannut kaveri on saavuttanut ns. natumaksimin. Juuri salilla käynnin aloittanut kaveri alkaa käyttämään helvetisti roinaa. Tämä 25 vuotta treenannut kaveri tulee olemaan varmasti joitain vuosia lihaksikkaampi kun tämä roinaamisen aloittanut kaveri. Jossain vaiheessa tämä roinaava kaveri tavoittaa tämän 25 vuotta treenanneen lihasmassassa ja menee hänestä ohitse puolet vähemmillä treenivuosilla. Tällöinhän tämä roinaava kaveri on saavuttanut merkittävän hyödyn aineista?
Jos vuoden reenillä saavuttaa tuollaisen fysiikan vaikka jotain käyttäisikin, niin täytyy todeta, että itse olen ainakin täysin väärän harrastuksen valinnut jo alunperin. Ehkä sumentunut käsitykset keskiverrosta kehitystahdista. Jonkun verran kun olen valmentanutkin niin olen kyllä suurinpiirtein sen realistisen tai keskimääräisen kehitystahdin nähnyt. Toki myös ne ääripäät. Monelle on ihan kova tavoite 5 vuodessa tai 10 vuodessa saavuttaa tuollainen fysiikka, eikä se onnistu läheskään kaikilla vaikka miten motivaatio, tekeminen ja tavoitteet olisi kuinka korkealla hyvänsä.
 
Vuoden tree

Jos vuoden reenillä saavuttaa tuollaisen fysiikan vaikka jotain käyttäisikin, niin täytyy todeta, että itse olen ainakin täysin väärän harrastuksen valinnut jo alunperin. Ehkä sumentunut käsitykset keskiverrosta kehitystahdista. Jonkun verran kun olen valmentanutkin niin olen kyllä suurinpiirtein sen realistisen tai keskimääräisen kehitystahdin nähnyt. Toki myös ne ääripäät. Monelle on ihan kova tavoite 5 vuodessa tai 10 vuodessa saavuttaa tuollainen fysiikka, eikä se onnistu läheskään kaikilla vaikka miten motivaatio, tekeminen ja tavoitteet olisi kuinka korkealla hyvänsä.
Kuten jo tässä pariin kertaan maininnut, niin kirjoitin tuon aivan kärjistettynä esimerkkinä, vastauksena tuohon alkuperäiseen postauksen, jossa ajateltiin tuon kunnon olevan maksimi mitä aineilla voi saavuttaa. Ihan yhtä vähän minä tiedän, kun alkuperäisen postauksen laittanut, että kauanko kyseinen kaveri on treenannut kun sitä ei tuossa jutussakaan mainita.

Ihan samaa mieltä olen että tuollainen kunto monelle on varmasti hyvä tavoite juurikin vaikka 5 vuoden treenillä, miksei vaikka sillä 10 vuoden treenilläkin. Pointtini nyt kuitenkin vain oli vastata aloituspostauksen laittaneelle, että missään ei linkin takana olevassa jutussa mainittu treenivuosia ja että mistään ei pystytä päättelemään että tuo olisi maksimi kunto mihin päästä, pointtini ei ollut se että väitän vuoden treenillä olevan mahdollista tuollaiseen kuntoon päästä. Varmasti voi poikkeuksiakin olla..
 
Näin puhuu "Viisas" joka piti Koronaa tappavana tautina 🤣

Hei urpo laita nyt se kuva näytille?
Eli korona ei ole tappava tauti, noin 6 852 237 tästä maailmasta koronan vuoksi poistuneen henkilön jälkeen? Ei sitten, ihan huvin vuoksihan sen kuolleisuudeksi on suomessakin merkitty 0.6, mikä on sangen vähän, mutta kun niiden varsin kauhistuttavien rokotteiden vastustajat vetoavat riskiin, joka on 0,002% luokkaa, niin koetahan löytää se pienimmän riesan tie? Anyway, koetahan kääriä pääsi tämän ajatuksen ympärille: MINUA EI YHTÄÄN NAPPAA MILLÄÄN TAVOIN, JOS JOKU ANONYYMI KYRVÄNSYYLÄ IDIOOTTIEN FOORUMILLA EI USKO MITÄ SANON.

Komediaa tästä tekee se, että se ei ole millään tavalla minulta pois, enemmänkin teiltä pienokaisilta, jotka ette tätä hommaa osaa. En minä ole tätä itse keksinyt, se on keksitty jo 100 vuotta sitten, ja siitä on kirjoitettu sen jälkeen hyllykilometreittäin artikkeleita. Ei ole minun syyni, jos te ressukat ette osaa lukea, tai ette ymmärrä lukemaanne. Minulle riittää aivan hyvin, kun näen millaista hämmennystä saan aikaan idioottien joukossa, kun ehdotan, että voisi treenata myös oikein.

Tästä on + 30 kokemus, joka on opettanut, että kaikki neuvominen kehonrakennuksen suhteen on täysin turhaa, koska kukaan ei koskaan tee kuten neuvot, koska jokainen tietää asiat paremmin kuin kukaan koskaan. Teillä pilteillä reaktio on aina sama, ensin itku, sitten vaaditaan, että näytähän sitä palaa vähän, en muuten usko. Ja jos et usko, kuka siinä häviää, mitä hä? En minä, vaan sinä, koska jatkat paskaa treeniäsi etkä edelleenkään kehity optimaalisella tavalla. Tosin ethän sinä edes treenaa, olet täällä vain siksi, ettei sinulla ole muuta elämää, kuin kirjoitella tänne :ROFLMAO:
 
Tämäkö on salikomediaa? Sitten niitä komediahahmoja on salit pullollaan. Onhan tuo jätkä lihaksikkaampi kuin kahdeksan kymmenestä salikävijästä kuitenkin. Voi todeta menemällä jollekin suositulle ketjusalille ja vilkuilla ympärilleen.

Niin kenelle on mikäkin mahdollista saavuttaa ja mikä ei? Miksi ainakin 50% tavoitteellisesti kuntosalia harrastavista suomimiehistä ei koskaan näytä selvästi päällepäin siltä, että kävisivät salilla/harrastaisivat kehonmuokkausta? Monilla osalla heistä siinä on myös lahjakkuustekijät taustalla. Sillon ei natuna saavuteta likimainkaan tuollaista fysiikkaa eikä välttämättä myöskään lääkkeillä. Vaikka lahjakas kaveri natuna saavuttaakin.
Ymmärsit viimein? Parasta salikomediaa on juuri se, että tuollaisia komediahahmoja on salit pullollaan, ja yhteinen nimittäjä heille on se, ettei kukaan heistä tiedä miten se lihaksisto toimii ja miten sitä pitäisi treenata. Jos laittaa kaikki rahansa horppaan ja silti näyttää sateen hakkaamalta oravalta, niin onneksi olkoon, ja ranteet auki samoin tein. Vastaavaan kokoon pääsee ilman horppaakin, kunhan tekee asiat oikein ja huolehtii ravinnosta. lihashuollosta jne. mielekkäällä tavalla. Se ettei aineiden kanssa pääse tuon pidemmälle, pitäisi kertoa hepulle melko selväkielisesti, että homma ei toimi. Ja joo, jos syvennytään tällaisten treeniin, niin liikevalikoimaan kuuluu ne 3 sentin dipit, 5 sentin kyykyt, kahden tuuman prässit ja 2,5 sentin penkkipunnerrukset. Ts. nämä ovat niitä, jotka esiintyy gym fails, gym idiots jne. videoilla :LOL:
 
Ymmärsit viimein? Parasta salikomediaa on juuri se, että tuollaisia komediahahmoja on salit pullollaan, ja yhteinen nimittäjä heille on se, ettei kukaan heistä tiedä miten se lihaksisto toimii ja miten sitä pitäisi treenata. Jos laittaa kaikki rahansa horppaan ja silti näyttää sateen hakkaamalta oravalta, niin onneksi olkoon, ja ranteet auki samoin tein. Vastaavaan kokoon pääsee ilman horppaakin, kunhan tekee asiat oikein ja huolehtii ravinnosta. lihashuollosta jne. mielekkäällä tavalla. Se ettei aineiden kanssa pääse tuon pidemmälle, pitäisi kertoa hepulle melko selväkielisesti, että homma ei toimi. Ja joo, jos syvennytään tällaisten treeniin, niin liikevalikoimaan kuuluu ne 3 sentin dipit, 5 sentin kyykyt, kahden tuuman prässit ja 2,5 sentin penkkipunnerrukset. Ts. nämä ovat niitä, jotka esiintyy gym fails, gym idiots jne. videoilla :LOL:
Minusta ihan yhtä on koomista luulla, että se natumaksimi tai kehitys aineilla x on kaikille vakio ja saavutettavissa. Ei siinä ole kovin useinkaan syynä puutteelliset treenitekniikat, että joku on kovemmassa kunnossa kuin toinen. Voi olla jopa niin että se kovempikuntoinen treenaa päin honkia. Eli ette ilmeisesti hyväksy tosiasiaa, että on yksilöitä jotka eivät edes ammattitaitoisessa valmennuksessa kehity kovin kummoisesti.

Tottakai ne lahjakkuustekijät ei saisi olla tekosyy heikolle kehitykselle. Mutta kun olet optimoinut asiat ja 10v sekä parin kuurin jälkeen näytät suht normikuntoilijalta, niin hyvä siinä on treenitekniikoita tai heikkoa panostusta syyttää. Ja niitä löytyy.
 
Eli korona ei ole tappava tauti, noin 6 852 237 tästä maailmasta koronan vuoksi poistuneen henkilön jälkeen? Ei sitten, ihan huvin vuoksihan sen kuolleisuudeksi on suomessakin merkitty 0.6, mikä on sangen vähän, mutta kun niiden varsin kauhistuttavien rokotteiden vastustajat vetoavat riskiin, joka on 0,002% luokkaa, niin koetahan löytää se pienimmän riesan tie? Anyway, koetahan kääriä pääsi tämän ajatuksen ympärille: MINUA EI YHTÄÄN NAPPAA MILLÄÄN TAVOIN, JOS JOKU ANONYYMI KYRVÄNSYYLÄ IDIOOTTIEN FOORUMILLA EI USKO MITÄ SANON.

Komediaa tästä tekee se, että se ei ole millään tavalla minulta pois, enemmänkin teiltä pienokaisilta, jotka ette tätä hommaa osaa. En minä ole tätä itse keksinyt, se on keksitty jo 100 vuotta sitten, ja siitä on kirjoitettu sen jälkeen hyllykilometreittäin artikkeleita. Ei ole minun syyni, jos te ressukat ette osaa lukea, tai ette ymmärrä lukemaanne. Minulle riittää aivan hyvin, kun näen millaista hämmennystä saan aikaan idioottien joukossa, kun ehdotan, että voisi treenata myös oikein.

Tästä on + 30 kokemus, joka on opettanut, että kaikki neuvominen kehonrakennuksen suhteen on täysin turhaa, koska kukaan ei koskaan tee kuten neuvot, koska jokainen tietää asiat paremmin kuin kukaan koskaan. Teillä pilteillä reaktio on aina sama, ensin itku, sitten vaaditaan, että näytähän sitä palaa vähän, en muuten usko. Ja jos et usko, kuka siinä häviää, mitä hä? En minä, vaan sinä, koska jatkat paskaa treeniäsi etkä edelleenkään kehity optimaalisella tavalla. Tosin ethän sinä edes treenaa, olet täällä vain siksi, ettei sinulla ole muuta elämää, kuin kirjoitella tänne :ROFLMAO:
Laita nyt se kuva äläkä lässytä. Mä oon jo laittanu olikohan viime vuonna tonne douppi puolelle kuvan ekan setin jälkee.

Millanen yökastelija sä oot kun puheet kovat mutta mitää ei näy.

Ja sitten vielä korona tappava tauti ei elämä 🤣🤣. Vai olisko kumminkin se Mrna
 
Eli korona ei ole tappava tauti, noin 6 852 237 tästä maailmasta koronan vuoksi poistuneen henkilön jälkeen? Ei sitten, ihan huvin vuoksihan sen kuolleisuudeksi on suomessakin merkitty 0.6, mikä on sangen vähän, mutta kun niiden varsin kauhistuttavien rokotteiden vastustajat vetoavat riskiin, joka on 0,002% luokkaa, niin koetahan löytää se pienimmän riesan tie? Anyway, koetahan kääriä pääsi tämän ajatuksen ympärille: MINUA EI YHTÄÄN NAPPAA MILLÄÄN TAVOIN, JOS JOKU ANONYYMI KYRVÄNSYYLÄ IDIOOTTIEN FOORUMILLA EI USKO MITÄ SANON.

Komediaa tästä tekee se, että se ei ole millään tavalla minulta pois, enemmänkin teiltä pienokaisilta, jotka ette tätä hommaa osaa. En minä ole tätä itse keksinyt, se on keksitty jo 100 vuotta sitten, ja siitä on kirjoitettu sen jälkeen hyllykilometreittäin artikkeleita. Ei ole minun syyni, jos te ressukat ette osaa lukea, tai ette ymmärrä lukemaanne. Minulle riittää aivan hyvin, kun näen millaista hämmennystä saan aikaan idioottien joukossa, kun ehdotan, että voisi treenata myös oikein.

Tästä on + 30 kokemus, joka on opettanut, että kaikki neuvominen kehonrakennuksen suhteen on täysin turhaa, koska kukaan ei koskaan tee kuten neuvot, koska jokainen tietää asiat paremmin kuin kukaan koskaan. Teillä pilteillä reaktio on aina sama, ensin itku, sitten vaaditaan, että näytähän sitä palaa vähän, en muuten usko. Ja jos et usko, kuka siinä häviää, mitä hä? En minä, vaan sinä, koska jatkat paskaa treeniäsi etkä edelleenkään kehity optimaalisella tavalla. Tosin ethän sinä edes treenaa, olet täällä vain siksi, ettei sinulla ole muuta elämää, kuin kirjoitella tänne :ROFLMAO:
Paljon meteliä, ei mitään sen tueksi. Hirvee meltdown taas kun joku on eri mieltä. Mites ne statsit?
 
Laita nyt se kuva äläkä lässytä. Mä oon jo laittanu olikohan viime vuonna tonne douppi puolelle kuvan ekan setin jälkee.

Millanen yökastelija sä oot kun puheet kovat mutta mitää ei näy.

Ja sitten vielä korona tappava tauti ei elämä 🤣🤣. Vai olisko kumminkin se Mrna
Missäs täsmälleen on ne omat näyttösi, esim. siitä ettei cogvid-19 ole tappava tauti, tai siitä, ettet sinä ole pelkkä 12 kesäinen multinikki trollaamassa, kun et muuta osaa tai muuhun pysty? Oletko todella noin tyhmä, ettet tajua, että en minä ole täällä itseäni kehumassa, vaan toteamassa, että monet asiat voisi tehdä toisin, ja kehittyä sen avulla enemmän? Jos et edes sitä tajua, vaikka siitä on kirjoitettu kirjakaupalla em. 100 vuotta, niin mitä täsmälleen sitten kykenet tajuamaan? Vaikuttaa, että aika vähän? Miksi? Koska olet idiootti, eikö totta?
 
Missäs täsmälleen on ne omat näyttösi, esim. siitä ettei cogvid-19 ole tappava tauti, tai siitä, ettet sinä ole pelkkä 12 kesäinen multinikki trollaamassa, kun et muuta osaa tai muuhun pysty? Oletko todella noin tyhmä, ettet tajua, että en minä ole täällä itseäni kehumassa, vaan toteamassa, että monet asiat voisi tehdä toisin, ja kehittyä sen avulla enemmän? Jos et edes sitä tajua, vaikka siitä on kirjoitettu kirjakaupalla em. 100 vuotta, niin mitä täsmälleen sitten kykenet tajuamaan? Vaikuttaa, että aika vähän? Miksi? Koska olet idiootti, eikö totta?
Ei se yökastelija vaan saa sitä kuvaa?
Kuva edelleen laitettu douppi puolelle ekan setin jälkeen.

Jos sä et osaa dataa tulkita kun Mrna tuli nii sääliksi käy kun vielä kuplassa eletään, lisää piikkiä olkaan eikö
 

View: https://www.youtube.com/watch?v=JZ9Y9cF_iqY&ab_channel=Bob%26Brad
Mun lempivideoita vihata tällaset. Salillaki kuullu niin pettymyksellisiä juttuja, kuinka ei voi tehä sitä eikä tätä, koska joku on sanonu ettei oo hyväks. Ei olla edes mitään kokeiltu käytännössä, koska sokea luotto. Oon tästä saarnannu aika monesti ennenki, mut oon 101% sitä mieltä et välttelyn sijaan tulis fitneksessä pyrkiä siihen ettei oo mitään rajotteita. Noi vaarit sentään yrittää perustella jtn, teorisoida, vaikka omat resurssinsa edes tehä noita kiellettyjä liikkeitä sinnepäin on 0/10. Teoria>kenttäkokemus selkeesti. Joku kämänen bodari teki samanlaisia videosarjoja, ja kielsi katsojiaan CAPSLOCK päällä tekemästä millon mitäki. Kovia, tehokkaita liikkeitä, joita yleisti ihan 100-0, ja käski korvata jollain tuntumahomoiluliikkeillä taljassa. Ei mitään kapasiteettia hällä, eli päin vittua tietenki ne liikkeet, ja paras argumentti oli tasoa ''suurin osa ihmisistä ei osaa tehä näitä''. Okey champ, mucho original 😅 .
 
Tein klassisen mokan. Kävin uimalan salilla, ja vetelin maasta sumona vaihteluks. Ihmettelin ku tanko nousee tosi killiin, vaikka kuinka pinnistää. Oletin että välineissä vika, tai että oon vaan niin paska sumossa. Juu ei, perus 5kg vähemmän toisella puolella joka työsarjan ajan 😑. Ei vaan jotenki tullu yksinkertasin vaihtoehto ollenkaan mieleen, ku tollanen sekoilu niin harvinaista. Puolustuksekseni levyt oli sekasin telineissä+10kg, & 15kg levyt oli keskivertoa vaikeempi erottaa toisistaan. Lopputreeni meni vähän vituiks, ku toi toispuolinen rasitus hapotti vähän liikaa. 5kg liikaa toisella puolella, mut yliyrittämällä sit stabiloin tangon väkisin. Vedelly pelkästään korokkeelta ties kuinka monta kuukautta, ni ei yllättäen lattiasta veto sentään tuntu aika vitsiltä, ja oli hyvin kevyttä. En diggaa kyl leveistä sumoista yhtään, mut ite vedän hyvin kapeesti sumolla(kädet jo puoliks sileellä pinnalla), ja toi tuntuu varsin legit tyyliltä kyllä. Täytyy jatkossa vedellä ku kaipaa taas vaihtelua.
 
Oli hiljaista salilla joten päätin käyttää tilanteen hyväkseni ja ottaa videon kyykkysarjasta että näkee tekniikkaa.

Tästä seurasi tietenkin suorituspaineet, eikä luureista kuulunut musiikkia kuten normaalisti, joten nyt on video siitä kuinka ekan kerran koskaan meinaan mennä nenälleen painot niskassa. Onneksi oli turvaraudat...
 
Oli hiljaista salilla joten päätin käyttää tilanteen hyväkseni ja ottaa videon kyykkysarjasta että näkee tekniikkaa.

Tästä seurasi tietenkin suorituspaineet, eikä luureista kuulunut musiikkia kuten normaalisti, joten nyt on video siitä kuinka ekan kerran koskaan meinaan mennä nenälleen painot niskassa. Onneksi oli turvaraudat...
Suosittelen videoimista. Monet ei just varmaan kehtaa koska muita, mut kantsis. Jos vähänkään epäilyttää mikään omassa suorituksessa, eikä oman kehon tuntemus oo vankkaa. Ja vaikkei epäilyttäis, ni hyvin otettu video kertoo totuuden silti. 10/10 metodi tekniikan oppimiseen, & ylläpitämiseen. Ite otan monesti jokaikisen setin videolle, jos siitä ei oo vaivaa. En voi mitenkään kyykätä 60 vitun kiloa päin helvettiä, mut silti. Näkee esiintyykö vaihtelevuutta, tai onko unohtanu jonkun detaljin. Jos on ollu vaikka taukoa alla, ni voi tuntua & olla ruosteista. Ei kiinnosta ees 0.5% mitä joku asiasta mieltä.
 
Suosittelen videoimista. Monet ei just varmaan kehtaa koska muita, mut kantsis. Jos vähänkään epäilyttää mikään omassa suorituksessa, eikä oman kehon tuntemus oo vankkaa. Ja vaikkei epäilyttäis, ni hyvin otettu video kertoo totuuden silti. 10/10 metodi tekniikan oppimiseen, & ylläpitämiseen. Ite otan monesti jokaikisen setin videolle, jos siitä ei oo vaivaa. En voi mitenkään kyykätä 60 vitun kiloa päin helvettiä, mut silti. Näkee esiintyykö vaihtelevuutta, tai onko unohtanu jonkun detaljin. Jos on ollu vaikka taukoa alla, ni voi tuntua & olla ruosteista. Ei kiinnosta ees 0.5% mitä joku asiasta mieltä.
Joo olin eka oleen että en kuvaa enää ikinä. Sitte totesin että eihän tästä dokumentaarisesta pohjakosketuksesta pääse kuin ylöspäin, joten pitäisi kuvata kaikki 😂 meillä on salilla hyvin peilejä joka suuntaan niin pahimmat sudenkuopat saa spotattua. Eniten kiinnostaa esimerkiksi onko lantio kuinka vinksallaan kun on erimittaiset jalat.

Kuvailen taas kun on rauhallista salilla. Ehkä sitten saan penkatessa tangon rinnalle? Sekin on vielä tekemättä - vaikka tänään oli kyllä lähellä. Mutta se on eri sketsi se.
 
Back
Ylös Bottom