Salikomediaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Raven
  • Aloitettu Aloitettu
Salilla, jossa käyn käy myös treenaamassa mies, jonka olen ristinyt Tanssimieheksi. Nimestä voi aikalailla päätellä mitä mies tekee salilla. Ensimmäisen kerran näin tanssimiehen perjantai-iltana salilla tehdessäni haustreeniä. Sarjatauolla huomasin kun tämä mies sarjan tehtyään alkoi vetää jotain kummallisia ysäri tanssiliikkeitä peilin edessä. Eikä homma loppunut siihen vaan lähes poikkeuksetta lopputreenin ajan tämä mies kävi läpi erilaisia tanssiliikkeitä ja tyylejä levätessään sarjojen välillä. Ilmeisesti tyypillä oli myös oma vaimo mukana salilla kun yhdessä välissä tanssivat jo jotain valssia penkkien välissä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kyykky teline saa vähän kyytiä.
9705366.gif
Näitä ei onneks kannata maahan kiinnittää.

^Auts! Kaveri vois treenata aitajuoksuaki vähäsen...

Itse aiheutettua komediaa, kun ottaa salille liian kireän treenipaidan. Siinä sitten on paikat punpissa ja yrittää paitaa riuhtoa pois päältä treenin jälkeen. Muistutin varmaan jotain pakkopaidassa olevaa sekopäätä, kun paita ei meinaa irrota millään hikisestä kropasta.

Itse aiheutettua komediaa, kun ottaa salille liian kireän treenipaidan. Siinä sitten on paikat punpissa ja yrittää paitaa riuhtoa pois päältä treenin jälkeen. Muistutin varmaan jotain pakkopaidassa olevaa sekopäätä, kun paita ei meinaa irrota millään hikisestä kropasta.
sama homma itellä, viimeksi fitnesstukusta tilattu paita repes, ku kiskoin sitä päältä!

Luultavasti noi teidän paskat isät, joita siis todellakin riittä, aktivoituu jossain 50-60v. Hujakoill viimeistään. Huomaavat, että vanhenevat ja jotain tarttis varmaan tehdä toisin, ettei ihan tartte kuolla katuen.

Siinä teillä on sitten henkilökohtaisesti mahdollisuus suureen kasvuun. Antakaa anteeksi, sillä se on myös oma etu. Vihaa/kaunaa/katkeruutta ei kannata kantaa mukanaan, ei vaikka sen naamioisi välinpitämättömyydeksi.

Jep. Vaikkeivat itte aktivoituisikaan, niin yhteyttä kannattaa pitää. Jossain vaiheessa molemmat huomaavat välittävänsä toisistaan tms., perimmäisiä asioita. Jos vuosikausia ootte olleet puhumatta, niin kun saatte toisillenne jotain kerrottua, juttua tulee ennemmin tai myöhemmin.

Ja vielä kun kurottaa itte omaa paitaa pois päältä, niin selkä leviää käsiä levittäessä ja ei saa edes omaa paitaa pois.:D Sitte voi jo pyytää kaveria apuun.:D

Tähän tyyliin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"The better you get, the less you run around showing off as a muscle guy. You know, you wear regular shirts-not always trying to show off what you have. You talk less about it. It’s like you have a little BMW – you want to race the hell out of this car, because you know it’s just going 110. But if you see guys driving a ferrari or a lamborghini, they slide around at 60 on the freeway because they know if they press on that accelerator they are going to go 170. These things are the same in every field." – Arnold Schwarzenegger

Ottakaa toisesta virkkeestä neuvoa. Mahdollisimman löysät paidat päälle, vaikka onhan se itestäkin kiva, kun on pienempi paita ja kiristää ja tuntuu isolta :D

Pienoista salikomediaa aiheutti tänään noin 50v. mieshenkilö, joka luki selkäpenkissä, vai mikä lie nyt onkaan, Jens Lapiduksen Luksuselämää-kirjaa. Vaikka kirja onkin oikein loistava, oli aika vaikean näköistä se nitkuttelu ja lukeminen samaan aikaan.

Case itsevarmuus tasapenassa:
Le Boy: "voinko tehdä tässä välissä"
LeMe: "tottakai"
Le Boy: "voitko jeesaa ylös telineestä kun hieman korkeella"
LeMe: "jep"
Ja tästä se sitten lähtee, tanko tippuu suoraan rinnalle, siis ei mitään pitoa, nostan tangon takas telineeseen, ja sitten...
Le Boy: "kiitos"
...and he walks away...

"The better you get, the less you run around showing off as a muscle guy. You know, you wear regular shirts-not always trying to show off what you have. You talk less about it. It’s like you have a little BMW – you want to race the hell out of this car, because you know it’s just going 110. But if you see guys driving a ferrari or a lamborghini, they slide around at 60 on the freeway because they know if they press on that accelerator they are going to go 170. These things are the same in every field." – Arnold Schwarzenegger

Ottakaa toisesta virkkeestä neuvoa. Mahdollisimman löysät paidat päälle, vaikka onhan se itestäkin kiva, kun on pienempi paita ja kiristää ja tuntuu isolta :D

Taisi Jutta G tuossa muutama jakso sitten sanoa valmennettavalleen, että kannattaisi pistää kireämpi paita päälle. Muistaakseni perusteli tätä sillä, että treenaaja vähän näkee, mitä sielä lihaksessa tapahtuu. Omasta mielestä ihan sama, kunhan paita on mukava...

eilen olin tekemässä jalkaprässiä, vieressä oli joku jannu ristikkäistaljassa. no, tää jannu lähti menee ja jätti ihan törkyset leijat peräänsä.. porukkaa ravaa ohi ja kattoo ku mä ähisen siinä prässissä.. ja aika pian oliki tyhjää mun ja prässin lähettyvillä :D hyi jessus sitä hajua!

VITTU EN OLLU MINÄ!!

eilen olin tekemässä jalkaprässiä, vieressä oli joku jannu ristikkäistaljassa. no, tää jannu lähti menee ja jätti ihan törkyset leijat peräänsä.. porukkaa ravaa ohi ja kattoo ku mä ähisen siinä prässissä.. ja aika pian oliki tyhjää mun ja prässin lähettyvillä :D hyi jessus sitä hajua!

VITTU EN OLLU MINÄ!!

Ahahaa :D hyvä källi!! kun ei osunu omalle kohalle ;)

niinpä arska, niinpä..
image007.jpg

VITTU EN OLLU MINÄ!!

Voi sinnuu, mummun pikku ripulipyllyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom